quote:
ah, zat ik net verkeerd om te rekenenquote:Op woensdag 4 november 2020 21:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is daar 6 tot 8 uur eerder, dus het is er nog middag.
Vent had zich al voor zn aantreden gediskwalificeerd, had nooit aangesteld moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gister wist hij zich redelijk normaal te presenteren. Het kan dus wel.
NBC is ook vrij kalm.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind AlJazeera erg prettig. Niet zo verschrikkelijk hysterisch als CNN. Is alleen geen continue coverage.
Ik denk sowieso dat dit hele gebeuren voornamelijk semi-Democraten betreft in plaats van zogenaamde Republikeinen die zich distantiëren van Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Als Trump daadwerkelijk weg is, mag dat Lincoln Project ook wel opgedoekt worden
Heeft die gast hier zoveel gedaan dan behalve debiele uitspraken waarmee hij voor schut staat en een FvD fundraisertje. Ik bedoel een betere kan vast geen kwaad maar zoveel maakt een ambassadeur toch niet uit?quote:Op woensdag 4 november 2020 21:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Pietje Hoekstra het vliegtuig naar huis neemt
Valt nog veel te winnen dus voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grof gezegd; de grote urbane centra van PA, Pittsburg, Pennsylvania en Harrisburg, zijn alle nog voor geen 70% geteld. De rurale Trump counties op enkele na - waaronder het wel belangrijke Erie - vrijwel allemaal al goeddeels klaar.
Nee, ik ook niet maar de afgelopen maanden 't e.e.a. tegengekomen en dat was niet al te best. Sowieso treurig gesteld met de media in de VS.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, maar normaal toch niet zo expliciet autocratisch. Wel duidelijk extreme bias inderdaad. Althans, ik moet hier een beetje af gaan op wat ervaringen uit het verleden. Je zult begrijpen dat ik het niet dagelijks bezoek / lees.
Het is er max. 9 uur eerder trouwens, aan de east coast.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:32 schreef Ruse het volgende:
[..]
[..]
ah, zat ik net verkeerd om te rekenen
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat dit hele gebeuren voornamelijk semi-Democraten betreft in plaats van zogenaamde Republikeinen die zich distantiëren van Trump.
Trump wil door laten tellen waar hij achter staat en stoppen waar hij de leiding heeft. Daar gaan rechters vermoedelijk niet intrappen.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Valt nog veel te winnen dus voor Biden.
Zat net ook effe Michigan te bekijken. Enige plekken waar nog flink wordt geteld zijn ruim al in handen van Biden. Dat lijkt mij ook een inkoppertje.
Een ambassadeur die via kranteninterviews druk probeert uit te oefenen op de buitenlandkoers van de Nederlandse regering (a la Grenell in Duitsland) mag van mij zo snel mogelijk opbokken.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heeft die gast hier zoveel gedaan dan behalve debiele uitspraken waarmee hij voor schut staat en een FvD fundraisertje. Ik bedoel een betere kan vast geen kwaad maar zoveel maakt een ambassadeur toch niet uit?
Uitzwaai-feestje voor Pete. Op kosten van forum.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Pietje Hoekstra het vliegtuig naar huis neemt
Wel zielig voor Baudet. Nu moeten ze een nieuwe feestzaal vindenquote:Op woensdag 4 november 2020 21:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Uitzwaai-feestje voor Piet. Op kosten van forum.
Klopt ja. We hebben het hier wel regelmatig over kiessystemen (en media) maar er zou daar echt een hoop opgelost zijn qua verdeeldheid als dit type sites zich meer aan goede journalistieke standaards zou moeten houden ... net als Fox News entertainment, en anderen (niet uitsluitend op rechts natuurlijk).quote:Op woensdag 4 november 2020 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet maar de afgelopen maanden 't e.e.a. tegengekomen en dat was niet al te best. Sowieso treurig gesteld met de media in de VS.
Ahoy tochquote:Op woensdag 4 november 2020 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel zielig voor Baudet. Nu moeten ze een nieuwe feestzaal vinden.
Baudet wil Trump ook naar Nederland halen rond de verkiezingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel zielig voor Baudet. Nu moeten ze een nieuwe feestzaal vinden.
Dude ben je wereldvreemd ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2020 21:25 schreef Ruse het volgende:
het is nu ook midden in de nacht in de VS toch? zal wel niet veel gebeuren de komende uren
In Zwansen math we trust!quote:Op woensdag 4 november 2020 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb op basis van de CNN-data alle Nevada-counties geëxtrapoleerd naar 100% (op basis van huidige stemverdeling).
In de 14 rode counties zal Trump nog 6300 inlopen op Biden, maar in de 2 blauwe counties loopt Biden zelf nog 12.390 uit. Met de huidige voorsprong van 7600 wint Biden deze dus met bijna 14k.
Nu maar hopen dat de data klopt én dat de stemverdeling voor de nog resterende stemmen vergelijkbaar is.
Er kan nog van alles binnenkomen in Nevada. Je weet niet hoeveel er geteld moet worden dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb op basis van de CNN-data alle Nevada-counties geëxtrapoleerd naar 100% (op basis van huidige stemverdeling).
In de 14 rode counties zal Trump nog 6300 inlopen op Biden, maar in de 2 blauwe counties loopt Biden zelf nog 12.390 uit. Met de huidige voorsprong van 7600 wint Biden deze dus met bijna 14k.
Nu maar hopen dat de data klopt én dat de stemverdeling voor de nog resterende stemmen vergelijkbaar is.
Dat vraag ik me af.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook voornamelijk semi-Democraten betreft in plaats van zogenaamde Republikeinen die zich distantiëren van Trump.
Ze moeten in Nevada alleen nog poststemmen en absentee ballots tellen. Bias voor dems dus. Morgen om 18:00 uur komen ze met een update / uitslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Dat ziet er dus goed uit voor Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grof gezegd; de grote urbane centra van PA, Pittsburg, Pennsylvania en Harrisburg, zijn alle nog voor geen 70% geteld. De rurale Trump counties op enkele na - waaronder het wel belangrijke Erie - vrijwel allemaal al goeddeels klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |