Pittsburg is ook nog verre van uitgeteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch in het voordeel van Biden?
Moet bekennen dat ik geen expert ben. Maar ik heb de luitjes van CNN daar wel vaak over gehoord vandaag.quote:
Mocht Biden winnen is ie sowieso de eerste twee jaar bezig met puin ruimen. Alle Trump proleten weer verwijderen van de posten waar ze nu op zitten. Denk bijvoorbeeld aan het herstellen van de bezetting van wetenschappers bij de milieuauthoriteit. Voor zover ik weet heeft hij daar de senaat niet voor nodig. Kijken we na de midterms wel weer verder.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:18 schreef monkyyy het volgende:
Aandelen in biotech bedrijven vliegen de lucht in omdat Democraten waarschijnlijk niet de meerderheid in de senaat halen:
[..]
https://seekingalpha.com/(...)vote-count-continues
Als Trump daadwerkelijk weg is, mag dat Lincoln Project ook wel opgedoekt wordenquote:
19.30quote:Op woensdag 4 november 2020 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds gunstig uit voor Biden, maar het verschil met Trump lijkt wel wat kleiner te worden dan een uurtje of wat geleden. De onzekerheidsmarge is dan wel flink geslonken, dus al met al geen ongunstige ontwikkelingen.
ehhh....quote:Op woensdag 4 november 2020 21:25 schreef Ruse het volgende:
ik moet nog wat werk afronden maar ik zit eigenlijk volop te wachten tot er een uitslag is
het is nu ook midden in de nacht in de VS toch? zal wel niet veel gebeuren de komende uren
Het is daar 6 tot 8 uur eerder, dus het is er nog middag.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:25 schreef Ruse het volgende:
ik moet nog wat werk afronden maar ik zit eigenlijk volop te wachten tot er een uitslag is
het is nu ook midden in de nacht in de VS toch? zal wel niet veel gebeuren de komende uren
Ik kan niet wachten tot Pietje Hoekstra het vliegtuig naar huis neemtquote:Op woensdag 4 november 2020 21:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mocht Biden winnen is ie sowieso de eerste twee jaar bezig met puin ruimen. Alle Trump proleten weer verwijderen van de posten waar ze nu op zitten. Denk bijvoorbeeld aan het herstellen van de bezetting van wetenschappers bij de milieuauthoriteit. Voor zover ik weet heeft hij daar de senaat niet voor nodig. Kijken we na de midterms wel weer verder.
Ha, zit hier de Mandalorian te kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik geen expert ben. Maar ik heb de luitjes van CNN daar wel vaak over gehoord vandaag.
Had mij voorgenomen om de race een beetje losjes te volgen, maar nu switch ik om de haverklap tussen A Solo Story en CNN.
Grof gezegd; de grote urbane centra van PA, Pittsburg, Pennsylvania en Harrisburg, zijn alle nog voor geen 70% geteld. De rurale Trump counties op enkele na - waaronder het wel belangrijke Erie - vrijwel allemaal al goeddeels klaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik geen expert ben. Maar ik heb de luitjes van CNN daar wel vaak over gehoord vandaag.
Had mij voorgenomen om de race een beetje losjes te volgen, maar nu switch ik om de haverklap tussen A Solo Story en CNN.
Gister wist hij zich redelijk normaal te presenteren. Het kan dus welquote:Op woensdag 4 november 2020 21:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Pietje Hoekstra het vliegtuig naar huis neemt
Nieuwe Mandalorian al gezien?quote:Op woensdag 4 november 2020 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
Die mag inderdaad wel opkrassen... maar ja, al die onvervulde wensen.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Pietje Hoekstra het vliegtuig naar huis neemt
Vrijdag al gelijk gezien, uiteraard. Gastrol voor opperbaas Timothy Olyphant.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:28 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ha, zit hier de Mandalorian te kijken.
Federalist is ondertussen toch alweer een tijdje nepnieuwsmedia?quote:Op woensdag 4 november 2020 21:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
The Federalist gaat lekker mee in de propaganda ... wth.
Mja, maar normaal toch niet zo expliciet autocratisch. Wel duidelijk extreme bias inderdaad. Althans, ik moet hier een beetje af gaan op wat ervaringen uit het verleden. Je zult begrijpen dat ik het niet dagelijks bezoek / lees.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Federalist is ondertussen toch alweer een tijdje nepnieuwsmedia?
Ik vind AlJazeera erg prettig. Niet zo verschrikkelijk hysterisch als CNN. Is alleen geen continue coverage.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:29 schreef Draak31 het volgende:
Wat is de beste livestream om te volgen?
Uiteraard. Vorige week nog even seizoen rewatched (tsja, lockdown). Ik ben weer hooked.quote:
Van 21:20 tot 21:28: NBC News, vanwege Dasha Burns.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:29 schreef Draak31 het volgende:
Wat is de beste livestream om te volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |