Je zou denken dat Biden niet zo is dat hij iets claimt voor dat hij zekerheid heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Adviseur van Biden geeft in een reactie op de hertelling van Wisconsin en passant aan dat Biden Michigan, Arizona én Pensylvania heeft gewonnen.... vooral die laatste is opvallend, ze weten waarschijnlijk al meer dan wij
Heb je een link?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Adviseur van Biden geeft in een reactie op de hertelling van Wisconsin en passant aan dat Biden Michigan, Arizona én Pensylvania heeft gewonnen.... vooral die laatste is opvallend, ze weten waarschijnlijk al meer dan wij
Maar ben jij nou voor Trump of Biden?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nice! Dus geen enkele kans meer voor Trump
Bob Bauer op CNN:quote:
Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ben jij nou voor Trump of Biden?
Ah Ome Donald weet ook al meer dusquote:Op woensdag 4 november 2020 20:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Millions that is
[ afbeelding ]
Of hij is net zo sleepy als Joe en heeft een foutje gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Hij is voor team aandachtquote:Op woensdag 4 november 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ben jij nou voor Trump of Biden?
quote:
Hitsige dondersteen vond ik die altijd.quote:
Ah de poep gaat de sproeier nu goed rakenquote:
Véél lekkerder dan Milaquote:Op woensdag 4 november 2020 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hitsige dondersteen vond ik die altijd.
Die was al aardig van het padje, gaat niet veel beter...quote:Op woensdag 4 november 2020 20:07 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bryan Roy heeft ook een interessante afslag genomen gezien zijn tweets.
die gast is chronisch boosquote:
Maar de peilingen zeggen niks en neem maar van hem aan dat Trump met overmacht wintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Je mag het noteren. Noteer ik even dat je voorkeur naar Trump uitgaat.quote:
Fijnquote:Op woensdag 4 november 2020 20:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je mag het noteren. Noteer ik even dat je voorkeur naar Trump uitgaat.
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was al aardig van het padje, gaat niet veel beter...
Dat er ook helemaal niemand in zijn omgeving nog invloed op 'm heeftquote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Twitter geeft iedereen een waarschuwing.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Neequote:
Alsof die er ook maar IETS van meent wat hij zegt in die video's van hem. Hij weet gewoon dat alleen de meest domme mensen van het land hem nog kunnen pruimen dus past zijn boodschap gewoon aan aan wat deze doelgroep wil horen.quote:
Al 40/45 keerquote:Op woensdag 4 november 2020 20:16 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet of het al geplaatst is/was en of het geen photoshop is , maar dit is wel erg curieus
[ afbeelding ]
Dit plaatje hebben we nog niet gezien hier. Dank voor het delenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:16 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet of het al geplaatst is/was en of het geen photoshop is , maar dit is wel erg curieus
[ afbeelding ]
Hij is wel flink ingelopen daar. Maarja, Las Vegas....quote:
In het topic waar ik post.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:19 schreef Draak31 het volgende:
Welk topic is eigenlijk de goede? Deze of die in POL. Ik wil wel met de populaire mensen meepraten.
Wisconsin ook. En zo nog wel meer Staten. In beide richtingen overigensquote:Op woensdag 4 november 2020 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop voor Biden dat ie het in Michigan nog kan oprekken naar een zege van meer dan 1% om daar in ieder geval van een hertelling af te zijn.
In POL zitten stomme mensenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:19 schreef Draak31 het volgende:
Welk topic is eigenlijk de goede? Deze of die in POL. Ik wil wel met de populaire mensen meepraten.
Precies dit. Jensen is 1 grote act, op de een of andere manier komt hij niet oprecht over.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:17 schreef Intint het volgende:
[..]
Alsof die er ook maar IETS van meent wat hij zegt in die video's van hem. Hij weet gewoon dat alleen de meest domme mensen van het land hem nog kunnen pruimen dus past zijn boodschap gewoon aan aan wat deze doelgroep wil horen.
Oh ik dacht de witte puntmutsen zijn in opstand gekomenquote:
Prachtig als Biden dan ineens alles met 1.11% meer wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wisconsin ook. En zo nog wel meer Staten. In beide richtingen overigens
Nehhhquote:Op woensdag 4 november 2020 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht de witte puntmutsen zijn in opstand gekomen
Beter veranderen ze het kiessysteem. Gewoon alleen ‘popular vote’ . Dan was er nu weinig reden voor een hertelling.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Prachtig als Biden dan ineens alles met 1.11% meer wint.
Nahh, dan hebben we het genot niet van dit soort spanning.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beter veranderen ze het kiessysteem. Gewoon alleen ‘popular vote’ . Dan was er nu weinig reden voor een hertelling.
Ja laten we Trump de boel laten controleren. Goed idee wel. Stemmen op Biden verdwijnen dan vast op magische wijze.quote:De zittende president Donald Trump wil het tellen van de stemmen in de voor de verkiezingsstrijd cruciale staat Michigan stoppen. Dat maakte zijn campagneteam bekend.
Michigan is een van de staten die bepalen wie de winnaar wordt van de presidentsverkiezingen. Zijn rivaal Biden heeft er een kleine, maar groeiende voorsprong.
De Republikeinen van Trump eisen dat er niet meer wordt geteld totdat zij beter toezicht kunnen houden. Ze willen ook een hertelling van de stembiljetten die zijn geteld toen zij nog niet voldoende controle konden uitoefenen.
Bleek een typfout te zijn die is rechtgezet. Trump had het uiteraard al geretweet, maar de oorspronkelijke tweet is door de auteur verwijderd wegens rechtzetting.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:16 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Wat een soap!quote:Op woensdag 4 november 2020 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nahh, dan hebben we het genot niet van dit soort spanning.
Hahaha wat een baasquote:Op woensdag 4 november 2020 20:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja laten we Trump de boel laten controleren. Goed idee wel. Stemmen op Biden verdwijnen dan vast op magische wijze.
Laten we hopen dat het de laatste stuiptrekkingen zijn van deze ploert.
Omdat MURICAAAAA, daar draait alles om winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:34 schreef Alfje het volgende:
Waarom vinden de partijen het zo belangrijk om steeds te roepen dat ze denken dat ze gaan winnen in plaats van te zeggen: "De kiezer heeft gesproken en we gaan zien wat eruit komt"?
Stam8na Joe he. Die komt er wel, heeft de langste (of bijna laatstequote:Op woensdag 4 november 2020 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Langzaam maar zeker slinkt de voorsprong van Trump in Pennsylvania. Nu nog +449K.
Omdat je toch zeker wilt zijn dat elke stem daadwerkelijk legitiem is?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:34 schreef Alfje het volgende:
Waarom vinden de partijen het zo belangrijk om steeds te roepen dat ze denken dat ze gaan winnen in plaats van te zeggen: "De kiezer heeft gesproken en we gaan zien wat eruit komt"?
Okay duidelijk ,dat wist ik niet en het leek me ook wel heel erg stugquote:Op woensdag 4 november 2020 20:32 schreef J.B. het volgende:
[..]
Bleek een typfout te zijn die is rechtgezet. Trump had het uiteraard al geretweet, maar de oorspronkelijke tweet is door de auteur verwijderd wegens rechtzetting.
Misschien die ene kiesman in Maine? Is een split-vote state.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die kiesmannen want Trump ging van 213 naar 214?
Pottery.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Langzaam maar zeker slinkt de voorsprong van Trump in Pennsylvania. Nu nog +449K.
Zal het wel zijn ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien die ene kiesman in Maine? Is een split-vote state.
Welnee, Biden staat 38K stemmen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Hmm laatste update van Michigan staat Trump licht voor. Hoe kan dat noe..dacht dat Biden een voorsprong had.
Hmm..zal wel weer die kut MSM zijn met verouderde infoquote:Op woensdag 4 november 2020 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welnee, Biden staat 38K stemmen voor.
Je komt nooit meer terug? Dat hoeft ook weer niet...quote:Op woensdag 4 november 2020 20:36 schreef VeX- het volgende:
Ik ga even pauzeren. Ik kom terug wanneer Trump wint.
NOS:quote:Op woensdag 4 november 2020 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm..zal wel weer die kut MSM zijn met verouderde info
Gifvan4jaarterug.gifquote:Op woensdag 4 november 2020 20:36 schreef VeX- het volgende:
Ik ga even pauzeren. Ik kom terug wanneer Trump wint. Wat onder eerlijke omstandigheden zeker zal gebeuren.
[..]
Pottery.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 20:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Trump heeft allang wat kiesmannen in z’n zak.
Amerikanen stemmen toch indirect met een "advies" die een kiesman kan opvolgen?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Trump heeft allang wat kiesmannen in z’n zak.
Hij gaat zich vast aan een pilaar ketenen om maar geen plaats te hoeven makenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hopen dat Trump dan maar stug blijft zitten.
okquote:Op woensdag 4 november 2020 20:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is z'n goedrecht. Wat moet je nou met een Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij gaat zich vast aan een pilaar ketenen om maar geen plaats te hoeven maken
Ja, iets meer dan een advies dacht ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Amerikanen stemmen toch indirect met een "advies" die een kiesman kan opvolgen?
je hebt zeker je eigen stoorzender op staan de hele dag ?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Santorum denkt dat NV wel eens richting Trump kan gaan
Kanye West 2024quote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is z'n goedrecht. Wat moet je nou met een Biden![]()
Niveau Kanye West.
Moet toch zuur voor je zijn dat je hier geen victorie kan kraaien maar het met dit soort suffe posts moet doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niveau Kanye West.
lolquote:
Mostquote:Op woensdag 4 november 2020 20:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Most toch zuur voor je zijn dat je hier geen victorie kan kraaien en het met dit soort suffe poets moet doen.
Hij is daar wel een heel klein beetje aan het inlopen ... Nog 0,6% achter.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef Stoorzendert het volgende:
CNN staat rechtsboven in beeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je hebt zeker je eigen stoorzender op staan de hele dag ?
alles beter dan een jankende, stampvoetende kleuter die ook nog eens racist is en crimineelquote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niveau Kanye West.
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:57 schreef inslagenreuring het volgende:
NOS: Michigan, een staat met veel Nederlandse roots..
Je bent in al jouw haast de 'poets' ook nog vergeten. Maar ik snap dat je als kat in het nauw de eerste de beste matige poging die je hebt kunnen vinden omarmd hebt.quote:
Is daar iets mis mee dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alles beter dan een jankende, stampvoetende kleuter die ook nog eens racist is en crimineel
en tevens ook nog vrouw kleineert
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan?
Hij houdt de complete economie draaiende.
Hij vertelde dat LV gebaat is bij Trump. En dat er vooral in de afgelopen 24h gestemd is. Dat vond Santorum typisch gedrag van een Republikein.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij is daar wel een heel klein beetje aan het inlopen ... Nog 0,6% achter.
Denken dat Trump de economie draaiende houdtquote:Op woensdag 4 november 2020 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan sleept de SS hem eruit genot.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Minachting van het Amerikaanse volk dit. Kat. In. Het. Nauwquote:Op woensdag 4 november 2020 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat denk jij?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:
MI heeft hij toch alquote:Op woensdag 4 november 2020 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
Als Biden MI en NV wint is het game over voor Trump lijkt mij
Was dat niet oorspronkelijk een Franse kolonie ?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:57 schreef inslagenreuring het volgende:
5% heeft Nederlandse roots, niet weinig toch.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik zou zelf mijn geld op Democraten zetten. Maar dat is een gok.quote:
Vergeet het stof er morgen niet af te vegen want niemand heeft na morgen nog een idee wat dit betekent.quote:
@onlogisch weet dat wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Vergeet het stof er morgen niet af te vegen want niemand heeft na morgen nog een idee wat dit betekent.
Daar heb je nu niets meer aanquote:
Hopen dat de ME het witte huis gaat schoonvegen, geen illegale feestjes....quote:Op woensdag 4 november 2020 20:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
CHANGE!quote:Op woensdag 4 november 2020 21:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Vergeet het stof er morgen niet af te vegen want niemand heeft na morgen nog een idee wat dit betekent.
Dat kan ik mij voorstellen want dat is een aangename user. Maar daar ging het hier niet over.quote:
dat lijkt zo ja, met de geldpersen vol aan en alles in junkbondsquote:Op woensdag 4 november 2020 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Da's vanuit de GOP bezien wel een logisch een-tweetje, toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 21:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Grappig dat Trump loopt te jammeren dat ze in Pennsylvania stemmen blijven tellen terwijl het zijn eigen partij is die heeft verboden dat Pennsylvania voor het sluiten van de stembussen zou beginnen met het stemmen van tellen.
Het duurt dus zo lang vanwege Trump z'n eigen partij en daardoor heeft hij "reden" om er over te zeuren.
Daar heeft hij niks over te zeggenquote:Op woensdag 4 november 2020 21:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat lijkt zo ja, met de geldpersen vol aan en alles in junkbonds
dat gaat een keer heel goed fout
Biden krijgt (bijna) niets van betekenis gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:12 schreef Drekkoning het volgende:
Wat is eigenlijk het gevolg van een senaatsmeerderheid voor Rep met een Dem president?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |