In het topic waar ik post.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:19 schreef Draak31 het volgende:
Welk topic is eigenlijk de goede? Deze of die in POL. Ik wil wel met de populaire mensen meepraten.
Wisconsin ook. En zo nog wel meer Staten. In beide richtingen overigensquote:Op woensdag 4 november 2020 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop voor Biden dat ie het in Michigan nog kan oprekken naar een zege van meer dan 1% om daar in ieder geval van een hertelling af te zijn.
In POL zitten stomme mensenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:19 schreef Draak31 het volgende:
Welk topic is eigenlijk de goede? Deze of die in POL. Ik wil wel met de populaire mensen meepraten.
Precies dit. Jensen is 1 grote act, op de een of andere manier komt hij niet oprecht over.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:17 schreef Intint het volgende:
[..]
Alsof die er ook maar IETS van meent wat hij zegt in die video's van hem. Hij weet gewoon dat alleen de meest domme mensen van het land hem nog kunnen pruimen dus past zijn boodschap gewoon aan aan wat deze doelgroep wil horen.
Oh ik dacht de witte puntmutsen zijn in opstand gekomenquote:
Prachtig als Biden dan ineens alles met 1.11% meer wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wisconsin ook. En zo nog wel meer Staten. In beide richtingen overigens
Nehhhquote:Op woensdag 4 november 2020 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht de witte puntmutsen zijn in opstand gekomen
Beter veranderen ze het kiessysteem. Gewoon alleen ‘popular vote’ . Dan was er nu weinig reden voor een hertelling.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Prachtig als Biden dan ineens alles met 1.11% meer wint.
Nahh, dan hebben we het genot niet van dit soort spanning.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beter veranderen ze het kiessysteem. Gewoon alleen ‘popular vote’ . Dan was er nu weinig reden voor een hertelling.
Ja laten we Trump de boel laten controleren. Goed idee wel. Stemmen op Biden verdwijnen dan vast op magische wijze.quote:De zittende president Donald Trump wil het tellen van de stemmen in de voor de verkiezingsstrijd cruciale staat Michigan stoppen. Dat maakte zijn campagneteam bekend.
Michigan is een van de staten die bepalen wie de winnaar wordt van de presidentsverkiezingen. Zijn rivaal Biden heeft er een kleine, maar groeiende voorsprong.
De Republikeinen van Trump eisen dat er niet meer wordt geteld totdat zij beter toezicht kunnen houden. Ze willen ook een hertelling van de stembiljetten die zijn geteld toen zij nog niet voldoende controle konden uitoefenen.
Bleek een typfout te zijn die is rechtgezet. Trump had het uiteraard al geretweet, maar de oorspronkelijke tweet is door de auteur verwijderd wegens rechtzetting.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:16 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet of het al geplaatst is/was en of het geen photoshop is , maar dit is wel erg curieus
[ afbeelding ]
Dat is waar. Wat een soap!quote:Op woensdag 4 november 2020 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nahh, dan hebben we het genot niet van dit soort spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |