Echt??quote:Op woensdag 4 november 2020 19:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Veel Amerikanen hebben geen of een hele slechte internetverbinding.
Ja, zoals het in Nederland is, is het echt niet overalquote:
Lijkt me niet, Biden staat 100000 stemmen in de plus en waar nog geteld wordt zijn de blauwe gebieden... hij zal er eerder uitlopenquote:
Ja, je loopt 1 miljoen stemmen achter zoiets.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Trump toch op winst in Wisconsin of mis ik iets?
Vrij veel, aangezien alleen Romney ervoor stemde om Trump af te zetten.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:40 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel van die Republikeinen zijn echt Republikein? En niet gewoon een wolf in schaapskleren dus een Democraat die doet alsof.
Yep. In steden is het goed geregeld maar daar buiten is pure stront. Verbinding is kut, het is onbetaalbaar duur of je hebt een combinatie van die 2.quote:
Waar?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:58 schreef Draak31 het volgende:
Las net dat Trump op dit moment heel erg emotioneel is.
Dit is toch ook veel te spannend voor die oudjes joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:58 schreef Draak31 het volgende:
Las net dat Trump op dit moment heel erg emotioneel is.
Daarom zijn vrouwen ook niet geschikt voor de politiekquote:Op woensdag 4 november 2020 20:00 schreef Fugue het volgende:
Vind ik weer VERY STRANGE want ik heb hier vanmiddag gelezen dat alleen vrouwen in de politiek emotioneel reageren.
Hihi.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:00 schreef Fugue het volgende:
Vind ik weer VERY STRANGE want ik heb hier vanmiddag gelezen dat alleen vrouwen in de politiek emotioneel reageren.
237 voor Biden.quote:
Zou Donald een transgender zijn?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:00 schreef Fugue het volgende:
Er heerst een pandemie die de hele wereld al bijna een jaar in een houdgreep heeft...en dankzij Trump's gedrag alleen vandaag al is dat niet eens het meest bizarre van 2020quote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaar is toch ook, die meldingen van twitter bij de tweets van Trump
Omdat ze de fraude hebben georganiseerdquote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Adviseur van Biden geeft in een reactie op de hertelling van Wisconsin en passant aan dat Biden Michigan, Arizona én Pensylvania heeft gewonnen.... vooral die laatste is opvallend, ze weten waarschijnlijk al meer dan wij
Nice! Dus geen enkele kans meer voor Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Adviseur van Biden geeft in een reactie op de hertelling van Wisconsin en passant aan dat Biden Michigan, Arizona én Pensylvania heeft gewonnen.... vooral die laatste is opvallend, ze weten waarschijnlijk al meer dan wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |