Hahaha wat een baasquote:Op woensdag 4 november 2020 20:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja laten we Trump de boel laten controleren. Goed idee wel. Stemmen op Biden verdwijnen dan vast op magische wijze.
Laten we hopen dat het de laatste stuiptrekkingen zijn van deze ploert.
Omdat MURICAAAAA, daar draait alles om winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:34 schreef Alfje het volgende:
Waarom vinden de partijen het zo belangrijk om steeds te roepen dat ze denken dat ze gaan winnen in plaats van te zeggen: "De kiezer heeft gesproken en we gaan zien wat eruit komt"?
Stam8na Joe he. Die komt er wel, heeft de langste (of bijna laatstequote:Op woensdag 4 november 2020 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Langzaam maar zeker slinkt de voorsprong van Trump in Pennsylvania. Nu nog +449K.
Omdat je toch zeker wilt zijn dat elke stem daadwerkelijk legitiem is?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:34 schreef Alfje het volgende:
Waarom vinden de partijen het zo belangrijk om steeds te roepen dat ze denken dat ze gaan winnen in plaats van te zeggen: "De kiezer heeft gesproken en we gaan zien wat eruit komt"?
Okay duidelijk ,dat wist ik niet en het leek me ook wel heel erg stugquote:Op woensdag 4 november 2020 20:32 schreef J.B. het volgende:
[..]
Bleek een typfout te zijn die is rechtgezet. Trump had het uiteraard al geretweet, maar de oorspronkelijke tweet is door de auteur verwijderd wegens rechtzetting.
Misschien die ene kiesman in Maine? Is een split-vote state.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die kiesmannen want Trump ging van 213 naar 214?
Pottery.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Langzaam maar zeker slinkt de voorsprong van Trump in Pennsylvania. Nu nog +449K.
Zal het wel zijn ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien die ene kiesman in Maine? Is een split-vote state.
Welnee, Biden staat 38K stemmen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Hmm laatste update van Michigan staat Trump licht voor. Hoe kan dat noe..dacht dat Biden een voorsprong had.
Hmm..zal wel weer die kut MSM zijn met verouderde infoquote:Op woensdag 4 november 2020 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welnee, Biden staat 38K stemmen voor.
Je komt nooit meer terug? Dat hoeft ook weer niet...quote:Op woensdag 4 november 2020 20:36 schreef VeX- het volgende:
Ik ga even pauzeren. Ik kom terug wanneer Trump wint.
NOS:quote:Op woensdag 4 november 2020 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm..zal wel weer die kut MSM zijn met verouderde info
Gifvan4jaarterug.gifquote:Op woensdag 4 november 2020 20:36 schreef VeX- het volgende:
Ik ga even pauzeren. Ik kom terug wanneer Trump wint. Wat onder eerlijke omstandigheden zeker zal gebeuren.
[..]
Pottery.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 20:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Trump heeft allang wat kiesmannen in z’n zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |