Zitten ook nog wat rurale bij die erbij komen, analist uit die staat deed de math een uurtje geleden en gaf trump de edgequote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Slechts 41% van stemmen in Milwaukee zijn geteld. Als de rest van die stemmen in dezelfde verhouding zijn zou dat Biden een nipte overwinning geven. Maar in andere counties moeten ook nog stemmen geteld worden...
Maar er is ook veel meer gestemd, lijkt me?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Szura het volgende:
Biden heeft inmiddels meer stemmen dan Clinton.
Dit.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ga met je links/rechts gesneer lekker naar nws. Is hier de hele nacht fijn praten en lezen geweest zonder dat gedoe en ik zou het fijn vinden om dat nog even zo te houden.
The king is dead, long live the king.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
Mijn verwachting:
Potus: Trump
Senaat: GOP
HvA: Dem
Geen verandering dus, en we kunnen we nog eens 4 jaar kijken naar de ineenstorting van het Romeinse rijk.
Tsja, dat jij niet wilt horen dat de gast die je aanhangt een fascist is dat niet mijn probleem. Zie mijn signature.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Restyler het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik vind. Jullie hadden ook kunnen zeggen dat het ongehoord is om dat te doen, door het woord "fascist" te gebruiken laten jullie jullie kleuren duidelijk zien. Het zou net zoiets zijn als ik op elke pagina het woord "demente gek" zou lezen om Biden te omschrijven. Dan zouden hier vooral boze rechtse mensen zitten, maar dat lijkt nu niet het geval.
Lastig he een normaal gesprek voeren zonder men meteen voor vanalles uit te maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Puddington het volgende:
[..]
Oh, ik heb een fascist horen praten over hoe hij de verkiezingen wilt claimen en we maar moeten stoppen met tellen in een aantal cruciale staten. Maar goed, de mentale gymnastiek van Trump-cultisten ben ik nu inmiddels al gewend.
Dat is wel een goede samenvattingquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
Geen verandering dus, en we kunnen we nog eens 4 jaar kijken naar de ineenstorting van het Romeinse rijk.
Europees legerquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de NAVO nog eens vier jaar Trump überhaupt overleeft.
Wel bizar dat hij kennelijk nieuwe mensen over de streep heeft weten te krijgen. Dat is voor mij de verrassing.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar er is ook veel meer gestemd, lijkt me?
Lees dat Trump wsl groter share van popular vote gaat halen dit keer dan tegen Clinton.
In de kern wel een leuk idee.quote:
Je bent voetballer in een WK finale en je staat 3-1 voor met nog een kwartier te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Restyler het volgende:
[..]
Komt misschien omdat er ook vooral boze linkse mensen hier zitten. Heb in het laatste halfuur dat ik heb mee zitten te lezen al genoeg van de standaard boze linkse retoriek gehoord (fascist, etc).
Het Pax Americana is sinds Trump al op sterven na dood.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef illusions het volgende:
[..]
The king is dead, long live the king.
Zelfs als hij deze wint dan moet hij nog een niet gecallde staat pakken, zie mijn andere post.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Slechts 41% van stemmen in Milwaukee zijn geteld. Als de rest van die stemmen in dezelfde verhouding zijn zou dat Biden een nipte overwinning geven. Maar in andere counties moeten ook nog stemmen geteld worden...
De Angelsaksiche rol in de wereld lijkt, na een dikke 200 jaar, wel een beetje uitgespeeld nu. De hele wereld lacht de VS uit vanwege Trump en heeft geen zin om er zaken meer mee te doen vanwege de onvoorspelbaarheid. En GB is dankzij de Brexit teveel in zichzelf gekeerd geraakt.quote:
Die doet toch niet mee dus iedereen heeft meer stemmen dan Clinton....quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat Trump uit de NAVO stapt als hij herkozen wordt en dan moeten we aan de slag met een Europees leger.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de NAVO nog eens vier jaar Trump überhaupt overleeft.
Het was onvermijdelijk, maar Trump en Brexit hebben het een en ander wel versneld.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Angelsaksiche rol in de wereld lijkt, na een dikke 200 jaar, wel een beetje uitgespeeld nu. De hele wereld lacht de VS uit vanwege Trump en heeft geen zin om er zaken meer mee te doen vanwege de onvoorspelbaarheid. En GB is dankzij de Brexit teveel in zichzelf gekeerd geraakt.
Dit idd.... verbazingwekkend.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel bizar dat hij kennelijk nieuwe mensen over de streep heeft weten te krijgen. Dat is voor mij de verrassing.
Nee joh, VS (eventueel aangevuld met VK) is een sterk machtsblok hoor. En kijk hoe effectief Rusland opereert t.o.v. het verdeelde Europa. Dit kun je echt niet zo eenvoudig stellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Angelsaksiche rol in de wereld lijkt, na een dikke 200 jaar, wel een beetje uitgespeeld nu. De hele wereld lacht de VS uit vanwege Trump en heeft geen zin om er zaken meer mee te doen vanwege de onvoorspelbaarheid. En GB is dankzij de Brexit teveel in zichzelf gekeerd geraakt.
Dat is de NAVO dan al bijnaquote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump uit de NAVO stapt als hij herkozen wordt en dan moeten we aan de slag met een Europees leger.
Dat is zoiets als meer balbezit. Leuk, maar het zegt eigenlijk niets.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Szura het volgende:
Dat is an sich toch niets mis mee? Wereldmachten hebben elkaar altijd afgewisseld. Dus het idee dat de huidige verhoudingen blijvend zouden zijn is niet realistisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Angelsaksiche rol in de wereld lijkt, na een dikke 200 jaar, wel een beetje uitgespeeld nu.
Allen als je naar de cijfers kijkt dan blijkt dat gewoon niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Je bent voetballer in een WK finale en je staat 3-1 voor met nog een kwartier te gaan.
De tegenstander maakt 3-2 en loopt juichend rond en stopt eigenhandig de wedstrijd en zegt gewonnen te hebben.
Dan ga je dat normaliter bestrijden. Dan kijk je naar de regels en afspraken die zijn gemaakt door verstandige mensen en waaraan iedere zich geconformeerd heeft.
Dit is waanzin wat er gebeurd. Daar zijn woorden voor zoals fascistisch. Ik verbaas mij dat jij je daarover verbaasd.
Moet Biden dan een wedstrijd opgeven waarin hij nog steeds voorstaat en waar nog een gedeelte gespeeld moet worden? Alleen omdat de tegenstander dat ongegrond aan het roepen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |