Niet zo gek als iedereen elkaar napraat?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ga met je links/rechts gesneer lekker naar nws. Is hier de hele nacht fijn praten en lezen geweest zonder dat gedoe en ik zou het fijn vinden om dat nog even zo te houden.
Het voordeel is dat wanneer de VS in een diepe depressie raakt, dit een stuk minder inhaakt op de rest van de wereld.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De helft van de inwoners van de VS blijkbaar en dat zegt veel. Het enige positieve is dat Europa langzaam verder afstand gaat nemen van de VS en meer op eigen benen zal gaan staan. Zelfs als Biden nipt wint denk ik.
Dan moeten we wat meer centjes aan defensie gaan besteden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De helft van de inwoners van de VS blijkbaar en dat zegt veel. Het enige positieve is dat Europa langzaam verder afstand gaat nemen van de VS en meer op eigen benen zal gaan staan. Zelfs als Biden nipt wint denk ik.
Komt misschien omdat er ook vooral boze linkse mensen hier zitten. Heb in het laatste halfuur dat ik heb mee zitten te lezen al genoeg van de standaard boze linkse retoriek gehoord (fascist, etc).quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ga met je links/rechts gesneer lekker naar nws. Is hier de hele nacht fijn praten en lezen geweest zonder dat gedoe en ik zou het fijn vinden om dat nog even zo te houden.
Ik zou ze alledrie ietwat onwaarschijnlijk maar goed mogelijk noemen. PA moet bijvoorbeeld nog de helft van Philly (85-15 Clinton-Trump) en de mail in ballots (78-20) tellen. Maar er komen natuurlijk ook nog een paar andere counties in, dus het gaat erom hangen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Dejannn het volgende:
[..]
MI en PA staat hij wel redelijk achter voor zover ik kan zien, maar WI is goed mogelijk.
Zou dan zo'n 65% in voordeel Biden moeten zijn in staat waar ie tot nu toe 45% heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Michigan is alles behalve over, wat nu nog binnenkomt is toch nog 26 procent die in grote aantallen naar Biden zullen gaan.
Trump is een fascist, heeft hij wederom bewezen met zijn speech. Simpel zat.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Restyler het volgende:
[..]
Komt misschien omdat er ook vooral boze linkse mensen hier zitten. Heb in de laatste halfuur dat ik heb mee zitten te lezen al genoeg van de standaard boze linkse retoriek gehoord (fascist, etc).
Jij vindt het oproepen om te stoppen met tellen als je voorstaat niet fascistisch dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Restyler het volgende:
[..]
Komt misschien omdat er ook vooral boze linkse mensen hier zitten. Heb in de laatste halfuur dat ik heb mee zitten te lezen al genoeg van de standaard boze linkse retoriek gehoord (fascist, etc).
Er is een AVK forum he, mensen komen hier omdat hier dikwijls meer kwaliteit te vinden is. Hoe je dat voor jezelf billijkt moet jij weten.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Restyler het volgende:
[..]
Komt misschien omdat er ook vooral boze linkse mensen hier zitten. Heb in het laatste halfuur dat ik heb mee zitten te lezen al genoeg van de standaard boze linkse retoriek gehoord (fascist, etc).
Kun je nagaan wat er gebeurt wanneer Biden onverhoopt toch nog wint, het mongooltje heeft al aangegeven niet zonder slag of stoot het presidentschap over te dragen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het lastige is dat het onvoorspelbaar en erg close is. Dit gaat een hoop shit geven nog
links rechts geneuzel.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Restyler het volgende:
[..]
Komt misschien omdat er ook vooral boze linkse mensen hier zitten. Heb in het laatste halfuur dat ik heb mee zitten te lezen al genoeg van de standaard boze linkse retoriek gehoord (fascist, etc).
Slechts 41% van stemmen in Milwaukee zijn geteld. Als de rest van die stemmen in dezelfde verhouding zijn zou dat Biden een nipte overwinning geven. Maar in andere counties moeten ook nog stemmen geteld worden...quote:Op woensdag 4 november 2020 09:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die gaat wel naar Trump denk ik
Daar komt het wel op neer.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan moeten we wat meer centjes aan defensie gaan besteden.
Ik weet het niet hoor mij dan heb je echt niet goed geluisterd naar z'n speech. Stemmen die buiten de termijn binnen komen horen gewoon niet mee te tellen of je nu voor Biden of Trump bent.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:33 schreef Puddington het volgende:
[..]
Jij vindt het oproepen om te stoppen met tellen als je voorstaat niet fascistisch dan?
volgens mij is het een record. zal ook wel een absoluut record wezen gok ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:35 schreef Harvest89 het volgende:
Is er in het verleden ook zo'n hoge opkomst geweest of is er nu een record gebroken?
Als de NAVO nog eens vier jaar Trump überhaupt overleeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan moeten we wat meer centjes aan defensie gaan besteden.
Ja en dat zou verre va nonmogelijk zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 09:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zou dan zo'n 65% in voordeel Biden moeten zijn in staat waar ie tot nu toe 45% heeft.
Het maakt niet uit wat ik vind. Jullie hadden ook kunnen zeggen dat het ongehoord is om dat te doen, door het woord "fascist" te gebruiken laten jullie jullie kleuren duidelijk zien. Het zou net zoiets zijn als ik op elke pagina het woord "demente gek" zou lezen om Biden te omschrijven. Dan zouden hier vooral boze rechtse mensen zitten, maar dat lijkt nu niet het geval.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:33 schreef Puddington het volgende:
[..]
Jij vindt het oproepen om te stoppen met tellen als je voorstaat niet fascistisch dan?
Oh, ik heb een fascist horen praten over hoe hij de verkiezingen wilt claimen en we maar moeten stoppen met tellen in een aantal cruciale staten. Maar goed, de mentale gymnastiek van Trump-cultisten ben ik nu inmiddels al gewend.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor mij dan heb je echt niet goed geluisterd naar z'n speech. Stemmen die buiten de termijn binnen komen horen gewoon niet mee te tellen of je nu voor Biden of Trump bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |