quote:
Wat ik ook al tegen een vriend zei: Wat is slechter voor de VS? Nog 4 jaar Trump (er vanuit gaande dat hij op dezelfde manier doorgaat) met al z’n fouten, of 4 jaar (als hij het overleefd) een man waarvan er op z’n minst pedo verdenkingen zijn? Denk dat het beide weinig uitmaakt. Trump is een bekende factor & pedo-verdenkingen in de top zijn al jaren de normquote:Op woensdag 4 november 2020 02:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Das het probleem van de Amerikanen tho
Voor ons is het alsnog entertainment
Trump mag dan een gek zijn, zoveel verandert hij niet dus al die doemverhalen zijn overdreven imo
STOP DE PERSENquote:Op woensdag 4 november 2020 02:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik steun Biden en volg eigenlijk nooit de Amerikaanse politiek
20k in de min nog... Komt helemaal goedquote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef synsysterstylo het volgende:
Duurt lang voordat texas rood wordt
Dat is platteland tegen Chicago(en randsteden) en East St.Louis met veel meer mensenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:36 schreef Viesdik het volgende:
890k votes voor Trump en 597k voor Biden
Terwijl Biden toch gewonnen heeft in Illenois.
Wtf??
Komt bij dat deze verkiezing ook totaal niet interessant is voor ons als Nederlanders. Dus ja begrijp die emotionele reacties van de experts niet zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het grote verschil van de users die Biden hier steunen is dat ze echt 24/7 Amerikaanse politiek volgen. Wint trump? ga er maar van uit dat ze moeilijk ervan kunnen slapen en zelfs emotioneel kunnen breken.
De Trump-supporters nemen het maar als een korreltje zout en vinden het maar leuk en zien het meer als entertainment. Zijn nauwlijks bezig met politiek en volgen het niet zo die-hard als de users die Biden steunen.
Dit is alleen een weerspiegeling van FOK!
Nee, de Trumps staan geregistreerd in Florida.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef MakkieR het volgende:
Kun je als Amerikaan eigenlijk overal stemmen? dus in een Swingstate om de uitslag te beïnvloeden? ik vraag dit omdat het me opviel dat Melania Trum in Florida stemt terwijl ze in washington woont of in New York ( trump tower )
Er is nog niks geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef synsysterstylo het volgende:
Duurt lang voordat texas rood wordt
Dit dus. eensquote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komt bij dat deze verkiezing ook totaal niet interessant is voor ons als Nederlanders. Dus ja begrijp die emotionele reacties van de experts niet zo.
Kun je dan als Amerikaan overal registreren?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, de Trumps staan geregistreerd in Florida.
Top man, nog vier jaar iemand die roept dat climate change een hoax is.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komt bij dat deze verkiezing ook totaal niet interessant is voor ons als Nederlanders. Dus ja begrijp die emotionele reacties van de experts niet zo.
en iedereen maar zeiken over kiesmannenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is platteland tegen Chicago(en randsteden) en East St.Louis met veel meer mensen
swinguserquote:Op woensdag 4 november 2020 02:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
2 uur geleden had ik Biden gezegd, nu neig ik naar Trump.
kanye 2020_O_quote:
2016quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er is nog niks geteld.
Maar die counties aan de Mexicaanse grens zijn nog niet geteld en die worden blauw lijkt mij.
Daarom maak ik me wel zorgen.
Als je geen enkel verstand hebt van (geo)politiek, kan je zulke dingen zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, je moet er wel wonen of een huis hebben zover ik weet, volgens mij hebben ze een adres in Palm Beach?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kun je dan als Amerikaan overal registreren?
Alleen steun ik Biden niet, laat staan dat ik me als een debiele puberale fanboy ga gedragen over iets en iemand waar ik geen moer verstand van heb verder. Voor de Republikeinen was Scott een goede keus geweest; voor de Democraten wellicht een jonger figuur, eender wie, als het maar geen doorgedraaide SJW'er is.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het grote verschil van de users die Biden hier steunen is dat ze echt 24/7 Amerikaanse politiek volgen. Wint trump? ga er maar van uit dat ze moeilijk ervan kunnen slapen en zelfs emotioneel kunnen breken.
De Trump-supporters nemen het maar als een korreltje zout en vinden het maar leuk en zien het meer als entertainment. Zijn nauwlijks bezig met politiek en volgen het niet zo die-hard als de users die Biden steunen.
Dit is alleen een weerspiegeling van FOK!
Idd, helemaal aangezien die dude nationaal nagenoeg niets te zeggen heeft. Enkel het buitenlandbeleid wordt (grotendeels) door de president bepaald... En maar goed ook, gezien alle vredesverdragen die Oom Donald in het midden-oosten getekend heeft gekregen. Is Obama niet geluktquote:Op woensdag 4 november 2020 02:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Top man, nog vier jaar iemand die roept dat climate change een hoax is.
TOTAAL niet relevant voor ons
Denk je?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:43 schreef Viesdik het volgende:
California zal wel Biden stemmen nietwaar?
Precies totaal niet interessant voor ons. Amerika heeft op geopolitiek vlak niks meer in te brokkelen en dat gaat een Biden ook niet veranderen natuurlijk. Tijd dat Europa zelf komt met goede regels en afspraken wat betreft klimaatverandering en andere onderwerpen komt.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Top man, nog vier jaar iemand die roept dat climate change een hoax is.
TOTAAL niet relevant voor ons
De uitlatingen die jij hier doorlopend tentoonstelt zijn nog holler dan die van de genoemde populisten.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen steun ik Biden niet, laat staan dat ik me als een debiele puberale fanboy ga gedragen over iets en iemand waar ik geen moer verstand van heb verder. Voor de Republikeinen was Scott een goede keus geweest; voor de Democraten wellicht een jonger figuur, eender wie, als het maar geen doorgedraaide SJW'er is.
Fijn dat je iig aangeeft dat het inderdaad allemaal puur entertainment is; dat is precies wat ik zeg: dat is het enige wat mensen nog op de been brengt voor politiek, en daarom gaat Trump ook dit jaar weer winnen.
En dat circus gaan we hier dus ook krijgen. Moet allemaal niet te moeilijk en saai worden: gewoon meegaan met de vlotste babbelaar en daarna raar opkijken als zaken als sociale zekerheid, arbeidsrecht, penisoenen, zorg en onderwijs geheel worden uitgehold t.b.v. de economie.
Premier Baudet, of zo... of, als we een paar jaar verder zijn, SJW koningin Sylvana Simons of die relturken van Denk...
Entertainment, alles entertainment.
Noem er eens één.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De uitlatingen die jij hier doorlopend tentoonstelt zijn nog holler dan die van de genoemde populisten.
Klinkt een beetje als discriminatie, als je geld hebt en een extra huis kunt veroorloven kun je op meerdere locaties jouw stem ( 1 stem ) uitbrengen. En zit je dus niet gebonden aan een staat die toch al verbonden is aan een politieke partij zoals Washington of New York. Wat is Amerika toch een mooi land haha.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, je moet er wel wonen of een huis hebben zover ik weet, volgens mij hebben ze een adres in Palm Beach?
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je geen enkel verstand hebt van (geo)politiek, kan je zulke dingen zeggen inderdaad.
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:45 schreef Viesdik het volgende:
gaat gvd Biden dan toch winnen?
Vanwege Ohio?
New York en Californië zijn erg voorspelbaar. Het 2 partijen systeem zorgt dat deze 2 grote staten meteen naar 1 partij kan worden gegeven, omdat het 2 linkse(wellicht extreem) bolwerken zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:43 schreef Viesdik het volgende:
Dat gaat toch nooit lukken in ons politieke stelsel joh. Wat een onzin.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen steun ik Biden niet, laat staan dat ik me als een debiele puberale fanboy ga gedragen over iets en iemand waar ik geen moer verstand van heb verder. Voor de Republikeinen was Scott een goede keus geweest; voor de Democraten wellicht een jonger figuur, eender wie, als het maar geen doorgedraaide SJW'er is.
Fijn dat je iig aangeeft dat het inderdaad allemaal puur entertainment is; dat is precies wat ik zeg: dat is het enige wat mensen nog op de been brengt voor politiek, en daarom gaat Trump ook dit jaar weer winnen.
En dat circus gaan we hier dus ook krijgen. Moet allemaal niet te moeilijk en saai worden: gewoon meegaan met de vlotste babbelaar en daarna raar opkijken als zaken als sociale zekerheid, arbeidsrecht, penisoenen, zorg en onderwijs geheel worden uitgehold t.b.v. de economie.
Premier Baudet, of zo... of, als we een paar jaar verder zijn, SJW koningin Sylvana Simons of die relturken van Denk...
Entertainment, alles entertainment.
Hoog tijd dat ze overschakelen naar totale stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
New York en Californië zijn erg voorspelbaar. Het 2 partijen systeem zorgt dat deze 2 grote staten meteen naar 1 partij kan worden gegeven, omdat het 2 linkse(wellicht extreem) bolwerken zijn.
Extreem niet , dan moet je eerder aan Oregon denkenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
New York en Californië zijn erg voorspelbaar. Het 2 partijen systeem zorgt dat deze 2 grote staten meteen naar 1 partij kan worden gegeven, omdat het 2 linkse(wellicht extreem) bolwerken zijn.
Jij weet er geen moer vanaf, maar weet wel hoe wij hier allemaal in elkaar steken, en hoe mijn mening over trumpinho tot stand is gekomen.quote:
En Mississippi, Alabama, Tennessee, Oklahoma, South-Carolina, Wyoming, South Dakota, North Dakota, Idaho, Utah, Louisiana, Texas, Arkansas en Missouri zijn rechtse (wellicht extreem) bolwerken?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Upstate New York en Noord-Oost Californië zijn wel rood maar daar wonen maar 4mensenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh echt, ik weet er geen moer van af?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij weet er geen moer vanaf, maar weet wel hoe wij hier allemaal in elkaar steken, en hoe mijn mening over trumpinho tot stand is gekomen.
Hoezo bij jezelf afgaan
Pure waanzin dit, alsof Nevada en New Mexico gaan flippen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:45 schreef Jimbo het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd hoe die gaat kloppen
Ik vind het ook een raar systeem , maar het gaat zo al decennia langquote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze overschakelen naar totale stemmen.
North Dakota heeft al sinds 1964 altijd rood gestemd.quote:
🤔quote:Op woensdag 4 november 2020 02:43 schreef Viesdik het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat verwachtte Democratische staten rood worden vanwege de plunderingen in 2020, want die waren voornamelijk in blauwe gebieden en daar wonen nu veel mensen die ook law & order willen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1776, gok ik zoquote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind het ook een raar systeem , maar het gaat zo al decennia lang
New York rood.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Pure waanzin dit, alsof Nevada en New Mexico gaan flippen.
Taxes kan je daar in de toekomst uit halen hoor. Dat wordt in de toekomst echt een swinstate.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En Mississippi, Alabama, Tennessee, Oklahoma, South-Carolina, Wyoming, South Dakota, North Dakota, Idaho, Utah, Louisiana, Texas, Arkansas en Missouri zijn rechtse (wellicht extreem) bolwerken?
Like gegeven.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef MakkieR het volgende:
Maakt toch geen flikker uit wie er wint. De president zit muurvast met een politiek bestel dat helemaal is gepolariseerd. Als de democraten winnen dan gaan de republikeinen kinderachtig doen, als de republikeinen winnen dan gaan de democraten kinderachtig doen. de hakken in het zand.
en terechtquote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
North Dakota heeft al sinds 1964 altijd rood gestemd.
Dezelfde Obama die de woede van de golfstaten op zijn hals haalde, geen fatsoenlijke band met Venezuela, Cuba en Rusland kon opbouwen het volledige zorgsysteem heeft uitgehold en een uitgeputte economie achterliet.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef RvLaak het volgende:
Leuk feitje... Patriot Act (je weet wel, die wet van Bush jr. die in principe de politiestaat creëerde) is dankzij Oom Donald niet verlengd... Democraten wilde dit wel, hij dreigde met veto.
Aldus de mensen in de stream van Sargon Als dat klopt, heeft Trump meer gedaan voor de vrijheid van de Amerikanen dan Obama...
Klopt. Intussen stoomt China keihard door. Daarom denk ik ook dat China de VS op veel vlakken gaat inhalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef MakkieR het volgende:
Maakt toch geen flikker uit wie er wint. De president zit muurvast met een politiek bestel dat helemaal is gepolariseerd. Als de democraten winnen dan gaan de republikeinen kinderachtig doen, als de republikeinen winnen dan gaan de democraten kinderachtig doen. de hakken in het zand.
Dat zou best wel eens kunnen ja...quote:Op woensdag 4 november 2020 02:43 schreef Viesdik het volgende:
In de toekomst wellicht. Voor nu zijn er een waslijst aan rode staten die ook bij voorbaat al rood zijn; dat is dus niet anders dan een California of een NY dat blauw is.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:50 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Taxes kan je daar in de toekomst uit halen hoor. Dat wordt in de toekomst echt een swinstate.
Zou mooi zijn als het echt een blauwe staat wordt.quote:
Ja, ik zie Oregon of Washington state wel dichter naar elkaar kruipen, Biden zal uiteindelijk wel winnen, maar verschil zal wel kleiner zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat verwachtte Democratische staten rood worden vanwege de plunderingen in 2020, want die waren voornamelijk in blauwe gebieden en daar wonen nu veel mensen die ook law & order willen.
Herstel, 1968.quote:
Dat zeg jij zelf in je postquote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt, ik weet er geen moer van af?
Test me bro.
Op Texas na hebben die staten geen enorme bevolking in vergelijking met New York en Cali. Dat was ook mijn punt.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En Mississippi, Alabama, Tennessee, Oklahoma, South-Carolina, Wyoming, South Dakota, North Dakota, Idaho, Utah, Louisiana, Texas, Arkansas en Missouri zijn rechtse (wellicht extreem) bolwerken?
Dat zijn ze al. China is de VS voorbij (op alle fronten).quote:Op woensdag 4 november 2020 02:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt. Intussen stoomt China keihard door. Daarom denk ik ook dat China de VS op veel vlakken gaat inhalen.
Dat is inderdaad een goed ding als je tegen de Patriot Act bent. Wat natuurlijk lang niet iedereen is, wat je niet meteen iemand maakt die tegen vrijheid is.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef RvLaak het volgende:
Leuk feitje... Patriot Act (je weet wel, die wet van Bush jr. die in principe de politiestaat creëerde) is dankzij Oom Donald niet verlengd... Democraten wilde dit wel, hij dreigde met veto.
Aldus de mensen in de stream van Sargon Als dat klopt, heeft Trump meer gedaan voor de vrijheid van de Amerikanen dan Obama...
En Johnson blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Reagan maakte vrijwel de hele kaart rood
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dezelfde Obama die de woede van de golfstaten op zijn hals haalde, geen fatsoenlijke band met Venezuela, Cuba en Rusland kon opbouwen het volledige zorgsysteem heeft uitgehold en een uitgeputte economie achterliet.
Maar keurige vent
Klopt maar de demografie is erg aan het veranderen in Taxes.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de toekomst wellicht. Voor nu zijn er een waslijst aan rode staten die ook bij voorbaat al rood zijn; dat is dus niet anders dan een California of een NY dat blauw is.
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg jij zelf in je post
Ja ging te ver.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef Jimbo het volgende:
de nos geilt wel erg op biden fans zeg...
Reagan wat een baas was hijquote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Reagan maakte vrijwel de hele kaart rood
Nee, maar het aantal kiesmannen telt wel op...quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op Texas na hebben die staten geen enorme bevolking in vergelijking met New York en Cali. Dat was ook mijn punt.
en ook in Texas had Biden een kans(je) dus dat valt ook weg uit jouw argument
Ik ben een zwevende kiezerquote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Herstel, 1968.
Vertel: wat maakt de Republikeinen beter dan de Democraten voor de doorsnee Amerikaan?
Nee, maar die wet gaat wel tegen alle vrijheden in waar ze een oorlog voor gevochten hebben tegen de Engelsen...quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed ding als je tegen de Patriot Act bent. Wat natuurlijk lang niet iedereen is, wat je niet meteen iemand maakt die tegen vrijheid is.
Giggityquote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat ik ook al tegen een vriend zei: Wat is slechter voor de VS? Nog 4 jaar Trump (er vanuit gaande dat hij op dezelfde manier doorgaat) met al z’n fouten, of 4 jaar (als hij het overleefd) een man waarvan er op z’n minst pedo verdenkingen zijn? Denk dat het beide weinig uitmaakt. Trump is een bekende factor & pedo-verdenkingen in de top zijn al jaren de norm
Hele middenklasse en de economie gesloopt; gelukkig opgeruimd door de zwaar onderschatte Bush Senior.quote:
Over vier of acht jaar misschien wel...nu nog nietquote:Op woensdag 4 november 2020 02:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik zou het lachen vinden als Texas blauw wordt![]()
En daarna Californië rood... gaat alleen niet gebeurenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik zou het lachen vinden als Texas blauw wordt![]()
Zeker, die Martin Luther King flair was leuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]& nog kan ik hem niet negatief zijn... Geniale politicus... Waardeloze president, maar een geniale politicus
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeker, die Martin Luther King flair was leuk.
quote:9 staten voor Trump = 72
Staten:
Kentucky 8
Indiana 11
West Virginia 5
Oklahoma 7
Tennessee 11
South Carolina 9
Mississippi 6
Alabama 9
Arkansas 6
quote:11 voor Biden = 92
Staten:
Vermont 3
Virginia 13
DC 3
Massachusetts 11
Connecticut 7
Rhode Island 4
New Jersey 14
Delaware 3
Maryland 10
Illinois 20
Maine 4
Als dat zo is, heeft Biden gewonnenquote:
biden weer ietsje gedaald wel hoorquote:
Valt wel tegen dat mensen 4 jaar nepotisme zat zijn ja?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef Ixnay het volgende:
Texas komt nog wel goed voor Trump.
Ik had eigenlijk wel gerekend op Ohio voor Trump. Maar dat valt tegen tot nu.
Op ABC news zeggen ze dat daar vooral early votes geteld zijn. Daarom lijkt het gunstig voor Biden uit te vallen.
Johnson is helaas ook een erg onderschatte en onbekende president in Nederland.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Johnson met de blue wave lol
52% nog maar volgen NYTimesquote:Op woensdag 4 november 2020 02:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Ohio wordt wel spannend
Odds van Trump zijn weer wat gedaald...
Inderdaad. Op binnenlands gebied de beste president van de VS aller tijden... Maar ja, Vietnam...quote:Op woensdag 4 november 2020 02:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Johnson is helaas ook een erg onderschatte en onbekende president in Nederland.
Als ik naar Ohio kijk, zie ik dat er vooral resultaten binnen zijn van grote steden, dat kan dus nog volledig omdraaien.quote:
48% moet nog geteld worden. Schijnbaar is dit (zo goed als) enkel nog mail-in stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als ik naar Ohio kijk, zie ik dat er vooral resultaten binnen zijn van grote steden, dat kan dus nog volledig omdraaien.
Ik verwacht nog steeds Ohio voor Trump tbhquote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef Ixnay het volgende:
Texas komt nog wel goed voor Trump.
Ik had eigenlijk wel gerekend op Ohio voor Trump. Maar dat valt tegen tot nu.
Op ABC news zeggen ze dat daar vooral early votes geteld zijn. Daarom lijkt het gunstig voor Biden uit te vallen.
Mwah, bij Nixon mag je wel de kanttekening plaatsen dat de hufter de Vietnam oorlog verlengde voor zijn persoonlijke gewin.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad. Op binnenlands gebied de beste president van de VS aller tijden... Maar ja, Vietnam...
Zoals Nixon de beste was op buitenlands gebied... maar ja, Watergate.
Klopt maar elke goeie president de laatste jaren heeft een smetje. Maar iedereen roept maar dat Reagan de koude oorlog heeft beëindigt wat echt gewoon geschiedvervalsing is. Toen hij riep van gooi die muur om toen waren ze in Berlijn al aan het slopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad. Op binnenlands gebied de beste president van de VS aller tijden... Maar ja, Vietnam...
Zoals Nixon de beste was op buitenlands gebied... maar ja, Watergate.
Nog best wat early (democratic) votes daar i.t.t NCquote:Op woensdag 4 november 2020 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als ik naar Ohio kijk, zie ik dat er vooral resultaten binnen zijn van grote steden, dat kan dus nog volledig omdraaien.
Is dat de kans? Niet obv de getelde stemmen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/i(...)text=election_recirc
Hoeveel?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb money op Biden, dus win win voor mij vriend
Dan is het appeltje eitje voor Trumpiequote:Op woensdag 4 november 2020 03:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
48% moet nog geteld worden. Schijnbaar is dit (zo goed als) enkel nog mail-in stemmen
No contest natuurlijkquote:
Reagan was een waardeloze president.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt maar elke goeie president de laatste jaren heeft een smetje. Maar iedereen roept maar dat Reagan de koude oorlog heeft beëindigt wat echt gewoon geschiedvervalsing is. Toen hij riep van gooi die muur om toen waren ze in Berlijn al aan het slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |