Ik ben een zwevende kiezerquote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Herstel, 1968.
Vertel: wat maakt de Republikeinen beter dan de Democraten voor de doorsnee Amerikaan?
Nee, maar die wet gaat wel tegen alle vrijheden in waar ze een oorlog voor gevochten hebben tegen de Engelsen...quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed ding als je tegen de Patriot Act bent. Wat natuurlijk lang niet iedereen is, wat je niet meteen iemand maakt die tegen vrijheid is.
Giggityquote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat ik ook al tegen een vriend zei: Wat is slechter voor de VS? Nog 4 jaar Trump (er vanuit gaande dat hij op dezelfde manier doorgaat) met al z’n fouten, of 4 jaar (als hij het overleefd) een man waarvan er op z’n minst pedo verdenkingen zijn? Denk dat het beide weinig uitmaakt. Trump is een bekende factor & pedo-verdenkingen in de top zijn al jaren de norm
Hele middenklasse en de economie gesloopt; gelukkig opgeruimd door de zwaar onderschatte Bush Senior.quote:
Over vier of acht jaar misschien wel...nu nog nietquote:Op woensdag 4 november 2020 02:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik zou het lachen vinden als Texas blauw wordt![]()
En daarna Californië rood... gaat alleen niet gebeurenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik zou het lachen vinden als Texas blauw wordt![]()
Zeker, die Martin Luther King flair was leuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]& nog kan ik hem niet negatief zijn... Geniale politicus... Waardeloze president, maar een geniale politicus
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeker, die Martin Luther King flair was leuk.
quote:9 staten voor Trump = 72
Staten:
Kentucky 8
Indiana 11
West Virginia 5
Oklahoma 7
Tennessee 11
South Carolina 9
Mississippi 6
Alabama 9
Arkansas 6
quote:11 voor Biden = 92
Staten:
Vermont 3
Virginia 13
DC 3
Massachusetts 11
Connecticut 7
Rhode Island 4
New Jersey 14
Delaware 3
Maryland 10
Illinois 20
Maine 4
Als dat zo is, heeft Biden gewonnenquote:
biden weer ietsje gedaald wel hoorquote:
Valt wel tegen dat mensen 4 jaar nepotisme zat zijn ja?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef Ixnay het volgende:
Texas komt nog wel goed voor Trump.
Ik had eigenlijk wel gerekend op Ohio voor Trump. Maar dat valt tegen tot nu.
Op ABC news zeggen ze dat daar vooral early votes geteld zijn. Daarom lijkt het gunstig voor Biden uit te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |