Like gegeven.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef MakkieR het volgende:
Maakt toch geen flikker uit wie er wint. De president zit muurvast met een politiek bestel dat helemaal is gepolariseerd. Als de democraten winnen dan gaan de republikeinen kinderachtig doen, als de republikeinen winnen dan gaan de democraten kinderachtig doen. de hakken in het zand.
en terechtquote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
North Dakota heeft al sinds 1964 altijd rood gestemd.
Dezelfde Obama die de woede van de golfstaten op zijn hals haalde, geen fatsoenlijke band met Venezuela, Cuba en Rusland kon opbouwen het volledige zorgsysteem heeft uitgehold en een uitgeputte economie achterliet.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef RvLaak het volgende:
Leuk feitje... Patriot Act (je weet wel, die wet van Bush jr. die in principe de politiestaat creëerde) is dankzij Oom Donald niet verlengd... Democraten wilde dit wel, hij dreigde met veto.
Aldus de mensen in de stream van Sargon Als dat klopt, heeft Trump meer gedaan voor de vrijheid van de Amerikanen dan Obama...
Klopt. Intussen stoomt China keihard door. Daarom denk ik ook dat China de VS op veel vlakken gaat inhalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef MakkieR het volgende:
Maakt toch geen flikker uit wie er wint. De president zit muurvast met een politiek bestel dat helemaal is gepolariseerd. Als de democraten winnen dan gaan de republikeinen kinderachtig doen, als de republikeinen winnen dan gaan de democraten kinderachtig doen. de hakken in het zand.
Dat zou best wel eens kunnen ja...quote:Op woensdag 4 november 2020 02:43 schreef Viesdik het volgende:
California zal wel Biden stemmen nietwaar?
In de toekomst wellicht. Voor nu zijn er een waslijst aan rode staten die ook bij voorbaat al rood zijn; dat is dus niet anders dan een California of een NY dat blauw is.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:50 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Taxes kan je daar in de toekomst uit halen hoor. Dat wordt in de toekomst echt een swinstate.
Zou mooi zijn als het echt een blauwe staat wordt.quote:
Ja, ik zie Oregon of Washington state wel dichter naar elkaar kruipen, Biden zal uiteindelijk wel winnen, maar verschil zal wel kleiner zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat verwachtte Democratische staten rood worden vanwege de plunderingen in 2020, want die waren voornamelijk in blauwe gebieden en daar wonen nu veel mensen die ook law & order willen.
Herstel, 1968.quote:
Dat zeg jij zelf in je postquote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt, ik weet er geen moer van af?
Test me bro.
Op Texas na hebben die staten geen enorme bevolking in vergelijking met New York en Cali. Dat was ook mijn punt.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En Mississippi, Alabama, Tennessee, Oklahoma, South-Carolina, Wyoming, South Dakota, North Dakota, Idaho, Utah, Louisiana, Texas, Arkansas en Missouri zijn rechtse (wellicht extreem) bolwerken?
Dat zijn ze al. China is de VS voorbij (op alle fronten).quote:Op woensdag 4 november 2020 02:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt. Intussen stoomt China keihard door. Daarom denk ik ook dat China de VS op veel vlakken gaat inhalen.
Dat is inderdaad een goed ding als je tegen de Patriot Act bent. Wat natuurlijk lang niet iedereen is, wat je niet meteen iemand maakt die tegen vrijheid is.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef RvLaak het volgende:
Leuk feitje... Patriot Act (je weet wel, die wet van Bush jr. die in principe de politiestaat creëerde) is dankzij Oom Donald niet verlengd... Democraten wilde dit wel, hij dreigde met veto.
Aldus de mensen in de stream van Sargon Als dat klopt, heeft Trump meer gedaan voor de vrijheid van de Amerikanen dan Obama...
En Johnson blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Reagan maakte vrijwel de hele kaart rood
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dezelfde Obama die de woede van de golfstaten op zijn hals haalde, geen fatsoenlijke band met Venezuela, Cuba en Rusland kon opbouwen het volledige zorgsysteem heeft uitgehold en een uitgeputte economie achterliet.
Maar keurige vent
Klopt maar de demografie is erg aan het veranderen in Taxes.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de toekomst wellicht. Voor nu zijn er een waslijst aan rode staten die ook bij voorbaat al rood zijn; dat is dus niet anders dan een California of een NY dat blauw is.
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg jij zelf in je post
Ja ging te ver.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef Jimbo het volgende:
de nos geilt wel erg op biden fans zeg...
Reagan wat een baas was hijquote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Reagan maakte vrijwel de hele kaart rood
Nee, maar het aantal kiesmannen telt wel op...quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op Texas na hebben die staten geen enorme bevolking in vergelijking met New York en Cali. Dat was ook mijn punt.
en ook in Texas had Biden een kans(je) dus dat valt ook weg uit jouw argument
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |