Dat gaat toch nooit lukken in ons politieke stelsel joh. Wat een onzin.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen steun ik Biden niet, laat staan dat ik me als een debiele puberale fanboy ga gedragen over iets en iemand waar ik geen moer verstand van heb verder. Voor de Republikeinen was Scott een goede keus geweest; voor de Democraten wellicht een jonger figuur, eender wie, als het maar geen doorgedraaide SJW'er is.
Fijn dat je iig aangeeft dat het inderdaad allemaal puur entertainment is; dat is precies wat ik zeg: dat is het enige wat mensen nog op de been brengt voor politiek, en daarom gaat Trump ook dit jaar weer winnen.
En dat circus gaan we hier dus ook krijgen. Moet allemaal niet te moeilijk en saai worden: gewoon meegaan met de vlotste babbelaar en daarna raar opkijken als zaken als sociale zekerheid, arbeidsrecht, penisoenen, zorg en onderwijs geheel worden uitgehold t.b.v. de economie.
Premier Baudet, of zo... of, als we een paar jaar verder zijn, SJW koningin Sylvana Simons of die relturken van Denk...
Entertainment, alles entertainment.
Hoog tijd dat ze overschakelen naar totale stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
New York en Californië zijn erg voorspelbaar. Het 2 partijen systeem zorgt dat deze 2 grote staten meteen naar 1 partij kan worden gegeven, omdat het 2 linkse(wellicht extreem) bolwerken zijn.
Extreem niet , dan moet je eerder aan Oregon denkenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
New York en Californië zijn erg voorspelbaar. Het 2 partijen systeem zorgt dat deze 2 grote staten meteen naar 1 partij kan worden gegeven, omdat het 2 linkse(wellicht extreem) bolwerken zijn.
Jij weet er geen moer vanaf, maar weet wel hoe wij hier allemaal in elkaar steken, en hoe mijn mening over trumpinho tot stand is gekomen.quote:
En Mississippi, Alabama, Tennessee, Oklahoma, South-Carolina, Wyoming, South Dakota, North Dakota, Idaho, Utah, Louisiana, Texas, Arkansas en Missouri zijn rechtse (wellicht extreem) bolwerken?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Upstate New York en Noord-Oost Californië zijn wel rood maar daar wonen maar 4mensenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh echt, ik weet er geen moer van af?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij weet er geen moer vanaf, maar weet wel hoe wij hier allemaal in elkaar steken, en hoe mijn mening over trumpinho tot stand is gekomen.
Hoezo bij jezelf afgaan
Pure waanzin dit, alsof Nevada en New Mexico gaan flippen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:45 schreef Jimbo het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd hoe die gaat kloppen
Ik vind het ook een raar systeem , maar het gaat zo al decennia langquote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze overschakelen naar totale stemmen.
North Dakota heeft al sinds 1964 altijd rood gestemd.quote:
🤔quote:Op woensdag 4 november 2020 02:43 schreef Viesdik het volgende:
California zal wel Biden stemmen nietwaar?
Ik zie het wel gebeuren dat verwachtte Democratische staten rood worden vanwege de plunderingen in 2020, want die waren voornamelijk in blauwe gebieden en daar wonen nu veel mensen die ook law & order willen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1776, gok ik zoquote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind het ook een raar systeem , maar het gaat zo al decennia lang
New York rood.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Pure waanzin dit, alsof Nevada en New Mexico gaan flippen.
Taxes kan je daar in de toekomst uit halen hoor. Dat wordt in de toekomst echt een swinstate.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En Mississippi, Alabama, Tennessee, Oklahoma, South-Carolina, Wyoming, South Dakota, North Dakota, Idaho, Utah, Louisiana, Texas, Arkansas en Missouri zijn rechtse (wellicht extreem) bolwerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |