Johnson is helaas ook een erg onderschatte en onbekende president in Nederland.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Johnson met de blue wave lol
52% nog maar volgen NYTimesquote:Op woensdag 4 november 2020 02:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Ohio wordt wel spannend
Odds van Trump zijn weer wat gedaald...
Inderdaad. Op binnenlands gebied de beste president van de VS aller tijden... Maar ja, Vietnam...quote:Op woensdag 4 november 2020 02:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Johnson is helaas ook een erg onderschatte en onbekende president in Nederland.
Als ik naar Ohio kijk, zie ik dat er vooral resultaten binnen zijn van grote steden, dat kan dus nog volledig omdraaien.quote:
48% moet nog geteld worden. Schijnbaar is dit (zo goed als) enkel nog mail-in stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als ik naar Ohio kijk, zie ik dat er vooral resultaten binnen zijn van grote steden, dat kan dus nog volledig omdraaien.
Ik verwacht nog steeds Ohio voor Trump tbhquote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef Ixnay het volgende:
Texas komt nog wel goed voor Trump.
Ik had eigenlijk wel gerekend op Ohio voor Trump. Maar dat valt tegen tot nu.
Op ABC news zeggen ze dat daar vooral early votes geteld zijn. Daarom lijkt het gunstig voor Biden uit te vallen.
Mwah, bij Nixon mag je wel de kanttekening plaatsen dat de hufter de Vietnam oorlog verlengde voor zijn persoonlijke gewin.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad. Op binnenlands gebied de beste president van de VS aller tijden... Maar ja, Vietnam...
Zoals Nixon de beste was op buitenlands gebied... maar ja, Watergate.
Klopt maar elke goeie president de laatste jaren heeft een smetje. Maar iedereen roept maar dat Reagan de koude oorlog heeft beëindigt wat echt gewoon geschiedvervalsing is. Toen hij riep van gooi die muur om toen waren ze in Berlijn al aan het slopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad. Op binnenlands gebied de beste president van de VS aller tijden... Maar ja, Vietnam...
Zoals Nixon de beste was op buitenlands gebied... maar ja, Watergate.
Nog best wat early (democratic) votes daar i.t.t NCquote:Op woensdag 4 november 2020 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als ik naar Ohio kijk, zie ik dat er vooral resultaten binnen zijn van grote steden, dat kan dus nog volledig omdraaien.
Is dat de kans? Niet obv de getelde stemmen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/i(...)text=election_recirc
Hoeveel?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb money op Biden, dus win win voor mij vriend
Dan is het appeltje eitje voor Trumpiequote:Op woensdag 4 november 2020 03:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
48% moet nog geteld worden. Schijnbaar is dit (zo goed als) enkel nog mail-in stemmen
No contest natuurlijkquote:
Reagan was een waardeloze president.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt maar elke goeie president de laatste jaren heeft een smetje. Maar iedereen roept maar dat Reagan de koude oorlog heeft beëindigt wat echt gewoon geschiedvervalsing is. Toen hij riep van gooi die muur om toen waren ze in Berlijn al aan het slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |