Beetje Influencaaah jat gewoon grappen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hem alsnog wilt tweeten haal ik hem écht weg hoor! Want had het echt niet gezien en wil absoluut geen jatter zijn. Zat nog braaf te zoeken op Twitter op pierre kartner en vader abraham winnaar, maar niemand had hem nog gemaakt. God damnit jij wel hier.![]()
Hahaha nee hoor laat maar lekker staan, onafhankelijk bedacht is niet gejatquote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hem alsnog wilt tweeten haal ik hem écht weg hoor! Want had het echt niet gezien en wil absoluut geen jatter zijn. Zat nog braaf te zoeken op Twitter op pierre kartner en vader abraham winnaar, maar niemand had hem nog gemaakt. God damnit jij wel hier.![]()
JAAAAAAA JE HOORT ER OFFICIEEL BIJ HEUR!quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben officieel benoemd tot Songfestivalmens!?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op woensdag 4 november 2020 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAA JE HOORT ER OFFICIEEL BIJ HEUR!![]()
Met die gif (dol op deze) kon ik ook al niks op twitter. Ook aan gedacht. Chaosssss!
Ook een soort van Trumptactics.quote:
Het is serieus op twitter mn grootste 'angst' dat iemand eenzelfde tweet tevoorschijn tovert en je een jatter (b)lijkt. Ik ben zo'n schijtlijster die bij elke 'grap'tweet op alle mogelijke combinaties zoekt, ook/vooral in het engels, of hij niet al letterlijk bestaat. Of in elk geval heel erg op lijkt. Dan doe ik hem al niet want wil niet voor lul staan.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje Influencaaah jat gewoon grappen.![]()
Zo'n leuk liedje.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:42 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zie dat Colorado ook democraten heeft gestemd. Iemand een gifje van Sandra Reemer toevallig?
Die sportschool wordt zo wel een beetje een excuusquote:Op woensdag 4 november 2020 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
Het is ook gewoon heel dubbel dat de efteling dicht moet, maar dat sportscholen open mogen blijven.
Is ook dubbel. Maar voor ons in de theaterbranche is het óók al maanden heel dubbel dat je wel met honderden de IKEA in mag maar slechts met 30 (en nu nul) mensen in de theaterzalen waar mensen stil zijn. Er is heel veel amper uit te leggen momenteel.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
Het is ook gewoon heel dubbel dat de efteling dicht moet, maar dat sportscholen open mogen blijven.
De Efteling is geen pretpark, maar een themapark/sprookjespark.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:47 schreef Greys het volgende:
Jezus Efteling, wat is er niet duidelijk aan 'pretparken gaan dicht'?
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Michigan kan Biden nog inlopen. O.a. in Wayne is nog maar de helft van de stemmen geteld, daar alleen al zou Biden nog ~150.000 stemmen in kunnen lopen (gezien de tussenstand).
Die westerlingen weer he!quote:Omdat de coronasituatie in het westen van Nederland zo precair is mag het Noorden niet versoepelen. Het zou een verkeerd signaal zijn aan de westerlingen, zei RIVM-baas Jaap van Dissel woensdagmorgen in de Tweede Kamer.
Tijd voor een tostiquote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef Redefine het volgende:
Het is alweer bijna twaalf uurDe tijd vliegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |