Als het mail-in ballots zijn waar we op wachten, is er een theoretische kans dat die ietwat richting Biden leunen (als het verhaal klopt dat democraten meer geneigd zijn om via de mail te stemmen).quote:Op woensdag 4 november 2020 11:22 schreef Strani het volgende:
Dit is zo close, dat het uiteindelijk aan Vader Abraham zal zijn wie deze verkiezingen wint.
*Hangt vast confetti boven het hoofd van Trump
Ja maar ik zit even te kijken naar wat nog outstanding is, en dat is niet veel hoor voor Trump. Check die counties maar eens daar. Biden zou toch nog wel wat meer stemmen moeten kunnen halen uit Las Vegas en Reno.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nevada scheelt maar 9.000 votes (nog in voordeel van Biden)
Rustig wat anders gaan doen en over een uurtje nog een keer kijken. Constant F5'en helpt toch nietquote:Op woensdag 4 november 2020 11:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Doordat er nu ook zo anders is gestemd met mail in, is het verloop zoveel onvoorspelbaarder dan anders
Echt niet te doen zo
Dat helpt wélquote:Op woensdag 4 november 2020 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Rustig wat anders gaan doen en over een uurtje nog een keer kijken. Constant F5'en helpt toch niet
Klopt, vorige keer liep Trump juist uit naarmate de nacht vorderde (toen ik op bed ging had Hillary nog "gewonnen"), nu lijken de mail-in ballots het voordeel iets om te draaien.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Doordat er nu ook zo anders is gestemd met mail in, is het verloop zoveel onvoorspelbaarder dan anders
Echt niet te doen zo
Godver, kijk wat ik net tweet.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:22 schreef Strani het volgende:
Dit is zo close, dat het uiteindelijk aan Vader Abraham zal zijn wie deze verkiezingen wint.
*Hangt vast confetti boven het hoofd van Trump
Steve is nog (/weer) wakker, dus ik kijkquote:Op woensdag 4 november 2020 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Rustig wat anders gaan doen en over een uurtje nog een keer kijken. Constant F5'en helpt toch niet
GMTA, dat moet het zijn...quote:Op woensdag 4 november 2020 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Godver, kijk wat ik net tweet.
Had jij het ook getweet? Want dan haal ik hem weg en retweet ik jou. GMTA*gieren*
[ twitter ]
Ja, maar alsnog is het wel spannender dan van tevoren verwacht. Als Biden het echt goed had gedaan, hadden we nu waarschijnlijk al vrij zeker kunnen zeggen dat hij zou winnen. Nu is het allemaal super close en kunnen we vast nog wel wat hertellingen gaan verwachtenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, vorige keer liep Trump juist uit naarmate de nacht vorderde (toen ik op bed ging had Hillary nog "gewonnen"), nu lijken de mail-in ballots het voordeel iets om te draaien.
Gek genoeg is dat scenario al maanden geopperd maar je kan pas zie hoe het uitpakt na de verkiezingen...
Oh hahahaquote:Op woensdag 4 november 2020 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Godver, kijk wat ik net tweet.
Had jij het ook getweet? Want dan haal ik hem weg en retweet ik jou. GMTA*gieren*
[ twitter ]
Ach, voor de ouderen onder ons ligt Florida 2000 nog vers in het geheugenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog is het wel spannender dan van tevoren verwacht. Als Biden het echt goed had gedaan, hadden we nu waarschijnlijk al vrij zeker kunnen zeggen dat hij zou winnen. Nu is het allemaal super close en kunnen we vast nog wel wat hertellingen gaan verwachten
Met hoe het nu gaat ben ik bang dat Biden zo in Wilmington naar buiten komt rennen, z'n roze trui uitdoet, z'n behoefte doet in het gras en de goeie odds weer helemaal instortenquote:
Ik durfde die Duncan John tweet toch maar niet dus dacht aan iets anders esf gerelateerds dat met een close call te maken had.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
GMTA, dat moet het zijn...
Tweet jij die effe? GET ME OFF THIS ROLLERCOASTERRRRRR. HESJTEK IELEKSJUNS.quote:
Erger nog, wat als de lichtbol het niet doet?!!!!?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Met hoe het nu gaat ben ik bang dat Biden zo in Wilmington naar buiten komt rennen, z'n roze trui uitdoet, z'n behoefte doet in het gras en de goeie odds weer helemaal instorten
Ik ben officieel benoemd tot Songfestivalmens!?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durfde die Duncan John tweet toch maar niet dus dacht aan iets anders esf gerelateerds dat met een close call te maken had.
Songfestivalmensen think alike. Verbaast me dat de Siets nog niet zoiets geroepen had trouwens, of iets anders esf gerelateerds!
Als je hem alsnog wilt tweeten haal ik hem écht weg hoor! Want had het echt niet gezien en wil absoluut geen jatter zijn. Zat nog braaf te zoeken op Twitter op pierre kartner en vader abraham winnaar, maar niemand had hem nog gemaakt. God damnit jij wel hier.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hahahaNee ik had 'm niet getweet hoor
GIERENquote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben officieel benoemd tot Songfestivalmens!?![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |