Volgens mij omdat ze er niet uitkwamen qua woonplaats en appartement/huis.quote:Op maandag 2 november 2020 20:36 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom gaven zij het ook al weer uit handen?
Succesfactorquote:Op maandag 2 november 2020 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze er niet uitkwamen qua woonplaats en appartement/huis.
Wat een drama maken ze ervanquote:Op maandag 2 november 2020 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Voor 210k kan je een prima huis kopen. Ook in de echte wereld.
En ongepland zwangerquote:
Hij doet de gemiddelde Brabander geen goedquote:
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 november 2020 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Dat trouwen was op 24 juni 2020, voor de info.
Sherlockquote:Op maandag 2 november 2020 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo veel mensen zijn er niet op Instagram die Deveny heten.
In mijn regio al wel wat moeilijker.quote:Op maandag 2 november 2020 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Voor 210k kan je een prima huis kopen. Ook in de echte wereld.
Das echt kei leuk!quote:
Ze mogen vooral blij zijn dat ze niet zo groot zijn. Met 1,90 meter stoot je standaard je hoofd.quote:Op maandag 2 november 2020 21:23 schreef franklop het volgende:
'Badkamer is wel klein' is het understatement van het jaar
Weet alleen niet of ik het zelf zou willen (tja, als je concessies moet gaan doen...) Maar toch, àltijd eerst weer die trap af om even te douchen enzo. Meh, en ook niet met kinderen, denk ik.quote:
Maar goed, als je je er aankleed ben je ook gelijk beneden voor het ontbijtquote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik het zelf zou willen (tja, als je concessies moet gaan doen...) Maar toch, àltijd eerst weer die trap af om even te douchen enzo. Meh, en ook niet met kinderen, denk ik.
Maar m'n kleren liggen dan weer boven. en ik wil ook m'n vieze spullen weer in de wasmand doen of terugbrengen naar de slaapkamer. Etc.quote:Op maandag 2 november 2020 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, als je je er aankleed ben je ook gelijk beneden voor het ontbijt
Klopt.quote:
Het is vooral niks in de zin dat je er niet veel mee kunt op de woningmarkt.quote:Op maandag 2 november 2020 21:37 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind het maar bijzonder dat ze net doen alsof 2 ton niks is. Ze zijn begin twintig ofzo?
Echt hèquote:Op maandag 2 november 2020 21:34 schreef franklop het volgende:
Budget voor fruitmand was er ook niet
Nee, dat wordt lastig met zijn Scotch en Soda collectie.quote:Op maandag 2 november 2020 21:57 schreef MorganLeFay het volgende:
Best mooi geworden... maar die kledingkast in die slaapkamer....daar past toch bijna niks in?!
Ik en @StarGazer dachten eerder aan Goofy.quote:Op maandag 2 november 2020 21:55 schreef Postbus100 het volgende:
Hij praat een beetje als Kees van der Staaij
Met ook de poef er nog voor, om makkelijk te kunnen openenquote:Op maandag 2 november 2020 21:57 schreef MorganLeFay het volgende:
Best mooi geworden... maar die kledingkast in die slaapkamer....daar past toch bijna niks in?!
Die stem toen ze dat zei! Net zo'n personage uit een tekenfilm.quote:Op maandag 2 november 2020 23:09 schreef Pap89 het volgende:
Later de aflevering gestart, kut ROOS!
“HALLO IK BEN ROOS KOM BINNEN!!”
Boeiend, ze kunnen later toch nog altijd een kast kopen. Bij ieder huis kun je wel een klaagpunt vinden.quote:Op maandag 2 november 2020 21:57 schreef MorganLeFay het volgende:
Keuken in de woonkamer moet het gevoel geven van een grote brabantse leefkeuken, dat stond op beide moodboards.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:12 schreef W00fer het volgende:
Voor het geld is het erg mooi geworden. Ben niet echt kapot van de keuken in de woonkamer.
Overigens in seizoen 1 hadden ze ook een sponsor voor de tuin (als ik het goed herinner dezelfde als bij Uitstel van Executie). Kennelijk niet bij dit seizoen 2.
Het is ook iets wat tegenwoordig gewoon in is, geen open keuken meer, maar je ziet in heel veel renovaties dat de keuken gewoon verplaatst is naar de eetkamer of woonkamer.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Keuken in de woonkamer moet het gevoel geven van een grote brabantse leefkeuken, dat stond op beide moodboards.
Ik heb helemaal gemist dat de tuin ook werd bekeken door dat koppel. Terwijl die ouders het toch flink aan het opknappen waren... lullig.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:12 schreef W00fer het volgende:
Voor het geld is het erg mooi geworden. Ben niet echt kapot van de keuken in de woonkamer.
Overigens in seizoen 1 hadden ze ook een sponsor voor de tuin (als ik het goed herinner dezelfde als bij Uitstel van Executie). Kennelijk niet bij dit seizoen 2.
De familie stond in de tuin, dus waarschijnlijk zijn ze daar weg gehouden.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat de tuin ook werd bekeken door dat koppel. Terwijl die ouders het toch flink aan het opknappen waren... lullig.
Ik vond haar ook niet heel enthousiast reageren, maar idd mss wat gespannen/nerveus voor de opnames of zo en hij sloeg wat meer door naar de andere kantquote:Op donderdag 5 november 2020 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Wat was die Roy een superlieve en enthousiaste jongen, werd er helemaal ontroerd van hoe blij hij telkens was.Meisje vond ik wat vlak en gesloten, maar wellicht was ze erg gestresst ofzo.
Natuurlijk erg mooi geworden, maar al dat zwarte hoeft voor mij niet. Die donkere keuken vond ik echt niet mooi.
Oh, en dit.quote:Op maandag 2 november 2020 21:47 schreef Magica het volgende:
Echt irritant dat het ineens anderhalf uur duurt. Een uur is echt ruim voldoende
Ik neem het op en kijk alleen de boeiende stukken. De achtergrond stukjes en dat gezemel bij de notaris sla ik altijd over.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, en dit.
Het was eerst een lekker strak programma, nu sleept het maar aan. Komt de kijkbaarheid niet echt ten goede.
Dit hoor ik vakerquote:Op donderdag 5 november 2020 18:00 schreef pretpletter het volgende:
[..]
En als Roos gaat praten zet ik het geluid soms uit.
Als je op rtlxl kijkt dan zie je dar het qua tijd nauwelijks is veranderd.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, en dit.
Het was eerst een lekker strak programma, nu sleept het maar aan. Komt de kijkbaarheid niet echt ten goede.
Ja ik kijk altijd online via RTLXL. Het is nu een kwartier langer. Dat lijkt weinig maar je merkt het enorm.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je op rtlxl kijkt dan zie je dar het qua tijd nauwelijks is veranderd.
Ik ben nu aan het kijken.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Wat was die Roy een superlieve en enthousiaste jongen, werd er helemaal ontroerd van hoe blij hij telkens was.Meisje vond ik wat vlak en gesloten, maar wellicht was ze erg gestresst ofzo.
Natuurlijk erg mooi geworden, maar al dat zwarte hoeft voor mij niet. Die donkere keuken vond ik echt niet mooi.
Kijken zonder helemaal te kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:33 schreef lily het volgende:
Ik heb de laatste aflevering niet helemaal gezien
Ik doelde wel op het vorige stel, uit Breda.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:02 schreef Tegan het volgende:
Verder had ik het idee dat Bob's klusteam de badkamer en keuken heeft geplaatst en dat familie verder totaal alles heeft gedaan. Slopen, geschilderd boven. Volgens mij heeft het stel ook zelf de babykamer gekocht enzo.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:35 schreef roos94 het volgende:
Dat debiele stukjes met notaris Sandra Viveen mogen ze wel skippen dat is zo niet boeiend en altijd hetzelfde
Bob is een held. Alex is altijd zo cocky. Ha, jij zoekt een huis wat dit en dit heeft. Raad eens? IS ER NIET!!!!
[ afbeelding ]
wat? wie?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:54 schreef amaranta het volgende:
Kan het kloppen dat het huis van deze twee is aangekocht via slimmer kopen?
Ja ik vond dat echt een rare opmerking. Zij is zwanger, ze kopen een huis. Trouwen maakt op dat moment echt niet zoveel uit hoor, door de huis en baby zit je al meer dan elkaar vast dan met trouwenquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond het ook best raar dat hij zo apart reageerde toen ze zeiden te willen trouwen.'Weet je waar 'echtgenoot' de verleden tijd van is? Van echt genieten, muhahaha!'
(Niet dat ik het op zich niet met hem eens ben, maar waarom zou je zo doen tegen je 'klanten').
quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Weet je waar 'echtgenoot' de verleden tijd van is? Van echt genieten, muhahaha!'
Klopt! Maar kan wel om hem lachen altijd, net als Bob-GOAT-Sikkensquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:14 schreef Guanabana het volgende:
Martijn is wel leuk. Maar hij kan alleen maar heel ironisch kijken altijd, ik weet nooit wanneer hij nou oprecht is of ironisch.
Dat zijn gewoon grappen die mannen onder elkaar maken. De deelnemers zijn trouwens geen klant van hem.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond het ook best raar dat hij zo apart reageerde toen ze zeiden te willen trouwen.'Weet je waar 'echtgenoot' de verleden tijd van is? Van echt genieten, muhahaha!'
(Niet dat ik het op zich niet met hem eens ben, maar waarom zou je zo doen tegen je 'klanten').
Deve-nie en partner.quote:
Bewoners kunnen zelf aangeven welke meubels ze echt mee willen nemen en welke niet. Stel van afgelopen maandag had zelf al een bed en babykamer, maar verder nagenoeg niets ivm vertrek uit ouderlijk huis.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef amaranta het volgende:
Nog even over het stel van vorige week. Maar had Roos nu de kinderkamer voor die mensen ingericht?
Als je zwanger bent (van de eerste) vind je het toch juist leuk om dat allemaal zelf te doen?
Ik heb het over die van vorige week. Daarin werd volgens mij letterlijk gezegd dat Roos de babykamer had uitgezocht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:51 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Bewoners kunnen zelf aangeven welke meubels ze echt mee willen nemen en welke niet. Stel van afgelopen maandag had zelf al een bed en babykamer, maar verder nagenoeg niets ivm vertrek uit ouderlijk huis.
De meeste kandidaten hebben daar niet echte ruimte voor qua planning.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het over die van vorige week. Daarin werd volgens mij letterlijk gezegd dat Roos de babykamer had uitgezocht.
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De meeste kandidaten hebben daar niet echte ruimte voor qua planning.
Zo werkt het programma niet, je hebt niks te eisen. Daarnaast doet roos het meestal 10 keer mooier dan de gemiddelde dhz.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Maar meer dat je als nieuwe ouders zelf je babykamer uitkiest.
Ze hebben heus wel tijd om samen naar de babydump gaat het daar baby kamertje te bekijken.
Zou ik niet aan roos hebben over gelaten. Dan die kamer leeg opleveren.
Jeroen????quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Wat een oude kop krijgt die Jeroen zeg.
Dan hebben we het nog niet eens over de financiele kant, ik weet wel welke optie gunstiger is.........quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:50 schreef Tegan het volgende:
Jeetje wat een gedoe. Volgens mij is er niemand van de kandidaten die daarover klaagt, ze geven bovendien wel meer (interieur)keuzes uit handen. En ze hebben ook nog een moodbord met ruimte voor babykamerknipsels.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zo werkt het programma niet, je hebt niks te eisen. Daarnaast doet roos het meestal 10 keer mooier dan de gemiddelde dhz.
Het zijn maar 4 muren, een kastje en een wieg.........
Daarnaast kun je geen babykamer uitzoeken als je niet weet waar je gaat wonen of hoe de indeling zal zijn....
Leg mij eens uit hoe je gaat beslissen of iets past als je geen idee hebt waar je gaat wonen??quote:
Een ledikant heeft doorgaans dezelfde maat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe je gaat beslissen of iets past als je geen idee hebt waar je gaat wonen??
Dit is weer typisch vrouwen veel gejank over gevoel maar geen enkele prioriteit voor het praktische aspect.
Wie is Jeroen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Wat een oude kop krijgt die Jeroen zeg.
Gewoon weer op Marktplaats zetten. Daar had Roos ze ook vandaan, meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:01 schreef amaranta het volgende:
Ik vond de meubels in babykamer bij dat stel in Breda ronduit lelijk.
En toen ik zwanger was van mijn oudste was het zelf kopen van de meubels voor mij belangrijk.
MaarGoed. Ik vroeg het me alleen af. Als roos dat gedaan heeft, en zij vinden het prima, dan is er niks aan de hand.
Ze waren er blij mee. Precies de style die op de moodboards stond.........quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:21 schreef lily het volgende:
[..]
Gewoon weer op Marktplaats zetten. Daar had Roos ze ook vandaan, meen ik me te herinneren.
Ja, dan niet natuurlijk. Nog beter!quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze waren er blij mee. Precies de style die op de moodboards stond.........
Dit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een ledikant heeft doorgaans dezelfde maat.
En een commode om en nabij ook.
Volgens mij is dat min of meer één van de selectie criteria: gezinsuitbreiding op komst of op korte termijn gewenst.quote:
Begin pre-coronaquote:
Dan heb je gewoon een kuthuis op een kutlocatie in deze markt..quote:Op maandag 9 november 2020 20:53 schreef pvdplanet het volgende:
Wij hebben een vrijstaand huis met mooie tuin, authentieke vooroorlogse details, 3 slaapkamers, grote badkamer, 10 minuten fietsen bij station vandaan. 15 minuten rijden naar Amsterdam.
En dan duurde het bij ons 3 maanden om de boel te verkopen voor 3 ton.
Misschien moeten mensen eens minder kortzichtig zoeken.
Ik vind het voor nu een keertje leuk omdat ik het een keer ken. Maar idd...quote:Op maandag 9 november 2020 21:06 schreef franklop het volgende:
Die speurtocht mogen ze wel overslaan hoor
"Ik heb overboden met 30k!quote:Op maandag 9 november 2020 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Alex is niet afdingkoning, meer overbiedkoning.
Rtl moet zendtijd vullen. Er wordt niet zo veel geproduceerd sinds maart dit jaarquote:Op maandag 9 november 2020 21:06 schreef franklop het volgende:
Die speurtocht mogen ze wel overslaan hoor
2 dagen voor de 'slimme lockdown'quote:Op maandag 9 november 2020 21:09 schreef Pino112 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)bottemannestraat-66/
13 maart verkocht. Midden in ker0na dus.
Zijn vriend deed ook moeite om geen hand te schudden alquote:Op maandag 9 november 2020 21:09 schreef Pino112 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)bottemannestraat-66/
13 maart verkocht. Midden in ker0na dus.
quote:Op maandag 9 november 2020 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
"Ik heb overboden met 30k!
Ik was wel de enige bieder."
quote:Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Marcus Kuip. Dankzij zijn kennis van de markt is het huis goed in de verkoop gezet en binnen enkele dagen ruim boven de vraagprijs verkocht. Ook de medewerkers op kantoor zijn van alles goed op de hoogte en erg vriendelijk. Het contact verliep heel soepel. Ik kan deze makelaar zeker aanbevelen!
Wat je zegt. Ik zou graag eens kijken naar kopen zonder overbiedenquote:Op maandag 9 november 2020 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Valt alles meequote:
Ze kopen voor de markt uit, en geen verkoper is nu zo gek om met een bod onder de vraagprijs akkoord te gaan natuurlijk als er verder helemaal niemand gekeken heeft.quote:Op maandag 9 november 2020 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Verschrikkelijk pffquote:Op maandag 9 november 2020 21:32 schreef James1988 het volgende:
Er zit niet echt veel pit in die vent, is het wel?
Misschien als er nog eens stellen zijn die een huis zoeken in Oost-Drenthe.quote:Op maandag 9 november 2020 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat je zegt. Ik zou graag eens kijken naar kopen zonder overbieden
Hoekbanken zijn hip, maar dan moet je wel de ruimte hebben voor zo'n dingquote:Op maandag 9 november 2020 21:55 schreef Heph844 het volgende:
Wat is die Roos toch slecht in haar vak. Maakt echt totaal geen gebruik van de ruimte. Heb je zo'n mooi jaren 30 huis met een erker, bouw je hem helemaal dicht door er een bank voor te zetten
En toch vind ik de sfeer wel kloppen. Als je weet hoe hun appartement in Amsterdam eruit zag, met dat perzische kleed en het allegaartje aan kleurrijke zooi, dan zie ik dat hier ook wel weer terug. Dit is geen stel voor taupe muren en matzwarte kranen en visgraat parketpvc.quote:Op maandag 9 november 2020 21:55 schreef Heph844 het volgende:
Wat is die Roos toch slecht in haar vak. Maakt echt totaal geen gebruik van de ruimte. Heb je zo'n mooi jaren 30 huis met een erker, bouw je hem helemaal dicht door er een bank voor te zetten
Past idd helemaal bij deze twee.quote:Op maandag 9 november 2020 21:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En toch vind ik de sfeer wel kloppen. Als je weet hoe hun appartement in Amsterdam eruit zag, met dat perzische kleed en het allegaartje aan kleurrijke zooi, dan zie ik dat hier ook wel weer terug. Dit is geen stel voor taupe muren en matzwarte kranen en visgraat parketpvc.
Zo net voor je bevalling alles af(geleverd) krijgen.quote:Op maandag 9 november 2020 21:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Idd en dan ook nog zeggen
"Ik had verwacht dat de zolder af was"
Nou ja, het is gewoon hun eigen geld natuurlijk. Dankbaar hoeven ze niet te zijn wat mij betreftquote:
Mwah, dit krijg je als reguliere nitwit niet voor elkaar voor 425k hoorquote:Op maandag 9 november 2020 22:01 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon hun eigen geld natuurlijk. Dankbaar hoeven ze niet te zijn wat mij betreft
Ja, ik vond dit echt 100% acceptabel. Toen ik mijn eerste woning opknapte was de zolder ook een project war 2 jaar te laat werd aangepakt, bij de bovenste verdieping zijn de centjes gewoon op en de ambitie moegestredenquote:Op maandag 9 november 2020 21:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Een zolder mag toch best een zolder zijn?
Zou je denken?quote:Op maandag 9 november 2020 22:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja, ik vond dit echt 100% acceptabel. Toen ik mijn eerste woning opknapte was de zolder ook een project war 2 jaar te laat werd aangepakt, bij de bovenste verdieping zijn de centjes gewoon op en de ambitie moegestreden![]()
Tja, het is natuurlijk gewoon hun geld, je mag heus wel je verwachting uitspreken dan, maar ik hoop niet dat ze vergeet dat die lui voor dat tv programma wel dingen realiseren die jij zonder camera's met een ton nog niet voor elkaar krijgt.
Maar dan moet je alles zelf regelen, nu hebben anderen van a tot z alles gedaan, tot het ophangen van de fotolijstjes aan toe. Als ze het zonder programma hadden gedaan, hadden ze never nooit zo'n huis met zo'n inrichting gehad. Over smaak valt te twisten, maar het was wel echt 'af' en één geheel. En ze hebben nooit vuile handen gehad.quote:Op maandag 9 november 2020 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik ken iemand die een heel oud vrijstaand huis kocht.
Het hele dak (dus alle pannen etc) vervangen. De binnenkant geïsoleerd.
Alle kozijnen van het hele huis. Vervolgens overal shutters. Waaronder overigens ook een schuifpui.
Nieuwe badkamer. Nieuwe keuken + apparatuur Nieuwe deuren.
De hele vloer eruit en nieuwe vloer erin.
Het hele huis gestuukt. Nieuwe bank. Nieuwe eetkamertafel. En vast nog veel meer wat ik nu vergeet. En ik geloof niet dat ze over 100.000 zijn gegaan.
Ook elektra vervangen, CV geïnstalleerd (niet alleen de ketel, ook leidingwerk en radiatoren), kap ingespoten tegen houtworm, geschilderd en al dat andere dat ze daar gedaan hebben?quote:Op maandag 9 november 2020 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik ken iemand die een heel oud vrijstaand huis kocht.
Het hele dak (dus alle pannen etc) vervangen. De binnenkant geïsoleerd.
Alle kozijnen van het hele huis. Vervolgens overal shutters. Waaronder overigens ook een schuifpui.
Nieuwe badkamer. Nieuwe keuken + apparatuur Nieuwe deuren.
De hele vloer eruit en nieuwe vloer erin.
Het hele huis gestuukt. Nieuwe bank. Nieuwe eetkamertafel. En vast nog veel meer wat ik nu vergeet. En ik geloof niet dat ze over 100.000 zijn gegaan.
Had ik ooit, toen ik midden jaren 70 voor 20.000 gulden een etage op de tweede verdieping kocht in de Vrolikstraat in Amsterdam-Oost.quote:
Had de etage gehoudenquote:Op maandag 9 november 2020 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ooit, toen ik eind jaren 70 voor 20.000 gulden een etage op de tweede verdieping kocht in de Vrolikstraat in Amsterdam-Oost.
Die huizen hadden oorspronkelijk geen douches, dus werd in de gangkast een douche gebouwd die toch nog bleek te lekken naar de benedenbuurvrouw.
Wat een ellende was dat. (nog afgezien van de verrotte balkons en de scheef aflopende vloeren.)
Weet ik. Ik had er 2 etages gekocht voor bij elkaar 42.000 gulden, dus omgerekend 19.000 euro.quote:Op maandag 9 november 2020 22:52 schreef bleiblei het volgende:
Had de etage gehouden.
Die doen nu 4ton![]()
Het lukt ze al +10 jaar op 1m2quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Vond vooral die meid zeer onsympathiek. Een paar keer zie je die jongen contact maken, armen om haar heen, kusje, knuffel. Dan staat zij er als een ijskoningin bij, geen enkele reactie. Als ze samen op straat lopen wil ze ook geen handje vasthouden terwijl hij wel contact zoekt.
Ze praat ook uit haarzelf met ik ipv wij.
Ze ziet geen dingen die ze niet mooi vindt. Ook weer zo koel.
En dan had ze ook nog een zolder verwacht die af was. Terwijl die helemaal geïsoleerd was, dubbele beglazing, beplating, elektra gedaan en verwarming aangelegd. Al heb je twee linkerhanden, dan nog kun je wat schrootjes timmeren en een stukje tapijt neerleggen.
Wat een naar kind. Die jongen ging nog wel maar ook beetje raar.
Denk dat die relatie geen stand blijft houden.
Dat Brabantse stel van vorige week was veel leuker.
quote:Op maandag 9 november 2020 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat je zegt. Ik zou graag eens kijken naar kopen zonder overbieden
Okee opaquote:Op maandag 9 november 2020 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ooit, toen ik midden jaren 70 voor 20.000 gulden een etage op de tweede verdieping kocht in de Vrolikstraat in Amsterdam-Oost.
Onzin! Ik snap die reactie wel. Je ziet vrijwel altijd dat een huis volledig wordt gedaan. Nu hadden ze echt veel op de zolder gedaan maar dat wisten ze natuurlijk niet. Die hadden 1 keer die ouwe rommel gezien en alweer vergeten hoe het was. Vernieuwde elektra, geïsoleerd plafond, houtworm bahandeling zie je niet als je er niet op let (lees: twee linker handen hebt)quote:Op maandag 9 november 2020 22:35 schreef golfer het volgende:
Ik vond het een leuk stel, totdat ze aan het einde nog even heel verwend gingen klagen over een al grotendeels gerenoveerde zolder waar ze zelf nog een paar dingen aan moeten doen.
Ondankbare reactie van ze.
Eens hoor, en daarbij waren alle ruimtes die ze hadden gezien volledig opgeknapt. Kan me voorstellen dat de zolder dan even een domper was.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Onzin! Ik snap die reactie wel. Je ziet vrijwel altijd dat een huis volledig wordt gedaan. Nu hadden ze echt veel op de zolder gedaan maar dat wisten ze natuurlijk niet. Die hadden 1 keer die ouwe rommel gezien en alweer vergeten hoe het was. Vernieuwde elektra, geïsoleerd plafond, houtworm bahandeling zie je niet als je er niet op let (lees: twee linker handen hebt)
Vond eerlijk gezegd dat ze wel even van te voren hadden mogen worden gewaarschuwd dat de zolder niet af was nog, maar dat er wel al heel veel gedaan was
die flapdrol boomertje komt iedere keer met zulke verhalen alsof iemand dat interesseertquote:Op dinsdag 10 november 2020 09:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Okee opa20k gulden een woning gekocht! Wow! moet je er ook bijvertellen dat een woning in Alkmaar toen 4500 gulden kostte en in Tweede Exloërmond je nog in een plaggenhut woonden van 4.50 gulden echt fantastisch!
En de toegevoegde waarde van deze post is?quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
die flapdrol boomertje komt iedere keer met zulke verhalen alsof iemand dat interesseert
de toegevoegde waarde van golfer z'n posts over huizen gekocht met iguldens (in italic aldus golfer) zijn net zo weinig toevoegden als deze:quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En de toegevoegde waarde van deze post is?
Vraag is of die ook zo een douche hadquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Mijn over over over over over over grootopa kocht z'n eerste stuk grond voor 23 florijnen, 2 zilverstukken, 2 schapen een bruine kip. Die grond is nu 8 ton waard!!! in euro's!!
Nee hij sprong gewoon in de naastliggende slootquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vraag is of die ook zo een douche had
Dat was huurquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:02 schreef Leandra het volgende:
Dat appartement waar ze eerst zaten is wel compleet fucked-up qua indeling.... daar gaat vast iemand iets heel fraais van maken (en het dan voor een vermogen meer verkopen).
Misschien was dat mede omdat Martijn er vanwege quarantaine niet bij was. Die Bob lijkt me sociaal gezien nogal een hork.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:39 schreef RedFever007 het volgende:
Vond eerlijk gezegd dat ze wel even van te voren hadden mogen worden gewaarschuwd dat de zolder niet af was nog, maar dat er wel al heel veel gedaan was
WTFquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:19 schreef lily het volgende:
Er is ook een Australische versie. Op RTL XL staat afl 1.
Ze hebben een, volgens de huizenmarkt daar, het krappe budget van 9 ton.
9 ton wat?quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:19 schreef lily het volgende:
Er is ook een Australische versie. Op RTL XL staat afl 1.
Ze hebben een, volgens de huizenmarkt daar, het krappe budget van 9 ton.
Oh ja, daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
9 ton wat?
Australische dollar?
Euro?
gulden?
9 ton AUS$ is zo'n 550.000 euro, dus dat valt wel mee als je in Auckland oid zoekt
Zo ver ben ik nog niet (ik kijk as we speak terug)quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was huur. Wat mij wel opviel was dat aan het begin de trapopgang enorm aftands eruit zag, maar netjes geschilderd en opgeknapt was toen ze eruit gingen.
Met 2 hoger opgeleiden met een goede baan zit je daar snel aan. Dus zo bijzonder is het niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:29 schreef RedFever007 het volgende:
9 ton AUS$ is zo'n 550.000 euro, dus dat valt wel mee als je in Auckland Sydney/Melbourne oid zoekt
Mwoa, niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:45 schreef roos94 het volgende:
Is die australische versie leuk? Zag het voorbij komen op vidoeland
Nee, is ook zo.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Met 2 hoger opgeleiden met een goede baan zit je daar snel aan. Dus zo bijzonder is het niet.
Ik vond die kleuren ook erg retro overkomen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:10 schreef Leandra het volgende:
Grappig, die kleur keukenkastjes, die had ik in mijn oude huis op de keukenkastjes die niet bij het huis hoorden.
Was ik 22 jaar geleden helemaal 2020 hip
ik vond dat messing lelijk, maar dat rode op de achterwand erg mooi!quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vond die kleuren ook erg retro overkomen.
De keuken vond ik erg mooi!
Hadden ze nu ook alle deuren vervangen?
Ik vraag me ook af wat ze überhaupt van de zolder hadden verwacht. Heb niet gezien dat ze nog specifieke wensen hadden zoals een thuiskantoor o.i.d. Voor de meeste mensen is de zolder een opslagplaats, maar wel een met potentie (met een dakkapel kan je er immers kamers van maken)quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:19 schreef Leandra het volgende:
Teleurgesteld dat de zolder niet af is.... en dat na alles wat ze wel van het huis hadden gemaakt
Ja maar snap wel dat als je de ene na de andere prachtige kamer inloopt, het een beetje een teleurstelling isquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:19 schreef Leandra het volgende:
Teleurgesteld dat de zolder niet af is.... en dat na alles wat ze wel van het huis hadden gemaakt
Sowieso gezeik, want voor de verbouwing hing de oude dakbedekking (een soort houten laagje) in vellen naar beneden en dat hadden ze prima opgelost of weggehaald en er een eenvoudig plamuurlaagje op aangebracht. Ook was de zoldertrap verplaatst zodat er meer ruimte in de slaapkamer was.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:53 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat ze überhaupt van de zolder hadden verwacht. Heb niet gezien dat ze nog specifieke wensen hadden zoals een thuiskantoor o.i.d. Voor de meeste mensen is de zolder een opslagplaats, maar wel een met potentie (met een dakkapel kan je er immers kamers van maken)
Dat ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:53 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat ze überhaupt van de zolder hadden verwacht. Heb niet gezien dat ze nog specifieke wensen hadden zoals een thuiskantoor o.i.d. Voor de meeste mensen is de zolder een opslagplaats, maar wel een met potentie (met een dakkapel kan je er immers kamers van maken)
Geen tien jaar. Vier jaar, zo uit mijn hoofd. Zij woonde er al zes jaar toen hij bij haar introk, zo'n vier jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het lukt ze al +10 jaar op 1m2
Denk dat dat wel goed zit. Het is niet zo dat ze net 3weken samen zijn.
Hij is opgegroeid in Bergen, hij zou juist beter moeten wetenquote:Op dinsdag 10 november 2020 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ook.
Schijnbaar het idee dat hun budget buiten Amsterdam wel ineens gigantische mogelijkheden biedt.
Ja, in noord-oost Groningen.
Ja, dat lijkt me wel, maar de markt is nu wel zo bizar dat je echt amper meer een idee hebt als je er niet bovenop zit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is opgegroeid in Bergen, hij zou juist beter moeten weten
Vorig seizoen waren er ook één of twee afleveringen waarbij de zolder niet 'af' was. Omdat inderdaad het budget niet meer toe liet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Onzin! Ik snap die reactie wel. Je ziet vrijwel altijd dat een huis volledig wordt gedaan. Nu hadden ze echt veel op de zolder gedaan maar dat wisten ze natuurlijk niet. Die hadden 1 keer die ouwe rommel gezien en alweer vergeten hoe het was. Vernieuwde elektra, geïsoleerd plafond, houtworm bahandeling zie je niet als je er niet op let (lees: twee linker handen hebt)
Misschien is meer variatie in deelnemers lastig te vinden. Eén van de redenen dat al deze stelletjes zo wanhopig op zoek zijn naar andere (grotere) woonruimte, is nu juist die gezinsuitbreiding die op komst is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:07 schreef roos94 het volgende:
Elke week een zwangere wordt wel wat eentonig. Breng eens meer variatie in deelnemers
In het vorige seizoen had je een ouder stel dat naar een gelijkvloerse woning opzoek was, zo goed als niet te vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Misschien is meer variatie in deelnemers lastig te vinden. Eén van de redenen dat al deze stelletjes zo wanhopig op zoek zijn naar andere (grotere) woonruimte, is nu juist die gezinsuitbreiding die op komst is.
Vijftigers of zestigers waarvan de kinderen net het huis uit gaan en die kleiner willen gaan wonen, die zullen niet zo tegen de problemen aanlopen die deze jonge stellen ondervinden. Die zetten gewon hun ruime gezinswoning te koop en hebben dan meer dan genoeg budget vanuit de overwaarde om een ander huis te kopen.
En een met een gezin wat gesettled is in een leuke hoekwoning, maar wat op zoek gaat naar een leuk vrijstaand huis maak je geen pakkende tv. Nog los van dat voor zo'n gezin er geen enkele urgentie is om te verhuizen, wat de drempel voor deelname erg hoog zal maken.
Wat dan naast de jonge stellen nog overblijft wat betreft urgentie die zo wanhopig maakt dat men de zoektocht naar een huis maar aan anderen over laat, zijn mogelijk mensen die wegens stukgelopen relatie moeten verhuizen.
Alleenstaande starters of bijvoorbeeld alleenstaanden na een scheiding zou ik ook wel interessant vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Misschien is meer variatie in deelnemers lastig te vinden. Eén van de redenen dat al deze stelletjes zo wanhopig op zoek zijn naar andere (grotere) woonruimte, is nu juist die gezinsuitbreiding die op komst is.
Vijftigers of zestigers waarvan de kinderen net het huis uit gaan en die kleiner willen gaan wonen, die zullen niet zo tegen de problemen aanlopen die deze jonge stellen ondervinden. Die zetten gewon hun ruime gezinswoning te koop en hebben dan meer dan genoeg budget vanuit de overwaarde om een ander huis te kopen.
En een met een gezin wat gesettled is in een leuke hoekwoning, maar wat op zoek gaat naar een leuk vrijstaand huis maak je geen pakkende tv. Nog los van dat voor zo'n gezin er geen enkele urgentie is om te verhuizen, wat de drempel voor deelname erg hoog zal maken.
Wat dan naast de jonge stellen nog overblijft wat betreft urgentie die zo wanhopig maakt dat men de zoektocht naar een huis maar aan anderen over laat, zijn mogelijk mensen die wegens stukgelopen relatie moeten verhuizen.
Of met asielzoekers.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleenstaande starters of bijvoorbeeld alleenstaanden na een scheiding zou ik ook wel interessant vinden.
Keukenkastjes boven je aanrecht zijn passé, dat zou ik zelf ook niet meer willen, ze kunnen er altijd nog een plankje ophangen.. Daarnaast hebben ze boven de combi magnetron kastjes op ooghoogte.quote:Op maandag 9 november 2020 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer dat er geen bovenkastjes bij de keuken zijn
Ik had de schommelstoel in de erker gehangen, een kleine tweezitter vanaf de erker naar de open haard en een 2,5 zitter (of 2-zitter) aan de deze kant van de open haard. En dan de tv in de hoek ertegenover.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef Soldier2000 het volgende:
Keukenkastjes boven je aanrecht zijn passé, dat zou ik zelf ook niet meer willen, ze kunnen er altijd nog een plankje ophangen.. Daarnaast hebben ze boven de combi magnetron kastjes op ooghoogte.
---------------------
Niet helemaal mijn smaak, wat mij opviel:
1. Die hangende stoel ziet er wel leuk uit, maar 1 verkeerde schommeling en je komt tegen de muur aan.
2. De woonkamer is zo ingericht dat je voor de open haard moet gaan zitten om tv te kunnen kijken.
[ afbeelding ]
Bovenkastjes in de keuken zijn weer aan het terugkomen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Keukenkastjes boven je aanrecht zijn passé, dat zou ik zelf ook niet meer willen, ze kunnen er altijd nog een plankje ophangen.. Daarnaast hebben ze boven de combi magnetron kastjes op ooghoogte.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe komen die aan een hypotheek?
Ik zou zeggen, schrijf in! Dik wel het alleenstaande moeder een beetje aan. Dat helpt denk ik welquote:Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Hahaha
Er zal in dit land vast ook uitermate positief worden gereageerd als ex-asielzoekers (statushouders dus) zonder middelen als eerste huis hier een compleet gestyled omgebouwd koophuis met open keuken, visgraatvloer, enz. krijgen![]()
Ik zou zelf wel aan dit programma willen meedoen eigenlijk... alleenstaande moeder, goed inkomen + ik laat een koophuis van dik 2,5 ton achter (dit soort appartementen zijn binnen 1 maand verkocht). In deze regio is het een ramp een huis te vinden. Veel bezichtigingen gehad, maar vind het nooit wat (kan in mijn eentje ook geen grote verbouwingen doen) + ik zie potentiële verbouwingsmogelijkheden ook niet zo snel
Wat betreft de woning zoektocht is dat absoluut interessant. Maar voor de vermakelijkheid van het programma mis je dan een heel stuk interactie tussen de deelnemers onderling. "ik wil in de stad wonen" "nee niet in de stad, ik wil naar het dorp waar mn ouders wonen"quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleenstaande starters of bijvoorbeeld alleenstaanden na een scheiding zou ik ook wel interessant vinden.
paar jengelende kinderen erbij, voor het amusementquote:Op woensdag 11 november 2020 13:16 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Wat betreft de woning zoektocht is dat absoluut interessant. Maar voor de vermakelijkheid van het programma mis je dan een heel stuk interactie tussen de deelnemers onderling. "ik wil in de stad wonen" "nee niet in de stad, ik wil naar het dorp waar mn ouders wonen"
"jaren 30 is zo leuk" "iets van deze eeuw is ook wel zo comfortabel".
En tijdens de tour: "oh wat een leuk huis" "vind je? Ik vind deze buurt helemaal niks"
Dit, het is een golfbeweging. Uiteindelijk zijn dichte kasten veel handiger dan open planken.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bovenkastjes in de keuken zijn weer aan het terugkomen.
Zeker in een keuken.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit, het is een golfbeweging. Uiteindelijk zijn dichte kasten veel handiger dan open planken.
Schrijf je inquote:Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Hahaha
Er zal in dit land vast ook uitermate positief worden gereageerd als ex-asielzoekers (statushouders dus) zonder middelen als eerste huis hier een compleet gestyled omgebouwd koophuis met open keuken, visgraatvloer, enz. krijgen![]()
Ik zou zelf wel aan dit programma willen meedoen eigenlijk... alleenstaande moeder, goed inkomen + ik laat een koophuis van dik 2,5 ton achter (dit soort appartementen zijn binnen 1 maand verkocht). In deze regio is het een ramp een huis te vinden. Veel bezichtigingen gehad, maar vind het nooit wat (kan in mijn eentje ook geen grote verbouwingen doen) + ik zie potentiële verbouwingsmogelijkheden ook niet zo snel
Krijgen, nog wel.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef MorganLeFay het volgende:
Geef je op voor het programma.quote:Ik zou zelf wel aan dit programma willen meedoen eigenlijk... alleenstaande moeder, goed inkomen + ik laat een koophuis van dik 2,5 ton achter (dit soort appartementen zijn binnen 1 maand verkocht). In deze regio is het een ramp een huis te vinden. Veel bezichtigingen gehad, maar vind het nooit wat (kan in mijn eentje ook geen grote verbouwingen doen) + ik zie potentiële verbouwingsmogelijkheden ook niet zo snel
Ja! Zou echt nooit mijn glazen op een open plank willen hebben staan. Het wordt toch wel een keer vettig, en ik vind spullen op een open ruimte vooral veel een druk beeldgeven. Paar items zijn leuk (ter decoratie), maar niet je alledaagse serviesquote:Op woensdag 11 november 2020 13:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit, het is een golfbeweging. Uiteindelijk zijn dichte kasten veel handiger dan open planken.
Heb je al een goede aankoopmakelaar ingeschakeld? Volgens mij heb je daar meer aan. Anekdotisch bewijs, maar ik voel absoluut geen behoefte om met zo'n programma in zee te gaan als verkoper. Dus jammer, maar die gegadigden worden het sowieso niet. Een alleenstaande moeder met een makelaar gun ik het veel meer.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Hahaha
Gewoon borden en servies in de lade? Of in een hoge kast?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja! Zou echt nooit mijn glazen op een open plank willen hebben staan. Het wordt toch wel een keer vettig, en ik vind spullen op een open ruimte vooral veel een druk beeldgeven. Paar items zijn leuk (ter decoratie), maar niet je alledaagse servies
Niet meer kunnen 😂😅 hahahaquote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gewoon borden en servies in de lade? Of in een hoge kast?
Ik vind kasten boven het aanrecht echt niet meer kunnen. Zou ze zelf niet nemen tenzij het echt enorm klein is en je ieder kastje.kunt gebruiken
Een tijdje terug wel, maar er kwam toen gewoon te weinig op de markt. Bovendien is het wel een lekker idee als een geniale verbouwing (aanbouw, dakopbouw, muren weg) voor je geregeld wordtquote:Op woensdag 11 november 2020 14:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb je al een goede aankoopmakelaar ingeschakeld? Volgens mij heb je daar meer aan. Anekdotisch bewijs, maar ik voel absoluut geen behoefte om met zo'n programma in zee te gaan als verkoper. Dus jammer, maar die gegadigden worden het sowieso niet. Een alleenstaande moeder met een makelaar gun ik het veel meer.
Ja hoor, dat is heel duidelijkquote:Op woensdag 11 november 2020 14:43 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Een tijdje terug wel, maar er kwam toen gewoon te weinig op de markt. Bovendien is het wel een lekker idee als een geniale verbouwing (aanbouw, dakopbouw, muren weg) voor je geregeld wordt
De styling door Roos kan altijd ongedaan worden gemaakt![]()
Ik vraag me trouwens af of verkopers weten wie de potentiële kopers zijn. Of wordt de naam van Alex heel vaak genoemd in de onderhandelingen? Als ik zou gaan verkopen en ik weet dat het voor de TV is, zou ik wel gaan proberen er een hoger bedrag uit te slepen dan het bedrag waarmee ik anders wel akkoord zou zijn gaan.
In het geval van hoger bieden heeft kan dat niet. Als je boven de vp biedt, kan je als verkopende partij na zo’n bod niet zeggen: ik wil nog hoger. Dat kan alleen als je onder de vp biedt.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:43 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Een tijdje terug wel, maar er kwam toen gewoon te weinig op de markt. Bovendien is het wel een lekker idee als een geniale verbouwing (aanbouw, dakopbouw, muren weg) voor je geregeld wordt
De styling door Roos kan altijd ongedaan worden gemaakt![]()
Ik vraag me trouwens af of verkopers weten wie de potentiële kopers zijn. Of wordt de naam van Alex heel vaak genoemd in de onderhandelingen? Als ik zou gaan verkopen en ik weet dat het voor de TV is, zou ik wel gaan proberen er een hoger bedrag uit te slepen dan het bedrag waarmee ik anders wel akkoord zou zijn gaan.
Ook in de vorige aflevering werden er geen bovenkastjes gebruiken. Check het maar terug.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker in een keuken.
Maar vorige week waren de eerste bovenkastjes in dit programma alweer terug.... dan weet je dat het weer gaat komen.
Ah leuk!quote:Op woensdag 11 november 2020 15:22 schreef lily het volgende:
Hier kun je per aflevering de foto’s bekijken, incl gebruikte productinformatie en kleurcode’s:
https://rrinterior.nl/kopen-zonder-kijken/
Ja, dit wel een beetje.quote:
Waarom kunnen bovenkastjes niet meer? Is toch superhandig als je dingen binnen handbereik hebt? En anders moet je keuken naar een twee keer zo groot oppervlak om alles kwijt te kunnen. Weet je hoever je dan steeds moet lopen voor spullen?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gewoon borden en servies in de lade? Of in een hoge kast?
Ik vind kasten boven het aanrecht echt niet meer kunnen. Zou ze zelf niet nemen tenzij het echt enorm klein is en je ieder kastje.kunt gebruiken
Nou inderdaad, hier heel bewust gekozen voor bovenkastjes. Ook al hebben we een behoorlijke keuken. Het zou me werkelijk aan mijn reet roesten of dat wel of niet modern is.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dit wel een beetje.
[..]
Waarom kunnen bovenkastjes niet meer? Is toch superhandig als je dingen binnen handbereik hebt? En anders moet je keuken naar een twee keer zo groot oppervlak om alles kwijt te kunnen. Weet je hoever je dan steeds moet lopen voor spullen?
Nee hoor, geef mij maar praktisch.
Leuk. En echt veel spul van heel goed betaalbare winkels. Kwantum, Leen Bakker, Ikea, bouwmarkten etcquote:Op woensdag 11 november 2020 15:22 schreef lily het volgende:
Hier kun je per aflevering de foto’s bekijken, incl gebruikte productinformatie en kleurcode’s:
https://rrinterior.nl/kopen-zonder-kijken/
Het enige nadeel van bovenkastjes is dat wij beiden niet langer zijn dan 1m65. Dus alleen de onderste plank van een bovenkastje is binnen handbereik.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dit wel een beetje.
[..]
Waarom kunnen bovenkastjes niet meer? Is toch superhandig als je dingen binnen handbereik hebt? En anders moet je keuken naar een twee keer zo groot oppervlak om alles kwijt te kunnen. Weet je hoever je dan steeds moet lopen voor spullen?
Nee hoor, geef mij maar praktisch.
Ja, ik vind het ook echt heel stoer van Roos dat ze ook naar een kringloop gaat. Op die manier maak je het inrichten heel down-to-earth. Niet koste wat het kost een designbank of nieuwe stoelen willen, maar een beetje praktisch nadenken en creatief omgaan met het budget. Petje af daarvoor!quote:Op woensdag 11 november 2020 21:08 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Leuk. En echt veel spul van heel goed betaalbare winkels. Kwantum, Leen Bakker, Ikea, bouwmarkten etc
De week daarvoor dan, aflevering 2, zwarte keuken, met bovenkastjes.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:04 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ook in de vorige aflevering werden er geen bovenkastjes gebruiken. Check het maar terug.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar ik vind het toch in Roos te prijzen dat ze dat dan toch doet, en zich daar niet te goed voor voelt of dat het haar eer te na is.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:50 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij was die kringloop laatst ook een first voor Roos.
Ze ging naar de kringloop om die dure designbank te kunnen bekostigen. Dat was een uitdrukkelijke wens maar toch.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook echt heel stoer van Roos dat ze ook naar een kringloop gaat. Op die manier maak je het inrichten heel down-to-earth. Niet koste wat het kost een designbank of nieuwe stoelen willen, maar een beetje praktisch nadenken en creatief omgaan met het budget. Petje af daarvoor!
(ik vond die tafel van het stel vorige (?) week ook heel tof. Die starters in Waalwijk. Die tafel was van de kringloop en helemaal zwart. Kon prima doorgaan voor een nieuwe tafel, en daarmee kwam er ruimte voor de zo graag gewilde bank)
Roos is goed 😍quote:Op woensdag 11 november 2020 22:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar ik vind het toch in Roos te prijzen dat ze dat dan toch doet, en zich daar niet te goed voor voelt of dat het haar eer te na is.
Ik ben bij seizoen 1quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:31 schreef Tegan het volgende:
Dit seizoen is iedereen zwanger tot nu toe dacht ik.
Ik ben nu bij s1e6 en daar zijn ze bevallen voor de verhuizing. Verder zijn ze allemaal zwanger tijdens het proces.quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:36 schreef Tegan het volgende:
In eerdere seizoenen zit wel wat variatie dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |