Volgens mij omdat ze er niet uitkwamen qua woonplaats en appartement/huis.quote:Op maandag 2 november 2020 20:36 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom gaven zij het ook al weer uit handen?
Succesfactorquote:Op maandag 2 november 2020 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze er niet uitkwamen qua woonplaats en appartement/huis.
Wat een drama maken ze ervanquote:Op maandag 2 november 2020 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Voor 210k kan je een prima huis kopen. Ook in de echte wereld.
En ongepland zwangerquote:
Hij doet de gemiddelde Brabander geen goedquote:
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 november 2020 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Dat trouwen was op 24 juni 2020, voor de info.
Sherlockquote:Op maandag 2 november 2020 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo veel mensen zijn er niet op Instagram die Deveny heten.
In mijn regio al wel wat moeilijker.quote:Op maandag 2 november 2020 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Voor 210k kan je een prima huis kopen. Ook in de echte wereld.
Das echt kei leuk!quote:
Ze mogen vooral blij zijn dat ze niet zo groot zijn. Met 1,90 meter stoot je standaard je hoofd.quote:Op maandag 2 november 2020 21:23 schreef franklop het volgende:
'Badkamer is wel klein' is het understatement van het jaar
Weet alleen niet of ik het zelf zou willen (tja, als je concessies moet gaan doen...) Maar toch, àltijd eerst weer die trap af om even te douchen enzo. Meh, en ook niet met kinderen, denk ik.quote:
Maar goed, als je je er aankleed ben je ook gelijk beneden voor het ontbijtquote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik het zelf zou willen (tja, als je concessies moet gaan doen...) Maar toch, àltijd eerst weer die trap af om even te douchen enzo. Meh, en ook niet met kinderen, denk ik.
Maar m'n kleren liggen dan weer boven. en ik wil ook m'n vieze spullen weer in de wasmand doen of terugbrengen naar de slaapkamer. Etc.quote:Op maandag 2 november 2020 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, als je je er aankleed ben je ook gelijk beneden voor het ontbijt
Klopt.quote:
Het is vooral niks in de zin dat je er niet veel mee kunt op de woningmarkt.quote:Op maandag 2 november 2020 21:37 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind het maar bijzonder dat ze net doen alsof 2 ton niks is. Ze zijn begin twintig ofzo?
Echt hèquote:Op maandag 2 november 2020 21:34 schreef franklop het volgende:
Budget voor fruitmand was er ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |