We hebben toch ook zoveel mods omdat die gewoon DM's in willen kunnen zien?quote:Op maandag 2 november 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wil het wél weten hè, eigenlijk?
Nee voordat je het weet vraagt iemand je wat je gaat eten en vertelt die persoon vervolgens zelf dat hij brood met pindakaas én Philadelphia eet. Tegelijkertijd.quote:Op maandag 2 november 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wil het wél weten hè, eigenlijk?
En puppies.quote:Op maandag 2 november 2020 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht al Mendie, what's next? Kittens??
Wat een verrijking in onze kennis over jouquote:Op maandag 2 november 2020 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
JaJe kon de grote versie met je armen doen (C C L L) of alleen met je vingers
Goeroe Arizonaquote:Op maandag 2 november 2020 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani, laat het van je afglijden. Je kunt geen invloed uitoefenen op wat andere mensen zeggen, maar je kunt wel bepalen hoe jij met die woorden omgaat
Wie doet nou zoietsquote:Op maandag 2 november 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee voordat je het weet vraagt iemand je wat je gaat eten en vertelt die persoon vervolgens zelf dat hij brood met pindakaas én Philadelphia eet. Tegelijkertijd.
Nooit meer serieus te nemen.
Veel plezier!quote:Op maandag 2 november 2020 19:10 schreef Arizona het volgende:
Ik ga naar de tennishal, nu het nog kan en mag!
Laterz!
KUNNEN DIE DATquote:Op maandag 2 november 2020 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben toch ook zoveel mods omdat die gewoon DM's in willen kunnen zien?
In dit geval ben ik het volkomen met je eens. Ik wil ook geen deel uitmaken van @Strani zijn perverse plannenquote:Op maandag 2 november 2020 19:17 schreef Em31 het volgende:
Of nouja ik kan natuurlijk niet echt voor @:Redefine spreken.
Nogal wiedes hè dat ze dat kunnen. Anders is het nogal moeilijk om het forum een beetje veilig te houden. Toen ik mod was kon ik het ook maar er werd wel gezegd dat je het alleen moet doen als er een goede reden voor is.quote:
Dit is een test om te zien hoe veel mensen je nu gaan vertellen hoe recent het daadwerkelijk is?quote:Op maandag 2 november 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij is mijn laatste dm echt van drie maanden terug ofzo
How convenientquote:
Zeg jij überhaupt wel eens ergens wat overquote:
Zo simpel zijn mijn plannen nooitquote:Op maandag 2 november 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is een test om te zien hoe veel mensen je nu gaan vertellen hoe recent het daadwerkelijk is?
Dat zou een geheim tussen ons twee blijvenquote:Op maandag 2 november 2020 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine gaat gewoon weer door via DM hoor
Die psychische nazorg hebben we ook nooit wat van gezien. Sjaan is voor geen meter te vertrouwenquote:Op maandag 2 november 2020 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeg jij überhaupt wel eens ergens wat over
Ook dat kan ik niet bevestigen.quote:Op maandag 2 november 2020 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeg jij überhaupt wel eens ergens wat over
Dat je het niet ziet, betekent niet automatisch dat het er ook niet is.quote:Op maandag 2 november 2020 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die psychische nazorg hebben we ook nooit wat van gezien. Sjaan is voor geen meter te vertrouwen
Alleen de gedachte van die combinatie is al ranzigquote:Op maandag 2 november 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee voordat je het weet vraagt iemand je wat je gaat eten en vertelt die persoon vervolgens zelf dat hij brood met pindakaas én Philadelphia eet. Tegelijkertijd.
Nooit meer serieus te nemen.
Hij zegt juist iedereen te helpen behalve jouquote:Op maandag 2 november 2020 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die psychische nazorg hebben we ook nooit wat van gezien. Sjaan is voor geen meter te vertrouwen
Kun je dat bevestigen of er nadere uitspraken over doen?quote:Op maandag 2 november 2020 19:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat je het niet ziet, betekent niet automatisch dat het er ook niet is.
Kan ik me ook wel voorstellen. Hij kan mijn dm's inzien en weet toch dat er voor mij geen hoop meer isquote:Op maandag 2 november 2020 19:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zegt juist iedereen te helpen behalve jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |