quote:Op maandag 2 november 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r is er al een topic voor morgen? Ajax is helemaal lam geslagen door Corona.
Ja, als die binnen 6 seconden uit en aan gaat dan springt die een stapje hoger.quote:Op maandag 2 november 2020 16:50 schreef Elan het volgende:
Moet je dan schakelen tussen lichtprofielen door de lamp aan en uit te zetten @:Adames ?
Ja precies, 6 tientjes voor een fucking los peertje slaat nergens op natuurlijk. Je reinste geldklopperij. En dan moet je ook nog een of andere hub aanschaffen.quote:Op maandag 2 november 2020 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, als die binnen 6 seconden uit en aan gaat dan springt die een stapje hoger.
Ik heb van die drukschakelaars, dan werkt dat nog net wat prettiger.
Vind het wel fijn in de woonkamer. Peertje kost ook niet veel meer dan een normale lamp (tientje ipv 6 euro), dus je kunt het altijd proberen.
INZETTEN OP 1Xquote:Op maandag 2 november 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r is er al een topic voor morgen? Ajax is helemaal lam geslagen door Corona.
bloemkoolpuree en zalm en spinazie genotquote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstukgenot.
En terecht!quote:Op maandag 2 november 2020 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik lees het net, 11 spelers tegelijk.
Ter ere van de verjaardag van @Caland een heerlijke zalmlasagne uit de oven.quote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze zei o.a. dat chinezen onterecht worden aangekeken als oorzaak van coronaquote:Op maandag 2 november 2020 15:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoezo? Kwam ze met een bandshirt van de Commi Partij het etablissement binnen lopen of wat?
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze zei o.a. dat chinezen onterecht worden aangekeken als oorzaak van corona
sow koekoekquote:Op maandag 2 november 2020 17:33 schreef Tjacka het volgende:
Ach met de hele 11 op de IC gaat Ajax nog kampioen worden. Bij feyenoord spelen ze of ze allemaal corona hebben.
Nog niet nee. Zal zo kijken. Moet ook sporten.quote:Op maandag 2 november 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eerst anaal nemen en dan dumpenquote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mjah maar jij gelooft in godquote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Broodmaaltijd. (ben alleen thuis, geen trek om te koken).quote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ovenschotel met gehakt, groente en aardappelpuree.quote:Op maandag 2 november 2020 18:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is dat
zie dat echt overal voorbij komen
oh dat zou ik gewoon zo noemenquote:Op maandag 2 november 2020 18:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ovenschotel met gehakt, groente en aardappelpuree.
Ik ben benieuwd wat onze deskundige op dit gebied, @JanCees hiervan vindt.quote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@janceesquote:Op maandag 2 november 2020 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat onze deskundige op dit gebied, @:JanCees hiervan vindt.
tony bruin slot dood, jancees dood, kale en kokkie gaan waarschijnlijk doodquote:
Nee, dit is de slechtste dramaandag in tijden.quote:Op maandag 2 november 2020 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tony bruin slot dood, jancees dood, kale en kokkie gaan waarschijnlijk dood
deze dag kan niet slechter
Dit kan toch niet meer misgaan morgenquote:
Hoe zijn de peilingen?quote:Op maandag 2 november 2020 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit kan toch niet meer misgaan morgen
En @Charrell die bijna niks post in FEE.quote:Op maandag 2 november 2020 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User JanCees weg. User Caland verbannen. De mod die niet genoemd mag worden terug.
Dit gaat helemaal verkeerd!
@:paul
Volgens verreweg de meeste staat Biden nog steeds voor volgens mij, al komen ze wel dichter bij elkaar. Maar de vorige keer zei dat ook niet zoveel.quote:
Wat heb ik hiermee te maken heequote:Op maandag 2 november 2020 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User JanCees weg. User Caland verbannen. De mod die niet genoemd mag worden terug.
Ik wist helemaal niet dat dit programma nog bestond.quote:
Waarom zijn JanCees en Caland weg?quote:Op maandag 2 november 2020 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En geen eerdgod godverquote:Op maandag 2 november 2020 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen stella??
@:zipportal @:wereldgozer @:coco @:fetx
Toe maar.quote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meegenomenquote:Op maandag 2 november 2020 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zat vorige week nog bij Op1. Ter info.
quote:Op maandag 2 november 2020 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn JanCees en Caland weg?
Die van mij in ieder geval niquote:Op maandag 2 november 2020 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Krijgt dit jouw stem?
Ik zal nooit op FvD stemmen, maar dat meisje is wel mooi ja.quote:Op maandag 2 november 2020 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Krijgt dit jouw stem?
stem niet maar ze kan wel wat anders krijgenquote:Op maandag 2 november 2020 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Krijgt dit jouw stem?
POL is er maar weer druk meequote:Op maandag 2 november 2020 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Krijgt dit jouw stem?
quote:Op maandag 2 november 2020 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn JanCees en Caland weg?
@JanCees is gecancelledquote:
Oh jeetje.quote:Op maandag 2 november 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
@:JanCees is gecancelled![]()
@:Caland heeft een ban (geheel onterecht natuurlijk)
@JanCees vanwege een stukje satire en Fred van Leer heeft @Caland een ban aangesmeerd.quote:Op maandag 2 november 2020 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jeetje.
Hoe komen mensen toch altijd aan zoveel bans
Fredsj is alweer uit het ziekenhuis. Kan die ban ook wel ongedaan worden gemaakt.quote:Op maandag 2 november 2020 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JanCees vanwege een stukje satire en Fred van Leer heeft @:Caland een ban aangesmeerd.
Online?quote:Op maandag 2 november 2020 14:41 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx 2e date met chick uit shanghai
Eens.quote:Op maandag 2 november 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fredsj is alweer uit het ziekenhuis. Kan die ban ook wel ongedaan worden gemaakt.
Oneens. Ik had de op opmerking van user @Caland niet eens een note gegeven.quote:Op maandag 2 november 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
Die twee krijgen zoveel bans, dat het niet aan het bestuur kan liggen
Wat vind jij als iemand op een post met het woord "gas" erin reageert met "oke Adolf"quote:Op maandag 2 november 2020 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens. Ik had de op opmerking van user @:caland niet eens een note gegeven.
Ik vind dat zeker niet banwaardig. Bans zijn vaak onnodig vind ik. Spreek de users gewoon aan. Maargoed, ik ben geen forum admin dus mijn mening is niet relevant.quote:Op maandag 2 november 2020 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij als iemand op een post met het woord "gas" erin reageert met "oke Adolf"
ik heb geen insta kutzooiquote:Op maandag 2 november 2020 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Freek en Arco zijn live op insta met het laatste nieuws.
zijn ze nu nog steeds live of loop ik voor lul naar arcogoat te kijkenquote:Op maandag 2 november 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was prachtig, Freek begreep er niks van duurde 10 minuten voordat hij live ging.
Nog steeds, boomers hebben er erg veel problemen mee.quote:Op maandag 2 november 2020 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn ze nu nog steeds live of loop ik voor lul naar arcogoat te kijken
net even 50 euro gezet tegen 2,05quote:Op maandag 2 november 2020 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog steeds, boomers hebben er erg veel problemen mee.
ja maar als iedereen fit is dan zit hier wel value inquote:Op maandag 2 november 2020 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stug ploegje volgens Pietertje, ik sla over.
Jazekers, blijkbaar dus Tadic, Onana en Klaassen nog wel grote kans.quote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar als iedereen fit is dan zit hier wel value in
ik zie onze vriend @RensAjacied op instaquote:Op maandag 2 november 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers, blijkbaar dus Tadic, Onana en Klaassen nog wel grote kans.
Freek heeft zichzelf al 3x weggeklikt.quote:Op maandag 2 november 2020 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie onze vriend @:rensajacied op insta
arco reageert niet op mijn vragenquote:Op maandag 2 november 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Freek heeft zichzelf al 3x weggeklikt.
Zich richten op ONZ en heel vaak hont in plaats van hond te schrijven en dan allemaal lachsmileys plaatsen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe gaat Fok dit omdraaien? Gewoon bijna 1000 reacties binnen een paar uur...
https://www.vi.nl/nieuws/ook-ajax-getroffen-door-corona-explosie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |