quote:Op maandag 2 november 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r is er al een topic voor morgen? Ajax is helemaal lam geslagen door Corona.
Ja, als die binnen 6 seconden uit en aan gaat dan springt die een stapje hoger.quote:Op maandag 2 november 2020 16:50 schreef Elan het volgende:
Moet je dan schakelen tussen lichtprofielen door de lamp aan en uit te zetten @:Adames ?
Ja precies, 6 tientjes voor een fucking los peertje slaat nergens op natuurlijk. Je reinste geldklopperij. En dan moet je ook nog een of andere hub aanschaffen.quote:Op maandag 2 november 2020 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, als die binnen 6 seconden uit en aan gaat dan springt die een stapje hoger.
Ik heb van die drukschakelaars, dan werkt dat nog net wat prettiger.
Vind het wel fijn in de woonkamer. Peertje kost ook niet veel meer dan een normale lamp (tientje ipv 6 euro), dus je kunt het altijd proberen.
INZETTEN OP 1Xquote:Op maandag 2 november 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r is er al een topic voor morgen? Ajax is helemaal lam geslagen door Corona.
bloemkoolpuree en zalm en spinazie genotquote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstukgenot.
En terecht!quote:Op maandag 2 november 2020 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik lees het net, 11 spelers tegelijk.
Ter ere van de verjaardag van @Caland een heerlijke zalmlasagne uit de oven.quote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze zei o.a. dat chinezen onterecht worden aangekeken als oorzaak van coronaquote:Op maandag 2 november 2020 15:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoezo? Kwam ze met een bandshirt van de Commi Partij het etablissement binnen lopen of wat?
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze zei o.a. dat chinezen onterecht worden aangekeken als oorzaak van corona
sow koekoekquote:Op maandag 2 november 2020 17:33 schreef Tjacka het volgende:
Ach met de hele 11 op de IC gaat Ajax nog kampioen worden. Bij feyenoord spelen ze of ze allemaal corona hebben.
Nog niet nee. Zal zo kijken. Moet ook sporten.quote:Op maandag 2 november 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eerst anaal nemen en dan dumpenquote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mjah maar jij gelooft in godquote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Broodmaaltijd. (ben alleen thuis, geen trek om te koken).quote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |