En geen eerdgod godverquote:Op maandag 2 november 2020 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen stella??
@:zipportal @:wereldgozer @:coco @:fetx
Toe maar.quote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstukgenot.
Meegenomenquote:Op maandag 2 november 2020 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zat vorige week nog bij Op1. Ter info.
quote:Op maandag 2 november 2020 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn JanCees en Caland weg?
Die van mij in ieder geval niquote:Op maandag 2 november 2020 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Krijgt dit jouw stem?
Ik zal nooit op FvD stemmen, maar dat meisje is wel mooi ja.quote:Op maandag 2 november 2020 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Krijgt dit jouw stem?
stem niet maar ze kan wel wat anders krijgenquote:Op maandag 2 november 2020 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Krijgt dit jouw stem?
POL is er maar weer druk meequote:Op maandag 2 november 2020 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Krijgt dit jouw stem?
quote:Op maandag 2 november 2020 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn JanCees en Caland weg?
@JanCees is gecancelledquote:
Oh jeetje.quote:Op maandag 2 november 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
@:JanCees is gecancelled![]()
@:Caland heeft een ban (geheel onterecht natuurlijk)
@JanCees vanwege een stukje satire en Fred van Leer heeft @Caland een ban aangesmeerd.quote:Op maandag 2 november 2020 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jeetje.
Hoe komen mensen toch altijd aan zoveel bans
Fredsj is alweer uit het ziekenhuis. Kan die ban ook wel ongedaan worden gemaakt.quote:Op maandag 2 november 2020 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JanCees vanwege een stukje satire en Fred van Leer heeft @:Caland een ban aangesmeerd.
Online?quote:Op maandag 2 november 2020 14:41 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx 2e date met chick uit shanghai
Eens.quote:Op maandag 2 november 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fredsj is alweer uit het ziekenhuis. Kan die ban ook wel ongedaan worden gemaakt.
Oneens. Ik had de op opmerking van user @Caland niet eens een note gegeven.quote:Op maandag 2 november 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
Die twee krijgen zoveel bans, dat het niet aan het bestuur kan liggen
Wat vind jij als iemand op een post met het woord "gas" erin reageert met "oke Adolf"quote:Op maandag 2 november 2020 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens. Ik had de op opmerking van user @:caland niet eens een note gegeven.
Ik vind dat zeker niet banwaardig. Bans zijn vaak onnodig vind ik. Spreek de users gewoon aan. Maargoed, ik ben geen forum admin dus mijn mening is niet relevant.quote:Op maandag 2 november 2020 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij als iemand op een post met het woord "gas" erin reageert met "oke Adolf"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |