haha wat?quote:Op zondag 1 november 2020 10:09 schreef Hexagon het volgende:
Bekend van speeches voor eigen parochie en haar mooie uiterlijk. Verder straalt ze uit door en door vals en onbetrouwbaar te zijn en heeft ze een nazivriendje.
Form over function. Doet het goed bij de FvD-achterban, die hebben namelijk niet heel veel op met inhoud.quote:Op zondag 1 november 2020 10:07 schreef jameshond7 het volgende:
waarom zij zonder enige politieke ervaring zo hoog wordt geplaatst?
Sorry, nee, maar de bewijslast ligt hier bij jou. Kom maar op met die bronnen.quote:
Is je Google kapot? Voorheen leider van de jeugdafdeling van Front National.quote:Op zondag 1 november 2020 10:14 schreef Puddington het volgende:
[..]
Sorry, nee, maar de bewijslast ligt hier bij jou. Kom maar op met die bronnen.
Nee, maar ik vind het argument "Google het maar" waardeloos voor een discussie. Dat is zo'n dooddoener waar complotwappies zich aan laven, en daar staat Hexagon boven imoquote:Op zondag 1 november 2020 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is je Google kapot? Voorheen leider van de jeugdafdeling van Front National.
quote:
Het zit je wel diep he. Ga lekker een wandelingetje maken.quote:Op zondag 1 november 2020 10:09 schreef Hexagon het volgende:
Bekend van speeches voor eigen parochie en haar mooie uiterlijk, wat puur de reden is dat incels dol op haar zijn. Verder straalt ze uit door en door vals en onbetrouwbaar te zijn en heeft ze een nazivriendje.
Nou...ik kan me goed voorstellen dat binnen Forum, met Baudet als ijdeltuitje voorop, uiterlijk een belangrijke stimulans is voor je carrière.quote:Op zondag 1 november 2020 11:29 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat heeft haar uiterlijk met politiek te maken
Tweede foto die ik van haar zie met glas wijn btw.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |