chufi en DJMO tellen niet mee.
 chufi en DJMO tellen niet mee. Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
 Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt. Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor
 Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Belangrijke mededeling inzake COVID-19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
 Als ik er echt voor ga zitten lukt het welquote:
Als ik er echt voor ga zitten lukt het welquote: Ik heb er één en ik ben er trots op
 Heldinquote:
Heldinquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik er echt voor ga zitten lukt het wel

Doe zo voortquote:
Doe zo voortquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik er echt voor ga zitten lukt het wel

quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:03 schreef blackmirror het volgende:
Je bent alleen Mtt vergeten erbij te schrijven.

Nee joh blijf gezelligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh blijf gezelligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
 Ik moest en zou @Mikeytt te snel afzijnquote:
Ik moest en zou @Mikeytt te snel afzijnquote:
Ik werd getriggerd oor @maily haar loapo post overigens Ik heb er één en ik ben er trots op
 Foei maily 😛quote:
Foei maily 😛quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest en zou @:Mikeytt te snel afzijn
Ik werd getriggerd oor @:maily haar loapo post overigensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ik was even weg dus te laat met mentionenquote:
Ik was even weg dus te laat met mentionenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest en zou @:Mikeytt te snel afzijn
Ik werd getriggerd oor @:maily haar loapo post overigens

Nee, verlaat me niet liefstequote:
Nee, verlaat me niet liefstequote:
 Euhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Euhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 in je dromenquote:
in je dromenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Utrecht wint van ajax volgende week Ik heb er één en ik ben er trots op

MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
 @madam-aprilquote:
@madam-aprilquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Utrecht wint van ajax volgende week

@m1st1g Deze draag ik op aan jou broeder, we smeken jequote:
@m1st1g Deze draag ik op aan jou broeder, we smeken jequote:

A wat lief.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A wat lief.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Kijk jij ook al voetbalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk jij ook al voetbalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 ik ga zo naar bed. de eerste post die ik komende nacht ga doen gaat een bolkpost zijn
ik ga zo naar bed. de eerste post die ik komende nacht ga doen gaat een bolkpost zijn Ik heb er één en ik ben er trots op
 quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 We zien me voor die tijd vast nog.quote:
We zien me voor die tijd vast nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:09 schreef DJMO het volgende:
ik ga zo naar bed. de eerste post die ik komende nacht ga doen gaat een bolkpost zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 @devzero : vergeet je niet om me weer mee te laten tellen in de punten ?
@devzero : vergeet je niet om me weer mee te laten tellen in de punten ? Ik heb er één en ik ben er trots op
 Nee, ben van plan om pas terug te komen na middernacht.quote:
Nee, ben van plan om pas terug te komen na middernacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zien me voor die tijd vast nog.Ik heb er één en ik ben er trots op
 Doe ff een dmmetje dan.quote:
Doe ff een dmmetje dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef DJMO het volgende:
@:devzero : vergeet je niet om me weer mee te laten tellen in de punten ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 hij leest m'n mention wel. en anders stuur ik zo wel een appje.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
hij leest m'n mention wel. en anders stuur ik zo wel een appje.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
 Een plaspostquote:
Een plaspostquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:09 schreef DJMO het volgende:
ik ga zo naar bed. de eerste post die ik komende nacht ga doen gaat een bolkpost zijn
 Oh, ik denk dat ik dat wel ga vergetenquote:
Oh, ik denk dat ik dat wel ga vergetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef DJMO het volgende:
@:devzero : vergeet je niet om me weer mee te laten tellen in de punten ?
 ik plas niet uit m'n billenquote:
ik plas niet uit m'n billenquote: Ik heb er één en ik ben er trots op
 Okequote:
Okequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij leest m'n mention wel. en anders stuur ik zo wel een appje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 BOLK!!quote:
BOLK!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:09 schreef DJMO het volgende:
 We gaan net zien. Voor zo slaap lekkerquote:
We gaan net zien. Voor zo slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ben van plan om pas terug te komen na middernacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 quote:
quote:heeft nu nog geen zin
 quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Voor zo slaap lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 The midnight bolksterquote:
The midnight bolksterquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:09 schreef DJMO het volgende:

ToT zegt dat ik de beste mod ben heequote:
ToT zegt dat ik de beste mod ben heequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]arme ToT
Ik durf hem zelf niet meer te vragenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
 Proost!I'm surrounded by morons!
Proost!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
 @ToT klopt dit?quote:
@ToT klopt dit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ToT zegt dat ik de beste mod ben hee I'm surrounded by morons!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
 ToT is gewend met kleine kinderen om te gaanquote:
ToT is gewend met kleine kinderen om te gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ToT zegt dat ik de beste mod ben hee Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
 quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
ToT is gewend met kleine kinderen om te gaan Ik heb er één en ik ben er trots op
 Als ToT nee zegt, dan krijgt hij een note van Paul. Zegt 'ie ja, dan krijgt ie een note van jou...quote:
Als ToT nee zegt, dan krijgt hij een note van Paul. Zegt 'ie ja, dan krijgt ie een note van jou...quote:

quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
ToT is gewend met kleine kinderen om te gaan Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
 Ik wilde hem al vragen eens te kijken naar mijn UI, dat ie duidelijker kan en of bewegend. Maar jah, ik wacht wel tot de wachtrij is weggewerkt.quote:
Ik wilde hem al vragen eens te kijken naar mijn UI, dat ie duidelijker kan en of bewegend. Maar jah, ik wacht wel tot de wachtrij is weggewerkt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]arme ToT
Ik durf hem zelf niet meer te vragen

Die mening deel ik niet HEEEEquote:
Die mening deel ik niet HEEEEquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ToT zegt dat ik de beste mod ben hee
 @Jippie kan ook dat ook heel goed.quote:
@Jippie kan ook dat ook heel goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik wilde hem al vragen eens te kijken naar mijn UI, dat ie duidelijker kan en of bewegend. Maar jah, ik wacht wel tot de wachtrij is weggewerkt.

Machtsvertoonquote:
Machtsvertoonquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
ONAARDIG! MOD BELEDIGING, NOTE GEMAAKT Ik heb er één en ik ben er trots op
 Nyetimber Classic cuvee
Nyetimber Classic cuvee
Nieuwe favoriet I'm surrounded by morons!
 Ben er toe in staat. Heb de rechtenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben er toe in staat. Heb de rechtenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
 quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Deze draag ik op aan Mikeytt omdat ie het schizofreen is.loop jij aan iedereen liedjes op te dragen joh.

Zal ik jou hiervoor noten dan?quote:
Zal ik jou hiervoor noten dan?quote: I'm surrounded by morons!
 Van mij mag je, ik gooi 'm wel weer wegquote:
Van mij mag je, ik gooi 'm wel weer wegquote: Ik heb er één en ik ben er trots op
 Utrecht wint van ajax hequote:
Utrecht wint van ajax hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb net Corgi gekeken met de meidenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
 Ja het was meer van "Beste mod van 2020" als in: die het beste bij dit jaar past, aangezien iedereen graag wil dat dit jaar zo snel mogelijk voorbij is en we het zo snel mogelijk weer vergeten!quote:
Ja het was meer van "Beste mod van 2020" als in: die het beste bij dit jaar past, aangezien iedereen graag wil dat dit jaar zo snel mogelijk voorbij is en we het zo snel mogelijk weer vergeten!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
ToT is gewend met kleine kinderen om te gaan

Dat klinkt wel leukquote:
Dat klinkt wel leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb net Corgi gekeken met de meiden.
Ik ga vanavond een Halloween-film kijken met mijn kinders.

Krijg je zoietsquote:
Krijg je zoietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Moeilijk, het is niet echt netjes vierkant uit te snijden.![abc.gif]() Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
 Klopt. Het was even opzettelijk, hoe hard die bundel eigenlijk gaat bij de Ziggo Go app.quote:
Klopt. Het was even opzettelijk, hoe hard die bundel eigenlijk gaat bij de Ziggo Go app.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig is het alweer einde van de maandover een paar uur nieuwe bundel
Nou, best hard, kan ik je zeggen.
 Dat is echt machtmisbruik...quote:
Dat is echt machtmisbruik...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik gooi 'm wel weer wegI'm surrounded by morons!
 hAHA ik had het over dat plaatje gekkiequote:
hAHA ik had het over dat plaatje gekkiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach valt wel mee hoor, zo negatief moet je nou ook weer niet over jezelf denken! Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
 Wat een mislukte forummod kan, kan ik ookquote:
Wat een mislukte forummod kan, kan ik ookquote: Ik heb er één en ik ben er trots op
 Ja kut! Ik ben ook crew! Waarom kan ik op de Frontpage wel van alles, maar hier niet?quote:
Ja kut! Ik ben ook crew! Waarom kan ik op de Frontpage wel van alles, maar hier niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat een mislukte forummod kan, kan ik ook

quote:
quote: Ik heb er één en ik ben er trots op
 YouTube kijken verbruikt al veel data Maar zulke wedstrijden sowieso stuk meerquote:
YouTube kijken verbruikt al veel data Maar zulke wedstrijden sowieso stuk meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Het was even opzettelijk, hoe hard die bundel eigenlijk gaat bij de Ziggo Go app.
Nou, best hard, kan ik je zeggen.
 Nou nou.quote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat een mislukte forummod kan, kan ik ookI'm surrounded by morons!
 Kudkadden :’)I'm surrounded by morons!
Kudkadden :’)I'm surrounded by morons!
 Hier is die zonder knippen en comprimerenquote:
Hier is die zonder knippen en comprimerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoeft geen 50kb te zijn trouwens. 100kb mag![abbbc.gif]() Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
 Doe nietquote:
Doe nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier is die zonder knippen en comprimeren
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
 Ik vind hem leukquote:
Ik vind hem leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier is die zonder knippen en comprimeren
[ afbeelding ]

quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk het ook. 13-0 zit er in ieder geval niet meer in Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
 Tot vannacht. Ik lig in bed
Tot vannacht. Ik lig in bed Ik heb er één en ik ben er trots op
 Wat drink je?quote:I'm surrounded by morons!
Wat drink je?quote:I'm surrounded by morons!
 quote:
quote:
Groetjes aan RobDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
 Die is helaas nergens te bekennenquote:
Die is helaas nergens te bekennenquote: Ik heb er één en ik ben er trots op
 Moenquote:
Moenquote: Misschien nog onderwegquote:Moemoegifjesgodinquote:
Misschien nog onderwegquote:Moemoegifjesgodinquote: Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
 Die weet het resultaat van de verkiezingen al?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Die weet het resultaat van de verkiezingen al?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
 Wel hard genoeg om niet doorheen te komenquote:
Wel hard genoeg om niet doorheen te komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:47 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is die echt. Vraag ik namens Paul..

Zoet spulquote:
Zoet spulquote:
Ik had net een Nyetimber classic cuvee en nu een Moulins de Citran 2009.
Beiden aanraders!I'm surrounded by morons!
 Ik twijfel tussen nog meer thee of wijn.Trotste mama van Ambar
Ik twijfel tussen nog meer thee of wijn.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
 Gewoon niet kiezen.quote:
Gewoon niet kiezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel tussen nog meer thee of wijn.I'm surrounded by morons!
 Wijnquote:
Wijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel tussen nog meer thee of wijn.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
 Ik heb immers een fuck Corona feestje. Dus wijn is wel wat meer toepasselijkTrotste mama van Ambar
Ik heb immers een fuck Corona feestje. Dus wijn is wel wat meer toepasselijkTrotste mama van Ambar
 Kan jou het schelen! Doe meer thee!quote:
Kan jou het schelen! Doe meer thee!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel tussen nog meer thee of wijn.
 Dan doe je toch half half? Smaakt vast naar gluhwein maar dan wat wateriger.quote:
Dan doe je toch half half? Smaakt vast naar gluhwein maar dan wat wateriger.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel tussen nog meer thee of wijn.

Ahhh gelukkigquote:
Ahhh gelukkigquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh bedoelde die verklede, niet de jouwe Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
 Oh, hoe kleed ik mij normaal dan?quote:
Oh, hoe kleed ik mij normaal dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vandaag verkleed als introvert
 Als introvert?quote:
Als introvert?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, hoe kleed ik mij normaal dan?Trotste mama van Ambar
 Zo, bijna tijd voor dessert. Creme brulee en een vintage portwijn.
Zo, bijna tijd voor dessert. Creme brulee en een vintage portwijn. I'm surrounded by morons!
 Waarom woon ik niet bij jou?quote:
Waarom woon ik niet bij jou?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:59 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd voor dessert. Creme brulee en een vintage portwijn. Trotste mama van Ambar
Trotste mama van Ambar
 zoet + zoet?quote:
zoet + zoet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:59 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd voor dessert. Creme brulee en een vintage portwijn.
 Je ziet er wel beetje bleekjes uit, geschrokken van die enge figuren?quote:Uw ADH vitamine Worst
Je ziet er wel beetje bleekjes uit, geschrokken van die enge figuren?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
 Ik heb verschillende kledingstukken aan en niets match
Ik heb verschillende kledingstukken aan en niets match Trotste mama van Ambar
Trotste mama van Ambar
 quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:00 schreef Limoentjuh het volgende:
2-1
@:mrsloveable we gaan de goede kant op Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
 Pics or we cannot judgequote:
Pics or we cannot judgequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb verschillende kledingstukken aan en niets match
 Als ik een gifje heb kan ik kijken wat er mogelijk is. Ik ben niet zo kundig als ToT of Superbadeendje, maar vind het wel leuk om te uit te proberen.quote:
Als ik een gifje heb kan ik kijken wat er mogelijk is. Ik ben niet zo kundig als ToT of Superbadeendje, maar vind het wel leuk om te uit te proberen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:jippie kan ook dat ook heel goed.
 Omdat alcohol hier duur is?quote:
Omdat alcohol hier duur is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom woon ik niet bij jou?I'm surrounded by morons!
 Gaat prima. Dows Quinta Do Bomfim Vintage 2006 Port. Gooi er wel een Ierse koffie er achteraan als dat nodig isquote:
Gaat prima. Dows Quinta Do Bomfim Vintage 2006 Port. Gooi er wel een Ierse koffie er achteraan als dat nodig isquote: I'm surrounded by morons!
 Ja.quote:I'm surrounded by morons!
Ja.quote:I'm surrounded by morons!
 Jij had in het verleden wel de roze en glitters aan heel wat UI’s toegevoegdquote:
Jij had in het verleden wel de roze en glitters aan heel wat UI’s toegevoegdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als ik een gifje heb kan ik kijken wat er mogelijk is. Ik ben niet zo kundig als ToT of Superbadeendje, maar vind het wel leuk om te uit te proberen.

@blackmirror moet je dus wel een gifje komenquote:
@blackmirror moet je dus wel een gifje komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als ik een gifje heb kan ik kijken wat er mogelijk is. Ik ben niet zo kundig als ToT of Superbadeendje, maar vind het wel leuk om te uit te proberen.

Halt!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Halt!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
 Hammerzeit?quote:I'm surrounded by morons!
Hammerzeit?quote:I'm surrounded by morons!
 quote:
quote: En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
 Waarom krijg opeens zin om naar Kernkraft te luisteren?quote:I'm surrounded by morons!
Waarom krijg opeens zin om naar Kernkraft te luisteren?quote:I'm surrounded by morons!
 Vraag het wel aan ToT maar niet nu, over een tijdje of zo.quote:
Vraag het wel aan ToT maar niet nu, over een tijdje of zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:blackmirror moet je dus wel een gifje komen

Kappe nou!quote:
Kappe nou!quote:
Hey Jippie Wie?quote:
Wie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom krijg opeens zin om naar Kernkraft te luisteren?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
 .noquote:I'm surrounded by morons!
.noquote:I'm surrounded by morons!
 Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
 quote:I'm surrounded by morons!
quote:I'm surrounded by morons!
 quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Vraag het wel aan ToT maar niet nu, over een tijdje of zo.

🖐🏻Heyyyyyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🖐🏻Heyyyyyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Jaquote:
Jaquote:
😉 Nog welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ik begin ook al zin te krijgen om te gaan slapenquote:
Ik begin ook al zin te krijgen om te gaan slapenquote: En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
 Ik ook. En hopelijk is het maandag als ik wakker wordquote:
Ik ook. En hopelijk is het maandag als ik wakker wordquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begin ook al zin te krijgen om te gaan slapen
 Oh ja wel leuk nummerquote:
Oh ja wel leuk nummerquote: En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
 Komt door dat rot uur achteruitquote:
Komt door dat rot uur achteruitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begin ook al zin te krijgen om te gaan slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Moet je vroeg op ?quote:
Moet je vroeg op ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begin ook al zin te krijgen om te gaan slapen
 Waarom?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. En hopelijk is het maandag als ik wakker word
Ik wil eigenlijk genieten van m'n vrije dag morgen En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
 Nee kan morgen uitslapenquote:
Nee kan morgen uitslapenquote:maar was wel om 5 uur wakker vanmorgen.
 Vooral doen!quote:
Vooral doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom?
Ik wil eigenlijk genieten van m'n vrije dag morgen
 .quote:
.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nee kan morgen uitslapenmaar was wel om 5 uur wakker vanmorgen.
je begint oud te worden

quote:
quote:
Moest om 6 uur beginnen met werk.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
 je hebt ook gewerkt vandaagquote:
je hebt ook gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Moest om 6 uur beginnen met werk.
Wanneer heb je weer vakantie ?

You'd best stay away motherfucker! It's just one of those days!“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
You'd best stay away motherfucker! It's just one of those days!“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
 Succes!quote:
Succes!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:21 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat vannacht weer voor de DT.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
 quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:21 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat vannacht weer voor de DT.![giphy.gif?cid=4d1e4f29ff24a45124b0052e99703d0cd1a69c9de6d71fe8&rid=giphy.gif]()

Ja best snel weer denk ikquote:
Ja best snel weer denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je hebt ook gewerkt vandaag
Wanneer heb je weer vakantie ?Ik moet nog een week vakantie hebben dit jaar anders vervallen die uren.
 Rib-eye (ene helft aan mijn vrouwtje gegeven, Sparerib (idem), groene asperges en frietjes)
Rib-eye (ene helft aan mijn vrouwtje gegeven, Sparerib (idem), groene asperges en frietjes) “Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
 Bewaar hem voor decemberquote:
Bewaar hem voor decemberquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best snel weer denk ikIk moet nog een week vakantie hebben dit jaar anders vervallen die uren.

Vandaag mijn drone 'a spin' gegeven in de achtertuin. Met halve capa accu en 3s i.p.v. 6s. My god wat een power. Je hoeft de stick maar aan te raken en dat ding knalt weg! Volgend weekend even naar de polder om te oefenen. Ding ging vol tegen mijn voet aan! AUW!!!!“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Vandaag mijn drone 'a spin' gegeven in de achtertuin. Met halve capa accu en 3s i.p.v. 6s. My god wat een power. Je hoeft de stick maar aan te raken en dat ding knalt weg! Volgend weekend even naar de polder om te oefenen. Ding ging vol tegen mijn voet aan! AUW!!!!“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
 Ik was even afgeleid door een filmpje over naaien. Notities gemaakt enzo.Trotste mama van Ambar
Ik was even afgeleid door een filmpje over naaien. Notities gemaakt enzo.Trotste mama van Ambar
 Welk natuurfilm heb je zitten kijken dan?quote:
Welk natuurfilm heb je zitten kijken dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was even afgeleid door een filmpje over naaien. Notities gemaakt enzo.
 Noem jij ook mensen ‘meat bags’ als je met je drone klooit?quote:
Noem jij ook mensen ‘meat bags’ als je met je drone klooit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Vandaag mijn drone 'a spin' gegeven in de achtertuin. Met halve capa accu en 3s i.p.v. 6s. My god wat een power. Je hoeft de stick maar aan te raken en dat ding knalt weg! Volgend weekend even naar de polder om te oefenen. Ding ging vol tegen mijn voet aan! AUW!!!!
Collega van me doet dat nl.I'm surrounded by morons!
 quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was even afgeleid door een filmpje over naaien. Notities gemaakt enzo.

Naaien, niet natuur.quote:
Naaien, niet natuur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:28 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Welk natuurfilm heb je zitten kijken dan?Trotste mama van Ambar
 Iets met Tom & Jerryquote:
Iets met Tom & Jerryquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:28 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Welk natuurfilm heb je zitten kijken dan?

Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-10-2020 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. devzero / 929 / +98 / +29 / 5263 / 5711
2. m1st1g / 813 / +33 / +17 / 10069 / 10448
3. Limoentjuh / 438 / +25 / +33 / 7320 / 7693
4. FreshFruit / 405 / +6 / +8 / 5840 / 6197
5. dud0r / 400 / +31 / +36 / 8485 / 8812
6. Ferrous / 397 / +32 / +10 / 5739 / 5931
7. Maanvis / 274 / +0 / +20 / 3314 / 3522
8. Justin_Case / 236 / +3 / +0 / 8707 / 8808
9. kree / 230 / +0 / +0 / 3616 / 3890
10. Dotteke / 222 / +3 / +3 / 5501 / 5708
11. engine / 217 / +1 / +2 / 2967 / 3092
12. mario390 / 179 / +3 / +17 / 2401 / 2538
13. DerRabbit / 157 / +2 / +4 / 2328 / 2437
14. maily / 150 / +4 / +4 / 5309 / 5433
15. Jippie / 145 / +3 / +9 / 4514 / 4647
16. ToT / 144 / +2 / +2 / 4611 / 4744
17. Dr.Mikey / 137 / +2 / +19 / 2099 / 2210
18. Jacquelinehasselbaink / 130 / +3 / +5 / 5208 / 5323
19. jerney / 117 / +0 / +0 / 3657 / 3758
20. DeBraad / 116 / +7 / +0 / 7068 / 7220SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
 Ik heb met kerst normaal ook al 2 weken vrijquote:
Ik heb met kerst normaal ook al 2 weken vrijquote: En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
 En ik maar werkenquote:
En ik maar werkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb met kerst normaal ook al 2 weken vrij Trotste mama van Ambar
Trotste mama van Ambar
 Lol, nee. Maar het is vrij eenvoudig mensen serieus te verwonden met zo'n drone. Ongelooflijk wat een kracht er in zo'n ding zit. 5200 Watt pure power. Ik heb voor de lol even uitgerekend wat de omtreksnelheid van zo'n propeller is. Met een 7" prop op 50.000tpm zit je op 1700km/h. Dat is ver boven de geluidssnelheid! Geen speelgoed hoor.quote:
Lol, nee. Maar het is vrij eenvoudig mensen serieus te verwonden met zo'n drone. Ongelooflijk wat een kracht er in zo'n ding zit. 5200 Watt pure power. Ik heb voor de lol even uitgerekend wat de omtreksnelheid van zo'n propeller is. Met een 7" prop op 50.000tpm zit je op 1700km/h. Dat is ver boven de geluidssnelheid! Geen speelgoed hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noem jij ook mensen ‘meat bags’ als je met je drone klooit?
Collega van me doet dat nl.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
 Heyquote:
Heyquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was even afgeleid door een filmpje over naaien. Notities gemaakt enzo. En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
 Ow dan heb je die extra week niet nodigquote:
Ow dan heb je die extra week niet nodigquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb met kerst normaal ook al 2 weken vrij
dan toch maar november

Ga je killer drones makenquote:
Ga je killer drones makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lol, nee. Maar het is vrij eenvoudig mensen serieus te verwonden met zo'n drone. Ongelooflijk wat een kracht er in zo'n ding zit. 5200 Watt pure power. Ik heb voor de lol even uitgerekend wat de omtreksnelheid van zo'n propeller is. Met een 7" prop op 50.000tpm zit je op 1700km/h. Dat is ver boven de geluidssnelheid! Geen speelgoed hoor. Uw ADH vitamine Worst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
 quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-10-2020 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. devzero / 929 / +98 / +29 / 5263 / 5711
2. m1st1g / 813 / +33 / +17 / 10069 / 10448
3. Limoentjuh / 438 / +25 / +33 / 7320 / 7693
4. FreshFruit / 405 / +6 / +8 / 5840 / 6197
5. dud0r / 400 / +31 / +36 / 8485 / 8812
6. Ferrous / 397 / +32 / +10 / 5739 / 5931
7. Maanvis / 274 / +0 / +20 / 3314 / 3522
8. Justin_Case / 236 / +3 / +0 / 8707 / 8808
9. kree / 230 / +0 / +0 / 3616 / 3890
10. Dotteke / 222 / +3 / +3 / 5501 / 5708
11. engine / 217 / +1 / +2 / 2967 / 3092
12. mario390 / 179 / +3 / +17 / 2401 / 2538
13. DerRabbit / 157 / +2 / +4 / 2328 / 2437
14. maily / 150 / +4 / +4 / 5309 / 5433
15. Jippie / 145 / +3 / +9 / 4514 / 4647
16. ToT / 144 / +2 / +2 / 4611 / 4744
17. Dr.Mikey / 137 / +2 / +19 / 2099 / 2210
18. Jacquelinehasselbaink / 130 / +3 / +5 / 5208 / 5323
19. jerney / 117 / +0 / +0 / 3657 / 3758
20. DeBraad / 116 / +7 / +0 / 7068 / 7220#57SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. “Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
 ipv the most wonderful time of the year gaan wij op werk voor the most busiest time of the yearquote:Trotste mama van Ambar
ipv the most wonderful time of the year gaan wij op werk voor the most busiest time of the yearquote:Trotste mama van Ambar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: