chufi en DJMO tellen niet mee.
 chufi en DJMO tellen niet mee. Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
 Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt. Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor
 Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Belangrijke mededeling inzake COVID-19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
 Als ik er echt voor ga zitten lukt het welquote:
Als ik er echt voor ga zitten lukt het welquote: Ik heb er één en ik ben er trots op
 Heldinquote:
Heldinquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik er echt voor ga zitten lukt het wel

Doe zo voortquote:
Doe zo voortquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik er echt voor ga zitten lukt het wel

quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:03 schreef blackmirror het volgende:
Je bent alleen Mtt vergeten erbij te schrijven.

Nee joh blijf gezelligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh blijf gezelligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
 Ik moest en zou @Mikeytt te snel afzijnquote:
Ik moest en zou @Mikeytt te snel afzijnquote:
Ik werd getriggerd oor @maily haar loapo post overigens Ik heb er één en ik ben er trots op
 Foei maily 😛quote:
Foei maily 😛quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest en zou @:Mikeytt te snel afzijn
Ik werd getriggerd oor @:maily haar loapo post overigensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Ik was even weg dus te laat met mentionenquote:
Ik was even weg dus te laat met mentionenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest en zou @:Mikeytt te snel afzijn
Ik werd getriggerd oor @:maily haar loapo post overigens

Nee, verlaat me niet liefstequote:
Nee, verlaat me niet liefstequote:
 Euhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Euhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 in je dromenquote:
in je dromenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Utrecht wint van ajax volgende week Ik heb er één en ik ben er trots op

MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
 @madam-aprilquote:
@madam-aprilquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Utrecht wint van ajax volgende week

@m1st1g Deze draag ik op aan jou broeder, we smeken jequote:
@m1st1g Deze draag ik op aan jou broeder, we smeken jequote:

A wat lief.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A wat lief.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 Kijk jij ook al voetbalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk jij ook al voetbalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 ik ga zo naar bed. de eerste post die ik komende nacht ga doen gaat een bolkpost zijn
ik ga zo naar bed. de eerste post die ik komende nacht ga doen gaat een bolkpost zijn Ik heb er één en ik ben er trots op
 quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 We zien me voor die tijd vast nog.quote:
We zien me voor die tijd vast nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:09 schreef DJMO het volgende:
ik ga zo naar bed. de eerste post die ik komende nacht ga doen gaat een bolkpost zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 @devzero : vergeet je niet om me weer mee te laten tellen in de punten ?
@devzero : vergeet je niet om me weer mee te laten tellen in de punten ? Ik heb er één en ik ben er trots op
 Nee, ben van plan om pas terug te komen na middernacht.quote:
Nee, ben van plan om pas terug te komen na middernacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zien me voor die tijd vast nog.Ik heb er één en ik ben er trots op
 Doe ff een dmmetje dan.quote:
Doe ff een dmmetje dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef DJMO het volgende:
@:devzero : vergeet je niet om me weer mee te laten tellen in de punten ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
 hij leest m'n mention wel. en anders stuur ik zo wel een appje.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
hij leest m'n mention wel. en anders stuur ik zo wel een appje.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
 Een plaspostquote:
Een plaspostquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:09 schreef DJMO het volgende:
ik ga zo naar bed. de eerste post die ik komende nacht ga doen gaat een bolkpost zijn
 Oh, ik denk dat ik dat wel ga vergetenquote:
Oh, ik denk dat ik dat wel ga vergetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef DJMO het volgende:
@:devzero : vergeet je niet om me weer mee te laten tellen in de punten ?
 ik plas niet uit m'n billenquote:
ik plas niet uit m'n billenquote: Ik heb er één en ik ben er trots op
Forum Opties Forumhop: Hop naar: