Ben ook niet na het drinken gelijk wezen rennen naar de badkamer hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Juist niet goed voor het tandglazuur om gelijk te poetsen. 2 minuten wachten
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke dan is het goed. Ik vind het een beetje raar wel.
Ja maar ik vrees dat zijn vrouwtje een beetje below my standards isquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:hyaenidae is nog op zoek als je toch van dr af wil
Of een kick out vote functie. Bij 11 gelijke votes ontzeggen we Mtt de toegang tot DTS.quote:
Snap dit ook echt niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kwam er dus achter dat er mensen zijn anno 2020 nog steeds niet met een elektrische tandenborstel poetsen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja maar ik vrees dat zijn vrouwtje een beetje below my standards is
Hij zit niet voor niks elke avond op fok pics van lekkere wijven te posten.
Waarom zou je dat doen als je thuis al aan je trekken kunt komen.
Dus de vriendin van @:phoenyx kan van mij ongezien de tyfus krijgen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Of een kick out vote functie. Bij 11 gelijke votes ontzeggen we Mtt de toegang tot DTS.
Verlagen naar 10, rond getal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Of een kick out vote functie. Bij 11 gelijke votes ontzeggen we Mtt de toegang tot DTS.
Nee een elftal spreekt mij meer aan, maar dat zegt jou niets omdat je te vrouwelijk bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verlagen naar 10, rond getal.
Dan 10 stemmen binnen een uur of 5 stemmen binnen 5 minuten = kick uit het topic
🍷💅quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee een elftal spreekt mij meer aan, maar dat zegt jou niets omdat je te vrouwelijk bent.
Je bent erheen gelopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben ook niet na het drinken gelijk wezen rennen naar de badkamer he
Makkelijk onderhoud. Maar ik hou liever die van mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt wel weer hoef je niet te poetsen met een elektrische tandenborstel
Het Nederlandse vrouwen team wel leuk om te kijkenquote:
quote:
Jezelf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wie zal ik eens gaan mentionen?
Ik heb wel een idee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wie zal ik eens gaan mentionen?
❌❌❌❌❌❌quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:00 schreef Paul het volgende:
90 minuten lang,
![]()
Voor onze club uit Amsterdam,
![]()
Gekkehuis op de tribune,
![]()
Niemand die ons stoppen kan...
| Forum Opties | |
|---|---|