Dat kan ik voor mijn eigen veiligheid niet zeggen. Straks word ik nog herkend op straat!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zijn je armen en vingers ook groen? Of ben je niet groen?
DOE DAN!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die hack ik wel gewoon weg. Mijn vader is een vriend van @:danny
Relatie met Moonlight duurt nu wel erg lang. Niet hoogstens tijd voor een nieuwe?quote:
Hij mag mijn vriendin nemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Relatie met Moonlight duurt nu wel erg lang. Niet hoogstens tijd voor een nieuwe?
Gemeen hoor dit ;'(quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iemand die naar KFC gaat verdient geen punten.
Gewoon opeisen. Als je genoeg status hebt, worden mensen bang en blijven ze weg.quote:
Eigenlijk is dat alweer voorbij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Relatie met Moonlight duurt nu wel erg lang. Niet hoogstens tijd voor een nieuwe?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kan ik voor mijn eigen veiligheid niet zeggen. Straks word ik nog herkend op straat!![]()
En waarom wil jij dit allemaal wetenwerk je soms voor de FBI
Stel jij je beschikbaar ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb jullie ip adres en ik heb opgenomen waar jullie naar keken. Geef me nu een punt en andersquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon opeisen. Als je genoeg status hebt, worden mensen bang en blijven ze weg.
man man manquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb jullie ip adres en ik heb opgenomen waar jullie naar keken. Geef me nu een punt en anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |