Dat heeft niets te maken met moe zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb ook kinderen maar ben superfit
Denk dat ze mij bedoeldequote:
Je krijgt de mijne nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:34 schreef Mikeytt het volgende:
Nieuw idee: Je punten aan iemand anders kunnen geven
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben een gemuteerde limoen nadat ik ooit D oor een mens was gebetenNou heb ik een aantal menselijke trekken
6 seconden om de oude TT te verwijderen en een nieuwe maken is te kort. Mikey Stond al klaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je had lapo vorig topic. Laat je niet kapen!
Geef ze maar aan mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik geef de mijne van deze maand aan @:devzero
Echt hoor. Ging vandaag naar de Appie. Zag mensen de Lidl binnenlopen... We zitten ineen slechte smaakoorlogquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef phoenyx het volgende:
Een minuut stilte graag voor alle oorlogslachtoffers
HEt is nog geen vier mei.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef phoenyx het volgende:
Een minuut stilte graag voor alle oorlogslachtoffers
Gesproken over zelfdestructiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen ze geen dislike functie introduceren ofzo
Grapje johquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry. En toch pak ik niet veel punten 3 vanaf 5.30uur vanmorgen.
Ga maar posten ik stop wel voor vanavond die paar kan je misschien nog wel inhalen. Als het jou wel gegund wordt tenminste. Jij mag van mij op 10 hoor
. Alsjeblieftquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:37 schreef phoenyx het volgende:
Mensen geef mij gewoon 1 punt en ik ben weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |