Anoukquote:
Dank je. 😘quote:
Jaquote:
Je bedoelt die naast de jumbo in de winkelwaard? Kom ik altijd lang, maar ik vind roti niet lekker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er zat vroeger een roti tentje in de Mare. Eigenlijk ernaast
fixed.quote:
😉quote:
Ja ik weet het geslacht van limoenen niet sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een limoenmijn naam zegt het al!
Het is 5 jaar geleden dat ik er geweest ben dus of het een jumbo was, weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bedoelt die naast de jumbo in de winkelwaard? Kom ik altijd lang, maar ik vind roti niet lekker.
Doe ik niet.quote:
Ben voorlopig nog niet klaar met het Waterliniepad, maar een optie is het pieterpadquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat wordt je volgende special ?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja ik weet het geslacht van limoenen niet sorry
Die heeft mijn zus van de zomer gelopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben voorlopig nog niet klaar met het Waterliniepad, maar een optie is het pieterpad
Die staat nu op, dankzij autoplay van YTquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Anouk
Nobody's wife blijft 1 van de beste nummers ooit door een Nederlandse artiest.
Hoe typ je eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een limoenmijn naam zegt het al!
Heeft 1 van de beste stemmen ooit op deze aarde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Op Mariah Ook niet. Iemand met zo’n afgrijselijke stem kan je alleen medelijden mee hebben
Pieterman ga ik lopen met een vriend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben voorlopig nog niet klaar met het Waterliniepad, maar een optie is het pieterpad
Met haar vingers?quote:
Met haar tong en een rietje, ze zit in een permanente verlamming net als Hawkings toen en het enige wat ze nog kan doen is hier reageren met haar tongquote:
Meer posten.quote:
Haar is vrouwelijk. Ze is een limoenquote:
Oke. Je hebt niet al een bepaalde datum in gedachte of wel. Dan kan je er nog rustig over denkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, volgende special komt pas in beeld als ik bijna klaar ben met deze.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke. Je hebt niet al een bepaalde datum in gedachte of wel. Dan kan je er nog rustig over denken
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heeft 1 van de beste stemmen ooit op deze aarde.
Alleen Whitney Houston, Sohyang, Aretha Franklin en nog een klein paar artiesten hebben zo'n grote range en controle over hun stem
Ik ben een gemuteerde limoen nadat ik ooit D oor een mens was gebetenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Met haar tong en een rietje, ze zit in een permanente verlamming net als Hawkings toen en het enige wat ze nog kan doen is hier reageren met haar tong
Sorry. En toch pak ik niet veel punten 3 vanaf 5.30uur vanmorgen.quote:
Ga.Nou.Toch.Eens.Aan.Je.Lapo- en fipo-skills werken. AUB.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben een gemuteerde limoen nadat ik ooit D oor een mens was gebetenNou heb ik een aantal menselijke trekken
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ga.Nou.Toch.Eens.Aan.Je.Lapo- en fipo-skills werken. AUB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |