Anoukquote:
Dank je. 😘quote:
Jaquote:
Je bedoelt die naast de jumbo in de winkelwaard? Kom ik altijd lang, maar ik vind roti niet lekker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er zat vroeger een roti tentje in de Mare. Eigenlijk ernaast
fixed.quote:
😉quote:
Ja ik weet het geslacht van limoenen niet sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een limoenmijn naam zegt het al!
Het is 5 jaar geleden dat ik er geweest ben dus of het een jumbo was, weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bedoelt die naast de jumbo in de winkelwaard? Kom ik altijd lang, maar ik vind roti niet lekker.
Doe ik niet.quote:
Ben voorlopig nog niet klaar met het Waterliniepad, maar een optie is het pieterpadquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat wordt je volgende special ?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja ik weet het geslacht van limoenen niet sorry
Die heeft mijn zus van de zomer gelopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben voorlopig nog niet klaar met het Waterliniepad, maar een optie is het pieterpad
Die staat nu op, dankzij autoplay van YTquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Anouk
Nobody's wife blijft 1 van de beste nummers ooit door een Nederlandse artiest.
Hoe typ je eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een limoenmijn naam zegt het al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |