Als introvert?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, hoe kleed ik mij normaal dan?
Waarom woon ik niet bij jou?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:59 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd voor dessert. Creme brulee en een vintage portwijn.
zoet + zoet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:59 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd voor dessert. Creme brulee en een vintage portwijn.
Je ziet er wel beetje bleekjes uit, geschrokken van die enge figuren?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:00 schreef Limoentjuh het volgende:
2-1![]()
@:mrsloveable we gaan de goede kant op
Pics or we cannot judgequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb verschillende kledingstukken aan en niets match
Als ik een gifje heb kan ik kijken wat er mogelijk is. Ik ben niet zo kundig als ToT of Superbadeendje, maar vind het wel leuk om te uit te proberen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:jippie kan ook dat ook heel goed.
Omdat alcohol hier duur is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom woon ik niet bij jou?
Gaat prima. Dows Quinta Do Bomfim Vintage 2006 Port. Gooi er wel een Ierse koffie er achteraan als dat nodig isquote:
Ja.quote:
Jij had in het verleden wel de roze en glitters aan heel wat UI’s toegevoegdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als ik een gifje heb kan ik kijken wat er mogelijk is. Ik ben niet zo kundig als ToT of Superbadeendje, maar vind het wel leuk om te uit te proberen.
@blackmirror moet je dus wel een gifje komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als ik een gifje heb kan ik kijken wat er mogelijk is. Ik ben niet zo kundig als ToT of Superbadeendje, maar vind het wel leuk om te uit te proberen.
Hammerzeit?quote:
quote:
Waarom krijg opeens zin om naar Kernkraft te luisteren?quote:
Vraag het wel aan ToT maar niet nu, over een tijdje of zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:blackmirror moet je dus wel een gifje komen
Kappe nou!quote:
Wie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom krijg opeens zin om naar Kernkraft te luisteren?
.noquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Vraag het wel aan ToT maar niet nu, over een tijdje of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |