Dat klinkt wel leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb net Corgi gekeken met de meiden
Krijg je zoietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Moeilijk, het is niet echt netjes vierkant uit te snijden.
Klopt. Het was even opzettelijk, hoe hard die bundel eigenlijk gaat bij de Ziggo Go app.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig is het alweer einde van de maandover een paar uur nieuwe bundel
Dat is echt machtmisbruik...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik gooi 'm wel weer weg
hAHA ik had het over dat plaatje gekkiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach valt wel mee hoor, zo negatief moet je nou ook weer niet over jezelf denken!
Wat een mislukte forummod kan, kan ik ookquote:
Ja kut! Ik ben ook crew! Waarom kan ik op de Frontpage wel van alles, maar hier niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat een mislukte forummod kan, kan ik ook
quote:
YouTube kijken verbruikt al veel data Maar zulke wedstrijden sowieso stuk meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Het was even opzettelijk, hoe hard die bundel eigenlijk gaat bij de Ziggo Go app.
Nou, best hard, kan ik je zeggen.
Nou nou.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat een mislukte forummod kan, kan ik ook
Hier is die zonder knippen en comprimerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoeft geen 50kb te zijn trouwens. 100kb mag
Doe nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier is die zonder knippen en comprimeren
[ afbeelding ]
Ik vind hem leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier is die zonder knippen en comprimeren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk het ook. 13-0 zit er in ieder geval niet meer in
Wat drink je?quote:
quote:
Die is helaas nergens te bekennenquote:
Moenquote:
Misschien nog onderwegquote:
Moemoegifjesgodinquote:
Die weet het resultaat van de verkiezingen al?quote:
Wel hard genoeg om niet doorheen te komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:47 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is die echt. Vraag ik namens Paul.
Zoet spulquote:
Gewoon niet kiezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel tussen nog meer thee of wijn.
Wijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh bedoelde die verklede, niet de jouwequote:
Kan jou het schelen! Doe meer thee!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan doe je toch half half? Smaakt vast naar gluhwein maar dan wat wateriger.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ahhh gelukkigquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh bedoelde die verklede, niet de jouwe
Oh, hoe kleed ik mij normaal dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vandaag verkleed als introvert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |