Ik zat een week voor de lockdown nog in een minitheatertje in Amsterdam opgepropt. En ben nog naar een bomvol museum geweest in Rotterdam, en in een propvol restaurant. O en vijf keer naar de bioscoop. En talloze mensen gingen gewoon elke dag in de spits met het ov. We hoefden ons nog niet zo druk te maken toen. Pas toen Rutte en van Dissel elkaar de hand schudden toen dat eigenlijk werd afgeraden, daarna ging het snel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom stapte je in de lift dan?
ik had begrepen dat vitamine K en vitamine D3 hand in hand gaan....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef Elan het volgende:
https://www.zorgwijzer.nl(...)voor-het-coronavirus
Vitamine K ook tegen Corona? Straks nog een pillendoos aan gaan schaffen.
Vreemd gegeven, er is gewoon in een klap een hoop veranderd in het leven van velen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat een week voor de lockdown nog in een minitheatertje in Amsterdam opgepropt. En ben nog naar een bomvol museum geweest in Rotterdam, en in een propvol restaurant. O en vijf keer naar de bioscoop. En talloze mensen gingen gewoon elke dag in de spits met het ov. We hoefden ons nog niet zo druk te maken toen. Pas toen Rutte en van Dissel elkaar de hand schudden toen dat eigenlijk werd afgeraden, daarna ging het snel.
En ook al Vitamine C en Zinkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef Elan het volgende:
Hoe bedoel je? Dat ze het zelfde effect hebben, of elkaar versterken? Of zijn ze voor Feyenoordquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik had begrepen dat vitamine K en vitamine D3 hand in hand gaan....
Op zich niet onlogisch, eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef Elan het volgende:
Of gewoon gezond eten...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef Elan het volgende:
Dat gezond zijn en leven helpt? Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich niet onlogisch, eigenlijk.
https://www.orthokennis.nl/artikelen/vitamine-d-en-k2quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze het zelfde effect hebben, of elkaar versterken? Of zijn ze voor Feyenoord
Alleen in de zin dat er wordt geadviseerd pasgeboren baby's beide te geven. Vitmaine k tot de baby 3 maanden is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Vitamine K dragen bij aan een goede bloedstolling. Mensen met Covid hebben vaak stollingsproblemen. Klinkt helemaal niet gek dat vit K dan een bijdrage zou kunnen leveren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat gezond zijn en leven helpt? Nee.
Ik weet het ook gewoon nog heel goed omdat het m'n laatste uitstapjes warenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:37 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Vreemd gegeven, er is gewoon in een klap een hoop veranderd in het leven van velen.
ik ben bang dat het aantal besmettingen gewoon weer omhoog gaan na de herfstvakanties.....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:40 schreef Ven1972 het volgende:
Volgens media is gewoon opvallend druk gebleven op de autowegen waar ook veel mensen blijven reizen voor het werk of privédoeleinden... Helaas werken heleboel mensen niet massaal thuis.
Wat leuk, K3.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Baby's krijgen bij de geboorte toch een prikje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen in de zin dat er wordt geadviseerd pasgeboren baby's beide te geven. Vitmaine k tot de baby 3 maanden is.
Ik denk dat er wordt overschat hoeveel mensen dat daadwerkelijk kunnen. Ook en juist met niet essentiele beroepen. Ik moet wel naar kantoor/werkplaats anders kan ik niet werken. Maar als ik zou stoppen met werken zal er niet direct veel verkeerd gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:40 schreef Ven1972 het volgende:
Volgens media is gewoon opvallend druk gebleven op de autowegen waar ook veel mensen blijven reizen voor het werk of privédoeleinden... Helaas werken heleboel mensen niet massaal thuis.
Stond net ook gewoon in de file. Geen ongeluk gebeurt, gewoon druk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:40 schreef Ven1972 het volgende:
In de eerste golf was er niks te doen op de snelwegen. Voor mijn gevoel althans. Heb even geen bron.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat er wordt overschat hoeveel mensen dat daadwerkelijk kunnen. Ook en juist met niet essentiele beroepen. Ik moet wel naar kantoor/werkplaats anders kan ik niet werken. Maar als ik zou stoppen met werken zal er niet direct veel verkeerd gaan.
Mijn eigen ervaring was dat het veel rustiger was.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de eerste golf was er niks te doen op de snelwegen. Voor mijn gevoel althans. Heb even geen bron.
in april was het beduidend rustiger qua reisbewegingenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat er wordt overschat hoeveel mensen dat daadwerkelijk kunnen. Ook en juist met niet essentiele beroepen. Ik moet wel naar kantoor/werkplaats anders kan ik niet werken. Maar als ik zou stoppen met werken zal er niet direct veel verkeerd gaan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stond net ook gewoon in de file. Geen ongeluk gebeurt, gewoon druk.
Mensen willen gewoon niet meer thuiswerken. Of werkgevers willen het niet.
En als de niet essentiële bedrijven moeten sluiten, en alleen via de burgemeester een ontheffing kunnen krijgen om mensen naar kantoor te laten komen. Zouden er dan ook niet een heleboel mensen gedwongen worden door de situatie om alsnog te kijken wat ze wél thuis kunnen doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, en dat volstaat voor een dag of 8. Vanaf die dag tot ze 3 maanden zijn wordt geadviseerd vit K bij te geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Baby's krijgen bij de geboorte toch een prikje?
Daar ben ik ook bang voor,. maar de kans is wel groot dat het wel gaat gebeuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben bang dat het aantal besmettingen gewoon weer omhoog gaan na de herfstvakanties.....
ik hoop trouwens van niet !!!!
Ook in winkels en in winkelstraten was het veel rustiger. Straten waren soms uitgestorven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in april was het beduidend rustiger qua reisbewegingen
Yep en dat is een keertje op. Ik heb toen ook meer thuis kunnen werken maar dan moest ik zoeken naar werk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in april was het beduidend rustiger qua reisbewegingen
Ja uiteraard maar dat is een hele andere situatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:46 schreef zalkc het volgende:
[..]
En als de niet essentiële bedrijven moeten sluiten, en alleen via de burgemeester een ontheffing kunnen krijgen om mensen naar kantoor te laten komen. Zouden er dan ook niet een heleboel mensen gedwongen worden door de situatie om alsnog te kijken wat ze wél thuis kunnen doen?
In de auto zit je volgens mij het veiligst.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar denk je dat het nodig is dat dergelijk maatregelen eerst genomen moeten worden voordat bedrijven beter hun best gaan doen op dit vlak?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar dat is een hele andere situatie.
Kantoor biedt veel voordelen voor fysieke ongemakken ten opzichte van thuissituatie. Denk aan ergonomische stoelen, verstelbare bureaus, verstelbare (in hoogte) schermen. Je beweegt op een kantoor vaak meer, waar je thuis geneigd bent op één of twee plekken gedurende lange tijd stil te zitten.quote:
Met name mensen zelf willen niet meer. En dat kan ik me goed voorstellen in veel situaties.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn stoel is gewoon bij mij bezorgd, en een verstelbaar bureau is ook niet het einde van de wereld qua kosten. En bewegen ligt bij jezelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kantoor biedt veel voordelen voor fysieke ongemakken ten opzichte van thuissituatie. Denk aan ergonomische stoelen, verstelbare bureaus, verstelbare (in hoogte) schermen. Je beweegt op een kantoor vaak meer, waar je thuis geneigd bent op één of twee plekken gedurende lange tijd stil te zitten.
Komen onze wintersporters het virus weer terugbrengen,quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En op de toeristische plekken wordt het automatisch ook drukker. Leuk voor de economie, maar niet voor de lokale bevolking.
Mijn werkgever doet al bizar veel en je moet toestemming hebben voordat je mag komen. Toch doen veel mensen onterecht hun best om als uitzondering te worden gezien. Dus wat ik denk, het zijn niet alleen de bedrijven zelf maar ook de werknemers. En ja, alleen pure dwang zou daadwerkelijk helpen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar denk je dat het nodig is dat dergelijk maatregelen eerst genomen moeten worden voordat bedrijven beter hun best gaan doen op dit vlak?
Die hypocriete geldrover. Weg ermee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:50 schreef Ven1972 het volgende:
Koning Willem-Alexander heeft donderdagochtend met eigen ogen gezien hoe in ziekenhuizen wordt gevochten tegen het coronavirus. De koning bracht een bezoek aan het Haaglanden Medisch Centrum (HMC) Westeinde en hoorde onder meer welke lessen zijn getrokken uit de eerste golf van de coronapandemie.
Willem-Alexander sprak met artsen, verpleegkundigen en laboranten op de Covid- en radiologie-afdelingen van het HMC. Hij kreeg te horen dat de werkbelasting in de tweede golf niet alleen hoog is op de intensive care. Ook de piekbelasting op de klinische Covid-afdeling van het HMC is flink toegenomen nu meer testen plaatsvinden en de behandelmogelijkheden zijn verbeterd.
De radiologie-afdeling is weer zwaarbelast vanwege de vele longfoto's die worden gemaakt en de druk op de acute zorg is hoger dan tijdens de eerste piek. Het ziekenhuis heeft daarbij ook nog te maken met meer medewerkers die in deze golf besmet raken.
Het bezoek van de koning aan het Haagse ziekenhuis was het eerste openbare optreden na zijn veelbesproken herfstvakantie in Griekenland.
Bron; AD.nl
Link: https://www.ad.nl/binnenl(...)llend-druk~aade0357/
Ah ik zie dat de campagne 'Krijg Willie weer populair na zijn vakantie' weer op tournee is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:50 schreef Ven1972 het volgende:
Koning Willem-Alexander heeft donderdagochtend met eigen ogen gezien hoe in ziekenhuizen wordt gevochten tegen het coronavirus. De koning bracht een bezoek aan het Haaglanden Medisch Centrum (HMC) Westeinde en hoorde onder meer welke lessen zijn getrokken uit de eerste golf van de coronapandemie.
Willem-Alexander sprak met artsen, verpleegkundigen en laboranten op de Covid- en radiologie-afdelingen van het HMC. Hij kreeg te horen dat de werkbelasting in de tweede golf niet alleen hoog is op de intensive care. Ook de piekbelasting op de klinische Covid-afdeling van het HMC is flink toegenomen nu meer testen plaatsvinden en de behandelmogelijkheden zijn verbeterd.
De radiologie-afdeling is weer zwaarbelast vanwege de vele longfoto's die worden gemaakt en de druk op de acute zorg is hoger dan tijdens de eerste piek. Het ziekenhuis heeft daarbij ook nog te maken met meer medewerkers die in deze golf besmet raken.
Het bezoek van de koning aan het Haagse ziekenhuis was het eerste openbare optreden na zijn veelbesproken herfstvakantie in Griekenland.
Bron; AD.nl
Link: https://www.ad.nl/binnenl(...)llend-druk~aade0357/
Of hij heeft straks zelf ook corona. Net als Boris Johnson in maart nadat die een paar ziekenhuizen had bezocht.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah ik zie dat de campagne 'Krijg Willie weer populair na zijn vakantie' weer op tournee is.
Wellicht wil je mijn deel dan ook betalen. Is het wmb probleem opgelost. Uitgaven goedkeuren die anderen maar moeten betalen, is altijd makkelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 01:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Duh. Ik betaal er graag wat extra voor. Ook niet relevant overigens, Aangenomen motie: doen we niets mee. Schandelijk![]()
Misschien willen degene die bedacht hebben om hem naar een besmet ziekenhuis te sturen ook wel van de koning af.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:58 schreef Ven1972 het volgende:
Lijkt mij niet zo verstandig dat de Koning het ziekenhuis bezocht heeft, want het risico is daar aanzienlijk dat hij dan besmet wordt door anderen die het virus draagt... waar blijft hij met zijn gezonde verstand????
Zou prima zijn voor zijn image.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:58 schreef Ven1972 het volgende:
Lijkt mij niet zo verstandig dat de Koning het ziekenhuis bezocht heeft, want het risico is daar aanzienlijk dat hij dan besmet wordt door anderen die het virus draagt... waar blijft hij met zijn gezonde verstand????
als het een beetje meezit kan hij van de winter zonder problemen naar Lechquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah ik zie dat de campagne 'Krijg Willie weer populair na zijn vakantie' weer op tournee is.
Als het kabinet er toch niets mee ging doen, had ze de motie direct moeten afschieten. Waarom nog stemmen en die poespas, als je al weet dat er niets mee gaat gebeuren? Zonde van de tijd en moeite.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wellicht wil je mijn deel dan ook betalen. Is het wmb probleem opgelost. Uitgaven goedkeuren die anderen maar moeten betalen, is altijd makkelijk.
Dat de motie is/was aangenomen was deels dat niet iedereen aanwezig was en omdat iemand die even niet oplette.
Dat de regering niet doet wat de Kamer wil, is kwalijk maar dat recht heeft zij. Ook in de wetenschap dat de Regering niet naar huis gestuurd kan worden. Een motie van wantrouwen zou het toch niet halen.
Waar ik mij wel over vermaakte was het schouwspel dat zich ontpopte met een waargeloos orerende Wilders... in de wetenschap dat het niets meer zou worden dan wat gekakel.
Decennia lang? Mate als straks alles weer mag in 2022 gaat iedereen die ze gemist heeft helemaal los op de festivals etc lolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niks mis mee ouwe reus. Het is alleen niet mijn kopje thee.
Nou ja niks mis mee. De gevolgen zullen nog decennia lang door etteren maar boeie.
In 2022 kun je ook iemand lekker kussen en hand schudden, hoop ik!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Decennia lang? Mate als straks alles weer mag in 2022 gaat iedereen die ze gemist heeft helemaal los op de festivals etc lol
Kerel, je weet niet waar je het over hebt. Mijn huisarts, fysio en neurochirurg hebben allen, los van elkaar, geadviseerd om naar kantoor te gaan. Nogmaals, het kantoor van mijn klant kom je niet binnen zonder geldige reden en er wordt actief gecontroleerd. De geldige redenen zijn overigens flink aangescherpt vergeleken met de zomer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:50 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mijn stoel is gewoon bij mij bezorgd, en een verstelbaar bureau is ook niet het einde van de wereld qua kosten. En bewegen ligt bij jezelf.
Of iemand lekker schudden en hand kussenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:08 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
In 2022 kun je ook iemand lekker kussen en hand schudden, hoop ik!
Alsof het een garantie is. Kans is enorm klein; helemaal met goede protocollen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:58 schreef Ven1972 het volgende:
Yep. Het was ook poppenkast en een dieptepunt, hoe het ging. Het Kabinet aka Rutte had idd gelijk uitsluitsel moeten geven en niet een woordspelletje spelen met met verhaspelen van motie "onthouden en verhouden".quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als het kabinet er toch niets mee ging doen, had ze de motie direct moeten afschieten. Waarom nog stemmen en die poespas, als je al weet dat er niets mee gaat gebeuren? Zonde van de tijd en moeite.
Ja kan ook, maar in 2022 hoop ik dat het weer normaal wordt met festivals en zo....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Of iemand lekker schudden en hand kussen
Ik hoop eerder, nog een jaar ga ik niet zo goed trekken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar in 2022 hoop ik dat het weer normaal wordt met festivals en zo....
In 2021 kan ook, maar als het alles mee zit...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoop eerder, nog een jaar ga ik niet zo goed trekken.
We moeten vooral gaan denken in oplossingen niet in problemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
In 2021 kan ook, maar als het alles mee zit...
alleen op kantoor niet echtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:47 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In de auto zit je volgens mij het veiligst.
Heb toch nog steeds hoop voor de zomer van 2021quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar in 2022 hoop ik dat het weer normaal wordt met festivals en zo....
Ook al zit het tegen, we gaan het gewoon doen! Dan moeten we maar door de zure appel heen bijten. Scheelt op termijn ook weer hoge zorgkosten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
In 2021 kan ook, maar als het alles mee zit...
Ja je moet niet zoals Boris iedereen de hand schudden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alsof het een garantie is. Kans is enorm klein; helemaal met goede protocollen.
wie wel ?? ik denk haast niemand maar we zullen wel moetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoop eerder, nog een jaar ga ik niet zo goed trekken.
Weinig keus ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook al zit het tegen, we gaan het gewoon doen! Dan moeten we maar door de zure appel heen bijten. Scheelt op termijn ook weer hoge zorgkosten.
Nou veel mensen in mijn omgeving vinden het wel best hoor, vreemd genoeg juist de mensen die constant aan het reizen en op pad waren lijken het wel lekker te vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wie wel ?? ik denk haast niemand maar we zullen wel moeten
hoe wil je iets doen als er niks is ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook al zit het tegen, we gaan het gewoon doen! Dan moeten we maar door de zure appel heen bijten. Scheelt op termijn ook weer hoge zorgkosten.
Festivalsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Tja, in bepaalde kringen wordt het oplopen, niet krijgen of zelfs het herstellen van een ziekte dan ook gezien als een Godsoordeel; om niet te zeggen Godswonder.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha, precies. Er stond een goed interview met een imam hierover in de Volkskrant: Imam: ‘Coronabesmetting wordt soms verzwegen’. Zie deze passage:
De afgelopen weken werd hoofdimam Yassin Elforkani van de Amsterdamse Blauwe Moskee een aantal keer gebeld door mensen uit zijn achterban. ‘Ze zeiden: ik heb corona’, vertelt hij, ‘maar alsjeblieft, vertel dit aan niemand, hou het voor je. Ze hielden hun besmetting geheim.’
Ook merkte hij dat er mensen zijn die zich soms niet laten testen. ‘Als er iemand in de omgeving ziek is of symptomen heeft – hun moeder bijvoorbeeld - willen ze niet worden gezien als de schuldige. Dus dan gaan ze maar door. Corona wordt gezien als iets heel ergs, iets om je voor te schamen.’
Corona, merkte hij, is een taboe, en vooral onder mensen met een niet-westerse achtergrond.
als dat weer mogelijk is gaat iedereen helemaal loesoeeeee........quote:
lukt dat nu niet dan ? je hebt toch gewoon tinder ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:22 schreef Ven1972 het volgende:
Weet je wat ik ook hoop, weer leuke jonge vrouwen te versieren in 2021 of 2022...
(preprint, nog niet gepeerreviewed)quote:A variant of SARS-CoV-2 emerged in early summer 2020, presumably in Spain, and has since spread to multiple European countries. The variant was first observed in Spain in June and has been at frequencies above 40% since July. Outside of Spain, the frequency of this variant has increased from very low values prior to 15th July to 40-70% in Switzerland, Ireland, and the United Kingdom in September. It is also prevalent in Norway, Latvia, the Netherlands, and France. Little can be said about other European countries because few recent sequences are available. Sequences in this cluster (20A.EU1) differ from ancestral sequences at 6 or more positions, including the mutation A222V in the spike protein and A220V in the nucleoprotein. We show that this
variant was exported from Spain to other European countries multiple times and that much of the diversity of this cluster in Spain is observed across Europe. It is currently unclear whether this variant is spreading because of a transmission advantage of the virus or whether high incidence in Spain followed by dissemination through tourists is sufficient to explain the rapid rise in multiple countries.
Ja wel, maar in echt is het veel spannender. Kan natuurlijk ook via tinder of kik. .quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lukt dat nu niet dan ? je hebt toch gewoon tinder ?
Iedereen vet en verlept na twee jaar binnen zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:22 schreef Ven1972 het volgende:
Weet je wat ik ook hoop, weer leuke jonge vrouwen te versieren in 2021 of 2022...
Gaan ze nooit doen. Corona zorg boven alles. Ben het met je eens hoor, maar zolang er geen goed genoeg werkend vaccin is blijven we in deze situatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
<Wilders mode> Geen cent naar die spanjaarden! Eigen zorg eerst </Wilders mode>quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:24 schreef speknek het volgende:
Lijkt wat bewijs dat een gedeelte van de huidige corona epidemie door vakantiegangers uit Spanje is gekomen.
[..]
(preprint, nog niet gepeerreviewed)
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.10.25.20219063v1
in het echt drogeer jij ze gewoon of voer je ze dronkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:24 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja wel, maar in echt is het veel spannender. Kan natuurlijk ook via tinder of kik. .
Met het jaartal in je naam kan ik alleen maar denken: ouwe snoeperd!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:22 schreef Ven1972 het volgende:
Nou ja, de leeftijd maakt mij niets uit, als ze maar echt lief en leuk zijn...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met het jaartal in je naam kan ik alleen maar denken: ouwe snoeperd!
Anders gewoon zeggen dat je een anime fan bent, free hugs met een happy ending.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:22 schreef Ven1972 het volgende:
Goede aanpak, op vakantie gaan om zo de toeristenindustrie gaande te houden is natuurlijk ook nobel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus alles voor onze road trip maar gewoon geboekt. Als de landen ons zouden toelaten gaan wij gewoon. Eigen vervoer, vakantiehuisjes waar wij zelf kunnen koken, dus geen restaurants/bars bezoeken, geen grote hotels etc. Enige wat je dan nog doet is boodschappen, maar dat doe je hier ook.
Ja maar wat er in de tweet staat is dus exact wat ik gisteren zei, als Corona echt zo besmettelijk was zou dit de realiteit zijn, maar in de praktijk besmet 1 ziek persoon in de 6/7 dagen dat die besmettelijk is op dit moment minder dan 1 andere.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:35 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit wel een interessant artikel met visualisaties van verspreiding binnen ruimtes zoals woonkamers en klaslokalen.
O, ik voel me niet oud hoor,. maar goed ik vind echt jonge mensen leuker en mooier van oorsprong.. echter zijn er ook echtparen die een groot leeftijdsverschil hebben. Zelfs was in mijn familie ook een tante en oom die 10 jaar leeftijdsverschil hadden, toch waren ze lang getrouwd en erg gelukkig met elkaar...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders gewoon zeggen dat je een anime fan bent, free hugs met een happy ending.
Maar jong? Je bent zelf al best oud, Vennieboy.
Las gisteren op FB ook weer zo'n snuggere reactie van iemand die gewoon nog lekker bij vrienden op bezoek ging en het er maar op waagde. Ja leuk dat je die beslissing voor jezelf maakt, maar je treft er ook veel anderen mee. Degenen die jij aansteekt, vrienden en familie en misschien wel vreemden, en de zorg die door zulke ukkels wordt belast.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Goede aanpak, op vakantie gaan om zo de toeristenindustrie gaande te houden is natuurlijk ook nobel.
Wellicht dat je dan ook je eigen eten, brandstof & zorg mee kunt nemen zodat je daar dat niet hoeft te doen. Voorts zorgen dat je daar en onderweg niet onverhoopt gebruik moet gaan maken van de lokale gezondheidszorg die al onder stress zal zijn. Wanneer vakantiegangers, ook in NL, gewoon weg en thuisblijven is dat een zegen voor de SEH's.
Deze reactie om aan te geven dat het niet alleen gaat of je zelf bijdraagt maar de kans daarop moet zien te verminderen. Een beetje hoe wij dat nu doen in onze motorclub en we het (ook samen) rijden nu bewust ontmoedigen. Het kan wel als recht maar een ongeluk zit in een klein hoekje waar je nu zeker niet wilt zijn.
Dit zelfde geldt wmb ook voor vakanties.
Ja ik vind jonge mensen ook knap, maar ja, ook dat houdt een keer op, DiCaprio. Beetje viezig hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:41 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
O, ik voel me niet oud hoor,. maar goed ik vind echt jonge mensen leuker en mooier van oorsprong.. echter zijn er ook echtparen die een groot leeftijdsverschil hebben. Zelfs was in mijn familie ook een tante en oom die 10 jaar leeftijdsverschil hadden, toch waren ze lang getrouwd en erg gelukkig met elkaar...
Misschien verspreid niet iedereen zo? Of zijn mensen maar kort besmettelijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:40 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar wat er in de tweet staat is dus exact wat ik gisteren zei, als Corona echt zo besmettelijk was zou dit de realiteit zijn, maar in de praktijk besmet 1 ziek persoon in de 6/7 dagen dat die besmettelijk is op dit moment minder dan 1 andere.
Dit soort visualisaties boezemen alleen maar extra angst in op deze manier.
LCPSquote:Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 2384, 8 meer dan de vorige dag. Daarvan liggen er 1831 buiten de Intensive Care, hetzelfde aantal als gisteren. Op de IC liggen 553 covidpatiënten (waarvan 2 in Duitsland), 8 meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 470 non-covidpatiënten op de IC, 8 meer dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 1023 (waarvan 2 in Duitsland), 16 meer dan de vorige dag. Het aantal nieuwe covidopnames bedraagt 269 in de kliniek en 47 op de IC.
Ik hoop heel hard met je mee...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij elkaar van beide dagen mag ik eerder hopen?
Zolang we niet weten wat voor cijfers dat zijn (van wanneer, wat voor soort) is het ook niet duidelijk wat dit betekent voor het aantal besmettingen.quote:
Twee uiterste, als het van beide dagen is dan zijn het topcijfers en anders zijn het dramatische cijfers.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij elkaar van beide dagen mag ik eerder hopen?
Ja exact ditquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Twee uiterste, als het van beide dagen is dan zijn het topcijfers en anders zijn het dramatische cijfers.
Wel benieuwd hoe die enorme uitstroom van patiënten te verklaren is. Als je ziet wat voor problemen ze in België ze hebben, houden zij mensen te lang in het ziekenhuis?quote:
Of er zijn er een heleboel overledenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een stabilisering al is de instroom altijd nog groter dan de uitstroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |