scrolt steeds door beeldquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd.
https://www.bierenco.nl/w(...)ubileum_30jaar-1.pdf
bovenaan tussen de donatiesquote:
Is weg toch? Oh nee sorry ik let er ook niet op.quote:
Waarom?quote:
Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....quote:
Ja en?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....
Of een gag in zijn smoel in Sas haar kelderquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:53 schreef chufi het volgende:
Of hij zit vast op het eiland en is zn beltegoed op
ja daar had ik ook al aan gedacht ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Of een gag in zijn smoel in Sas haar kelder
Reddingsactie opzetten of ach laat maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ja daar had ik ook al aan gedacht ...
Ze zijn Fok al aan het redden op deze manier ..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Reddingsactie opzetten of ach laat maar
Ja dat is wel weer grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn Fok al aan het redden op deze manier ..
Weekenddd, zuipen en neukenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Reddingsactie opzetten of ach laat maar
aan het werk, maar alles gaat tien keer zo traagquote:
daaromquote:
Ik heb het een paar keer voor ze opgenomen maar moest dat telkens met een ban van een maand bekopen, bedankt delseyquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....
Welke subforums mag jij nog normaal in?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer voor ze opgenomen maar moest dat telkens met een ban van een maand bekopen, bedankt delsey
Ga je gang ik hou je niet tegenquote:
Ow daarquote:
Hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke subforums mag jij nog normaal in?
Alleen hier bij de bejaardenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke subforums mag jij nog normaal in?
Stokslagenquote:
Kan je nagaan hoe aardig Deisyy isquote:
Ja verder ben je niks waard ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me op waarde inschat
Waarom?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
aan het werk, maar alles gaat tien keer zo traag
Ik neem aan dat je dat die MCH ook dagelijks inwrijft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me op waarde inschat
Het is niet voor niets 40+quote:
Ik heb hem zelfs uitgenodigd om met de bierproeverij mee te doen. Hoeveel aardiger wil je het hebben?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat die MCH ook dagelijks inwrijft.
Dat zou ik doen
MCH is al oud voordat hij jong was. Het is een speciaaltjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat die MCH ook dagelijks inwrijft.
Dat zou ik doen
Ja en in FB een topic openenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs uitgenodigd om met de bierproeverij mee te doen. Hoeveel aardiger wil je het hebben?
Hij heeft nog niet echt die mariofactorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
MCH is al oud voordat hij jong was. Het is een speciaaltje
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en in FB een topic openenWat een lul
Mja terwijl ik nooit antwoord heb gehad op de uitnodigingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en in FB een topic openenWat een lul
Oh jéé had ze die. Vast weg getoverdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Wat zou er met de stagiair van @:Drakin gebeurd zijn?
Hij was zich al wel met die bierkeuzes aan het bemoeien gegaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja terwijl ik nooit antwoord heb gehad op de uitnodiging
Op zijn vingers getikt door zijn damequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was zich al wel met die bierkeuzes aan het bemoeien gegaan
Of een soepje van gekookt in de pruttelpot.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé had ze die. Vast weg getoverd
Ja je moet wat bij de bejaarden die er geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was zich al wel met die bierkeuzes aan het bemoeien gegaan
Mario is dan ook al echt 40+quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet echt die mariofactor
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een soepje van gekookt in de pruttelpot.
Zie, dat zijn echt angstige stagiairoogjes.quote:
Het lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie, dat zijn echt angstige stagiairoogjes.
Deed jij nou ook mee met de biertjes?
Er is straks een persco in België over zeer ingrijpende maatregelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik begreep dat er vanavond een persco was, omdat die van dinsdag niet door ging. Geen persco vanavond?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:41 schreef Soury het volgende:
The Tudors vette serie en deze scene is gaan we hem hoofd eerst doen of voeten. Doe maar voeten dat duurt langer
Zou wel leuk zijn, want hoe meer zielen enzo. Ik dat dat je een heel eind kan komen als je hier en daar gaat kijken voor de biertjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk
Moet nog ff kijken of ik ze ergens in de buurt kan scoren.
Kan het zijn dat het topic weg is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, want hoe meer zielen enzo. Ik dat dat je een heel eind kan komen als je hier en daar gaat kijken voor de biertjes.
Mocht ik toch een persco willen zien, dan kan ik altijd naar de Belg kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is straks een persco in België over zeer ingrijpende maatregelen.
De Nederlandse cijfers ..... worden elke keer weer op een andere manier beoordeeld door de politiek .. Die storing bij het RIVM is natuurlijk ook een cover-up actie ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is straks een persco in België over zeer ingrijpende maatregelen.
Natuurlijk niet, hij is sticky, dus staat helemaal bovenaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het topic weg is?
Of gesloten ?
Bier plaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij is sticky, dus staat helemaal bovenaan
Er staat een gewoon lijstje in de OPquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, hier zit een Mitra vlakbij.. zal eens kijken.
Kan er niet een lijstje in de OP ?
Of moet ik een foto nemen en daarmee naar de slijter?
Eeeuh.... ergens heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staat een gewoon lijstje in de OP
Lelijke broekquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb iig de spijkerbroek die ik wilde en het past [ link | afbeelding ]
Daarom, ik was snel klaar met het bestellen via die drankgigant maar denk inderdaad dat het meeste wel redelijk goed verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.... ergens heb je wel gelijk
Ik ga wel ff knippen en plakken.
Jaquote:
daarom.... daar mag je niet over praten...quote:
goh... raar heh?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wil liever een boodschappenlijstje in de OP?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb he daar net gekwoot met een lijstjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Even samengevat dus:quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, hier zit een Mitra vlakbij.. zal eens kijken.
Kan er niet een lijstje in de OP ?
Of moet ik een foto nemen en daarmee naar de slijter?
Is het inderdaad, ik ga er vanuit dat D. dat ook een goed plan vindt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel handig om toch ook ff in de OP te plakken Dees
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wil liever een boodschappenlijstje in de OP?
Ik opperde dat dinsdag maar dat vond ie geen goed idee, het lag nogal gevoelig odf zoietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het inderdaad, ik ga er vanuit dat D. dat ook een goed plan vindt.
Er staat een keurig boodschappenlijstje in de OP nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad ja
En ik zie het nu ook
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het inderdaad, ik ga er vanuit dat D. dat ook een goed plan vindt.
quote:GoA, voor al uw briljante ideeën.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik opperde dat dinsdag maar dat vond ie geen goed idee, het lag nogal gevoelig odf zoiets
Oh Oh...quote:
Ik had al ietes eerder hetzelfde briljant ideequote:
Ow echt?! Ik heb het lijstje net in de OP gezet, maar dan moet hij maar laten weten als het er weer uit moet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik opperde dat dinsdag maar dat vond ie geen goed idee, het lag nogal gevoelig odf zoiets
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had al ietes eerder hetzelfde briljant idee
ietes eerder jaja... Kun je dat nog quoten? Of schrok je daarna wakker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had al ietes eerder hetzelfde briljant idee
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ietes eerder jaja... Kun je dat nog quoten? Of schrok je daarna wakker?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien kun je de OP bijwerken en het lijstje erbij zetten?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn...ik ben steeds aan het scrollen nu
Kan er ook geen reden voor verzinnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt?! Ik heb het lijstje net in de OP gezet, maar dan moet hij maar laten weten als het er weer uit moet.
Lol, ik zat het me ook al af te vragen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan er ook geen reden voor verzinnen
Omdatquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan er ook geen reden voor verzinnen
Misschien dat D het zelf wilt uitleggen. Ik bedoelde het goed in elk gevalquote:
Wel grappig... dan lees ik het daar .. en dan blijkt dat zowel Chuffie alsmede Deis ook aan die discussie mee deden.quote:
Mwahquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omdat
[..]
Misschien dat D het zelf wilt uitleggen. Ik bedoelde het goed in elk geval
Hij moet niet zeiken.. alsof het zijn topic is ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
edit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Live rally in Minnesota.
Voor of tegen, maar deze man is toch wel een fenomeen.
Hij is zo gek als een deur, zwamt uit zijn nek en is gevaarlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Live rally in Minnesota.
Voor of tegen, maar deze man is toch wel een fenomeen.
Ik denk dat dat een grapje was naar aanleiding van de vaste OP ooitquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omdat
[..]
Misschien dat D het zelf wilt uitleggen. Ik bedoelde het goed in elk geval
Zo vat ik hem bij teruglezen dus ook opquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje was naar aanleiding van de vaste OP ooit
Dat zou ik wel fijn vinden. Schrok er een beetje vanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje was naar aanleiding van de vaste OP ooit
Je begrijpt dat als D het een slecht idee vind.. dat het jou idee is hčquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou ik wel fijn vinden. Schrok er een beetje van![]()
D is verder gewoon cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |