@yvonne kan je zipportal geen extra maandje gevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Februari dan loopt mij FOK abo af.
[ afbeelding ]
@:coco
En graag mij unbannen in ESF.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne kan je zipportal geen extra maandje geven
Alleen in een package deal met @JanCeesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne kan je zipportal geen extra maandje geven
Langere avonden met daglicht zijn beter voor horeca etc makkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
Winkels moeten dan uurtje eerder dicht @:wereldgozer
@doublepainquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alleen in een package deal met @:JanCees
@klaasweetalles is de grootste mongool die ik ooit op cyberspace ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
@:doublepain
@:kapiteintje
@:klaasweetalles
@:gramulanion
KlaasGodquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:klaasweetalles is de grootste mongool die ik ooit op cyberspace ben tegengekomen.
Waarom heb jij van die rare borden? Daar kun je niks in kwijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte risotto. Met zalm en chorizo.
niet mee eens, zelfs op fok nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:klaasweetalles is de grootste mongool die ik ooit op cyberspace ben tegengekomen.
Hij kan beter keukenpapier gebruiken inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij van die rare borden? Daar kun je niks in kwijt.
[ afbeelding ]
quote:
Ga eens aan de bril.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan beter servetten gebruiken inderdaad.
Met FBI kennis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:39 schreef De_Kraam het volgende:
Pas op hè, Klaas is harvardgeleerde en maakt jullie KAPOET.
Gramulanion is al zes jaar weg joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
@:doublepain
@:kapiteintje
@:klaasweetalles
@:gramulanion
ik vond hem echt wel vermakelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:39 schreef De_Kraam het volgende:
Pas op hè, Klaas is harvardgeleerde en maakt jullie KAPOET.
Announce keukenpapier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij van die rare borden? Daar kun je niks in kwijt.
[ afbeelding ]
quote:Don Mercedes had samen met Bonnie St Claire een hit met het trieste Rocky. Een echte Hollandse klassieker. Kop op meisje, vertrouw op mij, dan sta je 2 weken op 1.
@PSVCL bijvoorbeeld, een beetje trollen vind ik altijd wel grappig maar dan moet je wel gevoel voor humor hebben en dat gevoel ontbreekt er nogal aan bij hem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is een nog grotere mongool op FOK! dan?
Dit is wel heel erg toevallig hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Limburg als is het maar net aan (Milsbeek). Klote he
Rare combinatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte risotto. Met zalm en chorizo.
Veel plezier met je lamp.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland @:onlogisch @:scrummie (een lamp, die kan ik nu het eerder donker wordt wel gebruiken!) @:elan @:wereldgozer @:zipportal
Nee. Volgende keer plas ik er wel overheen dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was het niet enorm droge meuk zo zonder saus?
Afgevinkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland @:onlogisch @:scrummie (een lamp, die kan ik nu het eerder donker wordt wel gebruiken!) @:elan @:wereldgozer @:zipportal
Dan ga ik ook opzoek naar plaatselijke jeugd morgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg toevallig hoor.
Ik heb in de jeugd ooit tegen de plaatselijke SV gespeeld. (Was voor de bisschopsbeker.)
Waarom noem jij het niet mossels?quote:
Dat zou wat raar kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik ook opzoek naar plaatselijke jeugd morgen.
Was die Khoklov echt zo goed?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom noem jij het niet mossels?
Ieder zijn smaak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Volgende keer plas ik er wel overheen dan.
@Coco check deze dwaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb skyr gekocht (was in de aanbieding) geen idee wat het is.
IJslandse kwark hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb skyr gekocht (was in de aanbieding) geen idee wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |