quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:59 schreef Erasmus het volgende:
Was niet de bedoeling om hem uit te schelden maar werd boos, dus per ongeluk
Was gehackt hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ging ook "per ongeluk".
Legendarische tweets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zeg je dit? Barney was gehacked. Graag ban voor fakenews. @onlogisch @GGMM @JanCees @Pharkusquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit? Barney was gehacked. Graag ban voor fakenews. @:onlogisch @:ggmm @:jancees @:pharkus
Dien een klacht in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
Sinds de klok een uur terug is gegaan wordt het ook een stuk vroeger donker.
Ik ben hier eigenlijk niet zo'n fan van.
Gratis dark mode allen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
Moet je vroeger gaan werken en er de vruchten van plukken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
Misschien was hij bang per ongeluk bij je naar binnen te kijken je afgrijselijk lelijke muur te zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had laatst een bezorger die het pakket gewoon in lift had geflikkerd
in liftquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had laatst een bezorger die het pakket gewoon in lift had geflikkerd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Marketingtechnisch kan je zomertijd moeilijk verkopen. Wintertijd moet blijvenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
Gadverdammequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte risotto. Met zalm en chorizo.
Waarom discrimineer jij op de witheid van onze muren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien was hij bang per ongeluk bij je naar binnen te kijken je afgrijselijk lelijke muur te zien.
@:anneloos check deze grap
Ik vraag mij al jaren af waarom ze niet gewoon de D en E op het telefoontoetsenbord hebben geplaatstquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zit mobiel joh flapdrol
@:kingroland
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marketingtechnisch kan je zomertijd moeilijk verkopen. Wintertijd moet blijven
Waar is het bordje van je levenspartner?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte risotto. Met zalm en chorizo.
Oh zo was het niet bedoeldquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom discrimineer jij op de witheid van onze muren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |