Jou neem ik niet meer serieus als expert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marketingtechnisch kan je zomertijd moeilijk verkopen. Wintertijd moet blijven
wie anders zou het moeten makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte risotto. Met zalm en chorizo.
Het is gewoon waar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jou neem ik niet meer serieus als expert.
Staat in de magnetron, die moet nog thuiskomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waar is het bordje van je levenspartner?
Doe hem de groetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Staat in de magnetron, die moet nog thuiskomen.
Wat ongezellig. Hebben jij en je man daar nooit ruzie over?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik hoop dat ajax nog even rustig aan doet, pas in maart kampioen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Komende maanden wordt het ook depressief
November hele zwarte pieten discussie
December geen kerst want corona
Januari verdediging
Valt allemaal niet mee
risotto in de magnetronquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt er nagenoeg altijd goedmaak seks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat ongezellig. Hebben jij en je man daar nooit ruzie over?
@Caland @onlogisch @Scrummie (een lamp, die kan ik nu het eerder donker wordt wel gebruiken!) @Elan @Wereldgozer @Zipportalquote:Uw pakket is overgedragen aan de bezorgdienst.
De laatste keer dat ik naar iets voetbalgerelateerds ben gegaan kon ik jou knuffelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop dat ajax nog even rustig aan doet, pas in maart kampioen.
dan kunnen we tenminste met vaccin naar het museumplein.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar iets voetbalgerelateerds ben gegaan kon ik jou knuffelen.
Februari dan loopt mij FOK abo af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Komende maanden wordt het ook depressief
November hele zwarte pieten discussie
December geen kerst want corona
Januari verdediging
Valt allemaal niet mee
Hopelijk leveren ze niet af in de hal!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland @:onlogisch @:scrummie (een lamp, die kan ik nu het eerder donker wordt wel gebruiken!) @:elan @:wereldgozer @:zipportal
Je krijgt tegenwoordig een melding zodat je direct kan verlengenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Februari dan loopt mij FOK abo af.
[ afbeelding ]
@:coco
@Sakuraquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of in liftquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk leveren ze niet af in de hal!
Klootzakquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of in lift
@:maxi-mus check deze grap
@yvonne kan je zipportal geen extra maandje gevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En graag mij unbannen in ESF.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne kan je zipportal geen extra maandje geven
Alleen in een package deal met @JanCeesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne kan je zipportal geen extra maandje geven
Langere avonden met daglicht zijn beter voor horeca etc makkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
Winkels moeten dan uurtje eerder dicht @:wereldgozer
@doublepainquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alleen in een package deal met @:JanCees
@klaasweetalles is de grootste mongool die ik ooit op cyberspace ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
@:doublepain
@:kapiteintje
@:klaasweetalles
@:gramulanion
KlaasGodquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:klaasweetalles is de grootste mongool die ik ooit op cyberspace ben tegengekomen.
Waarom heb jij van die rare borden? Daar kun je niks in kwijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet mee eens, zelfs op fok nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:klaasweetalles is de grootste mongool die ik ooit op cyberspace ben tegengekomen.
Hij kan beter keukenpapier gebruiken inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij van die rare borden? Daar kun je niks in kwijt.
[ afbeelding ]
quote:
Ga eens aan de bril.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan beter servetten gebruiken inderdaad.
Met FBI kennis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:39 schreef De_Kraam het volgende:
Pas op hè, Klaas is harvardgeleerde en maakt jullie KAPOET.
Gramulanion is al zes jaar weg joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
@:doublepain
@:kapiteintje
@:klaasweetalles
@:gramulanion
ik vond hem echt wel vermakelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:39 schreef De_Kraam het volgende:
Pas op hè, Klaas is harvardgeleerde en maakt jullie KAPOET.
Announce keukenpapier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij van die rare borden? Daar kun je niks in kwijt.
[ afbeelding ]
quote:Don Mercedes had samen met Bonnie St Claire een hit met het trieste Rocky. Een echte Hollandse klassieker. Kop op meisje, vertrouw op mij, dan sta je 2 weken op 1.
@PSVCL bijvoorbeeld, een beetje trollen vind ik altijd wel grappig maar dan moet je wel gevoel voor humor hebben en dat gevoel ontbreekt er nogal aan bij hem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is een nog grotere mongool op FOK! dan?
Dit is wel heel erg toevallig hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Limburg als is het maar net aan (Milsbeek). Klote he
Rare combinatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier met je lamp.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland @:onlogisch @:scrummie (een lamp, die kan ik nu het eerder donker wordt wel gebruiken!) @:elan @:wereldgozer @:zipportal
Nee. Volgende keer plas ik er wel overheen dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was het niet enorm droge meuk zo zonder saus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |