abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 19:36:21 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196275681

Pop nummer, modern sound. Een beetje forgetable. 6/10
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 19:37:51 #52
375570 crew  Cyan9
pi_196275698
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:43 schreef Fred_B het volgende:
Ah, de liedjes zijn er :)

De immer vermakelijke Albanese voorronde, waarin ongetwijfeld weer een liedje gaat winnen dat ons totaal niet opgevallen was, en wat daarna vertaald en onherkenbaar opgepimpt wordt O+
En er waarschijnlijk niet beter van wordt.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 19:38:53 #53
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196275714

Nog een redelijk standaard pop nummer. Wel eens dubstep erin. Mweh 6/10
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 19:40:48 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196275741
Zware stem zeg, weet nog niet zo wat ik hier van moet vinden. Gitaarsolo en opbouw is wel prima. 7/10
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 19:42:58 #55
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196275793

Intro klinkt wel intressant etnisch, dumbiedum, matig 6/10
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 19:46:24 #56
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196275853

Modern nummer, prettig stemgeluid met uithalen, prima nummer, maar blaast mij niet weg. 8/10
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 19:56:23 #57
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 20:27:45 #58
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196276510
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:45 schreef Momo het volgende:

Gitaar, deze melodie doet mij een ander nummer denken? Herkent iemand het? Wel prima nummer, viool stukje is ook fijn. 7/10
Deze vind ik denk ik het mooist. Kun je echt een mooi sfeervolle setting van maken.

In de vioollijn lijkt wel 'The winner takes it all' te zitten? Weet niet of je dat bedoel?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 20:29:01 #59
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196276531
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:46 schreef Momo het volgende:

Modern nummer, prettig stemgeluid met uithalen, prima nummer, maar blaast mij niet weg. 8/10
Deze is ook zeker prima, mist inderdaad wat oompf.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 20:37:49 #60
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196276692
Dit vind ik toch wel het meest matige nummer van de selectie. Dit gaat nergens heen, matige stem 3/10
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 20:40:24 #61
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196276749

Dit is toch best catchy, iets upbeat. Maar het is ok voor mij, niet super 7/10
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 20:43:47 #62
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196276817

Niet het refrein wat je verwacht. Veel geluiden, een beetje gitaar. Wel ok 7/10
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 20:51:56 #63
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196276981

Een beetje jazzy vibes, prima nummer, ook hier heb ik het gevoel dat ik iets bekend hoor 7/10

-edit- dat waren ze allemaal volgens mij :+
pi_196278135
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 20:27 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Deze vind ik denk ik het mooist. Kun je echt een mooi sfeervolle setting van maken.

In de vioollijn lijkt wel 'The winner takes it all' te zitten? Weet niet of je dat bedoel?
Oh ja deze vond ik ook wel tof inderdaad :) Valt of staat wel met de staging.
pi_196282969
Heb de helft van de nummers nu een keer geluisterd. Reviews van de tweede helft komen ook vandaag nog wel ergens :)


Devis Xherahu - Peng
Lekker introotje, goeie opbouw in het couplet, maar gaat nergens naar toe. Goeie variatie in de instrumentatie.

Era Rusi - Zjarr im
Lekker tempo en ritme in het begin! Opbouw naar het refrein is leuk gedaan, maar daarna wordt het wel wat generiek. Luistert alsnog wel lekker weg.

Evi Reēi - Tjerr
Ritme in het begin is gek. ‘Jazzy’ refrein komt eerste een beetje uit het niets. Backings zijn onnodig….Love.

Festina Mejzini - Kush je ti dashuri
Goeie opbouw in het begin, maar tenietgedaan door het refrein. Combinatie gitaar en drum n bass werkt niet helemaal.

Florent Abrashi - Vajzė
Dertien in een dozijn, maar niet onprettig. Brian McFadden wil graag een rechtszaak aanspannen. gitaar was nodig, poging tot Eugent Bushpepa imitatie haalt niet veel uit.

Franc Koruni - E morėn botėn
Combinatie stem muziek klinkt awkward, blazers passen niet helemaal, refrein niet lekker in het gehoor, beetje eentonig.

Inis Neziri - Pendesė
Goeie opbouw naar het refrein, wat iets te lang doorgaat. Komt me enigszins bekend voor? Bridge heeft wel iets weg van Aminata.

Kamela Islamaj - Kujtimet s’kanė formė
Het minimalisme in het begin vind ik wel wat hebben, haar stem past er goed bij. Refrein ligt niet heel lekker in het gehoor, over het algemeen is het wat vlakjes.

Manjola Nallbani - Ora e jetės
Kosten noch moeite gespaard om dramatisch te klinken, klinkt wel etnisch.

Mirud - Nėse vdes
Goed begin, maar stort daarna wat in, beetje standaard reggaeton. Leuke break na het refrein. Opbouw ontbreekt wel een beetje, einde voelt abrupt. Lekkere stem wel.

Orgesa Zaimi - Valixhja e kujtimeve
Piano klinkt wat generiek. Overgangen kunnen beter. Krachtige stem, maar weet niet of ik het er bij vind passen. Opbouw is aan gedacht.

Viktor Tahiraj - Nėnė
Goeie stem, goeie gitaar, veel te langzame opbouw.

Xhesika Polo - Mė mbron
Eerste tellen zijn goed, ze heeft wel een unieke stem die ik kan waarderen. Tot en met het refrein kabbelt het wat, maar wel enigszins een climax aan het eind.

[ Bericht 3% gewijzigd door koffieleuk op 17-11-2020 10:08:41 ]
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196289545
En deel 2! Ik heb jullie reviews nog niet gelezen, even zien of ik het ermee eens ben :P

Agim Pohka - Vendi im
Spannend maar langzaam begin en dat blijft zo. De opbouw snap ik totaal niet.

Anxhela Peristeri - Karma
Die vocale loopjes zijn heerlijk, de opbouw kan me zeker wel bekoren. Voelt toch wat onaf als het afgelopen is.

Enxhi Nasufi - Njėsoj
Piano aan het begin is wel lekker. Wel een beetje dertien in een dozijn opbouw, maar alsnog wel effectief. Refrein is wel oké, maar neigt wel een beetje irritant te worden.

Erik Lloshi - Jo
Bas! Refrein komt de eerste keer wel lekker binnen, maar het blijft allemaal niet hangen.

Fatos Shabani - Ty
Lekkere stem wel! Dit luistert zo lekker weg. Is misschien wel wat monotoon, maar dat maakt niet gek veel uit. Einde kon misschien wat sterker.

Gigliola Haveriku - E lirė
Subtiele opbouw naar refrein, dat eentonig is. Dubstep is geinig. Breakbeat is een goeie toevoeging! Haar stem komt goed tot z’n recht.

Gjergj Kaēinari - Mė jep jetė
Unieke stem, maar het helpt niet dat een voetbalwedstrijd Amerikaans Samoa - Duitsland nog spannender is dan dit nummer. Ik zou hem wel terug willen zien met een beter lied.

Kastro Zizo - Vallja e jetės
Gitaar en stem beloven veel goeds. Goeie sfeer en opbouw! Het blijft mijn aandacht zeker vasthouden.

Klint Ēollaku - Do t'ia dal
Bonuspunten voor de cello/bas in het begin. Refrein gaat wat ongemerkt voorbij. Dat korte stukje gitaar is misplaatst. Die korte stilte en de falsetto aan het eind maken een hoop goed!

Rosela Gjylbegu - Vashėzo
Oosterse sfeertje aan het begin trekt bij mij wel gelijk de aandacht, haar stem past wel goed. Refrein is redelijk, maar kon voor mijn gevoel wel beter. Toch wat monotoon allemaal verder.

Sardi Strugaj - Kame t’ba me kajt
Bijzondere instrumentatie in begin, refrein valt een beetje op z’n gat. Gitaartje in refrein is leuk gevonden.

Stefan Marena - Meteor
Opbouw in het begin is redelijk, maar het refrein is meh. Klinkt over het geheel wat lui en te gemakkelijk.

Wendi Mancaku - Vesi i shpirti tim
Pluspunten voor de reverb en het begin, en het minimalisme in de coupletten. Het bouwt wel goed op, maar het refrein stelt teleur, en een goede climax blijft helaas ook uit.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196403578
Ik zet mijn geld alvast op een schreeuwende zangeres :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 7 december 2020 @ 21:14:26 #68
39237 crew  H_T
2733
pi_196607754
Agim Poshka - Vendi im #Fest59
Bij dit nummer twijfel ik meteen of het een inzending is. Deels omdat het nummer ruim 4 minuten duurt, deels omdat er de eerste 50 seconden eigenlijk niets gebeurd. Als meneer begint te zingen zijn die eerste 50 seconden opeens zo jammer niet meer. Het liedje doet mij denken aan het openingsnummer uit de Disney-film Aladdin, maar na ruim twee minuten komt er een beatje in! Helaas doet dat te weinig om het nummer te transformeren. Dit hoeft voor mij niet, en zou het denk ik zwaar krijgen mocht het tot het ESF komen.

Anxhela Peristeri - Karma #Fest59
Ook dit nummer heeft #Fest59 in de titel. Opvallend, tot je bedenkt dat het wel eens de hashtag van het evenement zou kunnen zijn in plaats van onderdeel van de titel van het nummer. Anx zet het Midden-Oosten gevoel nog even door en begint met een oproep tot het vrijdaggebed. Daarna gaat het snel de goede kant op, wat leidt tot een nummer dat er best aardig mee door kan. Echt spetterend wordt het niet, maar het lijkt prima geschikt om ergens in de middenmoot te eindigen op het ESF.

Devis Xherahu - Peng
Dit nummer begint vrij ingetogen met alleen een gitaar en wat zang. Op de begeleidende foto lijkt Devis te bidden, maar in deze opname is dat niet per se nodig. Wat dat betreft is het jammer dat we studio-opnames hebben zonder video, want de kans op een echte uitglijer is zo ook een stuk kleiner. Daardoor is er wel tijd zat over om Devis door Google te halen en zo te ontdekken dat hij vorig jaar ook al een gooi naar de kwalificatie deed. Hij werd het overigens niet.

Enxhi Nasufi - Njėsoj
Mevrouw Enxhi staat heel artsy op de foto, maar dat roept wel gedachten aan Smurfin op. Al was die wel blond, nadat ze door Grote Smurf tot een lieve Smurf was getoverd. Of zoiets. Dit nummer is meer poppy dan de drie hiervoor, en dat is best welkom. Het baslijntje vind ik leuk en de muziek is best aardig, maar ik ben niet kapot van haar stem. Ik vind haar wat zeurderig klinken, maar dat hebben sommige mensen nou eenmaal.

Era Rusi - Zjarri im
Zou dit nummer tot rusi leiden? En waarom heeft ze brandende kaarsen op haar schouder? Wie heeft ze daar gezet? Het nummer leunt in het begin op een beatlijntje, zoals bijvoorbeeld Rhythm inside ook deed. Daar ben ik in de regel geen fan van, en dat is nu niet anders. Era kweelt haar vocale kunstjes boven de drum uit en het zal vast knap en hip zijn, voor mij duurt het al snel te lang. En dan is het met een lengte van 2:50 nog het kortste nummer tot nu toe ook. Daar had best nog een minuutje af gemogen, Twee ook wel.

Erik Lloshi - Jo
Glijerig nummer. Misschien wel met een heel romantische tekst. Of dat echt zo is kan ik niet zeggen, want alles is in het Albanees en dat spreek ik niet. Daardoor kan je wel je fantasie de vrije loop laten. Wie is Jo? Of wat is Jo? Zijn de 'ha ha ho ho ho''s van het achtergrondkoor gebaseerd op Fire Saga? Je weet het niet! Wat ik wel weet is dat geen van de eerste zes nummers voor mij bij de favorieten zal horen.

Evi Reēi - Tjerr
Nou, wat sympathiek van de Albanezen! Een nummer speciaal voor Tjerr, die het met zijn FvD behoorlijk zwaar heeft de laatste tijd. Daar waren ze wel vroeg mee overigens. Voor de gelegenheid is Evi kunstig paars gekleurd op de foto. Bij het refrein klinken Love is forever-achtige geluidjes, maar daarbij is er ook de nasale stem van Evi te horen. Misschien is dat gewoon de taal, die dan beter Albanasaal zou kunnen heten. Het nummer zou het misschien leuk doen op de soundtrack van een plaatselijke James Bond-ripoff, maar ook dan zal het niet het openingsnummer worden.

Fatos Shabani - Ty
Al voor het nummer begint heb ik besloten na deze track even pauze te nemen. De eerste klanken zijn niet vervelend, met een degelijk gitaartje en wat zang erbij. Fatos heeft een enorme lichtbal bij zich, maar kijkt op de foto vooral naar de grond. Er is ook al geen piano om op te slaan. Het nummer is okay, maar vrij langzaam. Van mij mag er wel iets heftigers in komen, of in elk geval een leuk uptemponummer. Ook in zo'n nationale voorronde heb je variatie nodig, en ik heb nu wel even genoeg waarschijnlijk gevoelige nummers gehoord.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 7 december 2020 @ 22:10:29 #69
39237 crew  H_T
2733
pi_196608950
Festina Mejzini - Kush je ti dashuri
Ik weet niet waar mijn dashuri zit, maar Festina wil daar een kusje op geven. Op de foto heeft ze haar vestje ook alvast open en is de beha te zien :9 Dat leidt prettig af van het nummer, want ook nu is het weer traagheid wat de klok langzaam slaat. Ongeveer halverwege komt er dan vanuit het niets een elektrische gitaar, maar die is te snel weer weg waarna het nummer weer gezapig verder kabbelt.

Florent Abrashi - Vajzė
Florent warmt zijn koude vingers op onder zijn eigen oksels, in een nummer dat maar liefst 4:25 duurt. Mocht het tot het ESF komen, dan moet er dus bijna een derde vanaf. De eerste tekst is 'Aaah aah aah aah'. Klassiek natuurlijk, maar het kan vast weg. Maar is dat nodig? Ik denk dat Florent zich de moeite kan besparen. Ook dit nummer kabbelt maar door en wordt nergens echt spannend. Als je het ESF zeker weten niet wilt hoeven organiseren kan je ook gewoon niet meedoen, Albaniė, in plaats van alleen maar zouteloze nummers toe te laten in je nationale finale.

Franc Koruni - E morėn botėn
De eerste klanken geven meteen hoop: wat getokkel, iets meer tempo en een toetertje erbij. Franc heeft een wat donkere stem, maar dat gaat prima bij dit nummer. Dit is een van de betere tracks die ik tot nu toe heb gehoord bij deze voorronde. Geen flauw idee waar het over gaat natuurlijk, maar van mij mag deze ver komen in Albaniė :)

Gigliola Haveriku - E lirė
Gigolo Havermout heeft blijkbaar meegedaan een The Voice of Albania, wat ik weet omdat dat hoog staat op Google Images. Alleen is ze op die foto toch wat minder bruin dan op de foto die bij dit nummer staat. Na de leuke opleving van Franc zijn we nu helaas weer terug bij de tragere nummers. Er is vast een publiek voor, maar niet bij mij. Zulke nummers ben ik of snel weer vergeten, of ze blijven me irriteren. Wel grappig is de dubstepachtige bwwpbwwpbwwp die er halverwege het nummer bij komt, voor de Love Love Peace Peace contemporary feel

Gjergj Kaēinari - Mė jep jetė
Oh wat Gjergj!, typte ik al voor het nummer begonnen was. Toen had ik Gjergj nog niet gehoord, die klinkt alsof hij snakt naar een flinke slok water. Hij klinkt dus wat apart, wat voor of tegen je kan werken. Wat bij mij het meeste tegen werkt is dat ook dit weer een traag nummer is. Natuurlijk heb je altijd wel wat trage of ingetogen nummers op het ESF, maar in mijn beleving zijn dat er nooit zoveel als tijdens deze voorronde. En dat is maar goed ook.

Inis Neziri - Pendesė
Ook Inis weet geen peper aan het geheel toe te voegen, en dus hebben we weer een traag nummer. Zoek het uit, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken en wacht rustig het volgende nummer af. Als ik nog iets te melden heb komt hier nog een zin achteraan, anders niet.

Kamela Islamaj - Kujtimet s'kanė formė
De kameel van de islam heeft een moeilijke titel gekozen en de foto is genomen met behulp van een lamp en wat luxaflex, waarbij mevrouw rustig achterover leunt. Voor een Kamela zijn haar bulten nog vrij bescheiden. Dat doet me denken aan een lange reeks oude internetgrappen met kameel/kaveel, dromedaris/dromehieris, eend/tweend/drieends bestaan niet enzovoorts. Heeft dat nummer toch nog wat positiefs gedaan. Want hoewel het niet per se verkeerd is, het gekabbel heeft wel lang genoeg geduurd :(

Kastro Zizo - Vallja e jetės
De foto laat vermoeden dat we eindelijk weer wat anders gaan krijgen dan traag gezever. De eerste secondes klinken meteen lekker zwaar, alsof er een boss fight aan zit te komen. Van mij mag die muziek nog wel wat heftiger worden aangezet, maar ik ben sowieso blij dat het wat anders is. Niet dat Albaniė hiermee kans zou maken op de eindzege, maar een paar van zulke tracks heb je wel nodig voor de variatie. En dus steun ik na Franc nu ook Kastro, al is het tegen beter weten in.

Klinkt Ēollaku - Do t'ia dal
Een wat 'normaler' nummer dan Kastro hiervoor, maar gelukkig nog wel met een beetje gang erin. Spannend is en blijft anders, maar dit kan er nog wel mee door. Verder heb ik er niet zoveel over te zeggen, dus doe ik dat ook niet. Favorieten dit blok: Franc en Kastro.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 7 december 2020 @ 23:00:41 #70
39237 crew  H_T
2733
pi_196609785
Laatste blokje *O*

Manjola Nallbani - Ora e jetės
Weer een langzaam nummer |:( Deze gaat weer voor wat Arabisch-achtige klanken. Daar zal vast een betere term voor zijn, maar ik kan het niet opbrengen daar goed over na te denken ;( Ik luister het af en hoop het dan nooit meer te horen. Damdabbiedamdabbiedabbiedam helpt niet mee.

Mirud - Nėse vdes
En de Arabisch-achtige klanken gaan gewoon door ;( Deze heeft nog wel een leuk tokkeltje om er nog wat van te maken, maar eigenlijk had ik het nummer al opgegeven voor het zover kwam. Ik wil niet meer ;(

Orgesa Zaimi - Valixhja e kujtimeve
In Disneyfilm 'De Speurneuzen' wordt de vleermuis Frunnik bijna opgegeten door de enorme kat Felicia. Voor ze tot doorslikken komt moet ze hem uitspugen van Radboud Ratatouille, waarna Frunnik met gehavende vleugels weer naar buiten komt en niet meer zelf kan vliegen. Wat dat met de Albanese voorronde te maken heeft? Het lijkt de inspiratie te zijn voor het kostuum van Orgasme Timing. Terwijl ik flauw zit te doen over haar kleding zingt ze een best aardig liedje, dat positief opvalt tussen de overige inzendingen. Dit heeft wel wat :) Het klinkt opgewekt, bevat variaties in de melodie en mag van mij door naar de eindfase van FiK. Goed gedaan!

Rosela Gjylbegu - Vashėzo
Aan het begin klinkt meteen een zeikerig instrument waarvan ik niet weet hoe het heet, maar de percussie houdt het tempo er aardig in. In dit veld is dat wat mij betreft meteen een plusje waard. Het is zeker niet mijn favoriet, maar ik heb heel veel nummers gehoord die ik minder goed trek dan deze. Dank je wel Rosela, misschien wordt het toch nog een mooi einde :) Aan het eind van het nummer zit in elk geval een leuke uitsmijter.

Sardi Trugaj - Ka me t'ba me kajt
Nog maar vijf nummers te gaan *O* Deze meegerekend, met de moeilijk kijkende man voor een verwassen vlag van Bangladesh. Het tempo gaat weer omlaag, en de hoop op een leuke wisseling in tempo of melodie is bij mij al snel weg. En dus heb ik het nummer alweer gehad voor het halverwege is.

Stefan Marena - Meteor
Op de foto lijkt Stefan een semi-succesvolle stand up-comedian. Op zijn arm prijkt een tattoo van Marilyn Monroe. Ten minste, dat denk ik. Stefans shirt is gemaakt van restjes tapijttegel. Het nummer begint weer traag, maar binnen de minuut komt er toch nog wat tempo in. De zang kan mij niet bekoren, maar de muziek is nog wel aardig. Wat mij betreft had dit nummer een andere zanger verdiend. Zeker geen favoriet, maar met dit veld wel de bovenste helft.

Viktor Tahiraj - Nėnė
Het aftellen gaat lekker door: nog drie nummers! Denk deze zanger in het wit en het zou een goedbedoelende slager of snackbarhouder kunnen zijn. Een andere kleur shirt alleen is niet genoeg dat gevoel weg te nemen. Het liedje is okay, blinkt niet echt uit maar irriteert ook niet. En dat is in deze editie van FiK ook al heel wat waard.

Wendi Mancaku = Vesi i shpirti tim
Een namedrop :o Dank je wel Wendi :) Nu nog luisteren of ik er blij mee ben. De arrogante blik op de foto belooft weinig goeds, het langzame muziekje ook niet. Misschien is het wel hartstikke mooi wat mevrouw Mancake zingt, maar als je de taal niet spreekt heb je daar natuurlijk geen bal aan. Ik denk overigens dat het voor mij weinig uitgemaakt zou hebben: dit is het niet.

Xhesika Polo - Mė mbron
Xhesika is de laatste inzending van de eerste nationale ronde die ik luister. En ik durf te voorspellen dat Albaniė het ESF niet gaat winnen. Deze nauwelijks gedurfd te noemen uitspraak doe ik omdat geen van de liedjes een echte knaller is. De paar die er voor mij bovenuit steken, raken nog wel ondergesneeuwd of komen niet eens door FiK heen. Op basis van de inzendingen is de kans groot dat het een traag nummer wordt met wat Arabisch klinkende invloeden, waar ik dan opnieuw ontevreden over kan zijn. Ook Xhesika komt met zo'n soort inzending. Wie het ook wordt: aan de afvallers ga je weinig missen. En dat geldt ook voor de afvallers die ik nog wel leuk vond.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 19:55:48 #71
375570 crew  Cyan9
pi_196624915
Poll staat in de OP. Polls komen nog.

[ Bericht 68% gewijzigd door Cyan9 op 08-12-2020 20:15:03 ]
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 19:59:26 #72
375570 crew  Cyan9
pi_196625001
Zie boven.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 12 december 2020 @ 22:49:31 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196698001
Semi-finals:
17 December 2020
18 December 2020
Final:
19 December 2020
  woensdag 16 december 2020 @ 07:55:00 #74
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_196758224
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:49 schreef Momo het volgende:
Semi-finals:
17 December 2020
18 December 2020
Final:
19 December 2020
Nieuwe data:

Semi-final 1 on Monday the 21st of December 2020
Semi-final 2 on Tuesday the 22nd of December 2020
Grand Final on Wednesday the 23rd of December 2020

quote:
There is a possibility that the semi-finals performances will be pre-recorded.
The festival will be held outside and without any audience, due to Covid-19 restrictions. The festival will be held near “Sheshi Italia“:

In addition, as we have reported before, the singer Manjola Nallbani was tested positive to Covid-19.
Surprisingly, her song “Ora e jetės” was removed from the official YouTube account of RTSH.
We can suspect that due to her illness, the singer withdrawn from the national selection.
https://escbeat.com/2020/(...)kEnzGVGWLexj1ixQZ6v4
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_196759640
Heel benieuwd wie er gaat winnen, Karma is het enige lied waar ik wat mee heb maar zelfs dat lied vind ik niet GEWELDIG geweldig
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_196759857
Ik neem mijn post hierboven terug. Dit mag ook wel winnen!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_196760206
Ik vind Karma de interessantste als winnaar :Y Het heeft de meeste potentie in mijn ogen.
  Moderator woensdag 16 december 2020 @ 12:59:59 #78
375570 crew  Cyan9
pi_196762692
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 07:55 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Nieuwe data:

Semi-final 1 on Monday the 21st of December 2020
Semi-final 2 on Tuesday the 22nd of December 2020
Grand Final on Wednesday the 23rd of December 2020
[..]

https://escbeat.com/2020/(...)kEnzGVGWLexj1ixQZ6v4
Verdorie, dan moet ik de agenda weer aanpassen. :P
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_196779105
twitter


Klinkt goed en ziet er goed uit in de repetitie ^O^
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 09:24:25 #80
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196779312
twitter

Mirud Orisis
pi_196779698
twitter


Era Rusi
pi_196779716
twitter


Inis Nezeri - Pendesė
pi_196785181
Wat ongelooflijk jammer dat er geen band aanwezig is... echt een downgrade ten opzichte van vorig jaar.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 09:48:55 #84
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196856371
Vanavond dus :)
  maandag 21 december 2020 @ 10:52:55 #85
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_196857253
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:48 schreef Momo het volgende:
Vanavond dus :)
Het zou om 20.35 moeten gaan beginnen.

https://live.esc-plus.com/live/
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_196858235
Komen de optredens naderhand ook op Youtube?
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 12:02:11 #87
375570 crew  Cyan9
pi_196858657
Ik zie dat Manjola Nallbani niet mee kan/mag doen vanwege een corona besmetting.

"Prior to the first semi-final, Nallbani announced that she has tested positive for the coronavirus disease 2019 (COVID-19) and she has not withdrawn from the competition. However, during the scheduled rehearsals of the competition, she was ultimately forced to withdraw."
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 12:03:00 #88
375570 crew  Cyan9
pi_196858670
En ik kan geen polls maken, want de verdeling van de halve finales staat nog steeds niet op wikipedia.
Is ook eigenlijk te laat. :+
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_196864295
quote:
8s.gif Op maandag 21 december 2020 12:03 schreef Cyan9 het volgende:
En ik kan geen polls maken, want de verdeling van de halve finales staat nog steeds niet op wikipedia.
Is ook eigenlijk te laat. :+
Ik las dat er geen halve finales zijn.

Vanavond worden alle nummers gespeeld, morgen nog een keer maar dan akoestisch. Vervolgens valt de helft (of zoiets?) af, en degene die over zijn zullen woensdag nog een keer optreden in de finale.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 16:55:50 #90
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196864319
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:54 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik las dat er geen halve finales zijn.

Vanavond worden alle nummers gespeeld, morgen nog een keer maar dan akoestisch. Vervolgens valt de helft (of zoiets?) af, en degene die over zijn zullen woensdag nog een keer optreden in de finale.
Ah, het San Remo concept. Ik had wel gezien dat alles schijnbaar buiten is.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 17:24:09 #91
375570 crew  Cyan9
pi_196864827
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:54 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik las dat er geen halve finales zijn.

Vanavond worden alle nummers gespeeld, morgen nog een keer maar dan akoestisch. Vervolgens valt de helft (of zoiets?) af, en degene die over zijn zullen woensdag nog een keer optreden in de finale.
Wat een ongelofelijke onzin. Laat die poll dan maar zitten. :+
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_196869653
NF season is officieel begonnen *O* *O* *O* *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 21:21:48 #93
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  maandag 21 december 2020 @ 21:23:30 #94
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_196870534
ik schakel ook net in. Deze mevrouw gaat meteen al redelijk vals.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_196870573
3 performances in en het is niet veel soeps
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 21:25:50 #96
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196870588
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 21:25 schreef Nexum het volgende:
3 performances in en het is niet veel soeps
Staat ergens de volgorde? Ze moeten toch allemaal nog vanavond?
pi_196870624
quote:
11s.gif Op maandag 21 december 2020 21:25 schreef Momo het volgende:

[..]

Staat ergens de volgorde? Ze moeten toch allemaal nog vanavond?
Ja, de volgorde is niet bekend
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 21:29:51 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196870686
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 21:27 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ja, de volgorde is niet bekend
Ah, maar dit gaat een latertje worden volgens mij :D
Heb ik wel echt gemist, vage buitenlandse reclame kijken op een stream O+
  maandag 21 december 2020 @ 21:33:11 #99
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_196870785
Als er om de 3 nummers reclame komt zijn we voorlopig nog niet klaar :D
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 21:35:56 #100
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196870852
Marilyn Manson interval act, why not?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')