Verdorie, dan moet ik de agenda weer aanpassen.quote:Op woensdag 16 december 2020 07:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nieuwe data:
Semi-final 1 on Monday the 21st of December 2020
Semi-final 2 on Tuesday the 22nd of December 2020
Grand Final on Wednesday the 23rd of December 2020
[..]
https://escbeat.com/2020/(...)kEnzGVGWLexj1ixQZ6v4
Ik las dat er geen halve finales zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 12:03 schreef Cyan9 het volgende:
En ik kan geen polls maken, want de verdeling van de halve finales staat nog steeds niet op wikipedia.
Is ook eigenlijk te laat.
Ah, het San Remo concept. Ik had wel gezien dat alles schijnbaar buiten is.quote:Op maandag 21 december 2020 16:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik las dat er geen halve finales zijn.
Vanavond worden alle nummers gespeeld, morgen nog een keer maar dan akoestisch. Vervolgens valt de helft (of zoiets?) af, en degene die over zijn zullen woensdag nog een keer optreden in de finale.
Wat een ongelofelijke onzin. Laat die poll dan maar zitten.quote:Op maandag 21 december 2020 16:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik las dat er geen halve finales zijn.
Vanavond worden alle nummers gespeeld, morgen nog een keer maar dan akoestisch. Vervolgens valt de helft (of zoiets?) af, en degene die over zijn zullen woensdag nog een keer optreden in de finale.
Staat ergens de volgorde? Ze moeten toch allemaal nog vanavond?quote:Op maandag 21 december 2020 21:25 schreef Nexum het volgende:
3 performances in en het is niet veel soeps
Ja, de volgorde is niet bekendquote:Op maandag 21 december 2020 21:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Staat ergens de volgorde? Ze moeten toch allemaal nog vanavond?
Ah, maar dit gaat een latertje worden volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |