Dan reageer je er niet op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Probleem is dat het heel lastig is om in discussie te gaan met argumenten wanneer mensen met dit soort grafieken aan komen zetten.
Kijk hier eens naar. Dit gaat over jou:quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:11 schreef mir1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar deze afbeelding..
Maar waarom zou het nu opeens nog verder dalen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste stukje van de grafiek is natuurlijk niet positief te noemen.. (sinds 2 dagen weer lichte groei).
[..]
@:TijnBroekman
Nou, dat zijn dus vooral geknipte filmfragmenten waar de zaken totaal uit het verband gehaald zijn. Waar mensen die kritisch zijn dus ook van worden beticht, doet de MSM net zo hard.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar. Dit gaat over jou:
Er is natuurlijk niets kritisch aan het verspreiden van een grafiek vol onzin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nou, dat zijn dus vooral geknipte filmfragmenten waar de zaken totaal uit het verband gehaald zijn. Waar mensen die kritisch zijn dus ook van worden beticht, doet de MSM net zo hard.
Ik vraag om een reactie, uitleg, maar die krijg ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:18 schreef Momo het volgende:
[modbreak]Jongens, niet zo op de man spelen, probeer in discussie te gaan met argumenten[/modbreak]
Is het heel erg dat ik dit soort uitspraken vrij zorgelijk vind voor een docent?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nou, dat zijn dus vooral geknipte filmfragmenten waar de zaken totaal uit het verband gehaald zijn. Waar mensen die kritisch zijn dus ook van worden beticht, doet de MSM net zo hard.
En nu het niet mag, geef je je geld nogsteeds aan de kroegbaas dmv de innovatieve online dingen die hij/zij opgezet heeft?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:18 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad regelmatig naar de kroeg geweest toen het mocht. Daarbij besteed ik inderdaad mijn inkomen vooral aan het MKB en niet aan de multinationals.
Maar geef jij je geld dan ook uit? Of ben jij ook vooral aan het sparen?
Het is jammer dat tegenwoordig kritisch zijn betekent dat je moet geloven in pedofielen netwerken en dat we teruggaan naar het nazi tijdperk. Ik heb toch een andere definitie van het woord kritisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Welke docent?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik dit soort uitspraken vrij zorgelijk vind voor een docent?
Ik denk dat dit wel meer een extra stap is om de verhouding verkoop fysieke winkel tot online winkel nog meer naar online winkel te zetten. Ik koop steeds meer online.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En nu het niet mag, geef je je geld nogsteeds aan de kroegbaas dmv de innovatieve online dingen die hij/zij opgezet heeft?
Ik geef mijn geld nu voornamelijk uit aan online varianten van dingen die ik hiervoor inline deed, online quizzen, online concerten, en als er dan een bijdrage gevraagd wordt dan betaal ik wat meer dan ik normaal zou doen ook als het gratis aangeboden wordt. Zoals ik al zei je kunt best steunen en maatregelen volgen het één sluit het ander niet uit.
Uh ja. Dat heeft men al heel vaak geprobeerd bij deze user. Als deze user dan weer met zo'n stemmingmakende grafiek aan komt zetten terwijl hem al 100x is verteld waarom dit onzin is, dan is het logisch dat men op de man gaat spelen. Maar nog beter is negeren dan inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:18 schreef Momo het volgende:
[modbreak]Jongens, niet zo op de man spelen, probeer in discussie te gaan met argumenten[/modbreak]
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:03 schreef mir1986 het volgende:
Ik heb dan nog geluk dat ik binnen het onderwijs werk (als docent) en ik daarmee minder snel geraakt word.
Die R waarde is 2 weken oud, waarmee de actuele (nog niet te berekenen) R waarde waarschijnlijk lager ligt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zijn ze nu al tevreden met een R waarde die daalt van 1,22 naar 1,16? En verder lijkt het me logisch dat in dunbevolkte gebieden als Zeeland, Groningen, Friesland en Drenthe de cijfers snel goed zijn of de goede kant op gaan.
Wat is er overgebleven van: We willen de R waarde zo snel mogelijk onder de 1 krijgen?
Wij gingen niet zo vaak uit eten, maar de laatste tijd bestellen we vaker dan normaal iets van het lokale café-restaurant om de eigenaren door de crisis heen te helpen. Ik hoop dat meer mensen dat doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik geef mijn geld nu voornamelijk uit aan online varianten van dingen die ik hiervoor inline deed, online quizzen, online concerten, en als er dan een bijdrage gevraagd wordt dan betaal ik wat meer dan ik normaal zou doen ook als het gratis aangeboden wordt. Zoals ik al zei je kunt best steunen en maatregelen volgen het één sluit het ander niet uit.
Tja dat vind ik wel jammer maar het is tegenwoordig al bijna niet meer mogelijk om dingen in een winkel te kopen. Of althans dingen die je wil, wat in de (online) catalogus staat staat bijna nooit meer allemaal in een winkel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meer een extra stap is om de verhouding verkoop fysieke winkel tot online winkel nog meer naar online winkel te zetten. Ik koop steeds meer online.
als het maatschappijleer is wel ja, Frans lijkt me dan weer prima kunnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik dit soort uitspraken vrij zorgelijk vind voor een docent?
Nog een argument voor een schoolsluiting.quote:
Ik zie het ja, waarde is van 9 Oktoberquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:27 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Die R waarde is 2 weken oud, waarmee de actuele (nog niet te berekenen) R waarde waarschijnlijk lager ligt.
Yes, ik besteed inderdaad meer geld uit aan het spelen van online spelletjes, online quizzen, etc. Maar daarmee help je de mensen nog niet volledig. En zoals ik al eerder zei, ik hou me gewoon netjes aan de maatregelen. Echter ben ik ook bang voor de gevolgen van een volledige lockdown.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En nu het niet mag, geef je je geld nogsteeds aan de kroegbaas dmv de innovatieve online dingen die hij/zij opgezet heeft?
Zelfde hier we doen het via lokale sites die minder tussenuit snoepen dan thuisbezorgd maar ik ben daar wel bewuster van en laat iderdaad vaker eten bezorgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij gingen niet zo vaak uit eten, maar de laatste tijd bestellen we vaker dan normaal iets van het lokale café-restaurant om de eigenaren door de crisis heen te helpen. Ik hoop dat meer mensen dat doen.
En het lokale buurthuis verkoopt nu spul van lokale ondernemers. Vind ik ook sympathiek, al vermoed ik dat het een druppel op de gloeiende plaat is.
Check social dilemma op netflix een keer. Is wel een goede docu ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wie heeft het over pedofielen netwerk? Heb je me dat ooit horen zeggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het is jammer dat tegenwoordig kritisch zijn betekent dat je moet geloven in pedofielen netwerken en dat we teruggaan naar het nazi tijdperk. Ik heb toch een andere definitie van het woord kritisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |