abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 oktober 2020 @ 11:53:59 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195901750
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:44 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nog steeds snap je het dus blijkbaar niet.
Wat zie jij als positeif en om beleid op te maken?

Een test gedaan zonder klachten of met geringe klachten of een test met duidelijke klachten?
Een positeive test is als er een spoor van het virus in je zit,
Nee. Nogmaals: om te voorkomen dat samples waarin maar een kleine hoeveelheid genetisch materiaal van het virus aanwezig is positief bestempeld worden hanteren ze een Ct-drempelwaarde.
quote:
Maar als je het al gehad hebt en niet meer besmettelijk bent waarom zou je het dan gebruiken om beleid op te maken?
https://www.bbc.com/news/health-54000629

En dan zie je mischien de test betrouwbaar omdat het aantoont dat het virus in het lichaam zit.
Maar dat is een verschil met waar ik het over heb dat het onbetrouwbaar is om beleid op te maken en daarom je het wel als betrouwbaar kan beschouwen als iemand klachten heeft.
1) Waarom zou daar een toename in te zien zijn wanneer de besmettingen niet toenemen?
2) Mensen hebben doorgaans klachten wanneer ze zich laten testen.
quote:
Snap je nu wat ik bedoel?

Maar jij wil beleid maken op mensen die ooit het virus hebben gehad en niemand kunnen besmetten?
Dat gebeurt ook niet.
Huilen dan.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 11:56:15 #252
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195901788
Ja hoor, daar is hij weer.

"Open je ogen, mensen!"

De lijfspreuk van mensen die vast zitten in een bubbel.

Mijn ogen zijn wijd open en ik zie alleen maar schreeuwende mensen die zeggen dat ze heel goed weten hoe de vork in de steek zit, maar als puntje bij paaltje komt niet verder komen dan "jouw bronnen kloppen niet".
pi_195901825
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:44 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nog steeds snap je het dus blijkbaar niet.
Wat zie jij als positeif en om beleid op te maken?

Een test gedaan zonder klachten of met geringe klachten of een test met duidelijke klachten?
Een positeive test is als er een spoor van het virus in je zit,
Maar als je het al gehad hebt en niet meer besmettelijk bent waarom zou je het dan gebruiken om beleid op te maken?
https://www.bbc.com/news/health-54000629

En dan zie je mischien de test betrouwbaar omdat het aantoont dat het virus in het lichaam zit.
Maar dat is een verschil met waar ik het over heb dat het onbetrouwbaar is om beleid op te maken en daarom je het wel als betrouwbaar kan beschouwen als iemand klachten heeft.

Snap je nu wat ik bedoel?

Maar jij wil beleid maken op mensen die ooit het virus hebben gehad en niemand kunnen besmetten?
Zucht, is dat je begrip van de situatie?
Kijk, ik heb je nou al drie keer voorgekauwd hoe het zit.
Als het aantal false positives hoog zou zijn, dan zou je dat dus terugzien in samples zoals die in NSW. Gebeurt niet. IsDatZo heeft het je ook al uitgelegd. Het is gewoon wel een keer klaar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195901840
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee. Nogmaals: daarom hanteren ze een Ct-drempelwaarde.
[..]

1) Waarom zou daar een toename in te zien zijn wanneer de besmettingen niet toenemen?
2) Mensen hebben doorgaans klachten wanneer ze zich laten testen.
[..]

Dat gebeurt ook niet.
Dat gebeurt dus wel aangezien er voldoende mensen zich laten testen die geen klachten hebben.
https://www.rijksoverheid(...)nsen-zonder-klachten
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:01:45 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195901879
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:59 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dat gebeurt dus wel aangezien er voldoende mensen zich laten testen die geen klachten hebben.
https://www.rijksoverheid(...)nsen-zonder-klachten
Leg dan maar eens uit waarom de ziekenhuisopnames netjes met enige vertraging en precies zoals verwacht het aantal vals-positieve ( :') ) besmettingen volgt. Of hoe je een toename kan zien in het aantal besmettingen zonder dat er daadwerkelijk meer mensen besmet worden.
Huilen dan.
pi_195901893
Geen idee waarom jullie zoveel tijd en energie steken in de heer zomerindebol, een fervent aanhanger van de QAnon-krankzinnigheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195901901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:58 schreef Monolith het volgende:
Het is gewoon wel een keer klaar.
Trump zegt dat het niet werkt dan kunnen jullie wel met feiten komen maar tegen die windmolens die deze doorgeefluikjes van wetenschapsontkenning zijn geworden is niet tegenop te boksen. :D
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:06:02 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195901967
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee waarom jullie zoveel tijd en energie steken in de heer zomerindebol, een fervent aanhanger van de QAnon-krankzinnigheid.
Doe je zelf ook :6 .
Huilen dan.
pi_195901968
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Leg dan maar eens uit waarom de ziekenhuisopnames netjes met enige vertraging en precies zoals verwacht het aantal vals-positieve ( :') ) besmettingen volgt. Of hoe je een toename kan zien in het aantal besmettingen zonder dat er daadwerkelijk meer mensen besmet worden.
ja ho wacht, dat kun je niet 'onderzoeken', door er willekeurige Google zoekopdrachtjes tegenaan te flikkeren of te strooien met linkjes die je in je twotterbubbel voorbij ziet komen! :(
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195901991
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Leg dan maar eens uit waarom de ziekenhuisopnames netjes met enige vertraging en precies zoals verwacht het aantal vals-positieve ( :') ) besmettingen volgt. Of hoe je een toename kan zien in het aantal besmettingen zonder dat er daadwerkelijk meer mensen besmet worden.
Of hoe het percentages positieve tests hard is genomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195902012
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zucht, is dat je begrip van de situatie?
Kijk, ik heb je nou al drie keer voorgekauwd hoe het zit.
Als het aantal false positives hoog zou zijn, dan zou je dat dus terugzien in samples zoals die in NSW. Gebeurt niet. IsDatZo heeft het je ook al uitgelegd. Het is gewoon wel een keer klaar.
Het is idd wel een kleer klaar als je iets probeert te maken van iets wat er niet is.
Ik geef duidelijk aan dat een pcr betrouwbaar is als er de mensen symptomen hebben en als mensen geen klachten hebben is het dus minder betrouwbaar omdat het virus al niet meer werkend kan zijn.

Dat is wat experts gewoon zeggen en wat je dus ook gewoon kon lezen, maar toch probeer je er iets anders van te maken blijkbaar.

Dus wat is er fout aan dat een PCR test betrouwbaar is als iemand symptomen heeft?
Wat is er fout aan dat een PCR test minder betrouwbaar is als iemand geen klachten heeft
pi_195902026
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Doe je zelf ook :6 .
Al zeker twee uur geleden mee gestopt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195902032
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:07 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het is idd wel een kleer klaar als je iets probeert te maken van iets wat er niet is.
Ik geef duidelijk aan dat een pcr betrouwbaar is als er de mensen symptomen hebben en als mensen geen klachten hebben is het dus minder betrouwbaar omdat het virus al niet meer werkend kan zijn.

Dat is wat experts gewoon zeggen en wat je dus ook gewoon kon lezen, maar toch probeer je er iets anders van te maken blijkbaar.

Dus wat is er fout aan dat een PCR test betrouwbaar is als iemand symptomen heeft?
Wat is er fout aan dat een PCR test minder betrouwbaar is als iemand geen klachten heeft
40 positieve tests in 115k gevallen. Dat is er fout aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195902070
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:50 schreef zomerindebol het volgende:

Nee hoor dat kan op vele gebieden ,maar corona is een vrij zaak met vrij duidelijke voorbeelden.
De media doet perfect zn best om alles te spinnen als negatief en als er maar iets positiefs gemeld moet worden dan komt het door de voorganger of wat dan ook.
Telkens door diegen die in ongeveer 99 procent van de gevallen de zaken verkeerd voorspeld hadden.
Nee hoor, corona is juist een outlier met veel onduidelijkheden. Dat moet je juist niet als voorbeeld gebruiken. Een veel duidelijker voorbeeld is gewoon het stopzetten van onderzoek naar correlaties tussen gif en kinderkanker enzo. Maar ik snap dat je dat graag bij corona blijft omdat over de afgelopen maanden voortschrijdend inzicht tot nieuwe data heeft geleid.

Het maakt je argument nog steeds erg zwak. Maar blijf je vermaken, jou raakt het immers niet ^O^
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:12:37 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195902123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:07 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het is idd wel een kleer klaar als je iets probeert te maken van iets wat er niet is.
Ik geef duidelijk aan dat een pcr betrouwbaar is als er de mensen symptomen hebben en als mensen geen klachten hebben is het dus minder betrouwbaar omdat het virus al niet meer werkend kan zijn.

Dat is wat experts gewoon zeggen en wat je dus ook gewoon kon lezen, maar toch probeer je er iets anders van te maken blijkbaar.

Dus wat is er fout aan dat een PCR test betrouwbaar is als iemand symptomen heeft?
Wat is er fout aan dat een PCR test minder betrouwbaar is als iemand geen klachten heeft
Vertel eens, over wat voor aantallen vals-positieve uitslagen hebben we het? En: zijn er manieren om in te schatten hoeveel dat er zijn (hint: denk eens na over wat de grootste invloed heeft op het aandeel vals-positieve uitslagen)?
Huilen dan.
pi_195902166
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Leg dan maar eens uit waarom de ziekenhuisopnames netjes met enige vertraging en precies zoals verwacht het aantal vals-positieve ( :') ) besmettingen volgt. Of hoe je een toename kan zien in het aantal besmettingen zonder dat er daadwerkelijk meer mensen besmet worden.
Dat ziekenhuistoenames toenmen is gewoon logisch aangezien er meer mensen ziek worden.
We zitten in de tijd van het jaar dat dit process gebeurt net zoals in de zomer het minder is.
Maar het verschil is dat er nu gemiddeld meer mernsen als positief getest worden terwijl er minder op de IC belanden percentueel gezien en dat is logisch aangezien er nu meer getest wordt

Volg de trents en je ziet dat het elk jaar een zelfde vorm grafiek betreft, met soms meer en soms minder doden tot gevolg.
Zou je die testen doen mbt influenza zou je ongeveer hetzelfde zien
pi_195902176
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee waarom jullie zoveel tijd en energie steken in de heer zomerindebol, een fervent aanhanger van de QAnon-krankzinnigheid.
Dat is hier wel een dingetje, met vier, vijf á zes users inhakken op één persoon die niet een mening heeft die niet binnen het gewenste narratief valt. Naar mijn mening geheel terecht overigens in dit geval, ik vind veel van die ideeën omtrent Covid-19 schrikbarend, maar dan is het nog niet nodig om met een hele meute op één user te gaan.
pi_195902180
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee waarom jullie zoveel tijd en energie steken in de heer zomerindebol, een fervent aanhanger van de QAnon-krankzinnigheid.
Wacht en hoe zat het nou met de russia collusion?
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:15:42 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195902183
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:14 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dat ziekenhuistoenames toenmen is gewoon logisch aangezien er meer mensen ziek worden.
Opgelost *O* .
Huilen dan.
pi_195902230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 06:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Blijkbaar is het een te moeilijke vraag voor de trumpfans.

Kom op jongens laat eens wat inhoud zien en reageer wel hier op. ^O^
Repost - aangezien ik hier inderdaad nog geen reactie op heb gekregen.



Even een hele serieuze vraag.
Hoe voelt een Trump fan hier zich over deze cijfers?
Deze cijfers zijn gebaseerd op feiten.
Staan er hier bepaalde cijfers tussen die je ongemakkelijk laten voelen?
Is het terecht om vanwege één van deze cijfers kritiek te uiten op Trump? Zo ja, welke?

Graag de volgende woorden weg laten in het antwoord:
'hunter/joe biden, clinton/obama, fake news, muh russia, fracking, democraten, linkse elite'

Mijn vraag is puur over Donald Trump en deze cijfers.
Ik hoop dat een Trump-fan deze vraag oprecht en eerlijk kan beantwoorden.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195902235
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat is hier wel een dingetje, met vier, vijf á zes users inhakken op één persoon die niet een mening heeft die niet binnen het gewenste narratief valt. Naar mijn mening geheel terecht overigens in dit geval, ik vind veel van die ideeën omtrent Covid-19 schrikbarend, maar dan is het nog niet nodig om met een hele meute op één user te gaan.
Nee, feitelijk vind ik gewoon dat je daarop moet modereren en moet zeggen 'probeer het nog eens in BNW, doei.', maar er is hier voor gekozen om vrijwel niet te modereren op een basale kwaliteitsstandaard. Dan krijg je dit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:18:57 #272
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195902250
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat is hier wel een dingetje, met vier, vijf á zes users inhakken op één persoon die niet een mening heeft die niet binnen het gewenste narratief valt. Naar mijn mening geheel terecht overigens in dit geval, ik vind veel van die ideeën omtrent Covid-19 schrikbarend, maar dan is het nog niet nodig om met een hele meute op één user te gaan.
Is het nieuwe normaal:

pi_195902262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Wacht en hoe zat het nou met de russia collusion?
Dat onderzoek heeft behoorlijk wat schokkende onthullingen opgeleverd. Zie het rapport van Mueller.

Hoe staat met de langverwachte arrestatie van Obama en de Clintons, die eind 2017 al werd aangekondigd door Q?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195902272
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat is hier wel een dingetje, met vier, vijf á zes users inhakken op één persoon die niet een mening heeft die niet binnen het gewenste narratief valt. Naar mijn mening geheel terecht overigens in dit geval, ik vind veel van die ideeën omtrent Covid-19 schrikbarend, maar dan is het nog niet nodig om met een hele meute op één user te gaan.
Maar er kruipt hier nooit iemand in de slachtofferrol hoor :')

Hoe lastig is het nou om te begrijpen dat als je iets verkondigt waar veel mensen het niet mee eens zijn en in sommige gevallen ook nog eens op complete onzin gestoeld is, daar reactie op komt? Is dat hetzelfde rekensommetje wat te moeilijk blijkt als Trump kritiek krijgt?
What Would Goku Do
pi_195902312
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat is hier wel een dingetje, met vier, vijf á zes users inhakken op één persoon die niet een mening heeft die niet binnen het gewenste narratief valt. Naar mijn mening geheel terecht overigens in dit geval, ik vind veel van die ideeën omtrent Covid-19 schrikbarend, maar dan is het nog niet nodig om met een hele meute op één user te gaan.
Dit is een discussieforum en de heer zomerindebol post claims die reacties oproepen. Maar ik begrijp dus dat jij van mening bent dat meerdere users zich afzijdig dienen te houden?

Het staat je overigens vrij om de claims van de heer zomerindebol te verdedigen. Dan is hij ook niet meer zo alleen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195902361
Een van de manieren waarop reddit beter is, is dat je daar een thread-structuur hebt in plaats van alle reacties plat onder elkaar. Is een stuk overzichtelijker als het veel tegen weinig is en kun je meteen ook het draadje dicht klappen.

[ Bericht 30% gewijzigd door SnertMetChoco op 28-10-2020 12:34:02 ]
pi_195902406
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Opgelost *O* .
Blij dat jij het ook ziet en dan is het dus onnozel om in sommige landen of staten lockdowns te doen wat bewezen niet helpt,
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:30:17 #278
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195902473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:26 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Blij dat jij het ook ziet en dan is het dus onnozel om in sommige landen of staten lockdowns te doen wat bewezen niet helpt,
Bewezen? Laat maar zien. En wat helpt wel?
Huilen dan.
pi_195902484
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is een discussieforum en de heer zomerindebol post claims die reacties oproepen. Maar ik begrijp dus dat jij van mening bent dat meerdere users zich afzijdig dienen te houden?

Het staat je overigens vrij om de claims van de heer zomerindebol te verdedigen. Dan is hij ook niet meer zo alleen.
Dus als ik dit lees dan is dat niet waar:
https://www.nfl.com/news/(...)negative-upon-reruns

Dus als ik dit lees dan is dat ook niet juist>
https://cbs12.com/news/co(...)wing-positivity-rate

maar nee er zijn geen false positves en er wordt niet gemanipuleerd met de data
er zijn nog veel meer voorbeelden
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:30:54 #280
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195902486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:26 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Blij dat jij het ook ziet en dan is het dus onnozel om in sommige landen of staten lockdowns te doen wat bewezen niet helpt,
En een Trump liefhebber en een viruswaanzinnige. Als je brexit ook nog een goed idee vindt, 5G gevaarlijk en een milieuprobleem ontkenner dan scoor je een volle conspiracy-wappie bingokaart
pi_195902520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is een discussieforum en de heer zomerindebol post claims die reacties oproepen. Maar ik begrijp dus dat jij van mening bent dat meerdere users zich afzijdig dienen te houden?

Het staat je overigens vrij om de claims van de heer zomerindebol te verdedigen. Dan is hij ook niet meer zo alleen.
Nou, als je ziet dat er al meerdere users bezig zijn met iemand die een "afvallige" visie heeft, dan heeft het weinig zin denk ik om daar ook nog eens extra op te gaan inhakken. En het betreft ook altijd hetzelfde kliekje die in dit gedrag lijkt te vervallen.
pi_195902574
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou, als je ziet dat er al meerdere users bezig zijn met iemand die een "afvallige" visie heeft, dan heeft het weinig zin denk ik om daar ook nog eens extra op te gaan inhakken. En het betreft ook altijd hetzelfde kliekje die in dit gedrag lijkt te vervallen.
is een beetje de mentaliteit op fok.
Er is geen plaats voor een andere mening anders rrot je maar op
Zo was ik ook van de politiek afgedonderd omdat ik zei dat de rusland hoax onzin was en dat de bronnen niet bevielen omdat het geen cnn e.d. was

Maar ik was een complotgekkie

Idem was ik dat tijdens de irak wmd zaken en de coveuse babies
pi_195902578
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou, als je ziet dat er al meerdere users bezig zijn met iemand die een "afvallige" visie heeft, dan heeft het weinig zin denk ik om daar ook nog eens extra op te gaan inhakken. En het betreft ook altijd hetzelfde kliekje die in dit gedrag lijkt te vervallen.
Afvallige visie of een onwetenschappelijke benadering met cherrygepickte berichten om toch maar zogenaamd heel selectief hier iets can feitencin te brengen. Daar zit een heel groot verschil in. :D
pi_195902616
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou, als je ziet dat er al meerdere users bezig zijn met iemand die een "afvallige" visie heeft, dan heeft het weinig zin denk ik om daar ook nog eens extra op te gaan inhakken. En het betreft ook altijd hetzelfde kliekje die in dit gedrag lijkt te vervallen.
Het betreft ook altijd dezelfde personen die zich niet in de inhoudelijke discussie mengen, maar enkel lopen te janken over wat andere users allemaal zouden doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195902632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:30 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

En een Trump liefhebber en een viruswaanzinnige. Als je brexit ook nog een goed idee vindt, 5G gevaarlijk en een milieuprobleem ontkenner dan scoor je een volle conspiracy-wappie bingokaart
5G heb ik geen probleem mee en weet er weinig van af.
Maar brexit vind ik idd een goed idee omdat ik juist tegenstander ben van het opgedrongen globalisme
Alles wat te groot wordt is op den duur slecht voor de gewone mens en wordt de trap naar de top is vol met zakkenvullers
pi_195902672
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Afvallige visie of een onwetenschappelijke benadering met cherrygepickte berichten om toch maar zogenaamd heel selectief hier iets can feitencin te brengen. Daar zit een heel groot verschil in. :D
In feite ben ik het eens met de WHO voor de corona over wat te doen met een pandemic
En met wat de data is.
pi_195902693
De trap naar de top is vol met zakkenvullers dan zou je een ernstige aversie tegen trump moeten hebben met zijn bewezen nepotisme door familie en sponsoren baantjes toe te schuiven. ^O^
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:42:20 #288
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195902714
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:38 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

5G heb ik geen probleem mee en weet er weinig van af.
Maar brexit vind ik idd een goed idee omdat ik juist tegenstander ben van het opgedrongen globalisme
Alles wat te groot wordt is op den duur slecht voor de gewone mens en wordt de trap naar de top is vol met zakkenvullers
Maar is globalisme een keuze dan? Heb je werkelijk het idee dat je als land (zelfs zo groot als de VS) de keuze hebt om te zeggen "deuren dicht" we doen het zelf? Globalisme is een gegeven, hoe ermee om te gaan is de kunst.

Persoonlijk vind ik daarbij dat "de gewone man" het zelden beter heeft gehad dan nu. Zeker in het VK. Straks gaat het pas echt kut worden voor de gewone man. Alles duurder, alles langzamer, minder werk.
pi_195902716
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat onderzoek heeft behoorlijk wat schokkende onthullingen opgeleverd. Zie het rapport van Mueller.

Hoe staat met de langverwachte arrestatie van Obama en de Clintons, die eind 2017 al werd aangekondigd door Q?
Het mueller rapport waar mueller eigenlijk amper iets van af wist?
Je gelooft echt nog in het rapport?

Haha en mij wegzetten als een complot gekkie
pi_195902780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:42 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het mueller rapport waar mueller eigenlijk amper iets van af wist?
Je gelooft echt nog in het rapport?

Haha en mij wegzetten als een complot gekkie
Ik begrijp dat je eindelijk van je geloof bent afgestapt en dat Obama en de Clintons niet achter slot en grendel verdwijnen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195902783
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar is globalisme een keuze dan? Heb je werkelijk het idee dat je als land (zelfs zo groot als de VS) de keuze hebt om te zeggen "deuren dicht" we doen het zelf? Globalisme is een gegeven, hoe ermee om te gaan is de kunst.

Persoonlijk vind ik daarbij dat "de gewone man" het zelden beter heeft gehad dan nu. Zeker in het VK. Straks gaat het pas echt kut worden voor de gewone man. Alles duurder, alles langzamer, minder werk.
Globalisme is wel degelijk een keuze
Je kan kiezen om online iets te kopen uit het buitenland
Maar je kan ook kiezen om samen een unie op te starten daar zitten nogal wat veschillen in.
Ik kan mn vlees bij de AH halen die vanuit nederland varkens naar italie laat rijden om ze daar te slachten om het vervolgens parmaham te noemen, maar ik kan ook kiezen om lokaal geproduceerd vlees te kopen of vegatarisch.

Je hoeft niet mee te doen

Globalisme is er in veel facetten
pi_195902848
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je eindelijk van je geloof bent afgestapt en dat Obama en de Clintons niet achter slot en grendel verdwijnen?
Ik geloof nog steeds dat ze achter slot en grendel verdwijnen of iig aangeklaagd gaan worden.
Ik had toen verwacht dat het voor de midterms zou gebeuren ,wat ook logisch leek met de info die ik had en nu komt er steeds meer bagger boven drijven en er komt nog veel meer aan dus naar verwachting gaat hetin het begin van de 2e termijn los
Vergeet niet dat nu de supreme court klaar is
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:51:26 #293
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195902884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:45 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Globalisme is wel degelijk een keuze
Je kan kiezen om online iets te kopen uit het buitenland
Maar je kan ook kiezen om samen een unie op te starten daar zitten nogal wat veschillen in.
Ik kan mn vlees bij de AH halen die vanuit nederland varkens naar italie laat rijden om ze daar te slachten om het vervolgens parmaham te noemen, maar ik kan ook kiezen om lokaal geproduceerd vlees te kopen of vegatarisch.

Je hoeft niet mee te doen

Globalisme is er in veel facetten
Natuurlijk kun jij daarvoor kiezen. Natuurlijk kun je bruggen opwerpen (tarieven) of andere mechanismes. Maar het is een illusie om te denken dat je daarmee globalisering tegenhoudt. Tenzij jij natuurlijk kapitalisme wil afschaffen en naar een socialistisch model wil.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:52:26 #294
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195902904
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:49 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds dat ze achter slot en grendel verdwijnen of iig aangeklaagd gaan worden.
Ik had toen verwacht dat het voor de midterms zou gebeuren ,wat ook logisch leek met de info die ik had en nu komt er steeds meer bagger boven drijven en er komt nog veel meer aan dus naar verwachting gaat hetin het begin van de 2e termijn los
Vergeet niet dat nu de supreme court klaar is
Das een vreemde laatste zin. Daarmee geef je dus aan dat rechters partijdig moeten zijn en dat de aanklacht tegen Clinton c.s. politieke aanklachten zijn. Dat maakt Trump c.s. wel een beetje fascistisch vind je ook niet?
pi_195902980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Natuurlijk kun jij daarvoor kiezen. Natuurlijk kun je bruggen opwerpen (tarieven) of andere mechanismes. Maar het is een illusie om te denken dat je daarmee globalisering tegenhoudt. Tenzij jij natuurlijk kapitalisme wil afschaffen en naar een socialistisch model wil.
Globalisering gaat zichzelf tegenhouden. De eerst volgende grote oorlog in Europa zal daar voor zorgen. We zijn immers flink overdue. :Y
pi_195902997
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het betreft ook altijd dezelfde personen die zich niet in de inhoudelijke discussie mengen, maar enkel lopen te janken over wat andere users allemaal zouden doen.
Ik geef iets aan, dat is iets compleet anders dan 'janken'. En dit is tevens geen inhoudelijk discussie, want het komt meer neer op met z'n alleen tegen één, aangezien de meute de wijsheid in pacht heeft en de "afvallige" niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 12:56:41 ]
pi_195903086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:38 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

5G heb ik geen probleem mee en weet er weinig van af.
Maar brexit vind ik idd een goed idee omdat ik juist tegenstander ben van het opgedrongen globalisme
Alles wat te groot wordt is op den duur slecht voor de gewone mens en wordt de trap naar de top is vol met zakkenvullers
Je zal vast gaan klagen dat ik hier teveel moeite in stop, maar ik kon het echt niet laten.
Weet je wat ik altijd zo fascinerend aan users zoals jou vindt?
Je account is gemaakt in 2018 vanaf dat moment alleen in de volgende topics of gerelateerde onderwerpen gepost:

de Amerikaanse politiek reeks
Donald Trump reeks
Internationaal kinderhandel en pedofielennetwerk reeks
9/11 is een hoax reeks
Corona virus is 5G virus reeks
Het grote SARS-CoV-2 topic reeks
Het cultureel marxisme reeks
Alex Jones (InfoWars) van internet verwijderd, who's next? reeks
The Cabal; the Weaponization of Government reeks
Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal reeks
Big Tech, MSM & Social Media: Bias, Manipulatie en Censuur reeks
Jacksonville shooting: anti-NRA hoax?
Project Veritas
Klimaatverandering is een hoax

En in niets. anders. Een menselijk grapje? Poging tot humor? Nope.
Onderstaand je zo goed als eerste post op dit forum:

quote:
Heb je het IG rapport bekeken en hoe dit gaat zorgen voor de volgende zaken.
Na dat Rosenstein eruit gewipt is komt fransisco ipv hem en heeft trump controle om de boel schoon te vegen.

Daarna komen de 35000 sealed endictments en dat zal er zon beetje voor gaan zorgen dat van clinton tot Obama waarschijnlijk achter tralies moeten voor treason.
Dat men als conclusie zei dat er geen bias gedocumenteerd was is bewust gedaan omdat het weinig nut had aangezien o.a. comey al ontslagen is.

Nu zal snel alles naar buiten komen en dat zal genieten worden want de gehele liberale kkk partij zal gedecimeerd worden.
Een partij die bekend staat om altijd iemand te beschuldigen van wat men zelf doet.
Collusion met rusland is feitelijk heel makkelijk te bewijzen mbt clinton, en al is collusion niet strafbaar , de betalingen waren dat wel.

Ik geniet de komende tijd van de MSM die ontploft en de gehele achterlijke liberale visie in de US.
Ik zie hier de volgende sleutelwoorden terugkomen:
Rod Rosenstein; Clinton; Obama; gevangenis; treason;
liberale kkk partij; Russia collusion; MSM; achterlijke liberale visie

Ik weiger te geloven dat een normaal persoon zo praat.
En op deze manier post je nu al consistent twee jaar lang.
Mijn conclusie? Je bent een karikatuur en ik weiger te geloven dat dit echt is.
Mijn eerste complottheorie: jij bent hier puur en alleen om te stoken en de reden laat ik in het midden.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195903158
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bewezen? Laat maar zien. En wat helpt wel?
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.04.24.20078717v1

Nog niet peer reviewed al is dat niet alles bepalend

En zoals zweden het doet lijkt het vrij goed te gaan tot dusver en die volgen het protocol volgens de WHO van voor de corona crissis
En dan moet je in ook de cijfers van jaren daarvoor bekijken en dan zie je een redelijk gemiddeld e met omliggende landen, want waar bv de buurlanden een streng jaar ervoor hadden met relatief wat meer doden was het dodental bij zweden vrij laag en dus is het vrij logisch dat er afgelopen jaar een toename was in zweden en weer minder bij de buurlanden.

Dan kan je nog wel wat meer kanttekeningen plaatsen bij inwoners aantal of regio etc etc maar het gaat in dit geval om curves
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:08:08 #299
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195903191
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Je zal vast gaan klagen dat ik hier teveel moeite in stop, maar ik kon het echt niet laten.
Weet je wat ik altijd zo fascinerend aan users zoals jou vindt?
Je account is gemaakt in 2018 vanaf dat moment alleen in de volgende topics of gerelateerde onderwerpen gepost:

de Amerikaanse politiek reeks
Donald Trump reeks
Internationaal kinderhandel en pedofielennetwerk reeks
9/11 is een hoax reeks
Corona virus is 5G virus reeks
Het grote SARS-CoV-2 topic reeks
Het cultureel marxisme reeks
Alex Jones (InfoWars) van internet verwijderd, who's next? reeks
The Cabal; the Weaponization of Government reeks
Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal reeks
Big Tech, MSM & Social Media: Bias, Manipulatie en Censuur reeks
Jacksonville shooting: anti-NRA hoax?
Project Veritas
Klimaatverandering is een hoax

En in niets. anders. Een menselijk grapje? Poging tot humor? Nope.
Onderstaand je zo goed als eerste post op dit forum:
[..]

Ik zie hier de volgende sleutelwoorden terugkomen:
Rod Rosenstein; Clinton; Obama; gevangenis; treason;
liberale kkk partij; Russia collusion; MSM; achterlijke liberale visie

Ik weiger te geloven dat een normaal persoon zo praat.
En op deze manier post je nu al consistent twee jaar lang.
Mijn conclusie? Je bent een karikatuur en ik weiger te geloven dat dit echt is.
Mijn eerste complottheorie: jij bent hier puur en alleen om te stoken en de reden laat ik in het midden.
Dus omdat iemand zich slechts in het deel van het forum bevindt dat hem het meeste interesseert, is iemand een karikatuur? Dit zegt echt een hoop over jou, en positief is het niet. En uiteraard zou een cynisch persoon zeggen dat je flink projecteert.
pi_195903203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Das een vreemde laatste zin. Daarmee geef je dus aan dat rechters partijdig moeten zijn en dat de aanklacht tegen Clinton c.s. politieke aanklachten zijn. Dat maakt Trump c.s. wel een beetje fascistisch vind je ook niet?
Nee want de rechters zijn benoemd omdat men de constitutie hoog houd.
Maar ook deels ja want zo werkt het nu eenmaal in de US en nu zijn het de reps de vorige keer waren het de dems.
Overigens is trump niet echt een republikein en zoekt hij meer de middenweg.

Het is voornamlelijk de democrats die alles willen veranderen zoals meer rechters om toch hun zin te krijgen, net zoals ze nooit de afgelopen verkiezing hebben geaccepteerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')