quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:31 schreef JasperLeijdens het volgende:
Hahaha hallo! Lekker bezig hoor!En kom maar op met suggesties voor Editors!
Het worden Blood en All Sparks!quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ah, het is is aan jasper af te lezen ook nog.
Blood en all sparks, maar je gaat vast munich draaien.![]()
Bij deze ook de complimenten voor het lijstje. Kom je lekker een werkweek mee door.
Die zijn van een ander album !!quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:42 schreef Pharkus het volgende:
Smokers of spiders of title track of gewoon het hele album.
Morgen, die staat in de top 10quote:
ja ik werd door racing rats op het verkeerde been gezet. Maar An end has a start is vast nog niet geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die zijn van een ander album !!
Dank Jasper !
Kun je op stemmen voor nummer 1quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja ik werd door racing rats op het verkeerde been gezet. Maar An end has a start is vast nog niet geweest.
ik zal ook maar eens gaan stemmen voor de top 10, al zal dat niet Editors worden. Radiohead of Oasisquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kun je op stemmen voor nummer 1
Heel die top 10 is prima, heb daar wel iets favorietere tussen zitten en wat ontbrekende albums.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kun je op stemmen voor nummer 1
Ik heb op ten gestemd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heel die top 10 is prima, heb daar wel iets favorietere tussen zitten en wat ontbrekende albums.
Nirvana, tienerjaren, hartje Kurt. Nevermind nam me mee in een hele andere wereld.
Black album, letterlijk zwart gedraaid.
Pearl Jam op ten staat geen slecht nummer zoveel parels en emotie van verder
Radiohead wellicht niet eens het beste album, maar zo mooi
Rage against the machine, rammen stuiteren, schreeuwen
Muse OoS briljant en baanbrekend. Live verbluffend.
Editors ook gewoon geweldig verdiend zomaar nummer 1 ook
De rest is iets minder gedraaid door mij maar zeker ook nummer 1 waardig.
Kortom kan niet kiezen
killboy Powerheadquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:56 schreef Pharkus het volgende:
Gotta keep em separated, springen maar!
Goeie vakantie, jij fijne DJ !quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:37 schreef JasperLeijdens het volgende:
[..]
Het worden Blood en All Sparks!
@Breulsquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke user gaat er schuil achter DJ Jasper?
Mee eens!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:17 schreef Piles het volgende:
Hoe kunnen mensen Arctic Monkeys afschrijven na Humbug
Dat vind ik juist hun beste album
Heb ik weer helemaal niks meequote:
Linkin Park was ook fijn inderdaadquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik weer helemaal niks mee
Linkin Park daarentegen![]()
Vooral HT natuurlijk, en Meteora was ook wel aardig. De rest, mwah
Niet op 1, wel smokers outside the hospital nu.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik heb op ten gestemd.
Dus stem jij maar even op de editors ! Gewoon omdat mensen dat ook moeten doen !
Meestal 8/9 in de lijstjes. Lekker constant wel !quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet op 1, wel smokers outside the hospital nu.
Nee hoor alleen origin vond ik wel aardig.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Meestal 8/9 in de lijstjes. Lekker constant wel !
Ben ik de enige die nooit echt op muse zit te wachten?
Als soort van muse liefhebber staat absolution persoonlijk net een tree hoger dan OoS.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Meestal 8/9 in de lijstjes. Lekker constant wel !
Ben ik de enige die nooit echt op muse zit te wachten?
Grappig, ik heb het precies andersom. Ik ging meer voor Editors die avond en kwam thuis als Muse-fanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:47 schreef Pharkus het volgende:
Editors ben ik overigens pas gaan waarderen toen ze in het voorprogramma van muse in de goffert stonden. Kende het wel een beetje maar wat danste dat toen lekker weg.
Dat had ik al wel na Pinkpop 2002. Mijn eerste echte festival, dat optreden heeft indruk gemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Grappig, ik heb het precies andersom. Ik ging meer voor Editors die avond en kwam thuis als Muse-fan
Zeker een goede afwisseling \m/quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:25 schreef Meridiaan het volgende:
KINK Distortion is wel écht lekker om te luisteren tijdens het huishouden
Vooruit dan maar. Ik was bij de R en toen waren mijn plekken op, dus jammer voor artiesten met en S en verder.quote:
Akkoord al vind ik TOOL op zich wel fijne muziek. Ik zal na het weekend even mijn stemlijst zoeken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:31 schreef Tussle266 het volgende:
Wat we dus van deze twee weken geleerd hebben is dat 30x Tool of Volbeat net zo echt is als 30x Borsato of Abba stemmen...
TOOL op zich is ook niet het probleem. Ik heb deze twee weken ook van geleerd dat Schism en Sober 100% zeker de Top2000 halen als ze op de keuzelijst zouden komen. Ik krijg alleen vlekken van elk lijstje met 30 keer dezelfde band of artiest, welke band/artiest dan ook...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Akkoord al vind ik TOOL op zich wel fijne muziek. Ik zal na het weekend even mijn stemlijst zoeken.
Maandag de 25e start ie.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer is de top 1500? Wil wel luisteren ondanks niet gestemd.
Wat zijn de uitzendtijden? Ik neem aan max 12 uur per dag ofzo?quote:
Ze beginnen om 9.00 uur hoor ik net. En dan volgens mij tot 18.00 uur.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn de uitzendtijden? Ik neem aan max 12 uur per dag ofzo?
Vorig jaar werd 's avonds/ 's nachts de lijst van die dag volgens mij nog eens gedaan. Was best een goede oplossing. Geen idee of ze dat dit jaar weer doenquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn de uitzendtijden? Ik neem aan max 12 uur per dag ofzo?
Heb ik nog niks over gehoord ... ik hou het in de gatenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vorig jaar werd 's avonds/ 's nachts de lijst van die dag volgens mij nog eens gedaan. Was best een goede oplossing. Geen idee of ze dat dit jaar weer doen
SPOILER: De Top10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn de uitzendtijden? Ik neem aan max 12 uur per dag ofzo?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:54 schreef noodgang het volgende:
Vorig jaar werd 's avonds/ 's nachts de lijst van die dag volgens mij nog eens gedaan. Was best een goede oplossing. Geen idee of ze dat dit jaar weer doenquote:KINK 1500 OP DE RADIO
Maandag 25 oktober starten we met de KINK 1500. We beginnen om 09:00 uur en daarna hoor je de lijst iedere dag van 08:00 tot 19:00 uur. Om 19:00 uur heb je een tweede kans om niks te missen: dan starten we opnieuw met de lijst van de dag. Zo hoef jij écht geen enkel nummer te missen uit de lijst!
Ik ben zelf voor Everlong gegaan.quote:De Staat - Witch Doctor
Foo Fighters - Everlong
Metallica - Master of Puppets
Muse - Knights of Cydonia
Pearl Jam - Black
Queens Of The Stone Age - No One Knows
Rage Against The Machine - Killing in the Name
Rammstein - Deutschland
The Cure - A Forest
The Killers - Mr. Brightside
Nu wel, Mr. Brightsidequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:28 schreef KaBuf het volgende:
Jullie al gestemd op jullie nummer 1?
[..]
Ik ben zelf voor Everlong gegaan.
Oh, wow, ik had nog niet door dat de door mij zo geliefde finaleronde wordt gedaan. Nu moet ik wel even meedoen. Everlong krijgt mijn stem ook, die stond ook al op mijn gewone stemlijst.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:28 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Vind je deze top 10 verder niet opvallend jong trouwens, Mex?quote:
Ik mis vooral Nirvana en Radiohead, die ipv QotSA en Rammstein en ik vind het wel logisch voor een lijst van Kink. Ja en misschien Metallica ipv De Staat ofzoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vind je deze top 10 verder niet opvallend jong trouwens, Mex?
Ik vind het sowieso wel een fascinerende lijst maar omdat ik niet weet of je lijstloos bent kom ik daar nog wel op terug over een week.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis vooral Nirvana en Radiohead, die ipv QotSA en Rammstein en ik vind het wel logisch voor een lijst van Kink. Ja en misschien Metallica ipv De Staat ofzo
Ik ben áltijd lijstloos tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel een fascinerende lijst maar omdat ik niet weet of je lijstloos bent kom ik daar nog wel op terug over een week.
Vooral het ontbreken van Paranoid Android in de top 10 verbaast mij, die stond vorig jaar nog derdequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis vooral Nirvana en Radiohead, die ipv QotSA en Rammstein en ik vind het wel logisch voor een lijst van Kink. Ja en misschien Metallica ipv De Staat ofzo
Metallica gestemdquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:28 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Op zich als ik de lijst snel vergelijk met de laatste kink 1600 (van 2011) vind ik eigenlijk dat de overlap nog groter is dan ik had verwacht. Uiteraard op de 21 piloten en vergelijkbare zooi na, wat pas na die tijd is gemaakt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet de lijst die het 10 jaar terug was, maar het luistert wel oké weg.
Hou dit vast.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet de lijst die het 10 jaar terug was, maar het luistert wel oké weg.
Wordt dat lastig?quote:
Dat zou heel goed kunnen. Lastig zal het niet worden, maar de popvariant van alle stromingen doet het vrij goed dit jaar, je kunt je zelfs afvragen wat 'alternative' op deze manier nou eigenlijk nog betekent.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt dat lastig?Er staat trouwens wel ontzettend veel poppunk in (gebaseerd op de 2020 lijst), is dat de hand van Venema?
Vermoedens van.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Lastig zal het niet worden, maar de popvariant van alle stromingen doet het vrij goed dit jaar, je kunt je zelfs afvragen wat 'alternative' op deze manier nou eigenlijk nog betekent.
Vooral dit wel. Ik zat tijdens het einde van de eerste run van Kink eigenlijk het meest in al de grungegerelateerde alternative, en die hoor je best veel. Er staat wel af en toe een drol tussen, maar over het algemeen vallen de pophits me nu best mee. Alleen Whatever It Takes vind ik voorlopig een nummer met een bepaald 538-gehalte, al komen er ongetwijfeld nog wat meer.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
maar ook veel “he, lang niet gehoord” nummers.
Dat vind ik het leuke van alle lijstjesquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word wel blij van deze lijst. Luistert lekker weg, kans om onbekende nummers te ontdekken, maar ook veel “he, lang niet gehoord” nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |