quote:KINK GOOIT DE HAREN LOS OP BAD HAIR DAY
Zoals het er nu naar uitziet mogen de kappers weer open op dinsdag 2 maart. Daarom gooit radiostation KINK op maandag 1 maart, de dag voordat Nederland eindelijk weer naar de kapper kan, nog één keer de haren los op de KINK Bad Hair Day.
“Bijna iedereen heeft inmiddels woeste kapsels”, licht programmadirecteur Michiel Veenstra toe. "De maandenlange sluiting van de kapsalons heeft er voor gezorgd dat menigeen meer haar heeft dan ooit. Er is in de loop van de jaren heel wat goede rockmuziek gemaakt die daar perfect voor is dus daar gaan we nog even flink gebruik van maken”.
De hele dag is er elk uur een typische headbang-track op KINK om de lange haren flink op te laten wapperen. DJ Tim op het Broek draait in het middagprogramma KINK Rush Hour verschillende themablokken, met bijvoorbeeld muziek van artiesten met opvallende kapsels, muziek voor hanenkammen met punkmuziek, of een de beste Britpop - uit de tijd waarin lange lokken tot ver over de oren hingen. "Haar is altijd een bron van vermaak geweest binnen de muziek", aldus Tim op het Broek. "Maar het geeft ook een tijdsbeeld weer. De boedelkapsels in de 80's, de bloempotkapsels in de 90's tijdens de Britpop. Zelf ben ik daar een mix van. Denk ik. Hoewel mijn kapper me meer in de middeleeuwen plaatst".
Erg leuk inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 07:44 schreef Mip1988 het volgende:
Wat is jullie favoriete programma?
Ik kan Vrijdag Corvee erg waarderen, de chemie tussen Veenstra en Corton is erg leuk
Tim is sowieso een topper, Kink Kafe
Beetje lafjes vergeleken met de De Zwaarste Lijst van StuBru. Best wel wat muziek die je ook op de 'normale' radio zou verwachten.quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 11:23 schreef Resistor het volgende:
[..]
Beetje lafjes vergeleken met de De Zwaarste Lijst van StuBru. Best wel wat muziek die je ook op de 'normale' radio zou verwachten.
Mee eens ... ik had spotify achter de hand maar niet aangezet.quote:Op maandag 5 april 2021 19:39 schreef AgeEll het volgende:
Maar kom de dag door zonder irritatie. Dat is normaal niet zo
quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:35 schreef maily het volgende:
Lorenzo weer in de uitzending ...
Ongemakkelijk ...
Was erg leuk gisteren tussen 16 en 18 inderdaad. Echt vrijdagmiddagprogramma, goede muziek, goede interactie tussen de DJ's en meligheid zo nu en dan. Echt topquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:01 schreef Piles het volgende:
NPO Radio 2, 3FM, 538 en Q-music allemaal Coldplay als week-hit.
Behalve Kink
Leuk programma met Veenstra en Corton
Ja, het file-nieuws ookquote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was erg leuk gisteren tussen 16 en 18 inderdaad. Echt vrijdagmiddagprogramma, goede muziek, goede interactie tussen de DJ's en meligheid zo nu en dan. Echt top
Het schuift vast goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:01 schreef Piles het volgende:
dat krijg je als je werk leuk isquote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, het file-nieuws ook![]()
Die gasten hadden echt de slappe lach ook.
Coldplayquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:01 schreef Piles het volgende:
Behalve Kink
Leuk programma met Veenstra en Corton
Zeker, bevalt mij ook uitstekendquote:Op maandag 17 mei 2021 13:44 schreef AgeEll het volgende:
00s week. Wel leuk tot nu toe. Hoor is een keer niet alleen de hits van een artiest maar andere tracks. En bepaalde bands die nu niet meer gedraaid worden.
Ja leuk wel.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:44 schreef AgeEll het volgende:
00s week. Wel leuk tot nu toe. Hoor is een keer niet alleen de hits van een artiest maar andere tracks. En bepaalde bands die nu niet meer gedraaid worden.
Laatste tijd hoor je die echt veel minderquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:00 schreef Norrage het volgende:
Ik luister nu gewoon steeds Kink Indie, dat is al veel beter en zonder teveel rammstein en Linkin Park
Al lijken ze daar de laatste tijd ineens op de classic rock tour ?
Behalve vandaag danquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:07 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Laatste tijd hoor je die echt veel minder
Ja daar zat ik.dus ook aan te.denken vandaagquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan
Hybrid Theory is album van de dag
Prima lijstje, veel staat ook in mijn Spotify-top-lijstquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:33 schreef Aanmodderfakker het volgende:
https://kink.nl/nieuws/dit-is-de-zeroes-top-100-van-2021
en geen Radioheadquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Prima lijstje, veel staat ook in mijn Spotify-top-lijst
Wel opvallend veel Editors (had ik niet verwacht).
Dat is wel tamelkijk bizar. Maar OKC is natuurlijk van de 90s...en de enige Radiohead muziek die gedraaid wordt is uit dat tijdperk...quote:
Dat, heb ik uit redelijk betrouwbare bron vernomen is, of was een fout in Tune-in. Helemaal in de war.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:00 schreef Norrage het volgende:
Ik luister nu gewoon steeds Kink Indie, dat is al veel beter en zonder teveel rammstein en Linkin Park
Al lijken ze daar de laatste tijd ineens op de classic rock tour ?
How not to drown? Ja die is wel erg prettig.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:13 schreef AgeEll het volgende:
Nieuwe Chvrches erg fijn.
Deze week de Kink XL, ook al werd ie aardig vaak gedraaid de afgelopen weken.
Ik hoorde vanmiddag dat John Lennon onder de indruk was van een album van de B52's .... toen moest ik even rekenen ...quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:28 schreef AgeEll het volgende:
Ben elke dag aan het luisteren naar de top1000
Ken toch best veel albums/artiesten niet. Dat is op zich wel positief.
Vind wel een nadeel dat sommige bands met (bijna) al hun albums erin staan en dat er toch voor de bekende nummers wordt gekozen bij albums. 1 hit en een onbekende albumtrack vind ik leuker dan 2 hits.
Wist niet dat Rock Lobster zo oud was.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat John Lennon onder de indruk was van een album van de B52's .... toen moest ik even rekenen ...
John Lennon Rock Lobster B52's
Dan heb je Kensington en linkin park gemist zekerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind zon lijst waar blof en simply red niet instaan wel een verademing.
je weet bij dit soort lijsten iig wanneer je over en terug moet schakelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Dan heb je Kensington en linkin park gemist zeker
Zonde, en gisteren draaiden ze van 1 album wel 3 tracks.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
En dan maar één track van War on drugs draaien.... te lang zeker?
Yes, daarna rap minder geworden met deze band.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef Piles het volgende:
Wat blijft When You Were Young van The Killers toch een dijk van plaat
Helaas ja, niveau Hot Fuss en Sam's Town hebben ze qua album nooit overtroffen. Paar aardige singles, en dat was hetquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Yes, daarna rap minder geworden met deze band.
Imploding the Mirage?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:48 schreef Bronson het volgende:
Hun nieuwste album vind ik anders echt wel weer top.
Imploding the mirage ja.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Imploding the Mirage?
Of het album wat 13 augustus uitkomt?
True thatquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:57 schreef noodgang het volgende:
De Gijs Stavermanaward voor door intro's heen lullen gaat dit jaar wel naar Jasper Leijdens.
Yes. Echte shout-outquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef maily het volgende:
Dit intro is speciaal voor het Fok!-forum?!
Hoorde ik het toch goedquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef maily het volgende:
De eerste keer dat zinloos klagen op FOK! gehoord wordt door de buitenwereldquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef maily het volgende:
Jasper, dj van dienst, leest hier meequote:
Gemist, maar morgen tune ik zeker weer in. Hoewel ik te gemakkelijk naar kink distortion switch.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef maily het volgende:
Welke user gaat er schuil achter DJ Jasper?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wie van jullie is stiekem dj dan?
Kregen een shout out op kink
Geen idee, als ie the back room nog doet mag hij van mij blood wel even draaien.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke user gaat er schuil achter DJ Jasper?
Gewoon dadelijk het hele Eelsalbum draaienquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:31 schreef JasperLeijdens het volgende:
Hahaha hallo! Lekker bezig hoor!En kom maar op met suggesties voor Editors!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |