How not to drown? Ja die is wel erg prettig.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:13 schreef AgeEll het volgende:
Nieuwe Chvrches erg fijn.
Deze week de Kink XL, ook al werd ie aardig vaak gedraaid de afgelopen weken.
Ik hoorde vanmiddag dat John Lennon onder de indruk was van een album van de B52's .... toen moest ik even rekenen ...quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:28 schreef AgeEll het volgende:
Ben elke dag aan het luisteren naar de top1000
Ken toch best veel albums/artiesten niet. Dat is op zich wel positief.
Vind wel een nadeel dat sommige bands met (bijna) al hun albums erin staan en dat er toch voor de bekende nummers wordt gekozen bij albums. 1 hit en een onbekende albumtrack vind ik leuker dan 2 hits.
Wist niet dat Rock Lobster zo oud was.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat John Lennon onder de indruk was van een album van de B52's .... toen moest ik even rekenen ...
John Lennon Rock Lobster B52's
Dan heb je Kensington en linkin park gemist zekerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind zon lijst waar blof en simply red niet instaan wel een verademing.
je weet bij dit soort lijsten iig wanneer je over en terug moet schakelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Dan heb je Kensington en linkin park gemist zeker
Zonde, en gisteren draaiden ze van 1 album wel 3 tracks.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
En dan maar één track van War on drugs draaien.... te lang zeker?
Yes, daarna rap minder geworden met deze band.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef Piles het volgende:
Wat blijft When You Were Young van The Killers toch een dijk van plaat
Helaas ja, niveau Hot Fuss en Sam's Town hebben ze qua album nooit overtroffen. Paar aardige singles, en dat was hetquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Yes, daarna rap minder geworden met deze band.
Imploding the Mirage?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:48 schreef Bronson het volgende:
Hun nieuwste album vind ik anders echt wel weer top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |