Ik hoorde vanmiddag dat John Lennon onder de indruk was van een album van de B52's .... toen moest ik even rekenen ...quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:28 schreef AgeEll het volgende:
Ben elke dag aan het luisteren naar de top1000
Ken toch best veel albums/artiesten niet. Dat is op zich wel positief.
Vind wel een nadeel dat sommige bands met (bijna) al hun albums erin staan en dat er toch voor de bekende nummers wordt gekozen bij albums. 1 hit en een onbekende albumtrack vind ik leuker dan 2 hits.
Wist niet dat Rock Lobster zo oud was.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat John Lennon onder de indruk was van een album van de B52's .... toen moest ik even rekenen ...
John Lennon Rock Lobster B52's
Dan heb je Kensington en linkin park gemist zekerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind zon lijst waar blof en simply red niet instaan wel een verademing.
je weet bij dit soort lijsten iig wanneer je over en terug moet schakelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Dan heb je Kensington en linkin park gemist zeker
Zonde, en gisteren draaiden ze van 1 album wel 3 tracks.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
En dan maar één track van War on drugs draaien.... te lang zeker?
Yes, daarna rap minder geworden met deze band.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef Piles het volgende:
Wat blijft When You Were Young van The Killers toch een dijk van plaat
Helaas ja, niveau Hot Fuss en Sam's Town hebben ze qua album nooit overtroffen. Paar aardige singles, en dat was hetquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Yes, daarna rap minder geworden met deze band.
Imploding the Mirage?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:48 schreef Bronson het volgende:
Hun nieuwste album vind ik anders echt wel weer top.
Imploding the mirage ja.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Imploding the Mirage?
Of het album wat 13 augustus uitkomt?
True thatquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:57 schreef noodgang het volgende:
De Gijs Stavermanaward voor door intro's heen lullen gaat dit jaar wel naar Jasper Leijdens.
Yes. Echte shout-outquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef maily het volgende:
Dit intro is speciaal voor het Fok!-forum?!
Hoorde ik het toch goedquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef maily het volgende:
De eerste keer dat zinloos klagen op FOK! gehoord wordt door de buitenwereldquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef maily het volgende:
Jasper, dj van dienst, leest hier meequote:
Gemist, maar morgen tune ik zeker weer in. Hoewel ik te gemakkelijk naar kink distortion switch.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef maily het volgende:
Welke user gaat er schuil achter DJ Jasper?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wie van jullie is stiekem dj dan?
Kregen een shout out op kink
Geen idee, als ie the back room nog doet mag hij van mij blood wel even draaien.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke user gaat er schuil achter DJ Jasper?
Gewoon dadelijk het hele Eelsalbum draaienquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:31 schreef JasperLeijdens het volgende:
Hahaha hallo! Lekker bezig hoor!En kom maar op met suggesties voor Editors!
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:31 schreef JasperLeijdens het volgende:
Hahaha hallo! Lekker bezig hoor!En kom maar op met suggesties voor Editors!
Het worden Blood en All Sparks!quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ah, het is is aan jasper af te lezen ook nog.
Blood en all sparks, maar je gaat vast munich draaien.![]()
Bij deze ook de complimenten voor het lijstje. Kom je lekker een werkweek mee door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |