Erg leuk inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 07:44 schreef Mip1988 het volgende:
Wat is jullie favoriete programma?
Ik kan Vrijdag Corvee erg waarderen, de chemie tussen Veenstra en Corton is erg leuk
Tim is sowieso een topper, Kink Kafe
Beetje lafjes vergeleken met de De Zwaarste Lijst van StuBru. Best wel wat muziek die je ook op de 'normale' radio zou verwachten.quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 11:23 schreef Resistor het volgende:
[..]
Beetje lafjes vergeleken met de De Zwaarste Lijst van StuBru. Best wel wat muziek die je ook op de 'normale' radio zou verwachten.
Mee eens ... ik had spotify achter de hand maar niet aangezet.quote:Op maandag 5 april 2021 19:39 schreef AgeEll het volgende:
Maar kom de dag door zonder irritatie. Dat is normaal niet zo
quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:35 schreef maily het volgende:
Lorenzo weer in de uitzending ...
Ongemakkelijk ...
Was erg leuk gisteren tussen 16 en 18 inderdaad. Echt vrijdagmiddagprogramma, goede muziek, goede interactie tussen de DJ's en meligheid zo nu en dan. Echt topquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:01 schreef Piles het volgende:
NPO Radio 2, 3FM, 538 en Q-music allemaal Coldplay als week-hit.
Behalve Kink
Leuk programma met Veenstra en Corton
Ja, het file-nieuws ookquote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was erg leuk gisteren tussen 16 en 18 inderdaad. Echt vrijdagmiddagprogramma, goede muziek, goede interactie tussen de DJ's en meligheid zo nu en dan. Echt top
Het schuift vast goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:01 schreef Piles het volgende:
dat krijg je als je werk leuk isquote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, het file-nieuws ook![]()
Die gasten hadden echt de slappe lach ook.
Coldplayquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:01 schreef Piles het volgende:
Behalve Kink
Leuk programma met Veenstra en Corton
Zeker, bevalt mij ook uitstekendquote:Op maandag 17 mei 2021 13:44 schreef AgeEll het volgende:
00s week. Wel leuk tot nu toe. Hoor is een keer niet alleen de hits van een artiest maar andere tracks. En bepaalde bands die nu niet meer gedraaid worden.
Ja leuk wel.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:44 schreef AgeEll het volgende:
00s week. Wel leuk tot nu toe. Hoor is een keer niet alleen de hits van een artiest maar andere tracks. En bepaalde bands die nu niet meer gedraaid worden.
Laatste tijd hoor je die echt veel minderquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:00 schreef Norrage het volgende:
Ik luister nu gewoon steeds Kink Indie, dat is al veel beter en zonder teveel rammstein en Linkin Park
Al lijken ze daar de laatste tijd ineens op de classic rock tour ?
Behalve vandaag danquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:07 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Laatste tijd hoor je die echt veel minder
Ja daar zat ik.dus ook aan te.denken vandaagquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan
Hybrid Theory is album van de dag
Prima lijstje, veel staat ook in mijn Spotify-top-lijstquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:33 schreef Aanmodderfakker het volgende:
https://kink.nl/nieuws/dit-is-de-zeroes-top-100-van-2021
en geen Radioheadquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Prima lijstje, veel staat ook in mijn Spotify-top-lijst
Wel opvallend veel Editors (had ik niet verwacht).
Dat is wel tamelkijk bizar. Maar OKC is natuurlijk van de 90s...en de enige Radiohead muziek die gedraaid wordt is uit dat tijdperk...quote:
Dat, heb ik uit redelijk betrouwbare bron vernomen is, of was een fout in Tune-in. Helemaal in de war.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:00 schreef Norrage het volgende:
Ik luister nu gewoon steeds Kink Indie, dat is al veel beter en zonder teveel rammstein en Linkin Park
Al lijken ze daar de laatste tijd ineens op de classic rock tour ?
How not to drown? Ja die is wel erg prettig.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:13 schreef AgeEll het volgende:
Nieuwe Chvrches erg fijn.
Deze week de Kink XL, ook al werd ie aardig vaak gedraaid de afgelopen weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |