Die zijn van een ander album !!quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:42 schreef Pharkus het volgende:
Smokers of spiders of title track of gewoon het hele album.
Morgen, die staat in de top 10quote:
ja ik werd door racing rats op het verkeerde been gezet. Maar An end has a start is vast nog niet geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die zijn van een ander album !!
Dank Jasper !
Kun je op stemmen voor nummer 1quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja ik werd door racing rats op het verkeerde been gezet. Maar An end has a start is vast nog niet geweest.
ik zal ook maar eens gaan stemmen voor de top 10, al zal dat niet Editors worden. Radiohead of Oasisquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kun je op stemmen voor nummer 1
Heel die top 10 is prima, heb daar wel iets favorietere tussen zitten en wat ontbrekende albums.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kun je op stemmen voor nummer 1
Ik heb op ten gestemd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heel die top 10 is prima, heb daar wel iets favorietere tussen zitten en wat ontbrekende albums.
Nirvana, tienerjaren, hartje Kurt. Nevermind nam me mee in een hele andere wereld.
Black album, letterlijk zwart gedraaid.
Pearl Jam op ten staat geen slecht nummer zoveel parels en emotie van verder
Radiohead wellicht niet eens het beste album, maar zo mooi
Rage against the machine, rammen stuiteren, schreeuwen
Muse OoS briljant en baanbrekend. Live verbluffend.
Editors ook gewoon geweldig verdiend zomaar nummer 1 ook
De rest is iets minder gedraaid door mij maar zeker ook nummer 1 waardig.
Kortom kan niet kiezen
killboy Powerheadquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:56 schreef Pharkus het volgende:
Gotta keep em separated, springen maar!
Goeie vakantie, jij fijne DJ !quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:37 schreef JasperLeijdens het volgende:
[..]
Het worden Blood en All Sparks!
@Breulsquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke user gaat er schuil achter DJ Jasper?
Mee eens!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:17 schreef Piles het volgende:
Hoe kunnen mensen Arctic Monkeys afschrijven na Humbug
Dat vind ik juist hun beste album
Heb ik weer helemaal niks meequote:
Linkin Park was ook fijn inderdaadquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik weer helemaal niks mee
Linkin Park daarentegen![]()
Vooral HT natuurlijk, en Meteora was ook wel aardig. De rest, mwah
Niet op 1, wel smokers outside the hospital nu.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik heb op ten gestemd.
Dus stem jij maar even op de editors ! Gewoon omdat mensen dat ook moeten doen !
Meestal 8/9 in de lijstjes. Lekker constant wel !quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet op 1, wel smokers outside the hospital nu.
Nee hoor alleen origin vond ik wel aardig.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Meestal 8/9 in de lijstjes. Lekker constant wel !
Ben ik de enige die nooit echt op muse zit te wachten?
Als soort van muse liefhebber staat absolution persoonlijk net een tree hoger dan OoS.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Meestal 8/9 in de lijstjes. Lekker constant wel !
Ben ik de enige die nooit echt op muse zit te wachten?
Grappig, ik heb het precies andersom. Ik ging meer voor Editors die avond en kwam thuis als Muse-fanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:47 schreef Pharkus het volgende:
Editors ben ik overigens pas gaan waarderen toen ze in het voorprogramma van muse in de goffert stonden. Kende het wel een beetje maar wat danste dat toen lekker weg.
Dat had ik al wel na Pinkpop 2002. Mijn eerste echte festival, dat optreden heeft indruk gemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Grappig, ik heb het precies andersom. Ik ging meer voor Editors die avond en kwam thuis als Muse-fan
Zeker een goede afwisseling \m/quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:25 schreef Meridiaan het volgende:
KINK Distortion is wel écht lekker om te luisteren tijdens het huishouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |