Ze bestaan nog steeds!!quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is van voor mijn tijd. Zag de cassettebandjes thuis weleens liggen, maar geen idee hoe die werken he.
Je moet er een potlood in doen en dan heel hard ronddraaien.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is van voor mijn tijd. Zag de cassettebandjes thuis weleens liggen, maar geen idee hoe die werken he.
Ik ook. Mijn maag is nog niet gewend aan het uur. Gelukkig eten we vroeg.quote:
Zou wel willen aanschuiven als ik vandaag geen pizza hadquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn maag is nog niet gewend aan het uur. Gelukkig eten we vroeg.
En er wordt voor mij gekookt. Dochter zorgt tegenwoordig op zondag voor de maaltijd en vandaag maakt ze sushi
Ik ben blij dat ik mijn dochter beter heb opgevoed want die kent ook heel veel van Kinderen voor Kinderen!quote:
Ik heb ook nog een restje pizza over van gisterenquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zou wel willen aanschuiven als ik vandaag geen pizza had
Ook voor jongens relevant overigens.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
HELLEP HELLEP HELLEEP IK KRIJG TIETEEH
Okay nou willen we dat horen ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:58 schreef Em31 het volgende:
Nee grapje hoor, cassettebandjes nog wel gebruiktIk had zo'n cool ding waarmee je jezelf kon opnemen en dan ging ik het nieuws presenteren.
Dat was een van mijn favoriete nummers van KVK (van mijn tijd), want het was zo herkenbaar, ik had dat ook.quote:
Hoe laat mag ik aanschuiven.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn maag is nog niet gewend aan het uur. Gelukkig eten we vroeg.
En er wordt voor mij gekookt. Dochter zorgt tegenwoordig op zondag voor de maaltijd en vandaag maakt ze sushi
*Belt moeder op om te vertellen dat iemand op het internet heeft gezegd dat haar opvoeding niet goed is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn dochter beter heb opgevoed want die kent ook heel veel van Kinderen voor Kinderen!
Het was er in jouw tijd ook gewoon nog hoor, sterker nog, het is er NU ook gewoon nogquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat hadden we je allang kunnen vertellen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
*Belt moeder op om te vertellen dat iemand op het internet heeft gezegd dat haar opvoeding niet goed is.
Oh, dacht alquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:58 schreef Em31 het volgende:
Nee grapje hoor, cassettebandjes nog wel gebruiktIk had zo'n cool ding waarmee je jezelf kon opnemen en dan ging ik het nieuws presenteren.
Ohoooh Strani!~quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hadden we je allang kunnen vertellen.
Hey pas op he wat je over mijn moeder zegtquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hadden we je allang kunnen vertellen.
Dat liedje heb ik geplaybackt in groep 4 met de playbackshow van de schoolquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel graagDus dan was jij, zouden we kunnen stellen, de baas van het journaal.
Ik deed zelfs mijn eigen geluidjes tussen de berichten door.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel graagDus dan was jij, zouden we kunnen stellen, de baas van het journaal.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:53 schreef Em31 het volgende:
Oh Kinderen voor Kinderenwtf zongen die dat
laat het Zuid-Europa niet horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |