LA VENDA YAKA YOOOquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
Aan de mentions te zien wordt het deze week weer beter bekeken.
Ik ben hier waarschijnlijk te oud voor.quote:
Georgie is dan ook wel moeilijk te overtreffenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
Video effecten 2016:
Georgië >>> Australië > Italië > Spanje
Hij was al eerder magisch de OP ingevlogenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:04 schreef Sableheart het volgende:
Voor degenen die hem nog nodig hebben:
https://w2g.tv/rooms/t6s25g0cgluwz41h0g
Ah, dat had ik gemist. Hartelijk bedankt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij was al eerder magisch de OP ingevlogen
Eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:04 schreef koffieleuk het volgende:
Sindsdien heeft Letland geen nog geen betere inzending gehad.
Samantha was wel heel 2020 met spatschermen en ontsmettingsmiddelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensIk dacht nog even "die doen een Hongarije/Nederland/Bulgarije" en zijn inmiddels helemaal op de goede weg en snappen het en blijven het dus goed doen, maar Aminata/Justs was helaas maar tijdelijk
Hahahaha ja, die was wel goed voorbereidquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Samantha was wel heel 2020 met spatschermen en ontsmettingsmiddelen.
UNCOMFORTABLE QUESTION FOR YOUquote:
quote:
Jij vond running scared beter dan 1944?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:08 schreef sportfreak het volgende:
Toch de minste winnaar van de laatste tien jaar voor mij.
Azerbeidzjan voor mij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:08 schreef sportfreak het volgende:
Ja...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Jij vond running scared beter dan 1944?!
Voor mij ook! Running Scared is nipt beter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:08 schreef sportfreak het volgende:
Die boom is mooi.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer zit goed in elkaar, is goed gezongen, staging is geweldig, etc. dus ik snap goed dat het gewonnen heeft
Maar niet helemaal mijn ding (heb dit echt vaak gezegd vanavond)
BY FAR ook, voor mijquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Jij vond running scared beter dan 1944?!
Veel mensen vinden dat, ben ik het niet zozeer mee eens. Niet dat de winnaar van 2002 zo geweldig was... maar 7th Wonder was ook niet veelquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:11 schreef koffieleuk het volgende:
Wij verwelkomen de winnaar van 2002.
Er hebben wel heel slechte winnaars tussen gezeten hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Dit is voor mij veel beter dan Running Scared. Eigenlijk ook nog wel beter dan Only Teardrops en mischien zelfs Toy
We kunnen @Aoibhin eigenlijk ook wel alleen laten kijken. 90% van wat ze zegt zijn we over eens.quote:
Soms ook nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We kunnen @:Aoibhin eigenlijk ook wel alleen laten kijken. 90% van wat ze zegt zijn we over eens.
Nu je het zegt idd...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:15 schreef Meridiaan het volgende:
Lekker
Heel Brits op de een of andere manier
Volgens mij kreeg het ook douze points van de britse jury? zal ik even opzoeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:15 schreef Meridiaan het volgende:
Lekker
Die is ook heel tofquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:16 schreef Sableheart het volgende:
Ik was waarschijnlijk afgeleid door het uitkijken naar mijn favoriet, die er direct achteraan komt.
Ja klopt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg het ook douze points van de britse jury? zal ik even opzoeken.
En toen stopte ik met zoekenquote:
Eén van de bandleden woonde ook in de UK toch? Het is heerlijk Britsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:15 schreef Meridiaan het volgende:
Lekker
quote:
Knap dat jullie dit nog wetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg het ook douze points van de britse jury? zal ik even opzoeken.
Mierzoet. Heerlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:18 schreef koffieleuk het volgende:
Nee sorry, Oostenrijk is mij te zoet.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:18 schreef Momo het volgende:
Dit was ook lekker heel origineel en anders dan de rest
Georgië wordt vaak ondergewaardeerd. Erg jammer, want ze komen met originele inzendingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:18 schreef usagi414 het volgende:
Raar hoe je smaak kan veranderen. Dit zou nu voor mij ook top 5 zijn.
Ze was niet zo zoet als jurylid bij de San Marino voorronde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:18 schreef koffieleuk het volgende:
Nee sorry, Oostenrijk is mij te zoet.
Too soon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze was niet zo zoet als jurylid bij de San Marino voorronde.
Hahaha ja dit dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze was niet zo zoet als jurylid bij de San Marino voorronde.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
Beste Franstalige liedje van na 2000.
(sorry Frankrijk)
Ja echt Georgie en hun durfquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Georgië wordt vaak ondergewaardeerd. Erg jammer, want ze komen met originele inzendingen.
Ja, dat maakt het voor mij ook meteen het beste Franstalige liedje van na 2000 dus. Als ik iets niet-Engels kan mee-karaoke'en, ben ik al snel blijquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:21 schreef Meridiaan het volgende:
In mijn beste steenkolenfrans kan ik dit nog helemaal meezingen
Uur langer weekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:23 schreef Sableheart het volgende:
Zojuist trouwens alvast mijn horloge terug gezet. Dan ga ik zometeen niet te laat naar bed.
Welke was dat volgens jou?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:24 schreef Sableheart het volgende:
Ik blijf wachten op het moment dat het Verenigd Koninkrijk weer echt goede nummers gaat insturen.
In de afgelopen 10 jaar kan ik me er eigenlijk maar 1 herinneren die in de buurt van goed kwam.
Hopelijk bedoel je Storm daarmee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:24 schreef Sableheart het volgende:
Ik blijf wachten op het moment dat het Verenigd Koninkrijk weer echt goede nummers gaat insturen.
In de afgelopen 10 jaar kan ik me er eigenlijk maar 1 herinneren die in de buurt van goed kwam.
Children of the universe en Never give up on you waren ook wel okquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je Storm daarmee.
SuRie is een prima zangeres, maar het nummer was zeker niet geweldigquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je Storm daarmee.
Was inderdaad wel een prima inzendingquote:
Storms dont last foreverquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
"You're not alone, we're in this together" klinkt als een liedje over covid. Dit soort teksten verwacht ik op het songfestival van volgend jaar wel te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |