Oh ik moet echt weer eens een keer mezelf helemaal updaten over alles wat betreft ESF 2020 en 2021quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Maar dit was het plan pre-covid volgens mij.
Blijkbaar! Dacht dat men hier erg fan was. Wat vind je er zelf van?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als ik de reacties hier zo hoor, is dat niet echt een onpopulaire mening
Precies jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:37 schreef Momo het volgende:
Cyprus was ook tof, al kwam het live minder uit de verf
Vooral een enorm chaotische act; werd er zelf haast draaierig vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:37 schreef Momo het volgende:
Cyprus was ook tof, al kwam het live minder uit de verf
Montaigne was toch al aangewezen voor 2021 ? Volgens mij is ze ook al aan het schrijven.quote:
Hopelijk komt ze niet verkleed als clown.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Montaigne was toch al aangewezen voor 2021 ? Volgens mij is ze ook al aan het schrijven.
Dat is zeker waar, maar zo herinnerde ik mij dat van toen. Al vind ik het nummer nu beter dan toen, dus nu begrijp ik het ook beterquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon onzin, dat effect is altijd minimaal bij Polen.
Ja dat deed hij ook echt tof!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
BIjna vergeten dat Douwe z'n bar toen een ding was
Dat had ze ook helemaal niet nodig. Haar akoestische versie van Don't Break Me was prachtig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze niet verkleed als clown.
dit. De staging van de voorronde voelde als een duidelijk minder element in haar nummerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze niet verkleed als clown.
Ik vond Don't Break Me in de vooronde niet eens ZO geweldig; ik werd echt zenuwachtig van die hele actquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ze ook helemaal niet nodig. Haar akoestische versie van Don't Break Me was prachtig.
Je weet het topic te vinden ? Cyprus was echt weggezakt bij mij maar het klinkt erg lekker.quote:
Eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik pleit voor meer rocknummers op het ESF.
Altijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
GRAAGquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die is aardig aan het verspoken ja. Zondequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Jammer van die botox inmiddels, nergens voor nodig.
Mag ik me daar ook bij aansluiten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zat dat er al toen niet al in?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Jammer van die botox inmiddels, nergens voor nodig.
Ohhh dit kan ik me nog wel herinneren jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:43 schreef koffieleuk het volgende:
@:Aoibhin om nog maar eens op Giel terug te komen: Hij dacht dat ze live niet kon zingen
Nog maar eensquote:
Misschien wel iets laten doen, maar het verschil tussen hier en 2020 is echt grootquote:
Die is niet meer te ont-herinnerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
Van Douwe Bob herinner ik mij ook deze
[ afbeelding ]
Jammer dat we de voorkant niet zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat we de voorkant niet zien
Was ik niet vergetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
VEEL beter dan zijn eerdere nummer jaquote:
Litouwen geeft me mooi de gelegenheid om deze op te zoeken, Zoveel beterd dan Ghostquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja Duitsland, toen hadden ze in de voorronde ook Avantasia
VEEL beter dan Ghost ja, echt zo zonde van Duitslandquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Litouwen geeft me mooi de gelegenheid om deze op te zoeken, Zoveel beterd dan Ghost
klinkt bekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, Kroatie. Was pre-contest een van mijn favorieten en het liedje vind ik nog steeds erg fijn, maar live kwam dit toch echt niet overVocaal niet, en ook niet met die outfit
Ben het hier helaas totaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, Kroatie. Was pre-contest een van mijn favorieten en het liedje vind ik nog steeds erg fijn, maar live kwam dit toch echt niet overVocaal niet, en ook niet met die outfit
quote:
We zijn het weer eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
Hehehehe jaaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk ondertussen naar de samenvatting van Ajax. Dat scoorde beter dan Kroatië
Vanaf nu ga jij bij elke belangrijke voetbalwedstrijd in de keuken staanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hehehehe jaaVoor scoren kun je beter daar naar kijken
Was wel echt bizar hoor. Ik stond in de keuken groenten te snijden en het was nog 0 - 7, ik kwam vlak daarna weer binnen en al 0 - 10![]()
Elke keer ook weer in de SC als het ergens onweert, komt dit zinnetje weer tevoorschijnquote:
Hahaha ik ben de nieuwe Rogerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vanaf nu ga jij bij elke belangrijke voetbalwedstrijd in de keuken staan
Dit vat het voor mij wel samen ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:55 schreef Sableheart het volgende:
redelijk nummer, fantastische staging. Terechte top 3, volgens mij, al zou ik hem niet snel terug luisteren.
2019 vond ik echt kut sorryquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond dit geen slecht lied hoor. Een paar jaar later had hij wel een mooiere inzending.
Heldinquote:
Oh, nee, daar ben ik het dan niet mee eens. Scream vond ik veel minderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond dit geen slecht lied hoor. Een paar jaar later had hij wel een mooiere inzending.
Deze is voor mij ook zoveel beter dan die van 2019.quote:
quote:
Precies gelijkquote:
Eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:58 schreef koffieleuk het volgende:
Qua voetendansjes:
Malta 2012 > Spanje 2016
valt me tegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar vooral dat vallen straks vond ik nogal cringe
Strani verwacht het inmiddels gewoon en gaat anders ongerust wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:59 schreef Sableheart het volgende:
Vrij generiek, niet geweldig. Is het echt de moeite @:strani hier voor er bij te halen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani verwacht het inmiddels gewoon en gaat anders ongerust worden
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |