abonnement Unibet Coolblue
pi_195807796


Hoe loopt het af in de strijd om L'Abscence? Is Janine tegen Richard opgewassen? Gaan we Ludo ooit nog terug zien, en wat heeft de komst van Billy de Palma voor het huwelijk van haar dochter voor gevolgen? Gaat Henk zorgen voor de gezinsuitbreiding bij de familie Verduyn door Laura het hof te maken? Wanneer belt Lotje haar op? Hoe verlopen de relaties van de gebroeders El Amrani en blijft Bing met zijn verkeerde been uit bed stappen?

Deze (achterhaalde) promo voor oktober:


De huidige cast:



...Soms geluk, en soms verdriet... ;(



Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant

[ Bericht 11% gewijzigd door Japepk op 23-10-2020 15:48:22 ]
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:39:48 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_195807866
Toch zonde dat ze Amelie niet op de cast zetten en Richard en die vervelende vrouw bij Anton en Linda wel.

Zijn beide prima acteurs maar Richard is van berekende concurrent voor Ludo naar een slapjanus gegaan die met pistolen loopt te zwaaien (Zou Ludo nooit doen op deze manier)

En die mevrouw speelt het goed maar wat is dat een irritante rol zeg.

Amelie is veel leuker en maakt ook andere rollen beter zo heb ik Amir van de week zijn beste scenes zien hebben. van dat zeikerige mannetje die hij met Sjors was is niks meer over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_195808417
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:05 schreef Japepk het volgende:
Paula? Ik weet niet wie je bedoelt, maar Paula Sleyp uit Sesamstraat is vorig jaar overleden. Ik vind de rol van de vader van Ilyas & Marwan wel leuk. We hebben nog niet eerder een Marrokaans gezin gehad toch? Alleen wat is die Hakim oud geworden! In Sesamstraat hoorde hij altijd bij de jonkies.
De Paula die @Maartel beschreef is Paula Udondek, die vooral bekend is als presentatrice van Get The Picture.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:24:46 #4
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_195808689
De logo-header in de OP werkt niet meer, Frey. Wil hotlinken niet meer?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_195809987
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch zonde dat ze Amelie niet op de cast zetten en Richard en die vervelende vrouw bij Anton en Linda wel.

Zijn beide prima acteurs maar Richard is van berekende concurrent voor Ludo naar een slapjanus gegaan die met pistolen loopt te zwaaien (Zou Ludo nooit doen op deze manier)

En die mevrouw speelt het goed maar wat is dat een irritante rol zeg.

Amelie is veel leuker en maakt ook andere rollen beter zo heb ik Amir van de week zijn beste scenes zien hebben. van dat zeikerige mannetje die hij met Sjors was is niks meer over.
Die Judith staat toch niet op de castfoto?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:20:24 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_195810545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:38 schreef Thatsmelv het volgende:

[..]

Die Judith staat toch niet op de castfoto?
Ik dacht van wel maar je hebt gelijk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:48:22 #7
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_195815777
Aangezien er een nieuw topic is plaats ik deze nogmaals met aanvulling
Huize Sanders VS Huize de winter (iemand die weet waar dit huis staat)



WOONKAMER


WOON/EETKAMER


EETKAMER


De binnenkant en Buitenkant van het huis werden gebruikt in de serie bloedverwanten

EETKAMER


WOONKAMER

HAL
pi_195864331
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195865371
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:31 schreef Oppulregaj het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, inderdaad goed gedaan. Het valt me wel op dat het ineens snel gepiept was. Tegenwoordig zitten er vaker vreemde overgangen in tijd in de serie. Personages die eerst op de ene plek te zien zijn en in de volgende scène alweer ergens anders zijn, bepaalde gebeurtenissen die ineens heel snel plaats vinden of off-screen gebeuren. Valt dat bij meer mensen op?
't Echte en 't ware!
  maandag 26 oktober 2020 @ 20:48:58 #10
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_195873314
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 oktober 2020 @ 22:09:44 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_195874935
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 13:38 schreef Japepk het volgende:

[..]

Jup, inderdaad goed gedaan. Het valt me wel op dat het ineens snel gepiept was. Tegenwoordig zitten er vaker vreemde overgangen in tijd in de serie. Personages die eerst op de ene plek te zien zijn en in de volgende scène alweer ergens anders zijn, bepaalde gebeurtenissen die ineens heel snel plaats vinden of off-screen gebeuren. Valt dat bij meer mensen op?
Corona
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_195876243
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:48 schreef gilmore2000 het volgende:
Aangezien er een nieuw topic is plaats ik deze nogmaals met aanvulling
Huize Sanders VS Huize de winter (iemand die weet waar dit huis staat)

[ afbeelding ]

WOONKAMER
[ afbeelding ]

WOON/EETKAMER
[ afbeelding ]

EETKAMER
[ afbeelding ]

De binnenkant en Buitenkant van het huis werden gebruikt in de serie bloedverwanten

EETKAMER
[ afbeelding ]

WOONKAMER
[ afbeelding ]
HAL
[ afbeelding ]
Ik weet niet, maar ik blijf het nieuwe Huize Sanders nogal... mwah vinden. Ja, het ademt rijkdom uit, meer dan de vorige set, maar het mist karakter. Het zijn gewoon een paar groene/grijze wanden en dat is het dan. Wat dat betreft mis ik nog steeds het Huize Sanders van seizoen 11 t/m 22, ook wel bekend als de oude Goudkust-set. Dat was niet zo groot als dit, maar had wel meer karakter en statuur; je vroeg je ook echt af waar die hal nog meer naartoe liep, wat er achter de deur bovenaan de trap zat. En zeker met de juiste kleur op de wanden (niet dat donkerpaars wat ze een paar jaar hadden) straalde dat echt iets uit.

Overigens zie ik wel dat er iets meer ruimte lijkt te zijn gekomen voor wisselsets. Oké, ze komen vooral uit de failliete inboedel van Nieuwe Tijden vandaan, maar ik ben blij verrast dat we locaties als het atelier van Amelie (vorig seizoen) of de slaapkamers van Marwan, Anton en Linda, en Merel/Demi te zien krijgen. Het maakt de leefwereld van de personages net wat groter, en dat is wel nodig in een soap waar dat jarenlang tot het DNA van het format behoorde.

Daarom vind ik het des te spijtiger hoe de verhaallijn met de hulpbehoevende Laura nu wordt opgelost, door haar te laten logeren bij de familie Verduyn en later bij Rik en Shanti. Niet alleen is het een slappe herhaling van zetten uit de tijd dat Jef na die ingestorte steiger bij Rik en Nuran moest bivakkeren, maar ook is het een gemiste kans om de Grande Dame van de serie na jaren eindelijk nog eens haar eigen set te geven. Het hoeft niet groot te zijn, een woonkeuken a la Harmsen is voldoende, maar het gaat om het idee. Nu moet er weer een hele draai om gegeven worden dat Henk zich schuldig voelt en Laura meesleept naar Huize Verduyn, terwijl Henk (uit schuldgevoel) ook bij haar had kunnen intrekken om haar te helpen. Ook tof trouwens dat Julian geen ene moer geeft om het feit dat zijn pleegmoeder in de kreukels ligt. Zo zonde ook dat ze de band tussen die twee weten te vernaggelen tot een futiliteit :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_195894107
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 23:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar ik blijf het nieuwe Huize Sanders nogal... mwah vinden. Ja, het ademt rijkdom uit, meer dan de vorige set, maar het mist karakter. Het zijn gewoon een paar groene/grijze wanden en dat is het dan. Wat dat betreft mis ik nog steeds het Huize Sanders van seizoen 11 t/m 22, ook wel bekend als de oude Goudkust-set. Dat was niet zo groot als dit, maar had wel meer karakter en statuur; je vroeg je ook echt af waar die hal nog meer naartoe liep, wat er achter de deur bovenaan de trap zat. En zeker met de juiste kleur op de wanden (niet dat donkerpaars wat ze een paar jaar hadden) straalde dat echt iets uit.
Eens, ik heb het bij dit huis ook nog niet. Maar ik kan er inderdaad ook mijn vinger niet op leggen wat het moet zijn. Ik voel de logica nog niet zo denk ik. Misschien komt het doordat we geen trap zien. Een enorm huis, maar we zien alleen maar gelijkvloerse ruimtes. De oude Sandersvilla had natuurlijk dat oploopje in de woonkamer, maar daar wist je wel waar Ludo's werkkamer (links) en slaapkamer (rechts) waren. De hal waar mensen langs binnen kwamen en de deur die je dan hoorde open en dicht gaan. Deze villa komt een beetje over als een doolhof. Dat kan in principe best bij zulke huizen, maar het voelt even niet 'verisimilitude'. Wat ook niet meehelpt is dat de kleur van de muren exact dezelfde is als de laatste kleur van de oude villa. Daardoor blijf je vergelijken.

quote:
Daarom vind ik het des te spijtiger hoe de verhaallijn met de hulpbehoevende Laura nu wordt opgelost, door haar te laten logeren bij de familie Verduyn en later bij Rik en Shanti. Niet alleen is het een slappe herhaling van zetten uit de tijd dat Jef na die ingestorte steiger bij Rik en Nuran moest bivakkeren, maar ook is het een gemiste kans om de Grande Dame van de serie na jaren eindelijk nog eens haar eigen set te geven. Het hoeft niet groot te zijn, een woonkeuken a la Harmsen is voldoende, maar het gaat om het idee. Nu moet er weer een hele draai om gegeven worden dat Henk zich schuldig voelt en Laura meesleept naar Huize Verduyn, terwijl Henk (uit schuldgevoel) ook bij haar had kunnen intrekken om haar te helpen. Ook tof trouwens dat Julian geen ene moer geeft om het feit dat zijn pleegmoeder in de kreukels ligt. Zo zonde ook dat ze de band tussen die twee weten te vernaggelen tot een futiliteit :')
Ik vind het juist jammer dat Laura zo'n 'aan lager wal geraakt' personage is geworden. Zij was altijd een vrouw met klasse. Mooi huis, goede baan. Ook later in de Rozenboom vond ik haar op haar plek. De reden dat Rutger Goedhart met haar aanpapte was nota bene omdat ze welvarend was. Nu woont ze op een flat (denk ik) en werkt ze in de kroeg. In de Koning vind ik haar echt totaal misplaatst. Ik vind haar ook helemaal niet bij Henk passen. Laat haar weer gewoon lekker de Rozenboom bestieren. Dat zal wel toekomstmuziek blijven, ik heb het idee dat de Rozenboom bewust een beetje op de achtergrond wordt gehouden nu.

Dan nog verdient Laura een eigen huisje, maar geen Harmsenkeuken. Liever een Helminkflat, kan ze ook lekker mensen te logeren krijgen. Én als ze dan toch in de Koning blijft staan lijkt het me leuk als we de woonruimte daarboven eens te zien kregen. Dat biedt echt enorm veel mogelijkheden volgens mij. Kan Laura een deftig appartement/huisje krijgen in plaats van de set van het Paleis. Zodra Lucas vertrekt heeft Tiffy ook weinig meer in Meerdijk te zoeken (hoewel ik haar leuke 'lijm' tussen de verschillende personages vind). Dan woont alleen Daan er nog, en die kan op zoveel plekken terecht.

En inderdaad jammer dat er niet meer wordt gedaan tussen Laura & Julian. In het begin met die schulden was er nog wel iets van een moeder-(pleeg)zoon verhouding, maar dat verwatert ook. Ik vraag me af met welke bedoeling ze Cas dan terug gevraagd hebben. Of zouden ze gewoon 'random' oudgedienden hebben benaderd en hadden we nu evengoed Dennis of Morris met een compleet gezin kunnen hebben?

[ Bericht 8% gewijzigd door Japepk op 27-10-2020 22:15:35 ]
't Echte en 't ware!
pi_195911496
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:07 schreef Japepk het volgende:

[..]

Eens, ik heb het bij dit huis ook nog niet. Maar ik kan er inderdaad ook mijn vinger niet op leggen wat het moet zijn. Ik voel de logica nog niet zo denk ik. Misschien komt het doordat we geen trap zien. Een enorm huis, maar we zien alleen maar gelijkvloerse ruimtes. De oude Sandersvilla had natuurlijk dat oploopje in de woonkamer, maar daar wist je wel waar Ludo's werkkamer (links) en slaapkamer (rechts) waren. De hal waar mensen langs binnen kwamen en de deur die je dan hoorde open en dicht gaan. Deze villa komt een beetje over als een doolhof. Dat kan in principe best bij zulke huizen, maar het voelt even niet 'verisimilitude'. Wat ook niet meehelpt is dat de kleur van de muren exact dezelfde is als de laatste kleur van de oude villa. Daardoor blijf je vergelijken.
[..]

Ik vind het juist jammer dat Laura zo'n 'aan lager wal geraakt' personage is geworden. Zij was altijd een vrouw met klasse. Mooi huis, goede baan. Ook later in de Rozenboom vond ik haar op haar plek. De reden dat Rutger Goedhart met haar aanpapte was nota bene omdat ze welvarend was. Nu woont ze op een flat (denk ik) en werkt ze in de kroeg. In de Koning vind ik haar echt totaal misplaatst. Ik vind haar ook helemaal niet bij Henk passen. Laat haar weer gewoon lekker de Rozenboom bestieren. Dat zal wel toekomstmuziek blijven, ik heb het idee dat de Rozenboom bewust een beetje op de achtergrond wordt gehouden nu.

Dan nog verdient Laura een eigen huisje, maar geen Harmsenkeuken. Liever een Helminkflat, kan ze ook lekker mensen te logeren krijgen. Én als ze dan toch in de Koning blijft staan lijkt het me leuk als we de woonruimte daarboven eens te zien kregen. Dat biedt echt enorm veel mogelijkheden volgens mij. Kan Laura een deftig appartement/huisje krijgen in plaats van de set van het Paleis. Zodra Lucas vertrekt heeft Tiffy ook weinig meer in Meerdijk te zoeken (hoewel ik haar leuke 'lijm' tussen de verschillende personages vind). Dan woont alleen Daan er nog, en die kan op zoveel plekken terecht.

En inderdaad jammer dat er niet meer wordt gedaan tussen Laura & Julian. In het begin met die schulden was er nog wel iets van een moeder-(pleeg)zoon verhouding, maar dat verwatert ook. Ik vraag me af met welke bedoeling ze Cas dan terug gevraagd hebben. Of zouden ze gewoon 'random' oudgedienden hebben benaderd en hadden we nu evengoed Dennis of Morris met een compleet gezin kunnen hebben?

Laura woont toch in een echt huis naast het paleis? Alleen hebben we dat huis nooit van binnen gezien??
  woensdag 28 oktober 2020 @ 23:07:42 #15
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_195915457
Rikki keert dus ook terug (helaas )

pi_195919716
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:07 schreef gilmore2000 het volgende:
Rikki keert dus ook terug (helaas )

[ afbeelding ]
Alleen voor de bruiloft mag ik hopen?
  donderdag 29 oktober 2020 @ 11:01:38 #17
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_195920715
Ferry is toch ontslagen? Duurt het nog lang voordat ze hem eruit schrijven?
pi_195920950
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:01 schreef GwaiLow het volgende:
Ferry is toch ontslagen? Duurt het nog lang voordat ze hem eruit schrijven?
Die is voorlopig nog te zien,heeft nog opnames t/m december.
pi_195928921
quote:
99s.gif Op maandag 26 oktober 2020 20:48 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens denken mensen nu dat Erik de Vogel mee heeft gedaan aan Wie is de Mol, vanwege zijn afwezigheid in GTST. Dat zou me zeker interessant lijken, maar dan vind ik het knap hoe hij dat zo goed geheim heeft kunnen houden. Het valt nogal op dat hij tijdelijk afwezig is natuurlijk.
't Echte en 't ware!
  zondag 1 november 2020 @ 15:00:29 #20
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_195982233
Begin me sterk af te vragen of Erik de Vogel wel weer terugkeert
als ik de beelden van volgende maand moet geloven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195982457
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef gilmore2000 het volgende:
Begin me sterk af te vragen of Erik de Vogel wel weer terugkeert
als ik de beelden van volgende maand moet geloven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze willen natuurlijk dat we dat denken. Een groots afscheid en drie weken later komt 'ie toch weer boven water.
pi_195992885
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ze willen natuurlijk dat we dat denken. Een groots afscheid en drie weken later komt 'ie toch weer boven water.
Hmm, deze promo's zijn vaak nogal misleidend. De vorige moest ons laten denken dat Demi zwanger was; dat baby'tje bestaat ondertussen al niet eens meer :') Ik weet dus niet of die vernielde buurtsuper door die pesterijen van Demi komt. Wel goed dat dat weer terug keert, dat is met zo'n domper afgelopen.

Ze pakken het wel uitgebreid aan met Richard; zelfs Mike komt als vader van Nola in zijn notities voor, en hij omcirkelt Lucas. Zou Ferry een groot afscheid krijgen met een spectaculaire moord?
't Echte en 't ware!
pi_195994936
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ze willen natuurlijk dat we dat denken. Een groots afscheid en drie weken later komt 'ie toch weer boven water.
Was Daniël destijds ook niet onverwacht met de noorderzon vertrokken?
pi_195997289
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 06:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Was Daniël destijds ook niet onverwacht met de noorderzon vertrokken?
Bedoel je die keer dat hij later op 1of ander eiland werd gevonden door Ludo?
pi_195997639
Je laat Ludo - de grote ster van de show - nooit zo afscheid nemen dus 110% dat die terugkomt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196000627
Sowieso lekt vaak wel uit als iemand eruit gaat. Kijk naar Lucas en Valentijn.


En Eric en Caroline hebben door de jaren heen echt vaker gezegd dat als 1 van de 2 stopt, de ander ook stopt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_196004381
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef gilmore2000 het volgende:
Begin me sterk af te vragen of Erik de Vogel wel weer terugkeert
als ik de beelden van volgende maand moet geloven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196005275
De lijst met mensen die het tegen Ludo hebben opgenomen is lang.

Dian & Huib
Bowien
Janine & Stefano
Meike
Martine
Isabella
Yasmine
Nick
Maxime
Billy en nu Richard. En dan vergeet ik er vast nog een aantal.
Al vind ik het nu toch meer Janine vs Richard, wat wel verfrissend is. Ook vind ik het leuk dat het weer eens met schilderijen te maken heeft.
pi_196009666
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:32 schreef Thatsmelv het volgende:
De lijst met mensen die het tegen Ludo hebben opgenomen is lang.

Dian & Huib
Bowien
Janine & Stefano
Meike
Martine
Isabella
Yasmine
Nick
Maxime
Billy en nu Richard. En dan vergeet ik er vast nog een aantal.
Al vind ik het nu toch meer Janine vs Richard, wat wel verfrissend is. Ook vind ik het leuk dat het weer eens met schilderijen te maken heeft.
Vergeet zijn akkefietjes met de maffia niet natuurlijk. Dat rijtje wat je nu schetst is wel in tweeën te delen. Meike, Bowien, Janine & Stefano zaten meer op het persoonlijke vlak dan het 'compleet ruïneren' vlak. En Yasmine hoort natuurlijk bij Martine, Isabella kun je wellicht los rekenen maar ook dat was meer persoonlijk dan zakelijk.

Zolang Ludo in de serie zit zal hij deze verhaallijnen blijven krijgen. Op zich is het nu eens verfrissend dat Janine aan het front staat. Destijds had je Nick & Jack die als een soort 'next generation' het stokje over konden nemen, maar tegenwoordig is er niemand die de positie van Ludo in de serie over zou kunnen nemen.
't Echte en 't ware!
pi_196010863
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 21:33 schreef Japepk het volgende:

[..]

Vergeet zijn akkefietjes met de maffia niet natuurlijk. Dat rijtje wat je nu schetst is wel in tweeën te delen. Meike, Bowien, Janine & Stefano zaten meer op het persoonlijke vlak dan het 'compleet ruïneren' vlak. En Yasmine hoort natuurlijk bij Martine, Isabella kun je wellicht los rekenen maar ook dat was meer persoonlijk dan zakelijk.

Zolang Ludo in de serie zit zal hij deze verhaallijnen blijven krijgen. Op zich is het nu eens verfrissend dat Janine aan het front staat. Destijds had je Nick & Jack die als een soort 'next generation' het stokje over konden nemen, maar tegenwoordig is er niemand die de positie van Ludo in de serie over zou kunnen nemen.
Dat met de maffia kwam inderdaad in Ludo zijn beginperiode aan bod. Toen bekend werd dat zijn vrouw en zoon (werd toen nog gedacht dat Stefano zijn zoon was ipv halfbroer) waren omgekomen (die uiteindelijk nog bleken te leven) bleek het uiteindelijk te gaan om een bomaanslag die voor Ludo bedoeld was, toen kwam ook Luigi Pavese in beeld die de zwangere Dian van de trap duwde of liet duwen.
pi_196011047
Het zou mooi zijn als Lydia en Laura écht goeie vriendinnen worden, een beetje a la Helen en Wil. De scène in de Buurtsuper vond ik in elk geval al verrassend.

Oh, en kan die verhaallijn rond die Judith effe heel snel afgekapt worden? Het duurt voor mijn gevoel al tijden en het is nog altijd niet echt duidelijk wat er met haar scheelt. En daarnaast vind ik het ook een behoorlijk ongeloofwaardige verhaallijn: de doktersassistente die een patiënte laat logeren in het huis van haar en de dokter :')

[ Bericht 58% gewijzigd door PeterKelder op 02-11-2020 23:08:27 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_196012753
Ja eens. Ik snap ook niet waar ze nu precies heen willen met Judith. Dit duurt nu al 2 maanden.
pi_196017950
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Het zou mooi zijn als Lydia en Laura écht goeie vriendinnen worden, een beetje a la Helen en Wil. De scène in de Buurtsuper vond ik in elk geval al verrassend.

Oh, en kan die verhaallijn rond die Judith effe heel snel afgekapt worden? Het duurt voor mijn gevoel al tijden en het is nog altijd niet echt duidelijk wat er met haar scheelt. En daarnaast vind ik het ook een behoorlijk ongeloofwaardige verhaallijn: de doktersassistente die een patiënte laat logeren in het huis van haar en de dokter :')
Dat was een leuk momentje, tussen Laura en Lydia inderdaad! Ik vind wat dat betreft de familie Amrani ook echt leuk! Zo'n buurtsuper is een leuke setting voor dat soort dingen. Ik ben benieuwd of die vader nog echt uit zijn slof gaat schieten om de escapades van zijn zoons. En de familie Verduyn die er ook lekker doorheen geroerd wordt daar. Wat dat betreft staan Rik & Shanti wel meer op een zijspoor.

Ik vind Judith 'leuk'! Los van het feit dat de actrice iets ongemakkelijks/onuitstaanbaars over zich heeft. Dat het eigenlijk raar is dat de patiënt bij de dokter logeert, daar val ik niet zo over. Dat komt vaker voor in GTST en het is in het verhaal ook al aan bod gekomen. Het is weer eens wat anders dan de overduidelijke psycho die de laatste jaren steeds alleen maar bij de jongere garde opdook.

Ik vraag me inderdaad alleen wel af wat haar motief nu precies is. Als het een ziekelijke jaloezie/bewijsdrang naar Linda is snap ik niet waarom ze zich nu zo op Amir stort. Zo'n big deal maakte hij er nu ook weer niet van dat ze daar woont. Overigens vind ik Anton wel heel leuk in deze lijn. Hij was een beetje kleurloos geworden, maar nu zie je die worsteling tussen zijn conservatieve aard en het overeind houden van de sfeer in zijn huwelijk.
't Echte en 't ware!
pi_196021958
Ben via Videoland seizoen 7 aan het kijken, normaal gesproken komt er elke ochtend een aflevering online maar vandaag helaas niet :(
pi_196022011
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:49 schreef Oppulregaj het volgende:
Ben via Videoland seizoen 7 aan het kijken, normaal gesproken komt er elke ochtend een aflevering online maar vandaag helaas niet :(
Ah ik dacht ook al.....deze heb ik toch al gezien?
pi_196025131
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ah ik dacht ook al.....deze heb ik toch al gezien?
Misschien dan morgen 2 nieuwe? De laatste die er nu op staat is van gisteren, heb ik gisterochtend al gezien.
pi_196025899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:18 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Misschien dan morgen 2 nieuwe? De laatste die er nu op staat is van gisteren, heb ik gisterochtend al gezien.
Ja wie weet.....of ze schuiven gewoon alle afleveringen op
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:17:53 #38
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196032803
quote:
Dit is pure speculatie, Televizier maakt ook altijd zulke artikelen. Dit is enkel gebaseerd op de spoilers, promo's en videoland. GTST slaagt er goed in om ons in het ongewisse te laten, maar dat Ludo dood is, of beter gezegd, dat Erik uit de serie is/gaat is voorlopig bevestigd noch ontkend.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 november 2020 @ 11:03:17 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196046847
Vind die demi wordt gepest eigenlijk maar onrealistisch
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196052684
De verhaallijn is nog altijd zo traag dat je een maandje kunt overslaan zonder iets te missen.
het verhaaltje van JoJo en Ilyas gaat nog even door. ze gaan eerst nog uitgebreid niet trouwen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 4 november 2020 @ 15:39:40 #42
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196052841
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 15:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
De verhaallijn is nog altijd zo traag dat je een maandje kunt overslaan zonder iets te missen.
Ja en nee. Er zit wel redelijk wat pit in die verhaallijn met Janine en Richard, dat zou je dan ook missen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 november 2020 @ 15:44:40 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196052979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 15:39 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ja en nee. Er zit wel redelijk wat pit in die verhaallijn met Janine en Richard, dat zou je dan ook missen.
Het lijkt erop dat Richard gaat proberen Lucas te verleiden dat zou ik een interessante wending vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196053269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 15:39 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ja en nee. Er zit wel redelijk wat pit in die verhaallijn met Janine en Richard, dat zou je dan ook missen.
Persoonlijk vind ik die verhaallijn zo totaal niet interessant. Ik dacht dat het dichter bij de mensen moest gaan staan. Vind het echt geneuzel over die schilderijen. Nou zit ik niet in de kunstwereld, maar kan me niet voorstellen dat dit heel realistisch is. Wel van alles rondom kunstroof of oplichting van verzekeringen, maar dit. Mwah.

Doe dan een ondernemer waar de onderwereld probeert te infiltreren, zoals ze nu zo vaak in het nieuws laten zien (leningen etc.).
  woensdag 4 november 2020 @ 18:05:01 #45
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196056239
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dit is pure speculatie, Televizier maakt ook altijd zulke artikelen. Dit is enkel gebaseerd op de spoilers, promo's en videoland. GTST slaagt er goed in om ons in het ongewisse te laten, maar dat Ludo dood is, of beter gezegd, dat Erik uit de serie is/gaat is voorlopig bevestigd noch ontkend.
Inderdaad. Ik weet nog in 2006, toen Ludo werd neergeschoten dat alle kranten schreven over het einde van Ludo Sanders. Maar een paar maanden later keerde hij terug....

Ik kan mij niet indenken dat een simpele duw vanaf een boot zijn einde inluidt. Die zal wel ergens aangespoeld zijn, en met geheugenverlies ergens opgenomen zijn. Ik heb sterk het gevoel dat op het moment suprême dat Richard zijn meesterplan in werking laat treden, en de hele familie Sanders om zeep gaat brengen, dan Ludo opeens verschijnt, en een einde maakt aan Richard. Misschien iets met een geweerschot in Van Nooten zijn rug ofzo die vervolgens bezwijkt. Uiteraard vergezeld van de decenniaoude Ludo-tune.... _O_
  woensdag 4 november 2020 @ 18:05:48 #46
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196056256
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vind die demi wordt gepest eigenlijk maar onrealistisch
Ik vind Demi eigenlijk weinig toevoegen. Ze kijkt echt aan een stuk chagrijnig.....
pi_196056402
quote:
99s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:05 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik weet nog in 2006, toen Ludo werd neergeschoten dat alle kranten schreven over het einde van Ludo Sanders. Maar een paar maanden later keerde hij terug....

Ik kan mij niet indenken dat een simpele duw vanaf een boot zijn einde inluidt. Die zal wel ergens aangespoeld zijn, en met geheugenverlies ergens opgenomen zijn. Ik heb sterk het gevoel dat op het moment suprême dat Richard zijn meesterplan in werking laat treden, en de hele familie Sanders om zeep gaat brengen, dan Ludo opeens verschijnt, en een einde maakt aan Richard. Misschien iets met een geweerschot in Van Nooten zijn rug ofzo die vervolgens bezwijkt. Uiteraard vergezeld van de decenniaoude Ludo-tune.... _O_
Zoiets moet het haast wel worden ja. Ik zet mijn geld op Billy. Waarom zou zij anders met Richard in zee gaan? Met Janine of Nina heeft ze weinig volgens mij. Die is gewoon met Ludo in contact gekomen en heeft met het huwelijk van haar dochter een goede reden om haar gezicht in Meerdijk te laten zien.
't Echte en 't ware!
pi_196056476
quote:
99s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:05 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Ik vind Demi eigenlijk weinig toevoegen. Ze kijkt echt aan een stuk chagrijnig.....
Ze probeert beteuterd te kijken maar dat lukt dan niet of zo, ik weet ook niet wat het is.

Wat me wel opvalt is dat Demi van de drie Verduyn-kinders de meeste aandacht krijgt qua verhaallijn: het (online) pesten, de verliefdheid voor Marwan... Wat dat betreft blijven Merel en Steef achter qua karakterontwikkeling; zeker die laatste blijft nogal de oppervlakkige gamende puberjongen zonder verdere inhoud. Geef Merel een verhaallijn over een foute/creepy jeugdtrainer, of een verhaal rondom matchfixing, en laat Steef belanden in een foute jongerenbende met alle gevolgen van dien. Mogelijkheden genoeg in elk geval om de ellende bij de familie Verduyn nog een paar jaar voort te zetten.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 november 2020 @ 18:22:49 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196056577
quote:
99s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:05 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Ik vind Demi eigenlijk weinig toevoegen. Ze kijkt echt aan een stuk chagrijnig.....
vind haar goed spelen die jongen ook.
Dat andere meisje vind ik niet veel toevoegen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196056644
Idd merel heeft juist wel talenten ( :P )Dus raar dat die niet gebruikt wordt. Broertje loopt er ook beetje voor niets bij verder. Misschien een leuke verhaallijn in de lente want nu voegen ze weinig toe. Terwijl juist gtst is opgeleefd door de toevoeging van hun gezin.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196070215
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Het zou mooi zijn als Lydia en Laura écht goeie vriendinnen worden, een beetje a la Helen en Wil. De scène in de Buurtsuper vond ik in elk geval al verrassend.

Oh, en kan die verhaallijn rond die Judith effe heel snel afgekapt worden? Het duurt voor mijn gevoel al tijden en het is nog altijd niet echt duidelijk wat er met haar scheelt. En daarnaast vind ik het ook een behoorlijk ongeloofwaardige verhaallijn: de doktersassistente die een patiënte laat logeren in het huis van haar en de dokter :')
Dankjewel. Ik zal het doorgeven aan de schrijvers.

Voor volgende week staan er weer opnamen in de buurtsuper op de planning. Dan nemen ze op 1 dag alle buurtsuper scenes op die in een aantal weken aan afleveringen kan worden gemonteerd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 november 2020 @ 15:34:15 #52
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196073920
Amelie moet blijven
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196077628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amelie moet blijven
Eens! Vind haar een leuke toevoeging. Eerlijk gezegd had ik al verwacht dat ze eruit zou zijn maar we zitten nu in november en ze is er nog steeds. :)

Gaat Amir er echt voor twee maanden uit eigenlijk? Ik lees niets over hem in de vooruitzichten.
pi_196078764
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:29 schreef Thatsmelv het volgende:

[..]

Eens! Vind haar een leuke toevoeging. Eerlijk gezegd had ik al verwacht dat ze eruit zou zijn maar we zitten nu in november en ze is er nog steeds. :)

Gaat Amir er echt voor twee maanden uit eigenlijk? Ik lees niets over hem in de vooruitzichten.
Ik vraag me eerder af of hij nog terugkomt?
't Echte en 't ware!
  Redactie Sport donderdag 5 november 2020 @ 19:29:19 #55
451829 crew  H.Vviv
pi_196079025
quote:
De inwoners van het soapdorp Meerdijk moeten binnenkort afscheid nemen van Amir Nazar. Acteur Alkan Çöklü, die sinds 2017 de rol van Amir speelt, stopt met zijn werkzaamheden bij Goede Tijden, Slechte Tijden.

„Na 3,5 jaar vonden de schrijvers dat het verhaal wel is verteld”, laat de acteur donderdag weten aan RTL Boulevard. „En dat vond ik eigenlijk ook.”

Alkan is tot half november in de soap te zien. Zijn personage Amir vertrekt naar Griekenland om zich daar in te zetten voor vluchtelingen.
  donderdag 5 november 2020 @ 19:56:56 #56
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_196079845
Dus Amir zegt fuck mijn zoon bye :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 5 november 2020 @ 20:09:39 #57
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_196080299
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amelie moet blijven
Amélie in dat nachtkleedje 😗😗♥
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_196081858
quote:
„Na 3,5 jaar vonden de schrijvers dat het verhaal wel is verteld”
Ben benieuwd wanneer die schrijvers dat dan eens gaan vinden van Nina :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 november 2020 @ 21:26:59 #59
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196082673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 20:09 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Amélie in dat nachtkleedje 😗😗♥
Zo echt he
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 november 2020 @ 21:28:08 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196082720
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:29 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Raar verhaal hij werd juist eindelijk een beetje interessant met die praktijk en Amelie enzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196083017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Raar verhaal hij werd juist eindelijk een beetje interessant met die praktijk en Amelie enzo.
Ja echt hoor, zo'n dooddoener dat altijd. Als het verhaal is verteld ligt dat aan de fucking schrijvers. Van een goed personage is het verhaal nooit verteld. Nina en Bing voegen wat dat betreft al jaren niets meer toe. Maar goed, het kan altijd voorkomen dat een acteur ermee wil stoppen natuurlijk. Zijn afscheid is wel een beetje geruisloos moet ik zeggen.
't Echte en 't ware!
pi_196085908
Wow ik sta hier wel echt van te kijken. De exit van Amir is dus al op videoland te zien?
Vind het ook wel super ‘last minute’ dat ze dit bekend maken.
  vrijdag 6 november 2020 @ 11:57:51 #63
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196094402
Van mij mag de Leader in de serie wel weer terugkomen. vind die titelkaart maar niets
pi_196103037
Voor wie op reddit zit daar ook een gtst topic gestart:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
pi_196106535
Verrassend inderdaad.. Dacht dat hij alleen een paar maanden niet te zien zou zijn (vanwege flexwet of zo), maar de exit is dus definitief. Vreemde keuze nadat hij net die praktijk heeft geopend en een nieuwe vriendin heeft.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 november 2020 @ 21:56:32 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196106599
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 21:53 schreef YT123 het volgende:
Verrassend inderdaad.. Dacht dat hij alleen een paar maanden niet te zien zou zijn (vanwege flexwet of zo), maar de exit is dus definitief. Vreemde keuze nadat hij net die praktijk heeft geopend en een nieuwe vriendin heeft.
Misschien toch omdat hij ook op de dam heeft staan schreeuwen toen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 9 november 2020 @ 18:41:51 #68
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_196155939
Amirs exit slaat nergens op.. hij kan nog veel beleven juist. Nieuwe vriend, nieuwe praktijk, zoontje met Nina.. wauw.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_196159935
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196161862
quote:
Wat een onzin zeg haha! Gaan ze Erik en Caroline nadoen? Ik denk als het erop aan komt dat dat allemaal wel meevalt.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 9 november 2020 @ 23:38:33 #71
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196162277
quote:
Mooi weg ermee Amy kan zo de plek van Nina in nemen als Ludo terug is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:58:49 #72
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_196165609
Ik zie Bing en Nina nog steeds los van elkaar :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_196168395
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 23:06 schreef Thatsmelv het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg haha! Gaan ze Erik en Caroline nadoen? Ik denk als het erop aan komt dat dat allemaal wel meevalt.
Ik zie dat ook niet snel gebeuren hoor.. Een vast contract hebben als acteur is heel zeldzaam tegenwoordig. Dat geven ze echt niet snel op denk ik, aangezien ze volgens mij allebei niet heel veel rollen aangeboden krijgen buiten GTST.
pi_196170796
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:58 schreef LetsGame het volgende:
Ik zie Bing en Nina nog steeds los van elkaar :P
Jup, een van de minst geloofwaardige koppels in de serie (ever). Bovendien had Bing 10 jaar geleden al vertrokken moeten zijn. Als je het over uitgespeelde rollen hebt...
't Echte en 't ware!
pi_196172861
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:47 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ik zie dat ook niet snel gebeuren hoor.. Een vast contract hebben als acteur is heel zeldzaam tegenwoordig. Dat geven ze echt niet snel op denk ik, aangezien ze volgens mij allebei niet heel veel rollen aangeboden krijgen buiten GTST.
Precies. Grootspraak ten top. En dan na twee jaar weer terugkeren omdat ze niet aan het werk komen, Ferri Somogyi heeft het ook al een keer of drie geprobeerd. :p
pi_196173883
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:47 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ik zie dat ook niet snel gebeuren hoor.. Een vast contract hebben als acteur is heel zeldzaam tegenwoordig. Dat geven ze echt niet snel op denk ik, aangezien ze volgens mij allebei niet heel veel rollen aangeboden krijgen buiten GTST.
Nina wel hoor. Die komt regelmatig langs in Nederlandse films
pi_196174427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:29 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Nina wel hoor. Die komt regelmatig langs in Nederlandse films
Nouuuu... Verliefd op Ibiza(2013) en Sneekweek(2016).. zo regelmatig vind ik dat niet.
pi_196176346
Die Judith :X :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196186877
Het is trouwens ook wel apart dat Richard erbij is gelapt bij Al-Fahd en nog steeds rustig in Meerdijk rondloopt. Als de belangen écht zo groot waren had hij toch allang in een schuilkelder gezeten? (Of naast Ludo op de bodem van de zee gelegen?)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_196195361
Peter van der Vorst gaf in Boulevard aan dat er wat betreft GTST in het voorjaar nog enkele verrassingen gaan komen, en dat ze bezig zijn om de look and feel aan te passen.

...Maar dat laatste hebben ze toch al gedaan? :?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 12 november 2020 @ 00:06:05 #81
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196196371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
Peter van der Vorst gaf in Boulevard aan dat er wat betreft GTST in het voorjaar nog enkele verrassingen gaan komen, en dat ze bezig zijn om de look and feel aan te passen.

...Maar dat laatste hebben ze toch al gedaan? :?
Hopelijk weer terug op vrijdag of straks nog maar drie dagen in de week
misschien wat nieuwe decors of een nieuwe leader,
pi_196196698
Ik ben benieuwd wat voor rol Amelie nog gaat krijgen nu Amir weg is. Ze is blijkbaar nog steeds verwikkeld in de verhaallijn met Richard. Iets zegt mij dat er iets met haar gaat gebeuren en Amir daarom besluit niet meer terug te keren.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 12 november 2020 @ 01:53:16 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196196853
Ze noemde Amy vandaag op videoland
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196200082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 00:06 schreef gilmore2000 het volgende:

[..]

Hopelijk weer terug op vrijdag of straks nog maar drie dagen in de week
misschien wat nieuwe decors of een nieuwe leader,
Nóg meer nieuwe decors? Als iemand nu een jaar niet heeft gekeken is het al voor 60-70 procent onherkenbaar qua locaties :D

Ik hoop vooral dat ze voor een meer filmische look willen gaan, met mooier licht en betere cameravoering. Vooral bij dat laatste lopen ze echt mijlenver achter op bijna alle andere soaps.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 12 november 2020 @ 11:05:06 #85
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196200469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nóg meer nieuwe decors? Als iemand nu een jaar niet heeft gekeken is het al voor 60-70 procent onherkenbaar qua locaties :D

Ik hoop vooral dat ze voor een meer filmische look willen gaan, met mooier licht en betere cameravoering. Vooral bij dat laatste lopen ze echt mijlenver achter op bijna alle andere soaps.
Het huis van Laura is erg welkom
  donderdag 12 november 2020 @ 20:50:39 #86
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196211877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Die Judith :X :X
Ik heb het idee dat er nu eindelijk wat interessant met de Judith verhaallijn gaat gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196212327
quote:
99s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:50 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er nu eindelijk wat interessant met de Judith verhaallijn gaat gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch snap ik nog steeds niet wat haar motief nou eigenlijk is. Mist ze een gezin en wil ze daarom bij Linda & Anton blijven? Lijkt Linda op haar verloren zuster en wil ze haar nu voor zichzelf hebben? Amir werkte ze weg omdat hij vond dat ze niet in dat huis kon wonen, maar waarom dit nu weer?

Ik weet ook eigenlijk ook niet meer of dat gedoe van haar huis nou echt was of niet? Ze is daar met Linda toch ook een keer geweest?
't Echte en 't ware!
pi_196213855
Judith haar motief zal nog wel even onduidelijk blijven.
pi_196218666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:38 schreef Thatsmelv het volgende:
Judith haar motief zal nog wel even onduidelijk blijven.
Mhew, ze ziet Linda als BFF. Hiervoor wil ze iedereen en alles aan de kant schuiven die hier een stukje voor durft te steken (Amir, ruzie met Janine in de rozenboom). Alleen Anton is een stuk lastiger omdat hij met Linda getrouwd is
pi_196235545
Van mij hoeft heel het Judith verhaal niet
  zondag 15 november 2020 @ 22:48:29 #91
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_196264110
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:51 schreef Mazikeen het volgende:
Van mij hoeft heel het Judith verhaal niet
HINDERRRRRLIJK WIJF
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_196265210
Aan de vooruitzichten te zien blijft Judith nog wel even :-p
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 16 november 2020 @ 02:54:01 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196265498
Judith is hatelijk inderdaad jammer de actrice was in dunya en desi juist leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196286714
Ik ben toch benieuwd hoe dit alles zich gaat ontwikkelen. De verschillende verhalen zijn nu leuk om te volgen, maar van echte hoogtepunten is nog geen sprake geweest moet ik zeggen.

Richard blijft maar door de familie Sanders heen buitelen zonder écht de genadeklap uit te delen. Die hele Al-Fahd heeft ook geen rol van betekenis gespeeld. Sterker nog, L'Absence is alweer buiten beeld en Richard heeft geen schrammetje. Van horen zeggen is zijn boot gejat en hij is uit een of ander genootschap gezet wat we nooit hebben gezien. Verder paradeert hij nog gewoon rond, flaneert in de Rozenboom en blijft hij Janine pesten.

Op zich heeft dit verhaal al genoeg opgelevert, het spel is goed en de cliffhanger in mei kon me prima bekoren, maar de sleutelmomenten worden zo minimaal uitgebuit. Valentijn, een van de opkomende karakters van de serie, verdwijnt nogal abrupt uit beeld. De vermissing van Ludo is ook niet echt hartverscheurend zoals het nu lijkt en zijn zogenaamde afscheid volgende week is ook maar matigjes. Stefano heeft in die aflevering niet één regel tekst. Waarom is die 'dienst' niet wat groter? Of op zijn minst buiten. Die speeches in de woonkamer zijn redelijk tenenkrommend. Bovendien mis. Ik. De. Emotie.! In seizoen 16 wist de hele familie Sanders nota bene dat Ludo nog leefde, en toen was het allemaal veel dramatischer. Waar is het verdriet van Janine? De radeloosheid van Nina? Totáál ongeloofwaardig hoe zakelijk zij de verdwijning van haar pappie opvat. Ze laten nu in niets blijken dat Ludo voorgoed verdwenen is en dat is jammer. Terugblikken, herinneringen ophalen, Stefano de legacy van zijn vader tegenover Richard laten verdedigen. Ze kunnen hier zoveel meer mee. Nu spannen Richard en Billy samen en zullen die gezamenlijk snel afdruipen zodra Ludo opduikt.

Begrijp me niet verkeerd. De lijn weet aardig de spanning erin te houden, met name door de goede acteurs die erbij betrokken zijn. Maar voor een dergelijk verhaal kabbelt het wel een beetje teveel voort, waardoor de oneffenheden op gaan vallen. Waarom heeft Al-Fahd niet met Richard afgerekend? En waarom kent Billy Richard niet. De kunstwereld is al niet groot en ze zijn/waren beiden grote spelers.

En dan het pestverhaal. Met Milou werd er een climax bereikt en kwam er een opening voor een vervolg; ze blijkt een verhaal te hebben en de banden worden aangehaald, maar achter Saskia's rug om blijft ze een bitch tegen haar dochter. Vervolgens verdwijnt ze uit beeld en verschijnt er een maand later een ander. Het riedeltje begint weer van voor af aan. Dan vraag ik me af hoe dit weer af moet gaan lopen.

Dit euvel zien we sinds de nieuwe koers vaker terug. Lord Kingsley was een prima verhaal en was ook zo'n abrupt los eind. Om over de spontane bruiloft van Rik & Shanti, waar alle grote gebeurtenissen ineens aan worden opgehangen, maar te zwijgen.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 17 november 2020 @ 17:46:15 #95
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196289515
Ik heb eerder het idee dat blijkt dat Billy al die tijd heeft geweten waar Ludo heeft gezeten en straks definitief samen met hem afrekent met Richard
pi_196289809
Ik denk dat die Judith omdat ze haar huis verloor bij Linda wilt wonen.

Maar Anton wilt haar weg hebben. Dus gaat ze stoken tussen hun.
pi_196289979
Ik heb ergens het gevoel dat ze weer redelijk terug bij af zijn inmiddels, vóór de grote veranderingen van afgelopen jaar, want inhoudelijk blijft het magertjes. Dat verhaal van Judith wat nergens op slaat en nog minder ergens naartoe gaat, de abrupte exit van Amir, de 'dood' van Ludo en het gedoe met Richard daaromheen, de kalverliefde van JoJo en Ilyas... Het zijn allemaal van die "leuk, maar net-niet"-lijntjes. Het moddert allemaal maar wat aan, zonder duidelijk doel, zonder echt gevoel ook. We hebben als kijker niet kunnen investeren in het vertrek van Amir omdat het zo rap-rap was. Als kijker kunnen we niet meevoelen met JoJo en Ilyas omdat hun 'grote verliefdheid' nogal aan de oppervlakte blijft. Als kijker kunnen we niet rouwen om de 'dood' van Ludo, omdat het meer een wending in het L'Absence verhaal was dan echt een ijkpunt in de serie.

Het moest meer invoelbaar worden, meer "met een boterhammetje pindakaas aan de keukentafel in plaats van een champagneontbijt in de Rozenboom" zijn. En oké, niet iedereen banjert nog te pas en te onpas dat restaurant binnen, maar dat is het dan ook wel. Het "familiegevoel" wat er moest komen met de familie Verduyn is inmiddels ook weer verdampt, want daar is het ook alleen nog maar gedoe en ellende en de helft van de familieleden is niet eens goed uitgewerkt qua karakter. Er moest meer humor en luchtigheid in komen, maar dat is ook weer verleden tijd lijkt het - want met pesterijen, beenamputaties, psychopaten en wraakacties is er weinig om nog te lachen. Of het moet 'bridezilla' Shanti zijn, maar dat is eerder irritant dan grappig - hetzelfde verhaal voor Opa Henk, die een fout maakt, sorry zegt en dat vervolgens ergens anders opnieuw doet.

En daarmee is het een zoveelste ietwat mislukte poging geweest om de serie écht van koers te veranderen. Want ja, er zijn dingen veranderd en verbeterd, maar niet zo dat het zich inhoudelijk weer kan meten met de gouden jaren. Want daarvoor moeten ze niet alleen van koers veranderen, maar ook schoon schip maken. Zonder Ludo van boord te gooien, uiteraard.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_196298256
Ik ben sinds dit seizoen weer gaan kijken na er zeker 4 jaar uit te zijn geweest. Toch wel veel veranderd en in 't begin vond ik het echt leuk, maar het begint me langzaam aan toch weer te vervelen. Vooral die Judith, jeetje wat een klote verhaallijn ;(
  woensdag 18 november 2020 @ 13:13:37 #99
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196301709
Misschien kunnen ze nu eindelijk Laura een eigen decor geven. Ik zelf dacht aan het huis van kees uit Kees & Co
nu de serie niet meer terugkomt zitten ze toch nog met dat decor. en met aanpassingen zou dit best Huize Selmhorst kunnen worden

pi_196302446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:16 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb ergens het gevoel dat ze weer redelijk terug bij af zijn inmiddels, vóór de grote veranderingen van afgelopen jaar, want inhoudelijk blijft het magertjes. Dat verhaal van Judith wat nergens op slaat en nog minder ergens naartoe gaat, de abrupte exit van Amir, de 'dood' van Ludo en het gedoe met Richard daaromheen, de kalverliefde van JoJo en Ilyas...
Helemaal mee eens! Ik vond dat het vorige seizoen echt wel de goede kant op ging (borstkanker van Janine, Shanti die de koning overnam en de huisartsenpraktijk van Anton en Amir o.a. vond ik allemaal wel boeiende verhaallijnen), maar ondertussen is het vrij saai weer. Ik merk ook weinig meer van die 360 graden-sets of van die beloofde toename in buitenopnames.

Maar goed, ik snap ook wel dat het door corona nu waarschijnlijk flink stressen is achter de schermen en dat het doorvoeren van grote veranderingen ook misschien op een laag pitje staat. Hoop wel dat we later in het seizoen weer een stijgende lijn zien.
  donderdag 19 november 2020 @ 00:44:54 #101
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196314078
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:13 schreef gilmore2000 het volgende:
Misschien kunnen ze nu eindelijk Laura een eigen decor geven. Ik zelf dacht aan het huis van kees uit Kees & Co
nu de serie niet meer terugkomt zitten ze toch nog met dat decor. en met aanpassingen zou dit best Huize Selmhorst kunnen worden

[ afbeelding ]
Eindelijk weer naar een echt huis _O_
Maar goed, ik denk dat er op den duur nog wel een nieuw seizoen van Kees & Co zal komen. Als zal het derde seizoen voor nu gecanceld zijn, vermoedelijk vanwege de coronaomstandigheden. Rudi moet toch een keer gaan trouwen met Coosje :P?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 november 2020 @ 09:04:18 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196315638
Nee joh die nieuwe kees en co was echt slechte meuk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 19 november 2020 @ 10:33:32 #103
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_196316807
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee joh die nieuwe kees en co was echt slechte meuk
Het enige goede aan de nieuwe serie vond ik Simone Kleinsma
Maar de schade was zo groot dat zelfs zij niet alles op haar rug kon tillen.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_196386328
Volgens boulevard komt Robin Martens terug in GTST.
pi_196386507
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:16 schreef Clemanyana het volgende:
Volgens boulevard komt Robin Martens terug in GTST.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196386988
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:29 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ok. Non nieuws dus
pi_196387044
Het mag nu wel allemaal wat spannender worden. Ik begin het saai te vinden.
  dinsdag 24 november 2020 @ 08:10:30 #108
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196387875
Dinsdag 1 december
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196388721
Goh voorspelbaar weer dat Ludo nog gewoon leeft. Zeker met geheugenverlies nu schipper op een bootje?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196389424
Dinsdag 1 december

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 24 november 2020 @ 16:49:18 #111
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_196393987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 01:20 schreef Thatsmelv het volgende:
Het mag nu wel allemaal wat spannender worden. Ik begin het saai te vinden.
Klopt er mogen ook meer tieten in.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  dinsdag 24 november 2020 @ 20:12:21 #112
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196396755
Richard van Nooten blijft een prima karakter. Uitstekende acteur, van mij mag hij nog wel een tijdje blijven.
  dinsdag 24 november 2020 @ 21:26:41 #113
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196397987
Iemand die zicht afvraagt waarom Marcus en Kimberley niet bij de herdenking waren.
viel mij ook op dat Jef niet bij de bruiloft van Shanti en Rik aanwezig is
pi_196398634
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
Dinsdag 1 december

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Hoewel het van mij af en toe best wat meer uitvergroot mag worden, was het huwelijk zelf erg leuk in beeld gebracht. Ik merk toch dat de muziek weliswaar gevarieerder is dan de rommel van Merkies, maar ze laten wel regelmatig kansen liggen om met de muziek een scène aan te kleden. Het blijft een beetje voortkabbelen allemaal, terwijl er in de aflevering van 1 december toch behoorlijk wat spanningsmomenten zitten.
't Echte en 't ware!
  woensdag 25 november 2020 @ 00:48:09 #115
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196400510
ook raar Job de zoon van Rik niet aanwezig op de bruiloft
  woensdag 25 november 2020 @ 01:16:00 #116
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196400594
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 november 2020 @ 01:27:25 #117
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196400629
quote:
99s.gif Op woensdag 25 november 2020 01:16 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij was al die tijd deelnemer in Wie Is De Mol. :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196404133
quote:
99s.gif Op woensdag 25 november 2020 01:16 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 25 november 2020 @ 11:24:12 #119
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196404148
Klopt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 25 november 2020 @ 11:38:45 #120
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196404394
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Claude_Viole op 25-11-2020 11:49:41 ]
pi_196404559
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:38 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 november 2020 @ 11:55:18 #122
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196404656
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:48 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 november 2020 @ 11:57:41 #123
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196404694
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 01:27 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Nee, hij was al die tijd deelnemer in Wie Is De Mol. :)
Je haalt fictie en realiteit door elkaar. Maar dat lijkt wel de reden te zijn waarom hij een tijdje uit de soap was. Maar die vermoedens hadden we allemaal wel een beetje ;).

Trouwens....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Claude_Viole op 25-11-2020 12:50:36 ]
pi_196406085
Hulde voor de aflevering van 2 december! _O_ _O_ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  woensdag 25 november 2020 @ 15:37:44 #125
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196408267
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:25 schreef Japepk het volgende:
Hulde voor de aflevering van 2 december! _O_ _O_ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196411197
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:25:59 #127
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196416488
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Claude_Viole op 26-11-2020 00:42:02 ]
pi_196419009
Mag ik ook spoilen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196424845
quote:
99s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:25 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha foutje van de montage denk :D
pi_196433223
Het wordt wel tijd dat Laura weer eens een serieus verhaal krijgt hoor. Ze heeft nu wat meer relevantere screentime dan alleen gastvrouw/bemoeial uithangen in de Rozenboom of de Koning, maar ik vind haar niet echt uit de verf komen als eenzame vrouw. Ik ben ook blij dat ze niet voor de romance met Henk zijn gegaan. Die 2 passen niet bij elkaar. Laura valt op de zakenmannen met stijl, niet op oude rotten van de markt. Zij is sterk en onafhankelijk en ze zou van mij best wat meer de 'spil' mogen zijn zoals ze dat tussen seizoen 10-15 was, toen veel mensen bij haar woonden en ze allerlei zaakjes opknapte.

Er zijn natuurlijk best veel nieuwe karakters bij gekomen afgelopen jaren, en zeker nu de familie Sanders voornamelijk met zichzelf bezig is valt de oude garde een beetje weg tegen de rest. Rik en Laura dus. Rik wordt als softie neergezet om dat huiselijke te waarborgen. Die twee moeten kinderen hebben om voor te zorgen. Laat Rikki ontsporen en laat hem de zorg voor zijn kleinkinderen op zich nemen ofzo. Linda blijft nog overeind omdat ze dat gedoe met Judith heeft, maar zodra die uit beeld is en het alleen maar in de praktijk zeuren om Anton is moeten ze daar ook behoorlijk creatief mee om gaan springen.
't Echte en 't ware!
pi_196441469
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 09:08 schreef Japepk het volgende:
Het wordt wel tijd dat Laura weer eens een serieus verhaal krijgt hoor. Ze heeft nu wat meer relevantere screentime dan alleen gastvrouw/bemoeial uithangen in de Rozenboom of de Koning, maar ik vind haar niet echt uit de verf komen als eenzame vrouw. Ik ben ook blij dat ze niet voor de romance met Henk zijn gegaan. Die 2 passen niet bij elkaar. Laura valt op de zakenmannen met stijl, niet op oude rotten van de markt. Zij is sterk en onafhankelijk en ze zou van mij best wat meer de 'spil' mogen zijn zoals ze dat tussen seizoen 10-15 was, toen veel mensen bij haar woonden en ze allerlei zaakjes opknapte.

Er zijn natuurlijk best veel nieuwe karakters bij gekomen afgelopen jaren, en zeker nu de familie Sanders voornamelijk met zichzelf bezig is valt de oude garde een beetje weg tegen de rest. Rik en Laura dus. Rik wordt als softie neergezet om dat huiselijke te waarborgen. Die twee moeten kinderen hebben om voor te zorgen. Laat Rikki ontsporen en laat hem de zorg voor zijn kleinkinderen op zich nemen ofzo. Linda blijft nog overeind omdat ze dat gedoe met Judith heeft, maar zodra die uit beeld is en het alleen maar in de praktijk zeuren om Anton is moeten ze daar ook behoorlijk creatief mee om gaan springen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 november 2020 @ 20:57:32 #132
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_196443072
Ludo Macgyver :')
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  maandag 30 november 2020 @ 11:14:56 #133
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196481714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 20:57 schreef Devil010 het volgende:
Ludo Macgyver :')
Inderdaad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 december 2020 @ 13:00:00 #134
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196497569
En voor de liefhebbers hier een video met de highlights en de spanning in december:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196500069
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:00 schreef Claude_Viole het volgende:
En voor de liefhebbers hier een video met de highlights en de spanning in december:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik weet het niet met die promo's. Die lijken ons vaker op het verkeerde been te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:45:15 #136
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196502330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:19 schreef Japepk het volgende:

[..]

Hmm, ik weet het niet met die promo's. Die lijken ons vaker op het verkeerde been te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook :X
  donderdag 3 december 2020 @ 21:53:41 #137
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_196540289
Ik moet zeggen dat ik bij Billy en Richard echt het gevorl krijg, dat ik bij Frits en Martine had. You love to hate them. Jammer dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt
pi_196541813
De scènes met Ludo op het booreiland zijn wel hoogtepuntjes nu. Natuurlijk, er zitten wat gaten in het verhaal (hoe de fucksels komt hij op dat platform terecht?), maar het zien van een verwilderde Ludo die alles geeft om te overleven en regenwater drinkt alsof het de duurste champagne is maakt alles goed. Wat dat betreft weten de schrijvers wel te verrassen, want had iemand ooit gedacht om de machtige, statige Ludo Sanders zó te zien? :D Mooie uitdaging ook voor Erik de Vogel denk ik zo, om zoiets te mogen spelen en na zoveel jaren nog eens zo'n onverwachte dimensie te kunnen toevoegen aan het karakter van Ludo. En hij doet het fantastisch _O_

Wat een tegenstelling is het dan ook om Nina nu bezig te zien. Ze krijgt de leiding over het veilinghuis, en begint meteen als een onzekere puber te blèren dat ze dit niet kan. Sorry hoor, maar is dit nou dé dochter van de grote Ludo Sanders?! In mijn optiek zou Nina daar zelfverzekerd moeten gaan staan, als dé nieuwe zakelijk leider van het Sanders-imperium, voor niets of niemand bang. Maar helaas weten de schrijvers wat dat betreft ook nog altijd te verrassen, in negatieve zin dan toch. Bummer.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_196542105
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:53 schreef GayGuy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij Billy en Richard echt het gevorl krijg, dat ik bij Frits en Martine had. You love to hate them. Jammer dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt
Ik krijg bij Billy en Richard ook datzelfde gevoel. De spanning begint aardig te komen. “Mijn oma zei altijd, waar jeuk is, moet je krabben”. Geweldig!
Voordat ze op het Frits en Martine gehalte zijn moet er nog wel het nodige gebeuren. Ik vrees wel steeds meer voor Amelie. Ik zie het wel gebeuren dat ze om het leven komt en dat dat de reden is dat Amir niet meer terugkeert.
pi_196542194
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 23:30 schreef Thatsmelv het volgende:

[..]

Ik krijg bij Billy en Richard ook datzelfde gevoel. De spanning begint aardig te komen. “Mijn oma zei altijd, waar jeuk is, moet je krabben”. Geweldig!
Voordat ze op het Frits en Martine gehalte zijn moet er nog wel het nodige gebeuren. Ik vrees wel steeds meer voor Amelie. Ik zie het wel gebeuren dat ze om het leven komt en dat dat de reden is dat Amir niet meer terugkeert.
Laatst stond op Televizier wel een interessant stuk over Richard en waarom hij nog zo tijdelijk voelt. Geef die man kantoorruimte! Een schurkenhol van waaruit gehandeld wordt, een hoofdkwartier. Nu resideren ze in de Rozenboom en dat blijft altijd een beetje neutraal. Billy had eerst ook een eigen kantoor, en ook bij Martine in seizoen 14/15 werkte het goed dat de bad-guy een eigen plek had.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 23:13 schreef PeterKelder het volgende:
De scènes met Ludo op het booreiland zijn wel hoogtepuntjes nu. Natuurlijk, er zitten wat gaten in het verhaal (hoe de fucksels komt hij op dat platform terecht?), maar het zien van een verwilderde Ludo die alles geeft om te overleven en regenwater drinkt alsof het de duurste champagne is maakt alles goed. Wat dat betreft weten de schrijvers wel te verrassen, want had iemand ooit gedacht om de machtige, statige Ludo Sanders zó te zien? :D Mooie uitdaging ook voor Erik de Vogel denk ik zo, om zoiets te mogen spelen en na zoveel jaren nog eens zo'n onverwachte dimensie te kunnen toevoegen aan het karakter van Ludo. En hij doet het fantastisch _O_

Wat een tegenstelling is het dan ook om Nina nu bezig te zien. Ze krijgt de leiding over het veilinghuis, en begint meteen als een onzekere puber te blèren dat ze dit niet kan. Sorry hoor, maar is dit nou dé dochter van de grote Ludo Sanders?! In mijn optiek zou Nina daar zelfverzekerd moeten gaan staan, als dé nieuwe zakelijk leider van het Sanders-imperium, voor niets of niemand bang. Maar helaas weten de schrijvers wat dat betreft ook nog altijd te verrassen, in negatieve zin dan toch. Bummer.
Volledig eens! Schitterend om te zien hoe Erik de Vogel die scènes draagt zonder ook maar een woord te zeggen (!!)

En jammer inderdaad dat Miss Nina er weer als een drammende kleuter bijstaat. Maak nou potverdorie eens een powervrouw van die meid, in plaats van dat jengelende ding. Zowel Ludo als Janine zijn karakters die stevig in hun schoenen staan, en hoewel Ludo haar alles gaf wat haar hartje begeerde heeft Janine haar altijd met 2 benen op de grond gehouden.

En volgens mij hebben we echt nog nóóit iets van die modecarrière van haar gezien. Terwijl ze daar toch nogal hoog in de boom schijnt te zitten. Dat CS heb ik ook nooit begrepen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Japepk op 03-12-2020 23:41:19 ]
't Echte en 't ware!
pi_196553449
Geen Sinterjef dit jaar?! Ze hebben het in Meerdijk ook helemaal niet over Sinterklaas gehad dit jaar.
KerstKloon
  maandag 7 december 2020 @ 23:55:37 #142
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196610496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 19:55 schreef KevinMcCallister het volgende:
Geen Sinterjef dit jaar?! Ze hebben het in Meerdijk ook helemaal niet over Sinterklaas gehad dit jaar.
Dat viel mij ook al op :(.
En op 7 december staat de kerstboom gewoon in huize Sanders, dus het heeft niks met de herindeling van de afleveringen vanwege de corona te maken. Volgens mij lopen alle scenes weer zoals het hoort.
pi_196615370
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2020 23:55 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op :(.
En op 7 december staat de kerstboom gewoon in huize Sanders, dus het heeft niks met de herindeling van de afleveringen vanwege de corona te maken. Volgens mij lopen alle scenes weer zoals het hoort.
Een grote viering zat er natuurlijk niet in vanwege corona, en Nina zal niet uitgebreid met haar kinderen Sinterklaas vieren zonder Bing. Wel jammer, hopelijk volgend jaar weer. Overigens is Sinterklaas pas een jaar of 10 echt zichtbaar in de serie, daarvoor kwam het ook niet of nauwelijks aan bod.

De sint kwam zelf pas echt in beeld met meteen een knaller in seizoen 18: Dennis helpt Rikki 'uit de droom' en vervolgens blijkt Jack the one and only Sinterklaas te hebben gefixt:


Voor die tijd werd er wel aan surprises en versiering gedaan:


Vervolgens werd Jef in seizoen 19 voor het eerst aangekleed als hulp-sint. Helaas werd toen gelijk zijn vrouw vermoord door zwarte piet.


Daarna besloot hij aan te blijven als SinterJef


En schopte de Sint het zelfs tot de leader:


Vorig jaar moest Bartho verstek laten gaan wegens zijn gezondheid en nam de andere Alberts-broer de honneurs waar:


Dit jaar hingen er tekeningen in Boks :P
't Echte en 't ware!
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:18:18 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196618017
Ohja, René Meijer. Heerlijke creep was dat :D
pi_196621922
voorheen kon je er vanuit gaan dat er twee maanden tijd zit tussen opname en uitzending.
door de omstandigheden vermoed ik dat er meer afleveringen 'op de plank' liggen.
ook nu die vrijdag geen GTST op de buis komt is de datum van uitzending later.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 18:17:30 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196622178
Vinden jullie van de Marokkaanse broers?
Vind die gozer van Spangas die later kwam het beter doen als die andere.

Laat Hakim trouwens blijven kan hij mooi vrienden worden met Henk

[ Bericht 24% gewijzigd door Dr.Mikey op 08-12-2020 18:35:07 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196622605
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie van de Marokkaanse broers?
Vind die gozer van Spangas die later kwam het beter doen als die andere.

Laat Hakim trouwens blijven kan hij mooi vrienden worden met Henk
We kunnen Hakim aan Laura koppelen?
pi_196622839
Hakim is een gezellige man. Hij maakt altijd een praatje. Naast z'n werk voor GTST geeft hij acteerlessen in Haarlem.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:19:02 #149
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196623643
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie van de Marokkaanse broers?
Vind die gozer van Spangas die later kwam het beter doen als die andere.
Eens. Ilyas voelt een beetje geforceerd, Marwan komt beter uit de verf.
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:32:16 #150
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196628717
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:37 schreef Japepk het volgende:

Vervolgens werd Jef in seizoen 19 voor het eerst aangekleed als hulp-sint. Helaas werd toen gelijk zijn vrouw vermoord door zwarte piet.

Tegenwoordig zou dit een flinke rel opleveren, al is het niet enkel om de kleur....
Ik meen dat RTL nog had gewaarschuwd dat deze aflevering gevoelig zou zijn voor kinderen :D

Die René was echt een creep inderdaad. De bizarste en gemeenste scene was toen hij Dorothea tegenkwam, die weer dacht dat hij dood was.... Op 2:50


Helaas wel een sneue dood door Dorothea, en ook jammer dat we er weinig van gezien hebben.
Slaappillen, en een scene later een auto in de sloot met Dorothea's lichaam erin.
  dinsdag 8 december 2020 @ 23:05:32 #151
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196629434
Dorothea een personage die niet de serie had uit gehoeven. Ze had nu hele mooie Oma scenes kunnen hebben
  dinsdag 8 december 2020 @ 23:12:38 #152
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196629546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 23:05 schreef gilmore2000 het volgende:
Dorothea een personage die niet de serie had uit gehoeven. Ze had nu hele mooie Oma scenes kunnen hebben
En dan trouwen met Henk :D
  woensdag 9 december 2020 @ 14:40:09 #153
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_196637759
Dorothea dood was een grote vergissing :N
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_196638592
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:32 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Tegenwoordig zou dit een flinke rel opleveren, al is het niet enkel om de kleur....
Ik meen dat RTL nog had gewaarschuwd dat deze aflevering gevoelig zou zijn voor kinderen :D

Die René was echt een creep inderdaad. De bizarste en gemeenste scene was toen hij Dorothea tegenkwam, die weer dacht dat hij dood was.... Op 2:50

Dat was wel een ultieme schurk ja :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 9 december 2020 @ 16:34:27 #155
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196639467
Net GTST van volgende week woensdag gekeken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196642017
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:34 schreef Claude_Viole het volgende:
Net GTST van volgende week woensdag gekeken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 december 2020 @ 20:12:07 #157
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196643046
Die Demi komt niet echt lekker uit de verf he?
pi_196643969
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 december 2020 @ 23:42:46 #159
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196646999
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:12 schreef James1988 het volgende:
Die Demi komt niet echt lekker uit de verf he?
Demi wel Merel niet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 10 december 2020 @ 01:52:19 #160
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196648292
Ik vind het juist het tegenovergestelde, Merel komt geloofwaardig en natuurlijk over. Demi klinkt alsof ze haar regels voorleest en meer ook niet, het voelt niet echt natuurlijk aan.
  donderdag 10 december 2020 @ 09:37:33 #161
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196650109
Stefano is ook stilletjes vertrokken
  donderdag 10 december 2020 @ 11:35:56 #162
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196651763
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat ze bezig zijn met de valentijns-verhaallijn voor in februari? :P
Kelner Marcel Boeve nog gezien :P?

En er is nieuws over Ludo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Claude_Viole op 10-12-2020 11:42:23 ]
pi_196653110
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 01:52 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het juist het tegenovergestelde, Merel komt geloofwaardig en natuurlijk over. Demi klinkt alsof ze haar regels voorleest en meer ook niet, het voelt niet echt natuurlijk aan.
Exact. Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat Demi al maanden achter elkaar grote verhaallijnen toebedeeld krijgt, terwijl Merel en Steef er maar een beetje bijhangen als edelfiguranten.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_196658384
Binnenkort exit Amélie? Bo Maerten is 20 weken zwanger meldt RTL Boulevard.
pi_196659386
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:37 schreef Alieda-R het volgende:
Binnenkort exit Amélie? Bo Maerten is 20 weken zwanger meldt RTL Boulevard.
Ik vrees het ook, hoewel die zwangerschap niet in het verhaal meegenomen is denk ik. Eerder was al duidelijk dat Amélie een tijdelijke rol was, wat ik ontzettend betreur. Geef die vrouw dan een afscheid uit duizenden! (Lees: koelbloedig vermoord door Richard en/of Billy. En dan niet aangereden ofzo, maar echt weer eens spektakel)
't Echte en 't ware!
pi_196659837
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:48 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik vrees het ook, hoewel die zwangerschap niet in het verhaal meegenomen is denk ik. Eerder was al duidelijk dat Amélie een tijdelijke rol was, wat ik ontzettend betreur. Geef die vrouw dan een afscheid uit duizenden! (Lees: koelbloedig vermoord door Richard en/of Billy. En dan niet aangereden ofzo, maar echt weer eens spektakel)
Ze hadden het ook kunnen verwerken in haar verhaallijn.......dat ze erachter komt dat ze zwanger is van Amir en dat ze daarna dramatisch nieuws over hem te horen zou krijgen.....
pi_196662486
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:37 schreef Alieda-R het volgende:
Binnenkort exit Amélie? Bo Maerten is 20 weken zwanger meldt RTL Boulevard.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:48 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik vrees het ook, hoewel die zwangerschap niet in het verhaal meegenomen is denk ik. Eerder was al duidelijk dat Amélie een tijdelijke rol was, wat ik ontzettend betreur. Geef die vrouw dan een afscheid uit duizenden! (Lees: koelbloedig vermoord door Richard en/of Billy. En dan niet aangereden ofzo, maar echt weer eens spektakel)
quote:
17s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze hadden het ook kunnen verwerken in haar verhaallijn.......dat ze erachter komt dat ze zwanger is van Amir en dat ze daarna dramatisch nieuws over hem te horen zou krijgen.....
Ik denk dat een exit van Amelie weinig te maken zal hebben met de zwangerschap van de actrice, simpelweg omdat GTST nu meer dan drie maanden voorloopt met opnames. Vandaag is aflevering 6315 uitgezonden, maar met opnames zitten ze nu al rond aflevering 6370; een verschil van 55 afleveringen. Dat is in het tempo van vier afleveringen per week meer dan 14 uitzendweken. Vandaar ook dat toen eind augustus de eerste trailer van het seizoen online kwam er al beelden te zien waren van Billy en Richard, terwijl die eerste pas een paar weken geleden haar comeback maakte in de afleveringen. En daar Bo Maerten intussen een film is gaan draaien denk ik dat de exit van Amelie verrassend dichtbij kan zijn.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 december 2020 @ 00:45:21 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196665961
Jammer amelie moet blijven
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:56:29 #169
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196672929
Spoilers voor 21 t/m 24 december:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 december 2020 @ 15:29:02 #170
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196673443
Ludo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196680995
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 15:29 schreef gilmore2000 het volgende:
Ludo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_196707817
Marly van der Velden zwanger van derde kindje: 'Zo dankbaar'

De dag die we niet dachten dat zou komen... Lucas én Nina allebei (al dan niet tijdelijk) uit de serie! *O* _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_196745080
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 22:39 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 15 december 2020 @ 15:13:52 #174
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_196746696
Merel begint steeds meer eyecandy te worden :P
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_196746717
Het zal langer duren voordat je wat merkt van actuele gebeurtenissen. Everon en Marly waren vorige week nog samen op de set.
Er is een flinke voorraad aan afleveringen. Wat vorige week opgenomen is, zal pas eind maart op de TV verschijnen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 16 december 2020 @ 02:02:15 #176
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196757399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:45 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196760135
Zag net een trailer voor de nieuwe Jandino film met Cynthia Abma erin. God wat mis ik haar als Bianca, zij was goed in die rol _O_

freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_196783687
We gaan wel goed de kerst in!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 17 december 2020 @ 17:49:16 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196788888
Stefano de stand in Sanders voor als er wat in de familie gebeurd.

Een keer Amy of Nick zou ook leuk zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196789261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano de stand in Sanders voor als er wat in de familie gebeurd.

Een keer Amy of Nick zou ook leuk zijn.
Stefano is wel met een hele stille trom vertrokken......
  donderdag 17 december 2020 @ 21:52:30 #181
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_196793767
Hoe ver komt een raaf op zee? Het is toch geen zeemeeuw m.a.w. zo ver is Ludo dan niet van de kust af, toch?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_196794895
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:52 schreef Devil010 het volgende:
Hoe ver komt een raaf op zee? Het is toch geen zeemeeuw m.a.w. zo ver is Ludo dan niet van de kust af, toch?
Volgens mij lieten ze het ook lijken alsof Daan dat booreiland kon zien vanuit zijn auto toch?
't Echte en 't ware!
  donderdag 17 december 2020 @ 23:41:26 #183
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_196795839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 22:44 schreef Japepk het volgende:

[..]

Volgens mij lieten ze het ook lijken alsof Daan dat booreiland kon zien vanuit zijn auto toch?
Klopt, dus dan kan hij dat kleine stukje toch wel zwemmen. Erg geloofwaardig is het iig niet.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_196798231
Ik krijg cast away gedachtes erbij. Al is het natuurlijk een vogel en geen volleybal _O-
pi_196799389
Ik had me vannacht toch een droom... _O-

Er was een mass-shooting/overval in de Rozenboom. Random mannen, niet gemaskerd ofzo, schoten random mensen neer. Heel rustig en beheerst eigenlijk wel. Daarna kwam een inspecteur gespeeld door Casper van Bohemen de zaak onderzoeken _O-
't Echte en 't ware!
pi_196907975
Zou er dit jaar ook een wintercliff zijn?
pi_196925741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:56 schreef Reijnxdv het volgende:
Zou er dit jaar ook een wintercliff zijn?
Ik denk het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  donderdag 24 december 2020 @ 20:34:24 #188
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196929645
Vervolg Verhalenlijn Henk en Ludo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens speelt Erik fantastisch al hoop ik dat deze verhalenlijn niet nog lang duurt
  donderdag 24 december 2020 @ 21:21:56 #189
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_196930408
Wat een bagger weer.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 24 december 2020 @ 21:24:05 #190
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_196930444
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 20:34 schreef gilmore2000 het volgende:
Vervolg Verhalenlijn Henk en Ludo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens speelt Erik fantastisch al hoop ik dat deze verhalenlijn niet nog lang duurt
Als dit al fantastisch is .... Wat een onzinverhaal, Ludo kan gewoon naar de kust zwemmen, ze doen alsof hij in het midden van de Atlantische Oceaan zit
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  maandag 28 december 2020 @ 01:06:05 #191
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197010264
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
voorheen kon je er vanuit gaan dat er twee maanden tijd zit tussen opname en uitzending.
door de omstandigheden vermoed ik dat er meer afleveringen 'op de plank' liggen.
ook nu die vrijdag geen GTST op de buis komt is de datum van uitzending later.
Er liggen 100 afleveringen op de plank
  maandag 28 december 2020 @ 13:56:26 #192
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_197020798
.. was dit Judiths exit?? :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:29:49 #193
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197068978
Ben ik nu gek, of herhalen ze nu de uitzending van gisteren?
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:30:09 #194
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197068992
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 13:56 schreef LetsGame het volgende:
.. was dit Judiths exit?? :')
Nee
pi_197069053
Bing blijft een vreselijk onsympathiek karakter :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 december 2020 @ 02:34:29 #197
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197081597
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197094665
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197100556
Ik mis nog steeds de climaxen tegenwoordig, maar het zit allemaal weer lekker in elkaar hoor!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  donderdag 31 december 2020 @ 20:18:05 #200
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_197142802
Ik blijf Richard van Nooten een geweldige toevoeging vinden. Wat een heerlijk foute kerel.

Doet me een beetje denken aan Vadim Kadar.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 14:14:34 #201
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197154434
Een nieuwe maand zal Ludo eindelijk van het booreiland afkomen

  vrijdag 1 januari 2021 @ 15:31:45 #202
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_197156163
Wie zegt er op 0:35: "Geen politie, dat beloof ik je!"
Dit lijkt mij toch los te staan van Ludo's avontuur op het booreiland...?
  vrijdag 1 januari 2021 @ 15:34:47 #203
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197156218
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Wie zegt er op 0:35: "Geen politie, dat beloof ik je!"
Dit lijkt mij toch los te staan van Ludo's avontuur op het booreiland...?
Valentijn tegen ludo
  zaterdag 2 januari 2021 @ 15:26:11 #204
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_197173160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:34 schreef gilmore2000 het volgende:

[..]

Valentijn tegen ludo
Een flashback dus....
  maandag 4 januari 2021 @ 10:24:38 #205
436222 Japepk
Padvinder
pi_197203667
Ludo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  maandag 4 januari 2021 @ 11:48:31 #206
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197204646
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 10:24 schreef Japepk het volgende:
Ludo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je er een link van?
  maandag 4 januari 2021 @ 12:47:28 #207
436222 Japepk
Padvinder
pi_197205635
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:48 schreef gilmore2000 het volgende:

[..]

Heb je er een link van?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_197221455
Is Ludo al gevonden?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:41:53 #209
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_197225518
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:17 schreef superniger het volgende:
Is Ludo al gevonden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door Claude_Viole op 05-01-2021 14:48:45 ]
pi_197233107
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 januari 2021 @ 20:37:24 #211
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197233350


Ik zap vaker langs GTST :9~ :9~ :9~
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 5 januari 2021 @ 21:15:13 #212
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_197234311
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:37 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zap vaker langs GTST :9~ :9~ :9~
Echt he, nu is zij wel zwanger dus die melkfabrieken zijn in productie
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_197251245
De serie kijkt op dit moment echt meer dan prima weg _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197251289
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:29 schreef Oppulregaj het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rik en Shanti incoming :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197251411
Al die mannen reacties over Amelie :o _O-
  woensdag 6 januari 2021 @ 20:52:53 #216
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_197252537
quote:
17s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Al die mannen reacties over Amelie :o _O-
Gek hè :P zo vaak zie je dat niet bij GTST of IRL ;)
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_197253115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Gek hè :P zo vaak zie je dat niet bij GTST of IRL ;)
Before: Meh, ik moet altijd met mijn vriendin meekijken naar GTST ;(


After: Oh dat ziet er interessant uit!


:D :D
  woensdag 6 januari 2021 @ 22:20:36 #218
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_197255651
quote:
17s.gif Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Before: Meh, ik moet altijd met mijn vriendin meekijken naar GTST ;(


After: Oh dat ziet er interessant uit!


:D :D
Yep alleen jammer dat niet elke aflevering zulke eyecandy zit ;)
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_197255718
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 22:20 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Yep alleen jammer dat niet elke aflevering zulke eyecandy zit ;)
Sexy mannen zijn helaas nog schaarser momenteel ha ha ;)
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:27:53 #220
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_197257525
quote:
17s.gif Op woensdag 6 januari 2021 22:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sexy mannen zijn helaas nog schaarser momenteel ha ha ;)
Niet genoeg aan Lucas :P
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_197260609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:27 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Niet genoeg aan Lucas :P
Neuh niet echt :6
pi_197349375
Nina is echt niet geloofwaardig als spin-in-het-web van een groot zakenimperium. Daar heb je acteurs en actrices met een zekere grandeur voor nodig en Nina heeft het niet.

De familie Verduyn though O+

[ Bericht 29% gewijzigd door Japepk op 11-01-2021 20:22:07 ]
't Echte en 't ware!
  maandag 11 januari 2021 @ 20:04:20 #223
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_197349934
Laura wil niets van Henk weten, en nu Henk geen interesse meer in haar heeft krijgt ze ineens interesse? Beetje makkelijk weer.
pi_197357312
Op NLZiet de aflevering van maandag 18-01-2021 gezien (aflevering 6336) alleen is dit de aflevering van dinsdag 19-01-2021, die van maandag ontbreekt dus, NLZiet geeft de schuld aan RTL die de afleveringen aanlevert
  dinsdag 12 januari 2021 @ 12:41:30 #225
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197360207
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 20:04 schreef James1988 het volgende:
Laura wil niets van Henk weten, en nu Henk geen interesse meer in haar heeft krijgt ze ineens interesse? Beetje makkelijk weer.
Haha, Laura wil zelf ook erg graag iemand vinden. Henk is niets voor haar, alleen het is voor haar erg zwaar om hem nu wel gelukkig met een vrouw te zien.
pi_197360777
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha, Laura wil zelf ook erg graag iemand vinden. Henk is niets voor haar, alleen het is voor haar erg zwaar om hem nu wel gelukkig met een vrouw te zien.
Ik denk dat Laura leuk met Sami zou zijn, oprecht. Sowieso hoop ik dat hij in de serie blijft, al is het maar op vaak terugkerende basis. Qua 'oude man' zit er meer potentie in hem dan in Henk. Maar oh, wat is de familie Verduyn stérk in het hele zwangerschapsverhaal! Het is nog niet briljant allemaal, maar er zijn wel wat pareltjes van afleveringen qua acteerwerk voorbij gekomen de afgelopen dagen hoor.

Wat ik nog steeds mis is iets 'actie-reactie' achtigs. Vroeger was een van de clichés van GTST dat bepaalde stommiteiten of gebeurtenissen altijd wel werden opgenomen of gefilmd, of dat er tegelijkertijd een of ander detail was wat later van belang zou worden. Een bepaald 'slimmigheidje' wat dan de sleutel tot een vervolg werd. Een videoband van een bewakingscamera die wordt verwisseld met een band van Sneeuwwitje, waardoor de bad guys baby Lucas vergiftigen omdat hij de verkeerde band heeft gezien. Rikki die verstoppertje speelt in Teluma en daardoor een schimmige onderwereld deal afluistert en wordt ontvoerd, zulke dingen.

Dat hebben we al een tijd niet meer gezien. Vaak zien we nu een aanleiding die heel spannend kan zijn, wat dan toch niets wordt en voort blijft kabbelen. Welk nut heeft Judith nu eigenlijk gehad? Als daardoor de band tussen Anton en Tiffy nou veranderd was of iets dergelijks, maar niets van dat. De zwangerschap gooit nu veel overhoop en Richard zet ook een hoop verhoudingen op scherp, maar zeker bij die laatste verhaallijn hoop ik echt dat er nog scènes gaan komen die zich tot de classics gaan verhouden. De acteurs en het verhaal hebben het allemaal in zich om zich in een mooi rijtje te scharen.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:41:53 #227
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197361154
quote:
17s.gif Op woensdag 6 januari 2021 22:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sexy mannen zijn helaas nog schaarser momenteel ha ha ;)
Wie is het meest sexy? Ga je dan voor een knulletje als Daan, Marwan of Ilias? Of voor een type Ludo of Rick?
pi_197362729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Wie is het meest sexy? Ga je dan voor een knulletje als Daan, Marwan of Ilias? Of voor een type Ludo of Rick?
Dan eerder Stefano eigenlijk, die is ook wel een beetje meer mijn leeftijd :D
  dinsdag 12 januari 2021 @ 16:05:55 #229
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197364002
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan eerder Stefano eigenlijk, die is ook wel een beetje meer mijn leeftijd :D
Haha begrijpelijk. Met die baard zag hij er erg oud uit, maar inmiddels weer helemaal geschoren en komt weer fris voor de dag. Zou overigens leuk zijn als hij terug zou komen in de soap, maar dat zal hij wel niet meer zien zitten. Heb het idee dat sommige personages zo terug zouden worden genomen als ze zouden willen.
pi_197364024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:05 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha begrijpelijk. Met die baard zag hij er erg oud uit, maar inmiddels weer helemaal geschoren en komt weer fris voor de dag. Zou overigens leuk zijn als hij terug zou komen in de soap, maar dat zal hij wel niet meer zien zitten. Heb het idee dat sommige personages zo terug zouden worden genomen als ze zouden willen.
Tja sommige zijn er inderdaad helemaal klaar mee en sommige staan te trappelen om weer terug te komen :)
  woensdag 13 januari 2021 @ 12:33:33 #231
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_197382485
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:01:48 #232
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_197386416
Jammer dat ze van Marwan een pedofiel gemaakt hebben, want ik vind het zeker een tof personage.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 januari 2021 @ 17:09:38 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197387723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:01 schreef LetsGame het volgende:
Jammer dat ze van Marwan een pedofiel gemaakt hebben, want ik vind het zeker een tof personage.
Is hij nog steeds en hij wist het niet van Demi der leeftijd dus echt pedo zou ik hem niet noemen. Vind zijn broertje maar een kneusje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 januari 2021 @ 22:51:35 #235
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_197395561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is hij nog steeds en hij wist het niet van Demi der leeftijd dus echt pedo zou ik hem niet noemen. Vind zijn broertje maar een kneusje.
Demi lijkt 12
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 13 januari 2021 @ 23:02:03 #236
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_197395758
Ik denk dat Demi iets van 15 jaar oud moet zijn? En Steef 12, Merel 17?
  donderdag 14 januari 2021 @ 02:59:38 #237
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_197397277
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 23:02 schreef James1988 het volgende:
Ik denk dat Demi iets van 15 jaar oud moet zijn? En Steef 12, Merel 17?
Demi 15, Steef 16 en Merel 18
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_197397485
Wel leuk feitje ; in het echt is de acteur die Demi speelt 15 en Marwan 33 _O-
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197402271
_O_ _O_ _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  donderdag 14 januari 2021 @ 13:56:07 #240
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_197404151
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:16 schreef Japepk het volgende:
_O_ _O_ _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Claude_Viole op 14-01-2021 14:04:07 ]
pi_197501432
26 januari
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_197509182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:42 schreef Japepk het volgende:
26 januari
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 januari 2021 @ 11:46:59 #243
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197547619
Geweldig geacteerd Ludo die terug is maar in zijn hoofd nog op het eiland zit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197558295
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:10:22 #245
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197568894
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geweldig geacteerd Ludo die terug is maar in zijn hoofd nog op het eiland zit.
Ik heb het idee dat hij het z'n vrienden/familie een beetje kwalijk neemt dat ze hem hadden opgegeven.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 22 januari 2021 @ 20:08:38 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197578026
Laten ze Valentijn in de gevangenis zitten voor een moord die hij nooit heeft begaan?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:11:49 #247
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197579824
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laten ze Valentijn in de gevangenis zitten voor een moord die hij nooit heeft begaan?
Dat zijn de schrijvers vast al vergeten
pi_197588925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:11 schreef gilmore2000 het volgende:

[..]

Dat zijn de schrijvers vast al vergeten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch denk ik niet dat we hem gaan terug zien, wat ik wel erg jammer vind.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 17:17:53 #249
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197592954
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:55 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch denk ik niet dat we hem gaan terug zien, wat ik wel erg jammer vind.
Was een prima acteur
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 20:02:40 #250
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197599979
Rotterdam? Ik maar denken dat het IJmuiden was.
Het is een mooie productie geworden. Ik dacht dat dit het boorplatform zou zijn:
https://goo.gl/maps/BRz4jwTQHuDcK3X27

IJmuiden is een populaire film- en televisieopnamelocatie, o.a. voor GTST.
Tenzij ze dit boorplatform heel naar Rotterdam gevaren hebben maar dat lijkt mij sterk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197603495
Uit dat stuk van Televizier:
Het blijkt dat de filmploeg een stuk minder ver hoefde te reizen: een deel van de Rotterdamse haven deed dienst als booreiland. Met handig montage- en camerawerk was niets van de wereldstad zelf te zien.

Tweede Maasvlakte ligt ook zo'n 40 km vanaf de Coolsingel, dus zo raar is het niet dat er niets van de stad zelf te zien is :s) Ook havens dichterbij zoals Europoort liggen zo'n 30 km vanaf de stad.
pi_197603521
Dit hebben ze echt netjes gedaan ja, sowieso wel complimenten voor hoe de serie nu loopt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 januari 2021 @ 16:29:05 #254
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197652982
Marwan en Hakim zijn prima toevoegingen.
Iliyas is een slappe zak.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197653228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marwan en Hakim zijn prima toevoegingen.
Iliyas is een slappe zak.
Mis je Amelie al? ;)
  dinsdag 26 januari 2021 @ 19:54:50 #256
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197656883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marwan en Hakim zijn prima toevoegingen.
Iliyas is een slappe zak.
Ah wel leuk die verschillende karakters juist.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 19:55:43 #257
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197656908
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 16:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Mis je Amelie al? ;)
Vond haar wel sterk, maar hoe ze zich uiteindelijk heeft laten wegjagen door onrealistische bedreigingen van meneer van Nooten is ook wel heel slap.
pi_197657012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Vond haar wel sterk, maar hoe ze zich uiteindelijk heeft laten wegjagen door onrealistische bedreigingen van meneer van Nooten is ook wel heel slap.
Ja was wel jammer inderdaad
  donderdag 28 januari 2021 @ 20:32:41 #259
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_197691846
Mooi acteerwerk van Ludo zo. Wat een acteur ^O^
pi_197692169
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 20:32 schreef James1988 het volgende:
Mooi acteerwerk van Ludo zo. Wat een acteur ^O^
Eens. Ludo was altijd een beetje een karakter die niet echt van zijn stuk te krijgen was. Nu issie vooral verward en kwetsbaar. Mooi acteerwerk van Erik.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197720928
Ludo is gelukkig net op tijd terug van Expeditie Booreiland om de verjaardag van @Frey op te luisteren :P Van harte gefeliciteerd! *O*



En ja, Frons en Rohan blijven op gepaste afstand :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:21:26 #262
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_197723788
Haha bedankt :D
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 18:14:43 #263
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197727531
Gefeliciteerd @Frey
  zaterdag 30 januari 2021 @ 18:15:30 #264
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197727544
@PeterKelder Wanneer kom je weer eens met een geweldige analyse?
pi_197736745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef gilmore2000 het volgende:
@:peterkelder Wanneer kom je weer eens met een geweldige analyse?
Goh, daarvoor zou ik weer wat actiever moeten gaan kijken, en ik ben bijna twee maanden terug weer afgehaakt omdat dat gedoe met Judith en op dat booreiland mij te lang duurde. Maar nu Ludo weer terug is kan dat weer interessant worden, dus wie weet. Ben wel benieuwd naar zijn reactie als hij hoort dat het veilinghuis verkocht is omdat zijn prinses er gewoon niks van bakte, het zou mooi zijn als dat consequenties heeft voor haar in zijn nieuwe testament :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 31 januari 2021 @ 13:35:06 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197742712
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 23:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Goh, daarvoor zou ik weer wat actiever moeten gaan kijken, en ik ben bijna twee maanden terug weer afgehaakt omdat dat gedoe met Judith en op dat booreiland mij te lang duurde. Maar nu Ludo weer terug is kan dat weer interessant worden, dus wie weet. Ben wel benieuwd naar zijn reactie als hij hoort dat het veilinghuis verkocht is omdat zijn prinses er gewoon niks van bakte, het zou mooi zijn als dat consequenties heeft voor haar in zijn nieuwe testament :')
Ludo zit in zijn hoofd nog op het eiland dat speelt erik heel goed.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 31 januari 2021 @ 20:19:05 #267
436222 Japepk
Padvinder
pi_197751847
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 23:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Goh, daarvoor zou ik weer wat actiever moeten gaan kijken, en ik ben bijna twee maanden terug weer afgehaakt omdat dat gedoe met Judith en op dat booreiland mij te lang duurde. Maar nu Ludo weer terug is kan dat weer interessant worden, dus wie weet. Ben wel benieuwd naar zijn reactie als hij hoort dat het veilinghuis verkocht is omdat zijn prinses er gewoon niks van bakte, het zou mooi zijn als dat consequenties heeft voor haar in zijn nieuwe testament :')
Dat hoort hij volgende week. Zijn testament had nog wel een beetje steviger gemogen ;)

Ik kan je aanraden om weer te gaan volgen, de serie is van prima niveau nu. Er is wel flink wat nieuw bloed, maar de relaties zijn mooi en het acteerwerk goed. De verhalen zijn gevarieerd, al mis je soms nog wel het hoe en waarom bij een verhaal. Het zit absoluut ver boven het niveau van de afgelopen 5 - 6 jaar, en qua cast zelfs boven de afgelopen 10 - 12 jaar. Als ze de verhalen nu wat meer in elkaar zouden door laten werken en wat meer consequenties aan sommige gebeurtenissen zouden verbinden, zou je zelfs van een van de betere seizoenen kunnen spreken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Japepk op 31-01-2021 20:27:24 ]
't Echte en 't ware!
pi_197758729
Erik en Caroline zijn beide professionals. Ze helpen nieuwkomers op de set en blijven altijd in hun rol.
Ze houden niet van afleiding van figuranten of andere acteurs. Zorg dat je je tekst goed hebt geleerd. Anders krijg je 't aan de stok met een van deze twee.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 1 februari 2021 @ 12:53:16 #269
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197760852
iemand de maandtrailer al gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197761184
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:53 schreef gilmore2000 het volgende:
iemand de maandtrailer al gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de liefhebber:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  maandag 1 februari 2021 @ 17:44:49 #271
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_197765467
Ik moet zeggen dat ik al een tijdje weer door de afleveringen heen spoel en regelmatig zelfs weer hele scènes bekijk. De verhaallijn rondom de family Verduyn boeit me enorm en het acteerwerk van Cas Jansen is geweldig om te zien. En over de acteerprestaties van Erik de Vogel hoef ik het natuurlijk al helemaal niet meer te hebben. Die scènes op het booreiland waren gewoon fantastisch. Ben nu gewoon wel benieuwd welke kant het op zal gaan, zeker na het zien van de nieuwe promo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 4 februari 2021 @ 00:34:42 #272
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_197807149
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:15 schreef Japepk het volgende:

[..]

Voor de liefhebber:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 februari 2021 @ 19:19:46 #273
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_197819138
Tiffy ♥
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_197820268
Echt bizar. Shanti was 1van mijn favorieten. Maar sinds het gedoe met zwanger worden en Daan, vind ik haar om te kotsen.

:r
  donderdag 4 februari 2021 @ 22:58:33 #275
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197824068
Ik kwam laatst bij GTST Classics op RTL Lounge uit, daar zitten ze in seizoen 6. Ben het weer gaan kijken. Wat heerlijk om terug te zien. En idd, Ludo deed vroeger alles zonder bloed aan zijn handen te krijgen. De verhaallijn met Janine ook, prachtig.

Moet wel een beetje slikken als ik Roos (Guusje Nederhorst) zie, omdat we inmiddels weten hoe tragisch de actrice is geëindigd. Het toeval was dat ik weer aan dat nummer van Dinant Woesthof over haar dacht en opzocht precies op haar sterfdag, zonder daar van op de hoogte te zijn (ik kwam daar later achter). Kreeg er kippenvel van. Ook al zie ik haar in de rol van Roos nu, ik krijg heel erg het gevoel dat zij daarbuiten een heel energiek en fijn mens was (ik kan vaker goed aanvoelen hoe mensen zijn, ben HSP).
With love :*
  zondag 7 februari 2021 @ 00:12:54 #276
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197864819
Iemand die dit kan bevestigen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:32:42 #277
436222 Japepk
Padvinder
pi_197872588
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:12 schreef gilmore2000 het volgende:
Iemand die dit kan bevestigen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel heel gaaf zijn. Ik hoop dan als familielid van iemand, niet als losse rol.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  Miss 200.000.000! dinsdag 9 februari 2021 @ 10:05:29 #278
367000 roos94
pi_197902599
Kwam deze tegen _O-


Toen vond ik Gtst echt leuk. Nu is het niks meer
pi_197903536
Ik vind bloopers wel leuk..

Kwam deze tegen:
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197916804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef roos94 het volgende:
Kwam deze tegen _O-


Toen vond ik Gtst echt leuk. Nu is het niks meer
Die rol heeft hij echt lang gespeeld, als bezopen idioot. Dit is seizoen 15 volgens mij. In de cliff van seizoen 18 gooit hij Rik en Anita dronken van het balkon en pas in seizoen 19 vertrekt hij naar Tokyo volgens mij. Hij heeft langer als alcoholist in de serie gezeten dan daarvoor _O- Nu vraag ik me wel af; waarom ging hij drinken?

Ik begin me eigenlijk meer en meer te beseffen dat de serie voor mij echt aan het stijgen is. Het is minder duister dan andere topseizoenen, maar seizoen 30 is hard op weg om één van de beste van de serie te worden wat mij betreft. Het is nog niet megaspectaculair allemaal, maar de cadans vind ik op zich wel goed. Het verhaal van Ludo beheerst het seizoen, daar is het speciaal genoeg voor. Dit is iets waar je later op terug gaat kijken, zoals Daniël in de put of Jef als zwerver. Erik speelt het echt ge-wel-dig. Je voelt precies wat Ludo voelt, vreemd in zijn eigen huis, verlangend naar de enige vriend die hem onvoorwaardelijk trouw bleef. En Janine die radeloos toekijkt. Ik ben benieuwd hoe hij zich binnenkort ontwikkelt als hij achter Richard en Billy aan gaat. Of er een moment komt waarop hij *poef* weer de oude is, of dat hij evolueert in een nieuwe variant :P

Leuk dat morgen Amir weer even te zien is dmv videobellen. Zoiets mag vaker van mij. De serie heeft eenmaal zo'n rijk verleden, daar mogen ze zeker gebruik van maken. Net als het verleden van Julian, echt tof dat ze dat nu zo prominent naar voren brengen. Het kleurt zijn karakter heel mooi in vind ik. Die familie blijft echt stijgen in mijn achting met die hele zwangerschap. Bij hen en de Amrani's proef ik echt dat familiegevoel wat ik met GTST associeer. Echt top dat ze nu door hebben dat stabiele relaties juíst voor goede verhalen kunnen zorgen, in plaats van de ene affaire na de andere. Zelfs Rik en Shanti zijn leuk zolang Billy er tussendoor glibbert. Anton en Linda passen er goed tussen en krijgen op z'n tijd hun portie wel weer. De volgende keer mag het net wat veelomvattender zijn dan Judith. Niet om een bepaald verhaal of zo, maar het lijkt me echt mooi om Anton eens met al zijn (klein)kinderen aan tafel te zien zitten. Die man heeft een behoorlijke stamboom en daar is eigenlijk niets van te merken.

Sami vind ik ook écht een toevoeging. Ik weet niet wat het is, maar ik vind hem leuker dan Henk. Die is comic relief en komt daardoor minder uit de verf met serieuzere dingen. Laat Laura achter Sami aan gaan! Die twee passen echt goed bij elkaar volgens mij. Hij heeft met zijn trots meer statuur dan Henk, en dat is het soort mannen wat ik met Laura associeer. Geen marktkoopman. Bovendien krijgt Sami dan te maken met het dilemma waar hij zijn zoons flink de les voor heeft gelezen. Ik gun Jette tzt wel wat mooie buitenlandopnames in Marokko. Ik zie Laura ook nog liever in die buurtsuper staan dan in de Koning. Of desnoods daar de administratie voor doen of zo. Laura is geen Jef, punt. Rik past beter in die rol.

Alleen Nina en Bing zijn een relikwie uit verloren tijden. De rol van Nina als dochter van Ludo en Janine heeft ook geen betekenis meer nu ze een eigen gezin heeft. Zeker naast Bo Maerten verbleekte Marly van der Velden letterlijk en figuurlijk als actrice. Marly was al geen topactrice maar de laatste tijd vind ik haar ronduit slecht.

Nina is totaal kleurloos als karakter. Ze is geen diva want ze werkt, ze is geen zakenvrouw want ze kiest voor haar gezin, ze is geen typische moeder want ze is te verwend. Ik ben echt benieuwd wat zij maar vooral Everon bij de makers heeft gedaan om in zo'n bevoorrechte positie te zitten, want ze voegen echt niets toe momenteel. Zij zitten al te lang in die gezinssituatie om nog te veranderen als karakter. Ik pleit nog steeds voor de moord op Bing. Hij is centraal, je kunt hem makkelijk vijanden laten maken en het shockt als een main character wordt omgelegd.

Het zou seizoen 30 misschien wel op 1 zetten ;)

[ Bericht 27% gewijzigd door Japepk op 09-02-2021 23:25:57 ]
't Echte en 't ware!
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:06:10 #281
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_197924900
Ludo Sanders a.k.a. Erik "Ludo" de Vogel.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_197928874
Wat zit gtst toch in stijgende lijn! De verhaallijnen zijn beter en de acteerprestaties ook (uitzondering en daargelaten).

De tienermoeder verhaallijn verrast en fijn om te zien dat Laura dit seizoen een grotere rol heeft van voorgaande seizoenen. Ook leuk om te zien hoe Lydia als schoonmaakster steeds meer kleur krijgt als personage. Ook de privégesprekken met Janine is goed om te zien, die je zo kunnen hebben als je een schoonmaakster thuis hebt.

Lucas doet me nu denken aan Noud van de laatste jaren: inhoudloos en een grot Jefgehalte die gebruikt wordt als praatpaal. Ik ben wel benieuwd naar zijn exit of gaat hij via de achterdeur uit de serie?
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:30:41 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_197932073
Ik hoop dat Ludo hierdoor weer de oude wordt. Sterker: nog meedogenlozer, maar net geen moordenaar. Een ieder die hem in de weg staat aanpakken, zonder dat hij zich laat remmen door zijn familie. Nina die bij de geringste weerstand op kan donderen en Janine die vol achter hem moet gaan staan.

Familie Verduyn is een aanwinst gebleken en ik hoop ook dat Sami blijft, desnoods als een regelmatig terugkerende gastrol.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_197936300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:30 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Ludo hierdoor weer de oude wordt. Sterker: nog meedogenlozer, maar net geen moordenaar. Een ieder die hem in de weg staat aanpakken, zonder dat hij zich laat remmen door zijn familie. Nina die bij de geringste weerstand op kan donderen en Janine die vol achter hem moet gaan staan.

Familie Verduyn is een aanwinst gebleken en ik hoop ook dat Sami blijft, desnoods als een regelmatig terugkerende gastrol.
Same. Het mooie van de familie Verduyn is, is dat het echt door de verhalen komt. Zo briljant acteren ze niet, zeker de kinderen. Maar het leed wat hen overkomt zetten ze goed neer. Als Steef een grotere rol krijgt moeten ze hem echt zoals Julian maken; beetje Peter Kelder-achtige vibe, zijn kop heeft hij mee.
't Echte en 't ware!
pi_197941262
Chapeaux voor Erik en Caroline hoor. Wat een acteerprestaties! De makers hebben hier ook echt een heel goed uitgedacht verhaal uitgewerkt. Voor het eerst sinds tijden snap je gewoon waarom de karakters doen wat ze doen, zelfs de acties van Richard krijgen gewicht. Laten ze deze karakters nog maar even in de serie houden.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 februari 2021 @ 12:07:29 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197942297
Ik blijf Richard lastig vinden.
In het begin in de tijd met Valentijn was het een rijke zakenman met een jacht etc en een concurrent voor ludo. later blijkt dat het meer een een loop jongen is voor de rijke olie sjeik die we nooit gezien hebben later is het een mannetje voor Billie met haat voor rijke patser mensen die het gemaakt hebben.

Wat willen ze met die man hoe moet ik hem zien?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197944810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik blijf Richard lastig vinden.
In het begin in de tijd met Valentijn was het een rijke zakenman met een jacht etc en een concurrent voor ludo. later blijkt dat het meer een een loop jongen is voor de rijke olie sjeik die we nooit gezien hebben later is het een mannetje voor Billie met haat voor rijke patser mensen die het gemaakt hebben.

Wat willen ze met die man hoe moet ik hem zien?
Blijkbaar is er nogal wat achtergrond van hem gepubliceerd in dat magazine, dat lees ik alleen niet. Volgens mij is hij inderdaad een soort loopjongen deluxe. En dat hij destijds gewoon met het geld van Al-Fahd mocht smijten om dat schilderij te bemachtigen.
't Echte en 't ware!
  donderdag 11 februari 2021 @ 17:41:53 #288
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_197948154
Ik hoop dat Richard sterft
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_197949008
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop dat Richard sterft
Echt hoor.


En hoop dat ze nog wat leuks met Billy doen. Die speelt dr rol goed. Arrogante trut :r Haat liefde hier voor Billy. Leuk weer eens een verhaal waar Ludo uitgedaagd wordt. Maar wat een kut karakter heeft dat mens. Mag wel ff kaalgeplukt worden ofzo
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:07:52 #290
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_197952166
Ik vind Richard best wel een leuk karakter. Billy ook. Die mogen van mij nog wel een tijdje blijven.
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:14:24 #291
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197952370
Tijdje niet gekeken, maar wat is Shanti ineens verzuurd zeg :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:19:34 #292
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197952505
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop dat Richard sterft
Zou toch zonde zijn? Eindelijk een karakter erbij met een beetje pit. Vervelend mannetje natuurlijk, maar Billy en hij zijn heel goed voor de serie.
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:20:57 #293
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_197952538
Ik heb zojuist de vooruitzichten gelezen en

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:22:19 #294
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_197956658
Wat een mooie aflevering voor volgende week donderdag _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 00:00:31 #295
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_197957158
quote:
99s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:22 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat een mooie aflevering voor volgende week donderdag _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_197962103
Is al even geleden die scene, maar dat Saskia met Anton praatte over tienerzwangerschap en dat Anton totaal niet begon over Ricky en Sjoerd is natuurlijk een beetje vaag. Als je een redelijke band hebt, en Saskia gaat dat bespreken, lijkt het mij vrij normaal om even terug te blikken op wat jouw gezin heeft meegemaakt, keuzes die gemaakt zijn en hoe dat heeft uitgepakt. Daar betrokken ze ook het verleden niet erbij.
pi_197962319
De sneeuw zal over twee a drie maanden te zien zijn in de buitenopnamen die nu opgenomen zijn. Het meisje is inmiddels bevallen, hiervoor waren we in Zaandam aan het filmen op het terrein van Taets art gallery. Maarliefst 80 keer per jaar zijn er tv- en film-opnamen op dit terrein, voor onder andere GTST.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 13 februari 2021 @ 10:04:29 #298
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197978603
GTST plaatst Billy de Palma in verrassende liefdesdriehoek
9 Februari 2021 17:26 | soap | Door Jef Willemsen

GTST plaatst Billy de Palma in verrassende liefdesdriehoek
© Screenshot RTL 4
GTST gooit het over een andere boeg met Billy de Palma. De soapbitch, gespeeld door Lone van Roosendaal, krijgt binnenkort voor het eerst te maken met een liefdesverhouding.

Lone van Roosendaal onthult de plannen voor haar GTST-personage in een interview met Vrouw.

Lees ook:

Richards eerste grote liefde blijft natuurlijk eten

Romance
In de serie koestert Billy momenteel heimelijke gevoelens voor haar partner in crime Richard van Nooten (Edwin Jonker). Waar De Palma vlinders voelt, beweert Richard dat het hem puur om de seks gaat. Maar hun romance gaat een diepere laag krijgen, zo verklapt Lone.

Richards ex
Zo zijn Billy en Richard niet alleen druk met het veilinghuis van Ludo Sanders dat ze onlangs op slinkse wijze in handen kregen. Lone: "Billy krijgt ook nog te maken met Richards ex die plotseling opduikt. Het gaat zeker niet saai worden."

Lone hartje Billy
Saai is Billy de Palma allerminst, Van Roosendaal geeft aan de tijd van haar leven te hebben met het personage: "Geloof me, er is niks leukers dan iemand spelen die je in het dagelijks leven niet mag zijn" En dat terwijl Billy oorspronkelijk slechts een gastrol zou zijn. Lones werk in GTST is een welkome uitkomst voor de musicalactrice die ook een B&B runt maar door corona momenteel gedwongen een stapje terug moet doen.

Over lijken
Toch betwijfelt Lone of ze met iemand als Billy bevriend zou kunnen zijn omdat ze over lijken gaat om haar doelen te bereiken: "Aan de andere kant: ik denk dat als je haar vertrouwen wint, ze voor je door het vuur gaat. Maar dan moet je wel uit hetzelfde, keiharde hout gesneden zijn. Want als je haar kwetst, ben je nog niet jarig."
  zaterdag 13 februari 2021 @ 15:00:04 #299
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_197982593
Ik vind Billy ook echt een heel leuk personage, gespeeld door een uitstekende actrice. Die mag van mij echt nog wel een tijd blijven.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 15 februari 2021 @ 15:42:55 #300
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_198019231
Ludo scenes _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_198025138
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo scenes _O_
Hij is echt veranderd in een beest :o Wat er volgende week maandag gebeurt is op z'n zachtst gezegd nogal out-of-nowhere.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')